Betrapttt
zondag 20 mei 2018 om 19:24
Hoi mensen. Graag niet teveel comentaar ik leef ook niet onder een steen en weet dat roken slecht is. Maargoed ik rook er zo nu en dan 1 per dag. En ben niet verlsaafd. Mijn vriend heeft ongeveer 15 pakjes gestolen en bij mij thuis verstopt in mn kamer. Mijn vader heeft ze gevonden en ik moest ze allemaal aan mn ouderd geven natuurlijk. Maar 2,5 lagen op een ander plekje en die heb ik nog. Nu vraagt mn vriend net (die nog van niks weet) of ik sigaretten wil meenemen vanavond met een paar vrienden. Ik durf ze nu eig niet mee te smokkelen naar buiten uit angst van mn ouders. Maar hij mag het nog niet weten, dat zeggen mijn ouders ook en die weten van dat hij het stal. Maar hij mag het niet weten omdat hij anders van stres nog zn examens verkloot.
Zou ik nu sigaretten mee nemen vanavond zodat het niet raar overkomt, of gwn niet doen?
Zou ik nu sigaretten mee nemen vanavond zodat het niet raar overkomt, of gwn niet doen?

zondag 20 mei 2018 om 21:09
Nee, als pa die 15 pakjes sigaretten zelf gaat oproken moet TO niet de achtergebleven pakjes ook nog aan haar vader geven. Daarmee verkort ze het leven van haar vader want roken is ONGEZOND

zondag 20 mei 2018 om 21:42