BEN netwerk in storing

28-03-2011 15:42 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik dacht, ik plaats het maar even op het vivaforum in de hoop dat anderen er wellicht wat aan hebben: er is al uren een storing gaande op het BEN netwerk (= t-mobile, begrijp ik). Ik heb net 15 min in de wacht gestaan vanaf een vaste lijn om te horen te krijgen dat er idd een storing is en het gelukkig niet aan mijn telefoon ligt dat ik al sinds 10 uur vanochtend niet meer bereikbaar ben.

Ik begrijp dat ze bezig zijn de storing op te lossen EN dat ze ook een bericht met die strekking op hun eigen site gaan plaatsen; wel zo handig, dan hoef je niet meer lang in de wacht te staan om datzelfde bericht bevestigd te krijgen!
Ik ben vanochtend nog gewoon gebeld op mijn Ben abonnement dus het is niet voor iedereen waar wat je zegt. Misschien kan je dan beter zeggen in welk regio het niet werkte want hier in Noordholland doet hij het gewoon al de hele ochtend en middag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik zit nu in Utrecht, vanmorgen vanuit Amsterdam gekomen. Ik had tot 10 uur iig bereik, daarna niks meer (weet niet precies vanaf hoe laat). De klantenservice zei overigens net niks over bepaalde regio's... dus ik denk dat je geluk hebt (of ik geen geluk, for that matter!)
Ik zit in Brabant en hier gewoon bereik... Nouja, zoals mijn telefoon aangeeft. Ik heb niet geprobeerd te bellen....
T-mobile ook? Ik kan niet bellen of gebeld worden.
http://www.nu.nl/internet ... t-met-netwerkstoring.html
Ah. Nouja, pech dan.
T-mobile heeft een melding op hun site gezet. Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden
ah! BEN = dus idd T-Mobile in dit geval. Thanks!
Hier ook storing. Ik heb T-mobile.
Ik heb Tmobile, dus dat niet hetzelfde hoor als Ben...en ik kan gewoon SMS versturen etc.
BEN gebruikt wel degelijk het netwerk van T Mobile. Maar zoals dat gaat, heeft de storing niet op alle klanten betrekking. dat wordt er ook bij gemeld op het nieuws. Ik ben dus wel bereikbaar met mijn BEN, de hele dag al. Jammer, ik had best een dagje radio stile willen hebben

Ik zit overigens ten zuiden van Rotterdam.
Ik heb ook geen bereik, héél irritant. Ben benieuwd hoelang ze er nog overdoen om het te verhelpen.
Het is niet regiogebonden, ik ben met allebei mijn nummers van t-mobile niet bereikbaar, maar een vriendin in ditzelfde gebouw is nog wel bereikbaar met haar nummer.
Oh herstel, ik kan net ook niet bellen vanaf mijn mobiel. Vanochtend kon ik wel gebeld worden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik kan wel bellen met T-Mobile maar mijn zoon heeft blijkbaar geen bereik.

Of hij neemt niet op en doet net alsof (hij is ruim een half uur te laat ).
Ik wilde net een forumster een smsje sturen maar het lukt nog steeds niet.
Ik ben inmiddels ook uit de lucht. De hele avond al niet gestoord
Pff, ik heb vanaf 14uur ofzo geen bereik en internet meer gehad!! Heb het nu pas 5 minuten terug ofzo.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven