Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
zaterdag 17 maart 2012 om 14:42
He Coe wat naar is dat. Ik vind "zomaar dood" altijd keihard binnenkomen. En zo jong nog.
Wat fijn dat je er altijd hebt kunnen schuilen als het nodig was. Wat een verlies dan voor je.
Ik was om 8 uur al weg naar de bakker en het RmcDhuis.
Daarna de boodschappen en nu opruimen. (Kelder en koelkast)
Ik ga dus een lijstje maken.
Koelkast in de sauna schoonmaken
Boodschappen opruimen
Kelder opruimen
Kamer stoffen en zuigen
Keuken idem dito
Wc poetsen
Gang en trap.
En het MOET voor half zes klaar zijn.
Toedeloe dus.
Wat fijn dat je er altijd hebt kunnen schuilen als het nodig was. Wat een verlies dan voor je.
Ik was om 8 uur al weg naar de bakker en het RmcDhuis.
Daarna de boodschappen en nu opruimen. (Kelder en koelkast)
Ik ga dus een lijstje maken.
Boodschappen opruimen
Kelder opruimen
Kamer stoffen en zuigen
Keuken idem dito
Wc poetsen
Gang en trap.
En het MOET voor half zes klaar zijn.
Toedeloe dus.
zaterdag 17 maart 2012 om 14:47
zaterdag 17 maart 2012 om 15:44
Waarom voor half 6 Zoeb?(zomaar nieuwsgierigheid )
Gold,jouw Oudste is nu door de week ergens anders begrijp ik?Goh,dat lijkt me raar..
Geniet van de friet(en)
Ik heb ook gebezemd:
boodschappen
wc gepoetst
voetbal geweest
keuken gedweild
3 wassen gedraaid en opgehangen
1 was opgevouwen
Nu ga ik nog:
aardappels voorkoken,vanavond opbakken
salade's maken
uiensoep maken
stofzuigen(laat ik vriend doen)
douchen
Vanavond 2 vrienden van vriend te eten.Uiensoep,gebakken aardappels,salade,doperwtjes en een biefstuk met champignonsaus.Als toetje een ouderwetse viennetta.
Gold,jouw Oudste is nu door de week ergens anders begrijp ik?Goh,dat lijkt me raar..
Geniet van de friet(en)
Ik heb ook gebezemd:
boodschappen
wc gepoetst
voetbal geweest
keuken gedweild
3 wassen gedraaid en opgehangen
1 was opgevouwen
Nu ga ik nog:
aardappels voorkoken,vanavond opbakken
salade's maken
uiensoep maken
stofzuigen(laat ik vriend doen)
douchen
Vanavond 2 vrienden van vriend te eten.Uiensoep,gebakken aardappels,salade,doperwtjes en een biefstuk met champignonsaus.Als toetje een ouderwetse viennetta.
zaterdag 17 maart 2012 om 16:35
Dan komt Jan thuis Coe. Maar ik ga het echt niet halen natuurlijk. Ik kan veel en snel, maar dit is onmogelijk gezien de staat van mijn kelder. Eigenlijk moest ik me schamen, maar ach. Dat doe ik niet zo gauw.
Wat een lijsten hebben we eigenlijk allemaal op zaterdag hè.
Boodschappen opruimen
Kelder opruimen half
Wat een lijsten hebben we eigenlijk allemaal op zaterdag hè.
Boodschappen opruimen
Kelder opruimen half
zondag 18 maart 2012 om 10:09
Helemaal zelf maken van bloem en gist en zo doe ik nooit Coetje.
Er zijn van die doe-het-zelf pizza-pakketten van Honig, dan moet je het deeg zelf kneden (is een grote plakzooi).
Wij hebben eigenlijk altijd kant en klare zelf-maak pizza. Dan zit er een opgerolde bodem (heerlijk mals na het afbakken) en een potje tomatensaus in het pak. In de koeling bij de AH.
En beleg kan natuurlijk van alles zijn, naar eigen smaak.
Er zijn van die doe-het-zelf pizza-pakketten van Honig, dan moet je het deeg zelf kneden (is een grote plakzooi).
Wij hebben eigenlijk altijd kant en klare zelf-maak pizza. Dan zit er een opgerolde bodem (heerlijk mals na het afbakken) en een potje tomatensaus in het pak. In de koeling bij de AH.
En beleg kan natuurlijk van alles zijn, naar eigen smaak.
zondag 18 maart 2012 om 11:37
Ik neem aan dat Coetje alleen de bbm gebruikt om het deeg te kneden. En dat is best een slim idee, want het is echt een plakkerige aangelegenheid als je het met de hand doet.
Wij gaan vanmiddag op de koffie bij tante en oom. Eerst nog even de stad in om een verlaat verjaardagscadeautje voor tante.
Was is gevouwen,
tweede lading zit in de droger en
de wasmachine draait alweer met een derde lading.
Coetje, mijn Oudste is inderdaad om de week een week van huis voor stage. Ze is in totaal zes weken van huis.
Wij gaan vanmiddag op de koffie bij tante en oom. Eerst nog even de stad in om een verlaat verjaardagscadeautje voor tante.
Was is gevouwen,
tweede lading zit in de droger en
de wasmachine draait alweer met een derde lading.
Coetje, mijn Oudste is inderdaad om de week een week van huis voor stage. Ze is in totaal zes weken van huis.
zondag 18 maart 2012 om 18:17
Die persoon moet ontzettend belangrijk voor je gevoeld hebben Coe. Afhankelijk van hoeveel andere mensen je toen nog om je heen had.
Vandaag alleen maar gestudeerd en Oudste proberen aan te jagen. Een godsonmogelijke taak. Helaas blijkt hij nu al twee rapporten scherp te staan dus vraag me af of Havo (en op deze school) er nog wel in zit voor hem.
Vandaag alleen maar gestudeerd en Oudste proberen aan te jagen. Een godsonmogelijke taak. Helaas blijkt hij nu al twee rapporten scherp te staan dus vraag me af of Havo (en op deze school) er nog wel in zit voor hem.
zondag 18 maart 2012 om 19:31
Hier was het rapport ook niet zo goed....en iedere dag moet ik zeuren dat ze haar huiswerk moet maken,nou ja dat maken gaat wel goed,het leren/stampen is een probleem.
Heb vanaf dit weekend ook strengere regels wat laptop en telefoon betreft.
Pizza's waren een groot succes!Jammer alleen dat mijn staafmixer ermee stopte en ik dus geen gladde saus had.Verder waren ze om je vingers bij op te vreten
Heb vanaf dit weekend ook strengere regels wat laptop en telefoon betreft.
Pizza's waren een groot succes!Jammer alleen dat mijn staafmixer ermee stopte en ik dus geen gladde saus had.Verder waren ze om je vingers bij op te vreten
zondag 18 maart 2012 om 19:45
Fijn dat de pizza toch lekker was Coetje.
Balen van de slechte rapporten.
Met Troela gaat het eigenlijk wel oke. Een mooi rapport maar net niet genoeg voor havo, dus ze doet volgend jaar vmbo-t.
Zou wel drastisch zijn als je Oudste behalve van niveau ook nog van school zou moeten veranderen Mamzie.
Morgen weer werken.
En ik durf bijna hardop te zeggen dat ik geloof dat ik de griep nu eindelijk verslagen heb.
Balen van de slechte rapporten.
Met Troela gaat het eigenlijk wel oke. Een mooi rapport maar net niet genoeg voor havo, dus ze doet volgend jaar vmbo-t.
Zou wel drastisch zijn als je Oudste behalve van niveau ook nog van school zou moeten veranderen Mamzie.
Morgen weer werken.
En ik durf bijna hardop te zeggen dat ik geloof dat ik de griep nu eindelijk verslagen heb.
maandag 19 maart 2012 om 07:43
Zonde van de slechte rapporten. Zo jammer dat ze nog niet beseffen wat er vanaf hangt. Jongste zoon zat op de 1e van de Mavo toen Nienke stierf. Terwijl hij best goed kon leren, maar hij deed er niets voor. Na Nienkes dood is het helemaal mis gegaan met hem. Leraren die het niet begrepen, kwaad door het raam uit de klas gaan, spijbelen, blijven zitten en zijn school niet af gemaakt. Nu op zijn 30e zit hij zich wezenloos te studeren en moet al vier jaar twee avonden in de week naar school om zijn diploma voor webmaster te halen. Hij doet het wel heel goed nu. Was altijd al handig met de computer. Heeft al verschillende sites gemaakt voor bedrijven en vrienden van de andere kinderen. Dit jaar is hij klaar. Het komt dus wel goed. Al duurt het wat langer.
En zijn vriendin is weer zwanger.
Ik heb vandaag vrij. Moet dan wel drie dagen lang werken (8 uur en dat is lang voor mijn doen) en een vrijdagavonddienst. Maar het is wel lekker. Ik ga eerst verder met de kelder en dan de zolder maar eens goed uitmesten.
Het is een bende daar en er kan heel veel weg.
Zondag sta ik hier in de buurt op een kofferbakverkoop.
En zijn vriendin is weer zwanger.
Ik heb vandaag vrij. Moet dan wel drie dagen lang werken (8 uur en dat is lang voor mijn doen) en een vrijdagavonddienst. Maar het is wel lekker. Ik ga eerst verder met de kelder en dan de zolder maar eens goed uitmesten.
Het is een bende daar en er kan heel veel weg.
Zondag sta ik hier in de buurt op een kofferbakverkoop.
maandag 19 maart 2012 om 08:58
Gefeliciteerd Zoeb!Wat leuk,weer zo'n prulletje erbij.
Ja die school,het lastige is dat ze het heus wel kan,maar ze zit liever achter haar laptop.Maar daar komt vanaf nu verandering in.
En als ze de havo niet haalt moet ze haar blackberry inleveren.
Hopelijk is dat genoeg straf om nu wel haar best te doen.
Lijstje vandaag:
werken
wvttk
Fijne dag allemaal!!
ps...het wordt lekker weer deze week
Ja die school,het lastige is dat ze het heus wel kan,maar ze zit liever achter haar laptop.Maar daar komt vanaf nu verandering in.
En als ze de havo niet haalt moet ze haar blackberry inleveren.
Hopelijk is dat genoeg straf om nu wel haar best te doen.
Lijstje vandaag:
werken
wvttk
Fijne dag allemaal!!
ps...het wordt lekker weer deze week
maandag 19 maart 2012 om 10:47
Mogguh
Wel herkenbaar dus. Ik heb hetzelfde verhaal als Coe, het maken gaat wel (zeker voor leraren die wat strenger zijn) maar het leren.. ik moet toch echt rekening gaan houden met een scenario als bij de zoon van Zoeb. Van binnen zit ik dan te dubben of VMBO gemengd niet precies hetzelfde is als VMBO-t maar dan met praktijk. Van buiten eis ik nog steeds Havo.
Vanmiddag een gesprek met mentor over hoe zijn kansen liggen op deze school. Hij is een net wel net niet geval.
Wel herkenbaar dus. Ik heb hetzelfde verhaal als Coe, het maken gaat wel (zeker voor leraren die wat strenger zijn) maar het leren.. ik moet toch echt rekening gaan houden met een scenario als bij de zoon van Zoeb. Van binnen zit ik dan te dubben of VMBO gemengd niet precies hetzelfde is als VMBO-t maar dan met praktijk. Van buiten eis ik nog steeds Havo.
Vanmiddag een gesprek met mentor over hoe zijn kansen liggen op deze school. Hij is een net wel net niet geval.
maandag 19 maart 2012 om 11:05
Mmm ja Mamz dat klopt, maar ik heb hem wel heel vaak achter het behang willen plakken hoor.
Ik vond het best moeilijk, want het kwam zeker door Nienkes dood, en dat hield ik wel altijd in mijn achterhoofd, maar hij moest toch verder en dat was het punt. Goeie baan opzeggen en dan van die eendagsbaantjes via een uitzendbureau. En dan tot vier uur in zijn nest liggen. Om gek van te worden.
Tot ik een slot op de knip heb gezet. Hij kreeg geen rooie cent meer van me en hij ging maar weer eens vast werk zoeken. Ik ben toen behoorlijk door het lint gegaan en daar is hij heel erg van geschrokken.
Op hangende pootjes is hij terug gegaan naar de baas waar hij toen vast werkte en hij kon nog terug komen ook. Vanaf dat moment is het alleen maar bergopwaarts gegaan. Nu een andere leuke vaste baan en dan zijn computerwerk er nog bij.
Het is een leuke knul hoor, maar damn wat een moeilijk menneke was het toen.
Ik vond het best moeilijk, want het kwam zeker door Nienkes dood, en dat hield ik wel altijd in mijn achterhoofd, maar hij moest toch verder en dat was het punt. Goeie baan opzeggen en dan van die eendagsbaantjes via een uitzendbureau. En dan tot vier uur in zijn nest liggen. Om gek van te worden.
Tot ik een slot op de knip heb gezet. Hij kreeg geen rooie cent meer van me en hij ging maar weer eens vast werk zoeken. Ik ben toen behoorlijk door het lint gegaan en daar is hij heel erg van geschrokken.
Op hangende pootjes is hij terug gegaan naar de baas waar hij toen vast werkte en hij kon nog terug komen ook. Vanaf dat moment is het alleen maar bergopwaarts gegaan. Nu een andere leuke vaste baan en dan zijn computerwerk er nog bij.
Het is een leuke knul hoor, maar damn wat een moeilijk menneke was het toen.