BEN netwerk in storing
maandag 28 maart 2011 om 15:42
Hoi,
ik dacht, ik plaats het maar even op het vivaforum in de hoop dat anderen er wellicht wat aan hebben: er is al uren een storing gaande op het BEN netwerk (= t-mobile, begrijp ik). Ik heb net 15 min in de wacht gestaan vanaf een vaste lijn om te horen te krijgen dat er idd een storing is en het gelukkig niet aan mijn telefoon ligt dat ik al sinds 10 uur vanochtend niet meer bereikbaar ben.
Ik begrijp dat ze bezig zijn de storing op te lossen EN dat ze ook een bericht met die strekking op hun eigen site gaan plaatsen; wel zo handig, dan hoef je niet meer lang in de wacht te staan om datzelfde bericht bevestigd te krijgen!
ik dacht, ik plaats het maar even op het vivaforum in de hoop dat anderen er wellicht wat aan hebben: er is al uren een storing gaande op het BEN netwerk (= t-mobile, begrijp ik). Ik heb net 15 min in de wacht gestaan vanaf een vaste lijn om te horen te krijgen dat er idd een storing is en het gelukkig niet aan mijn telefoon ligt dat ik al sinds 10 uur vanochtend niet meer bereikbaar ben.
Ik begrijp dat ze bezig zijn de storing op te lossen EN dat ze ook een bericht met die strekking op hun eigen site gaan plaatsen; wel zo handig, dan hoef je niet meer lang in de wacht te staan om datzelfde bericht bevestigd te krijgen!
maandag 28 maart 2011 om 15:46
Ik ben vanochtend nog gewoon gebeld op mijn Ben abonnement dus het is niet voor iedereen waar wat je zegt. Misschien kan je dan beter zeggen in welk regio het niet werkte want hier in Noordholland doet hij het gewoon al de hele ochtend en middag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 28 maart 2011 om 15:47
maandag 28 maart 2011 om 16:18
http://www.nu.nl/internet ... t-met-netwerkstoring.html
maandag 28 maart 2011 om 17:10
BEN gebruikt wel degelijk het netwerk van T Mobile. Maar zoals dat gaat, heeft de storing niet op alle klanten betrekking. dat wordt er ook bij gemeld op het nieuws. Ik ben dus wel bereikbaar met mijn BEN, de hele dag al. Jammer, ik had best een dagje radio stile willen hebben
Ik zit overigens ten zuiden van Rotterdam.
Ik zit overigens ten zuiden van Rotterdam.