Beleidtopic: voor opmerkingen, kritiek en suggesties

07-01-2010 15:14 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je op- en aanmerkingen over het beleid, op- en aanmerkingen over de uitvoering van het beleid en suggesties voor een beter(e uitvoering van) het beleid. Let op: omdat de angels door de vele discussies in de moderatortopics niet meer toe kwamen aan hun eigenlijke werk, is dit topic de enige plek waar discussie over (de uitvoering van) het beleid mogelijk is. De moderatortopics zullen noodgedwongen strikt gemodereerd en opgeschoond worden. Wordt daarin toch offtopic gegaan, dan kunnen waarschuwingen en bans uitgedeeld worden.

Het beleidtopic wordt door mij gemodereerd en ik sta in dit topic veel toe. Hou er wel rekening mee dat veel offtopics betekenen dat ik minder snel bij kan lezen en dat het beantwoorden van vragen dan dus langer duurt.

En dan nog een link naar het vorige beleidtopic
Gaan we hier verder? Benieuwd hoe snel dit topic vol is
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik vind het dreigen met een ban van hetzelfde niveau als vragen om een waarschuwing voor een forummer.
Mooi een nieuw topic. Naomi, ik denk dat mijn bericht ondergesneeuwd is. Had er opeens 250 boven mij.

Dus even nog een quote op het nieuwe forum.

quote:

Vivamod schreef op 07 januari 2010 @ 13:34:

@Yasmijn, kritiek op het beleid, onvrede over handelingen/beslissingen van de angels worden in de moderatortopics als OT gezien. Dit beleidtopic is daar de juiste plek voor. Want: ik ben degene die beslissingen van de angels verdedigt/bespreekt met jullie. Reden: er werd in de moderatortopics zoveel gediscussieerd dat de moderators niet meer aan hun eigenlijke werk toekwamen.

Een eventueel klein nadeel kan zijn;

Ik schrijf iets bij modtopic, ik krijg antwoord van de angel. Ik heb daar nog vragen over. Dat moet nu dus hier bij beleid. Geheel duidelijk.

Maar de angels mogen hier volgens zeggen niet meer reageren.

Dus jij leest hier mijn vraag en weet niet waar het over gaat. Je moet de desbetreffende angel mailen over hoe en wat. Na antwoord van de angel kan jij pas hier antwoord geven.

Als je dan bekijkt dat jij, Naomi, hier parttime werkt, de angels vaak een groot deel van een dag niet bereikbaar zijn. Het lijkt mij erg omzichtig en veel tijd in beslag nemen. Of je zou de reageertijd kunnen verlengen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Waar ik overigens wel van baal: ik had eigenlijk al besloten eea te laten rusten, tot het gebrek aan actie na de opmerking van X.

Ging hetzelfde als met Drie: ik denk 'ik laat het er voorlopig bij, want alles ligt bij Naomi' en Drie gaat dreigen met waarschuwingen en wijst me er fijntjes op dat dat dus een ban zal worden.

Je denkt 'laat het gaan' en dan gooien de angels weer olie op het vuur. Waarom is dat nodig?
Waar is het andere topic, ik wil mijn puntenlijstje kopieren!
Geen bijzonderheden
onderaan Yas
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zou de topictitel iets duidelijker maken dat ook nieuwelingen weten waar dit topic over gaat. Deel zoveel zegt niets en kan wel weg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Punt 1: weg met de starheid van de angels. Dat idiote 'beste Yasmijn' enz.

Punt 2: laten ze wel een voorbeeld nemen aan de correcte manier van communiceren van Two, mét ruimte voor een geintje.

Punt 3: in modtopics mogen wel vragen gesteld worden, over het onderwerp waar het over gaat, maar liever niet off topic.

Punt 4: als dat wel gebeurt, moet daar een beetje ruimte voor zijn en niet direct nakken over sancties, das dictatoriaal

Punt 5: bij twijfel van angels en jij bent er niet, laat Two jouw vervanger zijn. (indien een angel beschuldigd wordt van meten met 2 maten en dergelijke zaken) Ik acht Two daar perfect toe in staat.

PUNT 6: geef ons het oude leuke forum terug zonder de starre regels van nu!
Geen bijzonderheden
2 vragen aan HPL (want jouw kruistocht interesseert me niet, maar jouw probleem met mij wel):

Is nou alles OK?

Vertrouw je me nu?
Ik plak ook nog ff wat voor je lijst Naomi:

Het gaat me niet om dat muts. Al maak je me uit voor teringwijf. Het gaat om het principe. Ik een waarschuwing, een ander ook.

En of ik nu alleen 'naar mens' heb gezegd of daar aan heb toegevoegd dat het een walgelijk stuk tekst was, daar gaat het niet om. Ik kreeg bv ook een waarschuwing omdat iemand anders bepaald gedrag had vertoond.........

Ik heb jarenlang van alles aangehoord zonder daar ook maar melding van te maken. iedereen zegt maar wat ie wilt, kan mij het schelen.

Het begint me te boeien wanneer er weer duidelijk met 2 maten gemeten wordt, wanneer er weer duidelijk vriendjespolitiek bedreven wordt, wanneer Angels wegkomen met onprofessioneel gedrag, wanneer er bij elke scheet die ik laat door de mods gedreigd wordt met een waarschuwing en een ander met hetzelfde gedrag wegkomt, dan begint het me te boeien.

Laat mij mijn gang gaan, dan laat ik ook lekker iedereen zijn gang gaan.
quote:Xaloy schreef op 07 januari 2010 @ 15:21:

2 vragen aan HPL (want jouw kruistocht interesseert me niet, maar jouw probleem met mij wel):

Is nou alles OK?

Ja

Vertrouw je me nu?dat ga ik proberen
OK, bovenstaande nog es doorgelezen. Kon het al niet meer terugvinden. Eigenlijk heb je dus geen probleem met mij maar met het beleid. En om je punt te bewijzen heb je mijn posts gebruikt.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 07 januari 2010 @ 15:22:

[...]

dat ga ik proberenFijn.
Nog een punt:

Laat Etosha de angels, uitgezonderd 2 want die heeft dat niet nodig, een dagje teambuilding geven
Geen bijzonderheden
quote:Xaloy schreef op 07 januari 2010 @ 15:23:

[...]

Fijn.O, dit is mooi.
Geen bijzonderheden
quote:Xaloy schreef op 07 januari 2010 @ 15:23:

OK, bovenstaande nog es doorgelezen. Kon het al niet meer terugvinden. Eigenlijk heb je dus geen probleem met mij maar met het beleid. En om je punt te bewijzen heb je mijn posts gebruikt.

Onder andere. Maar ik vond het echt een kutopmerking gezien onze 'geschiedenis' kon ik die niet los zien.

Anyway, strijdbijl maar weer begraven?
quote:yasmijn schreef op 07 januari 2010 @ 15:25:

[...]

O, dit is mooi.Ieeuw Yas, niet zo emo.
En, HPL, mocht het je helpen: ik heb geen waarschuwing gekregen in mijn mailbox. Geen idee of dat consequent is of niet, ik ben de weg door de forumregels allang kwijt en wil de weg daarin ook helemaal niet meer weten :-).
quote:HoiPippiLangkous schreef op 07 januari 2010 @ 15:26:

[...]

Ieeuw Yas, niet zo emo.Ik goa d'r ja zo van huul'n.
Geen bijzonderheden
Ik heb de strijdbijl al een hele tijd geleden begraven. Ergens tussen Enschede en Zwitserland ligtie.
quote:Xaloy schreef op 07 januari 2010 @ 15:27:

Ik heb de strijdbijl al een hele tijd geleden begraven. Ergens tussen Enschede en Zwitserland ligtie.Ik kan hem nog zien, hier op de hoek van de straat, je hebt hem achtergelaten
Geen bijzonderheden
Ik wil ook vrede! Wie wil vrede met mij?...
quote:Ligeia schreef op 07 januari 2010 @ 15:29:

Ik wil ook vrede! Wie wil vrede met mij?...Ben je belazerd ofzo.
Geen bijzonderheden
Nee da's niet consequent van de angels. Ik wil echt niemand een waarschuwing aansmeren hoor alleen klopt het niet met wat ik van Naomi (waar ik verder niet op in mag gaan) begreep.

Wat ook kan in plaats van een waarschuwingenregen: mijn laatste waarschuwing terugdraaien (ik heb er toch zo weer 1 te pakken ben ik bang) dan wordt er ook consequent gehandeld. En die van AE ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven