Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 7 mei 2010 om 12:41
quote:itsme26 schreef op 06 mei 2010 @ 23:14:
Mamz zullen we voor jou ook zo een waveboard kopen
Ik sta liever met twee voetjes op de vloer
Een extra waveboard zou wel enorm in de ruzies en gejank op straat schelen
Vandaag:
totally confused want ik voel me alsof ik net van een andere planeet kom als hulpverleenster me probeert uit te leggen over 'gewoon' consequent zijn *dat schijnt niet uitlegbaar te zijn*
puinruimen
was ophangen
boodschappen
lui doen
Mamz zullen we voor jou ook zo een waveboard kopen
Ik sta liever met twee voetjes op de vloer
Een extra waveboard zou wel enorm in de ruzies en gejank op straat schelen
Vandaag:
totally confused want ik voel me alsof ik net van een andere planeet kom als hulpverleenster me probeert uit te leggen over 'gewoon' consequent zijn *dat schijnt niet uitlegbaar te zijn*
puinruimen
was ophangen
boodschappen
lui doen
vrijdag 7 mei 2010 om 12:45
Hi! (wilde eigenlijk typen 'morning' aangezien ik nog steeds in mn joggingpak en ongedoucht door het huis loop maar ik zie dat het al best wel behoorlijk middag is )
Er zou eigenlijk vanalles 'moeten' maar dat moet wel allemaal uit mij komen en dat vind ik soms best lastig. Klinkt geloof ik naarder als dat ik het bedoel maar ben zelf vandaag ook niet erg op gang te krijgen dus daar zal het wel door komen denk ik..
Op mijn lijstje voor vandaag staat dus:
- lijstje maken
Maar ga eerst koffie drinken en jullie even lezen, kijken of ik ook nog even sociaal kan doen en een beetje reageren
Fijne dag!
Er zou eigenlijk vanalles 'moeten' maar dat moet wel allemaal uit mij komen en dat vind ik soms best lastig. Klinkt geloof ik naarder als dat ik het bedoel maar ben zelf vandaag ook niet erg op gang te krijgen dus daar zal het wel door komen denk ik..
Op mijn lijstje voor vandaag staat dus:
- lijstje maken
Maar ga eerst koffie drinken en jullie even lezen, kijken of ik ook nog even sociaal kan doen en een beetje reageren
Fijne dag!
vrijdag 7 mei 2010 om 12:52
Buuf, wat een lijst zeg van gisteren.. dat doe ik je niet na!!
Druif, het lijkt me heerlijk iemand die de boel voor je bijhoudt. Ik ben zo ontzettend geen huishoudelijk type, heb eigenlijk al mn tijd al nodig om het hier een beetje opgeruimd te houden en de was bij te houden enzo. Dus soppen, stofzuigen etc.......
Maar ja, jij hebt een heel gezin dus vind ik het heel logisch dat je hulp hebt. Wij zijn maar samen en ik werk maar 32 uur dus vind eigenlijk niet dat ik daar 'recht'op heb. Moet het gewoon toch echt maar eens zelf leren (lees: doen)
Leuk Fuss, dat je Skippy weer ziet vanmiddag. Ik vind je trouwens behoorlijk positief klinken, voelt het ook zo?? Want ik lees ook dat je veel pijn hebt...
Druif, het lijkt me heerlijk iemand die de boel voor je bijhoudt. Ik ben zo ontzettend geen huishoudelijk type, heb eigenlijk al mn tijd al nodig om het hier een beetje opgeruimd te houden en de was bij te houden enzo. Dus soppen, stofzuigen etc.......
Maar ja, jij hebt een heel gezin dus vind ik het heel logisch dat je hulp hebt. Wij zijn maar samen en ik werk maar 32 uur dus vind eigenlijk niet dat ik daar 'recht'op heb. Moet het gewoon toch echt maar eens zelf leren (lees: doen)
Leuk Fuss, dat je Skippy weer ziet vanmiddag. Ik vind je trouwens behoorlijk positief klinken, voelt het ook zo?? Want ik lees ook dat je veel pijn hebt...
vrijdag 7 mei 2010 om 13:08
Gelfling, ik vind dat je er 100% 'recht' op hebt! Wat kost het je toch een moeite, lees ik al zo lang, wat stel je jezelf hoge normen. Als je een schoonmaakster neemt (je neemt geen schoonmaaksters, je krijgt een goede als het je gegeven is ) hoef je je in elk geval niet meer druk te maken over de wc, badkamer, keuken en vloer en kun je je concentreren op bijvoorbeeld ongeorganiseerde kastjes, administratie, dingen die je eigenlijk wel zou willen opknappen in je huis etc.
Je werkt er hard genoeg voor
Asperges lijken mij ook heel lekker! Wat kosten die bij de boer in onze regio?
Je werkt er hard genoeg voor
Asperges lijken mij ook heel lekker! Wat kosten die bij de boer in onze regio?
vrijdag 7 mei 2010 om 14:47
* schuift ook graag aan voor verse asperges *
Ik eet ze pas een jaar of 2 maar oh oh, wat is het lekker! Gewoon simpel met ham, eieren en saus. Smúllen!
Ik wilde eigenlijk ook morgen bij de boer halen, maar dat is niet handig want we eten niet thuis. We halen Zoon weer op
Gelf, als je het geld kunt missen, waarom zou je het niet doen? het geeft heel veel tijd denk ik voor jou, zeker als er veel op jou neerkomt! Je mag ook lief zijn voor jezelf hoor!
Ik heb idd heel veel pijn aan mijn bekken. Het is echt niet meer grappig, maar het zwanger zijn vind ik wél erg tof. Zo'n klein wurmpje dat lekker in je buik schopt, draait en hikt. En dit zal wel de laatste keer zijn dat ik zwanger ben dus ik geniet er maar heel veel van. De gynaecoloog was trouwnes heel tevreden Skippy ligt mooi op schema.
Ik eet ze pas een jaar of 2 maar oh oh, wat is het lekker! Gewoon simpel met ham, eieren en saus. Smúllen!
Ik wilde eigenlijk ook morgen bij de boer halen, maar dat is niet handig want we eten niet thuis. We halen Zoon weer op
Gelf, als je het geld kunt missen, waarom zou je het niet doen? het geeft heel veel tijd denk ik voor jou, zeker als er veel op jou neerkomt! Je mag ook lief zijn voor jezelf hoor!
Ik heb idd heel veel pijn aan mijn bekken. Het is echt niet meer grappig, maar het zwanger zijn vind ik wél erg tof. Zo'n klein wurmpje dat lekker in je buik schopt, draait en hikt. En dit zal wel de laatste keer zijn dat ik zwanger ben dus ik geniet er maar heel veel van. De gynaecoloog was trouwnes heel tevreden Skippy ligt mooi op schema.
vrijdag 7 mei 2010 om 16:58
Klinkt nog steeds heerlijk Coe maar we krijgen vanavond zelf eters.. jammer hoor
MIssM, hoe gaat ie nu? Beetje kunnen kletsen?
En wat betreft een hulp.. misschien hebben jullie wel gelijk, ik zal het eens op me laten inwerken
Fus, het is niet altijd zo hoor dat het meeste op mij neerkomt, dat is op het moment gewoon even anders. Normaal moet ik er meestal wel om vragen maar doet vriend wel ook gewoon zn dingen in huis.
Ik ga boodschappen doen, ben eindelijk aangekleed.. erg he?
MIssM, hoe gaat ie nu? Beetje kunnen kletsen?
En wat betreft een hulp.. misschien hebben jullie wel gelijk, ik zal het eens op me laten inwerken
Fus, het is niet altijd zo hoor dat het meeste op mij neerkomt, dat is op het moment gewoon even anders. Normaal moet ik er meestal wel om vragen maar doet vriend wel ook gewoon zn dingen in huis.
Ik ga boodschappen doen, ben eindelijk aangekleed.. erg he?
vrijdag 7 mei 2010 om 19:17
vrijdag 7 mei 2010 om 20:51
Coe met al die aspergebedden in de buurt zorg ik wel voor mijn eigen kostje. Het hele dorp teelt hier asperges lijkt het wel.
Tssss IK kreeg een zakelijk briefje van de gemeente terug. Nou ja zeg. Er wordt wel met de beheerder van de begraafplaats over mijn klacht gesproken. Maar geen excuses niks niet. Wel dat er inderdaad met respect gewerkt moet worden. Maar ook, dat het wel haalbaar moet zijn er te werken. Alsof het door Nienke's graf niet haalbaar zou zijn.
En ook niet dat ik te horen krijg wat de oplossing is.
Ik ga nu maar bellen maandag. Vrijdagmiddag is er niemand meer bereikbaar. Ik neem geen genoegen met zo'n kille mail.
Tssss IK kreeg een zakelijk briefje van de gemeente terug. Nou ja zeg. Er wordt wel met de beheerder van de begraafplaats over mijn klacht gesproken. Maar geen excuses niks niet. Wel dat er inderdaad met respect gewerkt moet worden. Maar ook, dat het wel haalbaar moet zijn er te werken. Alsof het door Nienke's graf niet haalbaar zou zijn.
En ook niet dat ik te horen krijg wat de oplossing is.
Ik ga nu maar bellen maandag. Vrijdagmiddag is er niemand meer bereikbaar. Ik neem geen genoegen met zo'n kille mail.
vrijdag 7 mei 2010 om 21:03
vrijdag 7 mei 2010 om 21:07
Gelijk heb je Zoeb!
Asperges, LEKKER!
Wij hebben ze woensdag bij mijn ouders gegeten, heerlijk.
Zondag gaan we naar België en nemen we wat kilo's mee naar huis.
Gelf, iemand die de boel voor je bij houdt is zo fijn!
Bij ons komen mijn ouders om de week, voor elke week zijn we te vrekkig, en het is echt prettig.
Wij houden de tent veel netter, het is niet zo snel een bende en we hoeven maar een keer per week zelf schoon te maken.
Dus als je het geld kunt missen, DOEN!
Mamz, was het dé TikkaMasalaSoep?
Ik ben vandaag de hele dag in Rotterdam geweest.
Lekker geld uit gegeven.
Ik heb vandaag gekocht,
- Nieuwe birkenstocks.
- 2 t-shirts.
- 2 broeken, kort en lang.
- 2 moederdag kado's.
- boekje over NewYork.
- boekje over Zuid Spanje.
- 1 nieuwe lippenstift.
En voor Sportman heb ik eksteroogpleisters gekocht.
Ohja ik heb ook nog 5 overhemden gestreken, dus hij heeft niets te klagen!
Asperges, LEKKER!
Wij hebben ze woensdag bij mijn ouders gegeten, heerlijk.
Zondag gaan we naar België en nemen we wat kilo's mee naar huis.
Gelf, iemand die de boel voor je bij houdt is zo fijn!
Bij ons komen mijn ouders om de week, voor elke week zijn we te vrekkig, en het is echt prettig.
Wij houden de tent veel netter, het is niet zo snel een bende en we hoeven maar een keer per week zelf schoon te maken.
Dus als je het geld kunt missen, DOEN!
Mamz, was het dé TikkaMasalaSoep?
Ik ben vandaag de hele dag in Rotterdam geweest.
Lekker geld uit gegeven.
Ik heb vandaag gekocht,
- Nieuwe birkenstocks.
- 2 t-shirts.
- 2 broeken, kort en lang.
- 2 moederdag kado's.
- boekje over NewYork.
- boekje over Zuid Spanje.
- 1 nieuwe lippenstift.
En voor Sportman heb ik eksteroogpleisters gekocht.
Ohja ik heb ook nog 5 overhemden gestreken, dus hij heeft niets te klagen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.