Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 9 mei 2010 om 11:31
Moederdag is wel een heel aparte belevenis met twee kinderen die volstrekt niet in staat zijn zich in te leven in de emoties van anderen *kan er nu wel om lachen, maar zo straks voelde ik mezelf weer de verschrikkelijk gefaalde moeder*
Het leenkroost is weer weg, vanochtend heeft iedereen, op Oudste na, zich bezig gehouden met tekeningen, en straks gaan we op pad naar de plaatselijke vrijmarkt.
Maar nu eerst effe koffie.
Het leenkroost is weer weg, vanochtend heeft iedereen, op Oudste na, zich bezig gehouden met tekeningen, en straks gaan we op pad naar de plaatselijke vrijmarkt.
Maar nu eerst effe koffie.
zondag 9 mei 2010 om 13:25
zondag 9 mei 2010 om 19:07
Oei, Coetje toch. Hou maar gewoon contact met de artsen hoor. Beter een keer teveel dan te weinig.
Druif Hier zou mijn mama ook nog jarig geweest zijn vandaag. Mijn papa was ook wel van het padje eigenlijk. Met mijzelf valt het wel mee.
Zoeb, ik hoop echt dat het weer beter wordt na de bevalling. Dan verweekt het iig niet nog meer!
Ik ga een beetje uitrusten. Gisteren naar Friesland gereden, vandaag terug en naar SchoneOuders. Hoofd is even vol
Druif Hier zou mijn mama ook nog jarig geweest zijn vandaag. Mijn papa was ook wel van het padje eigenlijk. Met mijzelf valt het wel mee.
Zoeb, ik hoop echt dat het weer beter wordt na de bevalling. Dan verweekt het iig niet nog meer!
Ik ga een beetje uitrusten. Gisteren naar Friesland gereden, vandaag terug en naar SchoneOuders. Hoofd is even vol
maandag 10 mei 2010 om 08:07
Fus dus komt het dan weer goed na de bevalling?
Ik hoop het voor je.
Druif alle eerste keren zijn moeilijk. De tweede minder en dan wordt het steeds een ietsiepietsie gemakkelijker. Hoewel er soms dagen zijn dat je er weer veel mee bezig bent.
Sterkte. Hoewel de dag weer voorbij is.
Coe hoe was het bij de heren doktoren met Ukkie?
Voor Druif en Coe en Fus een dikke
Ik hoop het voor je.
Druif alle eerste keren zijn moeilijk. De tweede minder en dan wordt het steeds een ietsiepietsie gemakkelijker. Hoewel er soms dagen zijn dat je er weer veel mee bezig bent.
Sterkte. Hoewel de dag weer voorbij is.
Coe hoe was het bij de heren doktoren met Ukkie?
Voor Druif en Coe en Fus een dikke
maandag 10 mei 2010 om 09:00
Ben ook benieuwd hoe het met Ukkie is. Potverdorie Coe, wat een schrik!
Druif
Ik denk dat het altijd een gemis blijft en uiteindelijk krijgt jouw moeder een hele mooie plek in je hart.
Mamz, ik heb nog geen lesbisch of homo stel mogen fotograferen, is wel een grote wens van me.
Ik weet niet meer wie het vroeg, Fussie geloof ik, maar het is heel verschillend op welke tijden ik begin. Hangt af van het stel. Sommige bruidjes willen niet gefotografeerd worden tijdens het kappen, tutten en het aantrekken van de jurk. Dan hoef ik niet zo vroeg te beginnen.
Vanmorgen om kwart voor 4 wakker en niet meer geslapen. Het voordeel was dat ik een reportage klaar heb om verder te vewerken en de andere voor de helft
Vanmiddag de laatste toets van de opleiding en volgende week diploma uitreiking. Vanmiddag dus nog even voor de laatste keer leren.
Druif
Ik denk dat het altijd een gemis blijft en uiteindelijk krijgt jouw moeder een hele mooie plek in je hart.
Mamz, ik heb nog geen lesbisch of homo stel mogen fotograferen, is wel een grote wens van me.
Ik weet niet meer wie het vroeg, Fussie geloof ik, maar het is heel verschillend op welke tijden ik begin. Hangt af van het stel. Sommige bruidjes willen niet gefotografeerd worden tijdens het kappen, tutten en het aantrekken van de jurk. Dan hoef ik niet zo vroeg te beginnen.
Vanmorgen om kwart voor 4 wakker en niet meer geslapen. Het voordeel was dat ik een reportage klaar heb om verder te vewerken en de andere voor de helft
Vanmiddag de laatste toets van de opleiding en volgende week diploma uitreiking. Vanmiddag dus nog even voor de laatste keer leren.
maandag 10 mei 2010 om 09:03
maandag 10 mei 2010 om 09:23
maandag 10 mei 2010 om 09:33
Had je gedacht MissM. Wij wachten al jaren op die hoofdprijs. dit keer komt ie onze kant uit. Moet toch ooit een keer?
Weet je dat de kans op een auto-ongeluk veel groter is dan de hoofdprijs winnen in de staatsloterij. Maar wij rijden al 36 jaar schadevrij, (moet je dus nooit hardop roepen hé) dus die prijs moet dan toch een keer onze kant uitkomen. Och we dromen nog even verder.
Geen nieuws van Coetje. Dat ziet er niet best uit. Ik vrees dat Ukkie daar is moeten blijven.
Weet je dat de kans op een auto-ongeluk veel groter is dan de hoofdprijs winnen in de staatsloterij. Maar wij rijden al 36 jaar schadevrij, (moet je dus nooit hardop roepen hé) dus die prijs moet dan toch een keer onze kant uitkomen. Och we dromen nog even verder.
Geen nieuws van Coetje. Dat ziet er niet best uit. Ik vrees dat Ukkie daar is moeten blijven.
maandag 10 mei 2010 om 09:51
Ik ben ook bang dat Ukkie moest blijven
Nog geen loten hier Het apparaat was stuk dus moet straks nog even terug. Ik moet wel heeeeeel veel van Lief houden dat ik dat doe
Succes Its, met werken. Zal misschien wel weer even tegenvallen.
Ik mag vandaag:
- tandartsrekeningen indienen bij de verzekering (altijd zo'n stom uitzoekwerkje....)
- het huis weer wat opruimen (waar komen altijd die spullen vandáán? )
- samen met Zoon plantjes in de tuin zetten
- wvttk (ik wil niets op die tafel, ik wil een lége tafel! Opgeruimd enzo....)
- pannenkoeken bakken met Zoon voor het eten vanavond.
En lekker in bad
Nog geen loten hier Het apparaat was stuk dus moet straks nog even terug. Ik moet wel heeeeeel veel van Lief houden dat ik dat doe
Succes Its, met werken. Zal misschien wel weer even tegenvallen.
Ik mag vandaag:
- tandartsrekeningen indienen bij de verzekering (altijd zo'n stom uitzoekwerkje....)
- het huis weer wat opruimen (waar komen altijd die spullen vandáán? )
- samen met Zoon plantjes in de tuin zetten
- wvttk (ik wil niets op die tafel, ik wil een lége tafel! Opgeruimd enzo....)
- pannenkoeken bakken met Zoon voor het eten vanavond.
En lekker in bad
maandag 10 mei 2010 om 09:57
Moggû,
Ik hoop dat we snel iets van Coe horen.
Ik ben verder niet echt bij, drukdrukdruk, jullie kennen het vast!
Vandaag moet ik me echt eens in mijn school werk gaan verdiepen, heb er nog niets aan gedaan en morgen komt er iemand langs om te kijken wat ik heb gedaan.
Als ik zo door ga, is ze zo klaar met me.
En ik ga straks werken en vanavond hardlopen.
Toedeloe en iedereen succes met de staatsloten!
Ohja ook nog een dikke voor Druifje en Fuss.
Ik hoop dat we snel iets van Coe horen.
Ik ben verder niet echt bij, drukdrukdruk, jullie kennen het vast!
Vandaag moet ik me echt eens in mijn school werk gaan verdiepen, heb er nog niets aan gedaan en morgen komt er iemand langs om te kijken wat ik heb gedaan.
Als ik zo door ga, is ze zo klaar met me.
En ik ga straks werken en vanavond hardlopen.
Toedeloe en iedereen succes met de staatsloten!
Ohja ook nog een dikke voor Druifje en Fuss.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 10 mei 2010 om 11:03
Hoi Gold Fijn datj eweer veilig thuis bent!
Voor nu alweer klaar met administratie, nou ja, nog wel even kopieren en naar de brievenbus maar moest toch nog staatsloten halen he?
MissM, snapt James het intussen wat beter?
Ik mag vandaag:
- tandartsrekeningen indienen bij de verzekering (altijd zo'n stom uitzoekwerkje....)
- het huis weer wat opruimen (waar komen altijd die spullen vandáán? )
- samen met Zoon plantjes in de tuin zetten
- wvttk (ik wil niets op die tafel, ik wil een lége tafel! Opgeruimd enzo....)
- pannenkoeken bakken met Zoon voor het eten vanavond.
Ik zie dat het al lekker opschiet
Hmz, heb Coe's mobiele nummer niet meer
Voor nu alweer klaar met administratie, nou ja, nog wel even kopieren en naar de brievenbus maar moest toch nog staatsloten halen he?
MissM, snapt James het intussen wat beter?
Ik mag vandaag:
- tandartsrekeningen indienen bij de verzekering (altijd zo'n stom uitzoekwerkje....)
- het huis weer wat opruimen (waar komen altijd die spullen vandáán? )
- samen met Zoon plantjes in de tuin zetten
- wvttk (ik wil niets op die tafel, ik wil een lége tafel! Opgeruimd enzo....)
- pannenkoeken bakken met Zoon voor het eten vanavond.
Ik zie dat het al lekker opschiet
Hmz, heb Coe's mobiele nummer niet meer
maandag 10 mei 2010 om 11:05
Hi Lieverds!
Wij hebben inderdaad nog een nachtje in het ziekenhuis geslapen.Gister kreeg ik Ukkie moeilijk wakker,hij moest nog steeds overgeven en er was moeilijk contact met hem te maken.Ze hebben weer een scan gemaakt van zijn hoofd maar daar zijn geen noemenswaardige zwellingen te zien.Gelukkig maar!Hij heeft zo'n flinke smak gemaakt dat ie daar nog wel even last van kan blijven houden.Vriend is nu bij hem,het is wachten op de neuroloog en kinderarts en dan mogen we waarschijnlijk weer naar huis.
Wij hebben inderdaad nog een nachtje in het ziekenhuis geslapen.Gister kreeg ik Ukkie moeilijk wakker,hij moest nog steeds overgeven en er was moeilijk contact met hem te maken.Ze hebben weer een scan gemaakt van zijn hoofd maar daar zijn geen noemenswaardige zwellingen te zien.Gelukkig maar!Hij heeft zo'n flinke smak gemaakt dat ie daar nog wel even last van kan blijven houden.Vriend is nu bij hem,het is wachten op de neuroloog en kinderarts en dan mogen we waarschijnlijk weer naar huis.