Berichtje voor Liise
zondag 25 maart 2012 om 11:05
quote:malafide schreef op 25 maart 2012 @ 11:00:
dit mag niet.
ik zal je staffen en dit bij de mod's neerleggen.
Idd, waarom niet? Wat doet ze dat volgens jou niet mag?
Daarbij, jij meldt je aan met de nick malafide om dit te staffen aan de mods? (tis je eerste posting hier op het forum)
dit mag niet.
ik zal je staffen en dit bij de mod's neerleggen.
Idd, waarom niet? Wat doet ze dat volgens jou niet mag?
Daarbij, jij meldt je aan met de nick malafide om dit te staffen aan de mods? (tis je eerste posting hier op het forum)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 25 maart 2012 om 11:07
quote:mali30 schreef op 25 maart 2012 @ 11:04:
"malafide, 3 minuten geleden
dit mag niet.
ik zal je staffen en dit bij de mod's neerleggen."
Ochtendhumeur?????
Het is vast dat ene uurtje
Ach, en als het niet zou mogen, ik kan me er wel over heen zetten. Het is een oproepje, maar geen spam/zelfzuchtigheid/iets negatiefs. Beetje leven/laten leven hoor.
"malafide, 3 minuten geleden
dit mag niet.
ik zal je staffen en dit bij de mod's neerleggen."
Ochtendhumeur?????
Het is vast dat ene uurtje
Ach, en als het niet zou mogen, ik kan me er wel over heen zetten. Het is een oproepje, maar geen spam/zelfzuchtigheid/iets negatiefs. Beetje leven/laten leven hoor.
zondag 25 maart 2012 om 11:12
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 maart 2012 @ 11:09:
Ik zie het niet als oproepje hoor Chrissiy, ze wil een kortingsbon geven, ja als de vriendenfunctie niet werkt hier, hoe moet je anders iemand bereiken?
Naja, ze roept wel iemand op he? Maar je hebt helemaal gelijk: het komt gewoon door de bug. Klaar. (niet ironisch bedoeld).
Je topic blijft wel lekker in de top tien zo, Helene, dat is wel weer fijn
Ik zie het niet als oproepje hoor Chrissiy, ze wil een kortingsbon geven, ja als de vriendenfunctie niet werkt hier, hoe moet je anders iemand bereiken?
Naja, ze roept wel iemand op he? Maar je hebt helemaal gelijk: het komt gewoon door de bug. Klaar. (niet ironisch bedoeld).
Je topic blijft wel lekker in de top tien zo, Helene, dat is wel weer fijn
zondag 25 maart 2012 om 12:11
quote:nerd_ schreef op 25 maart 2012 @ 12:06:
....en dat daar weer mensen naar kijken.
°en dat ze dat dan weeer zo bezighoudt, dat ze hun mening ´´t net in slingeren°Dat doe je zelf toch ook? Zelfs in het Mod.topic ook nog.
....en dat daar weer mensen naar kijken.
°en dat ze dat dan weeer zo bezighoudt, dat ze hun mening ´´t net in slingeren°Dat doe je zelf toch ook? Zelfs in het Mod.topic ook nog.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven