Ben mijn ketting kwijt
dinsdag 29 juni 2010 om 22:44
Dames,
hoe zou TO van "onheilspellende vondst" zich hierbij voelen?
Ik ben zelf bekend met vreemdgaande stiefpapa..
Als je je moeder zo gesloopt ziet worden neem je dat met je mee..
Okee misschien is ze te achterdochtig.. maar kunnen we er alsjeblieft rekening mee houden dat zij zich op dit moment oprecht ontzettend K-*-T voelt?
Xx
Okee misschien is ze te achterdochtig.. maar kunnen we er alsjeblieft rekening mee houden dat zij zich op dit moment oprecht ontzettend K-*-T voelt?
Xx
dinsdag 29 juni 2010 om 22:47
quote:fener schreef op 29 juni 2010 @ 22:44:
hoe flauw
Ach, humorloze doos ....
BGB zet er toch bij dat het een geintje is. En daarbij, als er iemand altijd constructieve bijdragen levert aan topics is zij het wel, ik denk dat TO van het betreffende topic echt wel iets aan haar bijdragen daar heeft gehad.
Humor relativeert vaak, dat zouden meer mensen in moeten zien.
hoe flauw
Ach, humorloze doos ....
BGB zet er toch bij dat het een geintje is. En daarbij, als er iemand altijd constructieve bijdragen levert aan topics is zij het wel, ik denk dat TO van het betreffende topic echt wel iets aan haar bijdragen daar heeft gehad.
Humor relativeert vaak, dat zouden meer mensen in moeten zien.
dinsdag 29 juni 2010 om 22:49
quote:SweetSummer schreef op 29 juni 2010 @ 22:44:
Dames,
Xx
Als jij denkt dat ik ongevoelig ben......dan zit je er naast. Dat is ook de reden waarom ik geen aangedikte openingspost heb gemaakt; om de TO niet - al te erg - te laten schrikken.
Ik zou zelf wél om zoiets kunnen lachen en ik hoop oprecht dat de TO er ook om gelachen heeft. Als je nog uren moet wachten voor dat je antwoord krijgt op een prangende vraag is het misschien best lekker om even te kunnen grinniken?
Dames,
Xx
Als jij denkt dat ik ongevoelig ben......dan zit je er naast. Dat is ook de reden waarom ik geen aangedikte openingspost heb gemaakt; om de TO niet - al te erg - te laten schrikken.
Ik zou zelf wél om zoiets kunnen lachen en ik hoop oprecht dat de TO er ook om gelachen heeft. Als je nog uren moet wachten voor dat je antwoord krijgt op een prangende vraag is het misschien best lekker om even te kunnen grinniken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 29 juni 2010 om 22:51
quote:Megami schreef op 29 juni 2010 @ 22:47:
[...]
Humor relativeert vaak, dat zouden meer mensen in moeten zien.Eens!
[...]
Humor relativeert vaak, dat zouden meer mensen in moeten zien.Eens!
dinsdag 29 juni 2010 om 22:52
politiebericht..de.politie vraagt uw aandacht voor het volgende...heden op 29 juni is er een lijk gevonden van een vrouw...de politie weet al de naam van het slachtoffer maar zoekt getuige.wie weet oa waar de sieraden zijn gebleven van de vrouw.het gaat om een ketting met diverse steentjes eraan........
.
.
dinsdag 29 juni 2010 om 22:53
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 juni 2010 @ 22:49:
[...]
Ik denk helemaal niet dat je ongevoelig bent BGB..
Je antwoord 9 vd 10 keer opbouwend in topics en geeft vaak goede raad.. Ik herken alleen de situatie van TO erg goed.. Heb ook ooit iets gevonden in een tas.. Bij mij was het wél foute boel..
Die schrik.. het gevoel dat je misselijk wordt... En de spanning vanuit je tenen.. Vreselijk..
Ik ben opzich fan van spot.. en inderdaad, humor kan leed/spanning verlichten.. Maar als ik kijk naar hoe ze haar gevoel beschrijft.. denk ik niet dat ze hier om kan lachen..
xX
[...]
Ik denk helemaal niet dat je ongevoelig bent BGB..
Je antwoord 9 vd 10 keer opbouwend in topics en geeft vaak goede raad.. Ik herken alleen de situatie van TO erg goed.. Heb ook ooit iets gevonden in een tas.. Bij mij was het wél foute boel..
Die schrik.. het gevoel dat je misselijk wordt... En de spanning vanuit je tenen.. Vreselijk..
Ik ben opzich fan van spot.. en inderdaad, humor kan leed/spanning verlichten.. Maar als ik kijk naar hoe ze haar gevoel beschrijft.. denk ik niet dat ze hier om kan lachen..
xX
dinsdag 29 juni 2010 om 23:06
dinsdag 29 juni 2010 om 23:29
quote:courageux schreef op 29 juni 2010 @ 23:06:
wat toevallig Bianca dan hebben we dezelfde ketting
En ben de mijne ook al kwijt!
volgens mij is het slotje van die ketting niet helemaal goed...
met tennis blijft ie goed zitten...
maar het horizontaal sporten...
dan ben ik hem nog weleens kwijt achteraf ...Je moet je ketting ook niet omhouden tijdens het zwemmen, chloorwater is niet goed voor het materiaal.
wat toevallig Bianca dan hebben we dezelfde ketting
En ben de mijne ook al kwijt!
volgens mij is het slotje van die ketting niet helemaal goed...
met tennis blijft ie goed zitten...
maar het horizontaal sporten...
dan ben ik hem nog weleens kwijt achteraf ...Je moet je ketting ook niet omhouden tijdens het zwemmen, chloorwater is niet goed voor het materiaal.