belangrijke vraag!

30-07-2013 21:18 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maak even snel dit topic, omdat ik een hele belangrijke vraag heb. Ik rijd niet vaak en eigenlijk nooit snachts. Maar straks, over een half uurtje ongeveer, rijden mijn vriend en ik van de ene naar de andere kant van Nederland. Maar nu komt het: ik heb last van diarree. En ik moet dus dringend kunnen stoppen bij een tankstation als het weer opkomt. Weet iemand of de wc's van tankstations gewoon open zijn s'avonds en s'nachts? Bij sommige benzinepompen weet ik dat er alleen toiletten binnen in 'het winkeltje' zijn. Ik durf eigenlijk de rit nieteens aan..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:cupofcoffee schreef op 30 juli 2013 @ 21:25:

adorabull: zijn er ook tankstations die dus 24 uur per dag open zijn of in ieder geval tot laat in de avond? zodat ik daar naar het toilet kan?De meeste tankstations op de snelwegen zijn 24 uur per dag open! De tankstations die niet aan een snelweg liggen niet
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik weet niet vanaf waar je vertrekt en of je van noord naar zuid moest (of vice versa) of oost west (of vice versa), maar volgens mij zijn de tankstations aan de snelweg wel langer open.

Ik weet niet zeker of het 24/7 is, maar zeker tot 0.00 uur moet het wel open zijn.
Ik ben niet thuis, ik moet juist weer naar huis toe rijden.. Maar ik durf eigenlijk niet. Alle

tips met emmers etc, zijn bij mij niet van toepassing. En daar komt ook nog eens bij kijken dat ik me heel erg schaam voor m'n probleempje. Ik ga zo maar even kijken of ik hier een nachtje kan blijven.
http://www.anwb.nl/bestem ... BTI_423&themaId=BEST_P_77

Zie ook op de anwb site. Bijna alle snelwegstations zijn 24 uur per dag open
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik zou geen diarreeremmer nemen, wat iemand anders ook al zegt; het moet eruit. Als je norit neemt let dan op in combinatie met de pil alhoewel je met deze diarree ook al niet safe zit. Condooms gebruiken dus.

Ik ben ook wel benieuwd wat er zo belangrijk is dat je met diarree en al op weg gaat. Als je aankomt bij iemand zit je daar waarschijnlijk ook steeds op de pot, is voor jou niet fijn (voor de anderen ook niet ) Mocht het echt dringend zijn om te gaan om bijvoorbeeld je vlucht te halen op Schiphol dan zou ik wel Diacure gebruiken maar is echt een laatste redmiddel.

Qua voeding let op dat je niet te veel stoppende producten neemt. Voor je het weet zit je juist helemaal vast. Geadviseerd wordt om normaal te blijven eten en goed te drinken eventueel wat ORS gebruiken om de mineralen, suikers en zouten op peil te houden zodat je je niet als een slappe vaatdoek voelt.

Beterschap To!
Lijkt me het allerverstandigst. Gewoon een deken op de vloer van de wc leggen Nee hoor, grapje! Veel beterschap! Diarree is niet leuk.
En anders misschien een goedkoop hotelletje in de buurt?

Je hoeft je niet te schamen. Ik denk dat iedereen hier zich wel voor kan stellen hoe ellendig jij je moet voelen nu. Diarree komt vaak als het echt niet uitkomt! Beterschap, meid!
Kan je niet beter thuis blijven? Anders de al genoemde tips over emmers/vuilniszakken/rokjes/wc-papier opvolgen.

Ik heb weleens uren in n bus gezeten met diarree en braakneigingen in Turkeije (zonder bovengenoemde attributen), dat was uiterst onaangenaam.
quote:Del_Speciaal schreef op 30 juli 2013 @ 21:27:

[...]

En dan? Volgekakt in de kofferbak?

he lekker!

Als je echt hoge nood aan de dunne bent, heb je denk ik niet eens tijd om te stoppen bij tankstation, naar binnen te rennen, om de sleutel voor de wc te vragen en naar de plee te rennen.

Alles meenemen, zoals eerder gezegd. Succes!!! (en ik zou trouwens ook een diareeremmer of banaan nemen)
Oh je zou terug naar huis gaan, nachtje extra blijven als t kan inderdaad.

Beterschap, gelukkig is t ergste met 1-2 dagen waarschijnlijk wel achter de rug.
quote:cupofcoffee schreef op 30 juli 2013 @ 21:38:

Ik ben niet thuis, ik moet juist weer naar huis toe rijden.. Maar ik durf eigenlijk niet. Alle

tips met emmers etc, zijn bij mij niet van toepassing. En daar komt ook nog eens bij kijken dat ik me heel erg schaam voor m'n probleempje. Ik ga zo maar even kijken of ik hier een nachtje kan blijven.Och meid, niks om je voor te schamen, gewoon heel erg vervelend. Ik heb wel es op reis twee dagen in de trein moeten zitten - en toen, jawel hoor. En de wc's gingen op ieder station dicht. Mooi dat ik een diareeremmer slikte.
Hoezo kan je geen emmer meenemen?
Ze is niet thuis, dus dan moet ze een emmer lenen ofzo? (...)
Die emmer zou voor mij ook een No-go zijn!

Dan deed ik het nog liever op een open weide. En dat lijkt me ook het beste, naast de wc's van een tankstation, Mac, of nog beter inderdaad, wachten tot morgen.
Overigens, de grotere pompstations zijn vaak net supermarkten. Daar kun je bijna altijd maandverband en toiletpapier kopen, en met een beetje geluk zelfs nog billendoekjes. Mocht je dus toch gaan rijden, stop dan even bij de eerste pomp om groot in te slaan!
Ik zou eerlijk gezegd niet gaan rijden! Ooit eens met gigantische krampen van de buikpijn meer dan twee uur gereden (ik kan het echt niet op een openbaar toilet). Wat een hel was dat...

Zeker als je het echt niet kan ophouden: niet gaan rijden, je wil echt het risico niet lopen. Sommige tankstations zijn pas om de 40 km en als je daar stopt, moet je eerst ook nog het toilet zien te vinden. Juist dan, als je bijna bij het toilet bent, is het een beproeving. Je hersenen sturen dan een signaal naar je lichaam om zich klaar te maken voor de lozing. Zelfde verschijnsel als je al moet plassen, maar je, zodra je huis in zicht is, het ineens echt bijna niet meer op kan houden. Oooh, our beautiful mind...
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
als je een nachtje langer kunt blijven zou ik het doen

anders heb je alleen maar stress
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dankjewel voor alle lieve reacties! Ben heel blij met jullie.

Ik heb dit topic gewoon met tranen in m'n ogen getypt, op de wc van de gasten waar ik was. Ik schaamde me zo en durfde gewoon niet weg. Ik heb het meteen mijn vriend verteld zodra we in de auto zaten. Hij reageerde heel lief en we hebben nu afgesproken bij elk tankstation/ wegrestaurant etc dat open is te stoppen voor de zekerheid.

Tot nu toe gaat het goed! Ik heb even geen buikkrampen en het geeft me heel veel rust dat bijna alle tankstations tot zo laat open zijn! Ik heb net een diarree-remmer ingenomen.

Maar wat een takkeweer om in te rijden zeg!
't Komt goed meis! Sterkte met je reis.
Och ben je toch op weg gegaan? Succes hoor! Ik wens je toe zonder ongelukjes thuis te komen!!
Heel veel sterkte en straks heb je lekker je eigen bedje EN Wc. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.
Ik heb wel eens gehoord dat cola en banaan helpen tegen iets, weet alleen niet meer of het kotsen of diarree is en of het ook echt werkt want het klinkt raar.

Fijn dat je vriend er rekening mee wil houden! Het is voor zijn eigen bestwil, haha.
Banaan stopt, dus dat kan wel kloppen inderdaad.

Volgens mij is cola meer tegen maagzuur?
Cola helpt idd, liefst met een klein schepje zout erin (klinkt goor, maar proef je amper, en helpt om vocht binnen te houden).

Bananen zijn tricky. Ze kunnen zowel laxerend als stoppend werken, afhankelijk van hoe rijp ze zijn. Ik kan niet onthouden hoe het precies zit en eet dus voor de zekerheid geen bananen als ik last van mijn darmen heb. Je zou maar per ongeluk de laxerende variant eten bij diarree of de verstoppende bij een verstopping!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven