Beleidtopic: voor opmerkingen, kritiek en suggesties

07-01-2010 15:14 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je op- en aanmerkingen over het beleid, op- en aanmerkingen over de uitvoering van het beleid en suggesties voor een beter(e uitvoering van) het beleid. Let op: omdat de angels door de vele discussies in de moderatortopics niet meer toe kwamen aan hun eigenlijke werk, is dit topic de enige plek waar discussie over (de uitvoering van) het beleid mogelijk is. De moderatortopics zullen noodgedwongen strikt gemodereerd en opgeschoond worden. Wordt daarin toch offtopic gegaan, dan kunnen waarschuwingen en bans uitgedeeld worden.

Het beleidtopic wordt door mij gemodereerd en ik sta in dit topic veel toe. Hou er wel rekening mee dat veel offtopics betekenen dat ik minder snel bij kan lezen en dat het beantwoorden van vragen dan dus langer duurt.

En dan nog een link naar het vorige beleidtopic
Je eigen keuze hoor. Maar goed, nu weet ik dat Livre. Fijn dat je dat nu eindelijk eens zegt na weet ik hoelang niks van je laten horen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 20:05:

Toevoeging: ik heb geen mensen zwart willen maken. Daarom heb ik ook geen groep genoemd in mijn topic dat ik stop.

En daar wil ik me tot op heden ook gewoon aan houden.

Alleen toen kwam er iemand die zei dat het NIET met jou te maken zou hebben. Dat wilde ik even rechtzetten. Want het speelt wel mee.

En voor de rest wil ik er nog steeds niet dieper op ingaan. Je kunt het toch niet op 1 hoop gooien! De ene keer baal ik van A, de andere keer van B. B is misschien véél irritanter dan A, maar C kan er pas écht wat van...

Wat heeft een lijstje voor een zin?Als dat geen zin heeft, wat heeft het dan voor zin mij w'el te noemen?
Wij zien het ook anders HPL, dat maakt voor mij niets uit. En als ik zie dat je onheus bejegend wordt (jeuk woord eigenlijk maar weet ff niets beters) dan neem ik het ook voor je op. Zoals de laatste dagen met al die meelezers die in ene wel wat te melden hadden. Op andere momenten zal ik het niet eens met je zijn. Vind ik niet erg, daarom is het een forum.
quote:misspoez schreef op 10 januari 2010 @ 20:09:

[...]

Als het daarom gaat moet ze mopperen op HelderLicht en niet op 1. HL is degene die zegt dat het om jou gaat. 1 zegt dat het NIET ALLEEN om jou gaat. Het gaat dus wel om jou maar ook om anderen. Helderlicht heeft geen andere namen genoemd. Waarom zou 1 dat dan wel doen?

Omdat Helderlicht gewoon EEN forummer is. Uitspraken van Angels hebben een veel groter effect. En ik begrijp One zeker wel, ook dat ze expliciet wilde benadrukken dat HPL niet de enige reden is dat ze weggaat maar een onderdeel van een veelvoud aan redenen, maar handig is het niet. Ze had hetzelfde kunnen zeggen door op Helder te reageren met: er is niet een specifieke forummer verantwoordelijk voor mijn vertrek. En dan de rest.

Klinkt als mierenneuken maar het maakt wel degelijk een verschil.
Tuurlijk kan het een meelezer zijn Zwiep.
Nogmaals: ik reageerde op een statement dat het niet om jou zou zijn (wat weer een reactie was op Helderlicht).

En dat was niet helemaal waar, en dáár reageerde ik op.

En nu ga ik het niet meer uitleggen hoor, hoe jouw naam op tafel is gekomen lijkt me nu wel duidelijk.
Dat dus Zwiep. Of gewoon de hele bups.
quote:ikwilafvallen schreef op 10 januari 2010 @ 20:09:

[...]

Die forummer mag anders gewoon zeggen wat hem opvalt. Dat jij het daar niet mee eens bent ibetekend nog niet dat hij ongelijk heeft. Feiten? Ik denk dat Helder Licht aardig wat feiten heeft opgenoemd. Maar dat is hoe ik het zie.

Dus ga nou niet de schuld in de schoenen schuiven van Helder Licht. Heel laf.Als Helderlicht dingen aanhaalt die 2 angels aangaan. Waarbij door angels verklaard wordt dat hij het mis heeft. Lijkt het me dat dit dan ook niet als feiten gezien moet worden of wel Ikwilafvallen? Feiten zijn pas feiten als ze kloppen, kloppen ze niet dan zijn het geruchten en geruchten moet je nooit geloven of checken bij diegene waar het over gaat!
Naomi, als ik een tip mag geven:

Gooi dit topic dicht. Het is een zielig topic geworden waar sommigen al hun frustraties op kwijt kunnen. Dat is niet het doel van dit topic geweest neem ik aan. Het gaat al lang niet meer om beleid. Het gaat om zuigen. En dat is jammer.

Mijn advies: Sluit dit topic per direct. Misschien dat het dan weer at rustiger word.

Vriendelijke groet Ikwilafvallen
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 20:12:

Nogmaals: ik reageerde op een statement dat het niet om jou zou zijn (wat weer een reactie was op Helderlicht).

En dat was niet helemaal waar, en dáár reageerde ik op.

En nu ga ik het niet meer uitleggen hoor, hoe jouw naam op tafel is gekomen lijkt me nu wel duidelijk.Gotsakke, het gaat niet om h'oe, het gaat niet om heldermoment, het gaat om jouw onhandige actie
quote:Dushi74 schreef op 10 januari 2010 @ 20:13:

[...]

Als Helderlicht dingen aanhaalt die 2 angels aangaan. Waarbij door angels verklaard wordt dat hij het mis heeft. Lijkt het me dat dit dan ook niet als feiten gezien moet worden of wel Ikwilafvallen? Feiten zijn pas feiten als ze kloppen, kloppen ze niet dan zijn het geruchten en geruchten moet je nooit geloven of checken bij diegene waar het over gaat!Dat is onzin.
Je krijgt het niet als enige in je schoenen geschoven Hpl.

Er worden hier door een andere forummer een hoop aannames

in de groep gegooid.

O.a dat jij de reden bent van een aantal gebeurtenissen en DE reden van het vertrek van angel 1.

Een andere forummer neemt weer aan dat jij NIET de reden bent van het vertrek van vief 1

Vief wil beide aannames weerleggen, jij bent niet DE reden, maar ze wil ook weer niet suggereren dat je er helemaal geen aandeel aan had.

Ze wil dus nu toch je naam werd genoemd en de aannames in het rond werden geslingerd daar eerlijk in zijn, zo las ik het.

Maar je niets in de schoenen schuiven, ze heeft toch allang aangegeven dat het grote geheel haar tot een besluit heeft doen komen?
quote:ikwilafvallen schreef op 10 januari 2010 @ 20:13:

Gooi dit topic dicht. Het is een zielig topic geworden waar sommigen al hun frustraties op kwijt kunnen. Dat is niet het doel van dit topic geweest neem ik aan. Het gaat al lang niet meer om beleid. Het gaat om zuigen. En dat is jammer.

Mijn advies: Sluit dit topic per direct. Misschien dat het dan weer at rustiger word.

Vriendelijke groet IkwilafvallenJa joh, gewoon sluiten. Dan snoeren wel elk commentaar. Dat helpt vást wel als discussie niet meer mag.
Ik zette slechts iets recht wat niet klopte. Dat had ik anders kunnen doen, zie het voorbeeld van Zwieber. Maar dat heb ik niet gedaan.

Ik heb uitgelegd hoe het is ontstaan, waarom jouw naam viel en ja.. dat had anders gekund. Maar zo is het niet gegaan.
Ik trek me terug uit deze discussie waar geen eind aan komt.

Het heeft toch geen zin.

Sluit dit topic nou maar, dat is het beste wat je kan doen Naomi.
quote:ikwilafvallen wrote on 10 January 2010 @ 20:13:

Vriendelijke groet IkwilafvallenEn bedankt, hè? Ga jij anders eens even tellen hoeveel zinnige posts er voorbij zijn gekomen. Dat zijn er best een hoop...
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 20:15:

Ik zette slechts iets recht wat niet klopte. Dat had ik anders kunnen doen, zie het voorbeeld van Zwieber. Maar dat heb ik niet gedaan.

Ik heb uitgelegd hoe het is ontstaan, waarom jouw naam viel en ja.. dat had anders gekund. Maar zo is het niet gegaan.Nee, dat blijkt he? En het kan je ook niks schelen dat je het wel zo hebt gedaan....
quote:Ligeia schreef op 10 januari 2010 @ 20:16:

[...]

En bedankt, hè? Ga jij anders eens even tellen hoeveel zinnige posts er voorbij zijn gekomen. Dat zijn er best een hoop...Dit topic moet straks ondergronds!
Sjonge HPL, je laat je wel kennen zeg! Doe eens even rustig!

Ik ga nu echt weg.

Wat ik ook zeg, ik doe het in jouw ogen toch niet goed, blijkt alweer.

Dag!
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 20:15:

[...]

Ja joh, gewoon sluiten. Dan snoeren wel elk commentaar. Dat helpt vást wel als discussie niet meer mag.Als je al wilt dat de vlam in de pan schiet dan is het wel door dit topic te sluiten. Whoehahaha, kom niet vaak slechte raad tegen maar Ikwilafvallen jouw advies nomineer ik.
quote:ikwilafvallen schreef op 10 januari 2010 @ 20:16:

Ik trek me terug uit deze discussie waar geen eind aan komt.

Het heeft toch geen zin.

Sluit dit topic nou maar, dat is het beste wat je kan doen Naomi.

En waar moet er dan gediscussieerd worden over het beleid? Want dat gebeurd hier ook.

En als jij je ergert, dan is het misschien beter om niet verder te lezen ja.
quote:Zwieber wrote on 10 January 2010 @ 20:17:

[...]

Dit topic moet straks ondergronds! Oh! Mogen we dan onze theaternaam meenemen? En mag ik vast pamfletten drukken?...
quote:Viva Angel1 wrote on 10 January 2010 @ 20:17:

Sjonge HPL, je laat je wel kennen zeg! Doe eens even rustig!

Ik ga nu echt weg.

Wat ik ook zeg, ik doe het in jouw ogen toch niet goed, blijkt alweer.

Dag!Ga dan ook. Je lijkt Ligeia wel...
quote:Viva Angel1 schreef op 10 januari 2010 @ 20:15:

Ik heb uitgelegd hoe het is ontstaan, waarom jouw naam viel en ja.. dat had anders gekund. Maar zo is het niet gegaan.

Ik kan het nu alleen aan jou vragen maar eigenlijk is dit een beetje een vraag aan alle angels: soms zie ik posts voorbij komen waar alleen maar een discussie over ontstaat omdat de bewoording van de post tot niet handige resultaten leidt. De inhoud van de post kan daardoor anders worden opgevat terwijl de intentie van de post an sich waarschijnlijk goed was. Mijn vraag is: Waarom kiezen jullie als angels je woorden niet wat weloverwogener uit zodat talloze discussies vermeden kunnen worden? (of wordt het wel overwogen maar ontberen jullie op sommige tijden de vaardigheid de nuances te maken die nodig zijn? Wordt hier niet op getraind?)Ik zie namelijk zo vaak dingen langskomen waarvan ik denk: had het even zus en zo neergezet en de discussie was er niet geweest.

En natuurlijk is het jammer dat bewoordingen de doorslag geven maar dat is inherent aan het concept regels, beleid en handhaving.

Is niet aanvallend bedoeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven