Bekendste man ter wereld

08-06-2018 08:41 56 berichten
N.a.v. het andere topic over wie is de bekendste vrouw. Hierbij de vraag wie is de bekendste man van de wereld?

Bij mij komt meteen Nelson Mandela naar boven, bijzondere man!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
08-06-2018 08:44
Michael Jackson
daar dacht ik ook aan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Voor mij persoonlijk moet de bekendste man ooit iemand zijn die invloed heeft gehad op werkelijk iedereen. Zodat je er gewoon niet omheen kunt. Omdat dat wat hij heeft gedaan deel is geworden van de complete geschiedenis. Een Jezus. Een Hitler (hoe erg ook), Een Nelson Mandela. Een Einstein en zo kan ik er nog wel tig opnoemen. De grootste veroveraars als bijvoobeeld Shaka Zulu, of nog groter, Dzjengis Khan. En laten we eerlijk zijn, we kunnen allemaal heel prima zonder whatsapp en Facebook. En zuckerberg is NIET de bekendste man die ooit heeft geleefd.
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 09:47
13.50% gewijzigd
Is er niet een onderzoek geweest waar uit bleek dat de paus de bekendste man is?
Orangetree schreef:
08-06-2018 09:44
Voor mij persoonlijk moet de bekendste man ooit iemand zijn die invloed heeft gehad op werkelijk iedereen. Zodat je er gewoon niet omheen kunt. Omdat dat wat hij heeft gedaan deel is geworden van de complete geschiedenis. Een Jezus. Een Hitler (hoe erg ook), Een Nelson Mandela. En laten we eerlijk zijn, we kunnen allemaal heel prima zonder whatsapp en Facebook. En zuckerberg is NIET de bekendste man die ooit heeft geleefd.
Ik hoorde laatst - weet niet meer waar - dat Hitler in Azië eigenlijk vrijwel onbekend is. Waarschijnlijk omdat ze daar hun eigen dictators hebben gehad, met veel meer slachtoffers.
Winter is coming...
De paus zou ook nog kunnen. Maar als autoriteit. Niet als persoon. Want welke paus dan?
Hier een lijstje naar aanleiding van Google searches, hele Trump en Obama komen er niet in voor:

https://listverse.com/2013/03/22/top-10 ... us-people/
Obama
lilalinda schreef:
08-06-2018 08:48
https://www.quora.com/Who-is-currently- ... the-top-10

Het zal je verbazen!

Larry Page & Sergey Brin

Nooit van gehoord.
Ik vrees dat het toch echt Trump is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Johan Cruijf.iedereen weet wie hij is.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Yasna schreef:
08-06-2018 09:57
Larry Page & Sergey Brin

Nooit van gehoord.
Oprichters van Google.

Qua levenden dan zal het Trump zijn, inclusief doden zou het Jezus zijn.
Ik bedoelde inderdaad de functie van paus, niet de persoon zelf.
Man ligt te bakken in de zon hier in Frankrijk. Levend; helaas Trump als ‘bekendste’. Dood Hitler. Beide antwoorden zonder twijfel of na te denken.
chrisjoh schreef:
08-06-2018 10:00
Johan Cruijf.iedereen weet wie hij is.
:worship:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
lilalinda schreef:
08-06-2018 08:48
https://www.quora.com/Who-is-currently- ... the-top-10

Het zal je verbazen!
Scroll even naar onder. Naar de niet levende maar daadwerkelijk meest bekenden. Jezus dus toch op 1, mohammed op 2 en hitler op 4. Einstein staat er ook in. Kortom, ik zat er niet ver naast. Had zuckerberg nu doodgeweest had hij NIET in dat lijstje gekomen. En zal hij ook nooit doen.
Orangetree schreef:
08-06-2018 09:40
Er is een reden dat die serie is stopgezet ;). Nee, iedereen kent facebook, maar ik durf te wedden dat wanneer die man hier over straat loopt niemand zijn hoofd omdraait hoor. Zijn product is een stuk bekender dan hij is. Daarbij gebruiken we nu terplekke hier allemaal internet. Een van de grootste uitvindingen ooit. Maar wie de uitvinder daarvan is? Dat moet het gros googelen. Over google gesproken. Ook de uitvinder van google moeten we googelen. En google wordt meer en langer gebruikt dan facebook. De enige 2 tech giganten die niemand hoofd te googelen zijn Steve Jobs en Bill Gates. Maar zet Zuckerberg in een lijst met 100 foto’s van gewone doorsnee mannen van nu en ik haal hem er echt niet uit.

Je klinkt nogal zeker van je zaak, maar dit verdient toch een dikke vette :facepalm:

Je onderschat de rest van de wereld.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Ik zou overigens ook Jezus zeggen.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Orangetree schreef:
08-06-2018 10:12
Scroll even naar onder. Naar de niet levende maar daadwerkelijk meest bekenden. Jezus dus toch op 1, mohammed op 2 en hitler op 4. Einstein staat er ook in. Kortom, ik zat er niet ver naast. Had zuckerberg nu doodgeweest had hij NIET in dat lijstje gekomen. En zal hij ook nooit doen.

Mee eens.

En Ryan Reynolds dan.
Ik weet dat het een acteur is, maar daar houdt het ook mee op. Hoe kan die zo hoog in de lijst staan?

Heel vreemd.
Pino
Star² schreef:
08-06-2018 09:48
Hier een lijstje naar aanleiding van Google searches, hele Trump en Obama komen er niet in voor:

https://listverse.com/2013/03/22/top-10 ... us-people/
lijst uit begin 2013 ...
Trump ? :rofl:
James Bond.
Ruud Gullit.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Han Solo
Ginger Baker
wij slapen nooit.
Wie is Mark Zuckerman?
Natuurlijk ken ik de man wel, maar ik denk niet dat ik hem op straat zou herkennen. Ik denk eerder aan Ruud Gullit, Johan Cruyff, Charlie Chaplin, John F. Kennedy, Michael Jackson.
Wat opvalt is dat de meesten putten uit de eigen belevingswereld en dat bekendheid een erg tijdelijk iets is.
anoniem_64d33a9ef0869 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 11:14
70.95% gewijzigd
MinkeDeWit schreef:
08-06-2018 10:58
Wie is Mark Zuckerman?
Natuurlijk ken ik de man wel, maar ik denk niet dat ik hem op straat zou herkennen. Ik denk eerder aan Ruud Gullit, Johan Cruyff, Charlie Chaplin, John F. Kennedy, Michael Jackson.
Ruud Gullit en Johan Cruyff bekendste man ter wereld? Misschien dat Cruyff nog in Nederland zou kunnen winnen...
Verder kent een groot deel van de jeugd JFK niet en ik betwijfel of ze Charlie Chaplin goed kennen in Azie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven