belangrijke vraag!
dinsdag 30 juli 2013 om 21:18
Ik maak even snel dit topic, omdat ik een hele belangrijke vraag heb. Ik rijd niet vaak en eigenlijk nooit snachts. Maar straks, over een half uurtje ongeveer, rijden mijn vriend en ik van de ene naar de andere kant van Nederland. Maar nu komt het: ik heb last van diarree. En ik moet dus dringend kunnen stoppen bij een tankstation als het weer opkomt. Weet iemand of de wc's van tankstations gewoon open zijn s'avonds en s'nachts? Bij sommige benzinepompen weet ik dat er alleen toiletten binnen in 'het winkeltje' zijn. Ik durf eigenlijk de rit nieteens aan..
woensdag 31 juli 2013 om 18:10
Blegh, rot dat het nog net zo nauw kwam op het einde! Gelukkig heb je het zonder ongelukjes overleefd. Hopelijk ben je het virusje, verkeerde eten of wat het ook was waar je last van hebt gauw kwijt. Misschien is het er ook al wel uit en was gisteravond het hoogtepunt...
En wbt de schaamte, daar doe ik niet meer aan. Maakt het allemaal veel te ingewikkeld als je een darmziekte heb. Voor die vlucht heb ik mijn vriend luiers laten kopen, die heb ik aangetrokken, was verder ook geen geheim ofzo. Want ja, een taxi onderpoepen lijkt me heel haar om mee te maken en een vieze broek als je kleren in je koffer in het vliegtuig zitten is ook niet handig. Maar ja, diarree + nood aan een toilet heeft iedereen wel eens, daar schaam ik me niet voor hoor. Dan maar luiers aan of ergens een café binnenrennen of wat dan ook. Gewoon praktisch mee omgaan.
En wbt de schaamte, daar doe ik niet meer aan. Maakt het allemaal veel te ingewikkeld als je een darmziekte heb. Voor die vlucht heb ik mijn vriend luiers laten kopen, die heb ik aangetrokken, was verder ook geen geheim ofzo. Want ja, een taxi onderpoepen lijkt me heel haar om mee te maken en een vieze broek als je kleren in je koffer in het vliegtuig zitten is ook niet handig. Maar ja, diarree + nood aan een toilet heeft iedereen wel eens, daar schaam ik me niet voor hoor. Dan maar luiers aan of ergens een café binnenrennen of wat dan ook. Gewoon praktisch mee omgaan.