Beleidtopic: voor opmerkingen, kritiek en suggesties

07-01-2010 15:14 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je op- en aanmerkingen over het beleid, op- en aanmerkingen over de uitvoering van het beleid en suggesties voor een beter(e uitvoering van) het beleid. Let op: omdat de angels door de vele discussies in de moderatortopics niet meer toe kwamen aan hun eigenlijke werk, is dit topic de enige plek waar discussie over (de uitvoering van) het beleid mogelijk is. De moderatortopics zullen noodgedwongen strikt gemodereerd en opgeschoond worden. Wordt daarin toch offtopic gegaan, dan kunnen waarschuwingen en bans uitgedeeld worden.

Het beleidtopic wordt door mij gemodereerd en ik sta in dit topic veel toe. Hou er wel rekening mee dat veel offtopics betekenen dat ik minder snel bij kan lezen en dat het beantwoorden van vragen dan dus langer duurt.

En dan nog een link naar het vorige beleidtopic
Sympie???

Het moet niet veel gekker worden!
Sympie...is dat zoiets als een sympathieke huilie?!
Hubbie.. Huilie.. Sympie.. past allemaal saampie!
quote:minny schreef op 07 januari 2010 @ 15:42:

Ben je alvast aan het oefenen voor het Angelschap HPL? Ik denk dat ik die kans wel heb vergooid na vandaag
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik heb een voorstel gedaan aan Naomi, ben benieuwd.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 07 januari 2010 @ 15:51:

Ik heb een voorstel gedaan aan Naomi, ben benieuwd.Deel dat ook eens met ons?
Och je weet nooit, misschien hopen ze wel dat je niet meer in discussie gaat als ze je maar Angel maken.
Ik zou doodsbang worden voor HPL als angel.
Waarom? Zo eng is HPL helemaal niet hoor.
Hé, wou nog even reageren op een post van Korenwolf in het vorige mod-topic, is het gesloten!

Korenwolf, op je vraag of ik niet in de brainstorm club wil: nee dank je! Ten eerste woon ik helemaal niet in NL, en ten tweede heb ik er sowieso geen trek in. Ik vind dat het forum iha prima wordt gemodereerd en dat de angels een goede job doen. Ik vind het jammer dat er nu door deze (in mijn ogen) storm in een glas water een angel vertrekt en dat alles moet worden dichtgetimmerd en geformaliseerd. Maar blijkbaar is het even niet anders.

Ik zal er verder niet van wakker liggen want ik kom hier voor mijn plezier en niet om te rellen/ruzieën/drammen. En als de regels me hier niet bevallen dan zoek ik elders mijn heil.

Ik ontdekte de hele rel pas toen Angel 1 haar vertrek aankondigde. Ik vind het gewoon jammer dat door dit soort muggenzifterij en eindeloos gezeur (nogmaals in mijn ogen) mod en angels steeds in de verdediging moeten en niet aan hun eigenlijke werk toekomen. En dat gaat iedereen die hier forumt aan, niet slechts de 30 (? ruwe schatting) mensen die op dit topic schrijven.

Volgens mij heb ik het daarmee wel omschreven, dus dit kun je dan beschouwen als mijn bijdrage aan de discussie.

PS Bovenstaande neemt niet weg dat angels of mod natuurlijk ook wel eens fout zitten. Maar ik neem aan dat ze dat zelf ook wel zullen zien en dat ze echte uitglijders zullen rechtzetten. Maar dat hoeft wat mij betreft niet met een publieke mea culpa.
mahna mahna tuduuuudududu
Ik had het hier ook al kort geschreven: ik kan wel door blijven gaan met het melden van posts die van hetzelfde niveau zijn als waar ik waarschuwingen voor heb gekregen maar waar een ander mee weg komt. Dat is voor niemand leuk en komt de sfeer zeker niet ten goede maar is wel consequent.

Wat ook consequent is en beter voor de sfeer: terugdraaien van de waarschuwing van mij en AE.
Denk dat ze als angel Heel Eng is
quote:yasmijn schreef op 07 januari 2010 @ 15:54:

Ik zou doodsbang worden voor HPL als angel.Hahahahaa, ik ook!
Neuh, dat denk ik niet. Al acht ik de kans dat we dan lijnrecht tegenover elkander komen te staan van tijd tot tijd zeer groot in. Maar ach, wat is er eng aan een fikse discussie en/of een meningsverschil? Of heb je last van allodoxafobie?!
Heb je nou alweer een waarschuwing Pip? tsk
quote:Ligeia schreef op 07 januari 2010 @ 15:29:

Ik wil ook vrede! Wie wil vrede met mij?...

Ik, het spijt me dat ik je vroeger zo bang gemaakt heb......

quote:eleonora schreef op 07 januari 2010 @ 16:01:

[...]

Ik, het spijt me dat ik je vroeger zo bang gemaakt heb......

Jij weer? En je komt er weer mee weg ookz eker?

Jij bent ook zo intimiderend Eleo
Wat doe je er aan he?

Ik heb nu eenmaal een intimiderende en agressieve uitstraling over me.....

Ik weet ook niet wat dat is.

En dan de foto van Meds plaatsen alsof we dat niet door hebben........
quote:yasmijn schreef op 07 januari 2010 @ 15:24:

Nog een punt:

Laat Etosha de angels, uitgezonderd 2 want die heeft dat niet nodig, een dagje teambuilding geven Kewl! Lijkt me erg leuk om te doen, maar ik denk eerder dat dan het hele forum een teambuilding nodig heeft en de angels meer zoiets als conflicthantering of zo. En hoe om te gaan met provocaties, rechtvaardigheidsbeginselen, en zakelijke afstand. Ha, ik zie markt!
Ehm. Wie is engel 2? Of forumt die anoniem?
Engel 2 en 3 zijn inderdaad anoniem.
...
quote:vlammetje schreef op 07 januari 2010 @ 16:34:

Engel 2 en 3 zijn inderdaad anoniem.En zo hoort het ook. Anders krijg je vriendinnetjes gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven