Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Oh nou ja dan ben haar beter kwijt dan rijk MissM..

Ik ben een paar uur zoet geweest met het overzetten van telefoonnummers van mijn oude telefoon naar mijn nieuwe.

Ik ben er nu nog niet van overtuigd dat dit i-phonen iets voor mij is, maar we zullen het zien he.

Was ik helemaal vergeten dat ik vanmiddag een koffieafspraak heb dus dat is wel leuk.

Net nog even de bovenverdieping gestofzuigd, de wc van de meiden gelijk schoongemaakt en een was bij elkaar gesprokkeld.

Ik was vanmorgen even bij mijn werk en meteen kwam het verzoek of ik zaterdag ook wil werken. Dus werk ik nu twee dagen achter elkaar. Even kijken hoe mijn lijf daar over denkt...
Je gaat er geheid aan wennen en wilt nooit meer zonder Gold.

Zou Troela nu geleerd hebben? Het is toch te hopen.

Achos die Uk zal het wel spannend hebben gevonden.

Ik ben gestoooooooooooooord aan het worden. Het is hier zo vreselijk druk. Absurd dat de bank in deze tijd schermen gaat wijzigen. Ach wij zijn gekke Jetje en leggen het de klanten wel uit. Blugh. Nog een kleine twee uur dan heb ik weekend.
Joepie Zoebie,weekend!! :)

MissM,stom van het internet en de telefoon!

En 120 is toch een hele besparing,zeker als het toch niet naar je zin gedaan werd.

Gold,ik hoop dat je lijf lief voor je is!

Uk is op de bank in slaap gevallen,hoefde niet te eten en had ook geen dieren gezien,alleen de speeltuin :rofl:

Hij was gewoon te moe om iets te vertellen.Morgen is hij vrij.
Ha ha die Uk! :rofl:

Fijn weekend Zoebje! :)

Zoef zoef nu naar toneelrepetitie.

Morgen en overmorgen dus werken...
Haha die Uk. Het zal best wel indruk hebben gemaakt. Hadden ze nog een beetje redelijk weer? Hier was het best lekker.

Tot nu toe, want nu regent het.

Ja zeg, heerlijk weekend. En dan ga ik aftellen. Nog 8 keer werken en dan heb ik vakaaaaaaaaaaaaaantiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Jipieajeeeeeee.
Moggu..
Kinderen hebben gister mooi weer gehad.

Uk is weer boven water,en begint nu te vertellen wat hij allemaal gezien heeft.

Vandaag wassen,vouwen en strijken en boodschappen doen.

Fijne dag allemaal!
Uk zal wel genoeg te vertellen hebben over zijn eerste schoolreisje.

Wij waren vanmorgen om kwart voor acht al in het ziekenhuis. Om kwart over negen weer thuis. Er werden bij de leverecho wel heel veel rare dingen gemarkeerd. Meer dan normaal, en grote vlekken ook nog. Die had ik nog nooit gezien. Maar dat heb ik wijselijk niet tegen Jan gezegd. Ik heb gezegd dat het er hetzelfde uitzag als normaal.

Ik heb de boodschappen binnen, ben nog even met vriendin het dorp in geweest. Zij had gisteren de onderzoeken op de mamacare en Thank God alles was goed.

Sam slaapt en nu ben ik Rendang aan het maken. De kinderen blijven vanavond eten.
Ik duim voor een goede uitslag Zoebie!!

Verder geen leuke dag hier dus niks te melden.
Da's dan zeker spannend Zoeb.

Mijn duimen draaien overuren voor jullie.

Waarom was het geen leuke dag voor jou Coetje?

Het was een zware dag op het werk. Ik had vannacht maar zo'n 4 uur geslapen. Ik kon gewoon de slaap weer niet vatten.

Nu begrijp ik het pas wat bedoeld werd als ouders zeiden: daar heb ik wat nachten door wakker gelegen.... :-(

Wel mocht ik met werk een half uurtje eerder stoppen, dus dat was wel fijn en morgen hoef ik pas om 10 uur te beginnen.

Ik ga straks om 9 uur met de moeder van de vriendin die met Troela mee is nog even de meiden van het festivalterrein ophalen en dan lekker vroeg naar bed hoop ik.
Waarom een rotdag Coe?

Hier wat leuks. De boom is echt geweldig en dat vind Sam ook.

http://i81.photobucket.com/albums/j209/tantesjaan/SAM_1601.jpg

En de veranda. X-D voor allebei. Sam zit alleen.

http://i81.photobucket.com/albums/j209/tantesjaan/SAM_1608.jpg

En nu moet ik als een gek op gaan ruimen. De kinderen hebben hier gegeten en we hebben tot net buiten kunnen zitten.

Nu zijn ze weg.
Ik duim dat alles goed is, Zoeb. Spannend :-(

Goldie en Coe een :hug:

Ik heb net M omgepraat om toch nog maar even te gaan slapen. Hopelijk lukt het, ik wil nl ook naar bed.

Die boom van Sam is idd leuk, die heeft een tante van Mmetje ook en hij speelt er graag mee als we daar op bezoek zijn :)
Ik heb trouwens een kado voor M geregeld waar hij helemaal blij van gaat worden :-d

James zal wel uit z'n dak gaan, die vindt dat ik hem verwen, maar ik wil iets leuks achter de hand hebben want er zit weer een serie ziekenhuisbezoeken aan te komen :-(
Een cadeautje na een ziekenhuisbezoek moet gewoonweg. Dus voel je niet schuldig MissM.

Is Mmetje nog in slaap gevallen vannacht?

Ik heb de boom van Coetje gekregen. Sam vind hem echt helemaal geweldig. 10 maanden en al weten dat hij de balletjes in het gat moet stoppen. We stonden paf. Alleen wilde hij het balletje weer uit het gat boven halen en stak hij zijn hele handje erin. Geen bal, toen keek hij er maar even in. Slimme Sam.

Net als het muziekboekje. Vind hij ook zo leuk. En dan kijkt hij me aan, want dan wil hij dat ik zing. ;-)

Ik ga vandaag een dagje naar Amsterdam met een vriendin.

Ben er dus niet.
Moggu..

Wat een leuke foto Zoeb!

Ik ben blij dat de spulletjes goed terecht zijn gekomen.

Veel plezier vandaag in Amsterdam!

MissM,wat voor kadoo?En dat "hoort"een beetje bij een ziekenhuisbezoek toch?Hier kregen ze na de prikken op het cb ook altijd iets kleins.

Vriend heeft een flinke financiele tegenvaller waardoor het niet zeker is of we wel op vakantie kunnen dit jaar...(en het is niet eens zijn eigen schuld,opdrachtgever failliet en vriend kan fluiten naar zijn geld)

En daar was ik gister dus niet vrolijk onder.

Vandaag boodschappen,naar de markt voor groenten en fruit(kijken of dat echt zoveel scheelt) en vanmiddag een bbq van mijn werk.

Fijne dag allemaal!
Zo da's flink k*t Coetje :hug:

Arme Mmetje... Dan mag een extra cadeautje wel vind ik ook.

Ben nu wel benieuwd wat het is.

Ik heb vandaag maar een paar uurtjes gewerkt, maar wel heftig.

Nu even bijkomen, een paar wasjes draaien en vanavond naar een bbq (met een dikke trui denk ik).

Morgenmiddag ga ik met mijn Oudste, mijn zus en haar dochter high-tea-en.
Jeetje Coe dat is wel heel kut. Het zal toch zeker niet. Zijn dat nog steeds dezelfde van eerzucht weer anderen?

Wij zitten op de Nieuwendijk op onze biefstuk te wachten. En er lopen net twee meiden voorbij met penissen op hun neus. Wij plattelanders liggen in een deuk. Ik was zo afgeladen dat ik een boodschappwnkar heb gekocht.

En we hebben alleen de Albert Cuijp maar gehad. Nu eten.

Wijzig
Mogguh maisjes.

Vanuit bed, vanaf mobiel lig ik nu te forummen. Het moet niet veel gekker worden.

Het lijkt wel of mijn vingers veel te dik zijn voor die toetsjes want ik maak veel fouten.

Later meer

Leuk zoeb, de albert cuijp. Wat heb je allemaal gescoord?
Moggu..

Ik ben ook benieuwd wat Zoeb gescoord heeft op de Albert Cuijp.

Gold,al een beetje gewend aan je nieuwe speledingetje?

Ik zal vanavond wat uitgebreider reageren op de hyves over het financiele debacle...het heeft best wat nare gevolgen voor ons..

Maar ik wil niet dat iedereen dit weet..

Gister een bbq van mijn werk,lekker gegeten en bijgekletst.Was erg gezellig!
voor Coetje.

Vanmiddag hebben we dus high-tea. (voor mijn zus en mij high-coffee denk ik )
Ook een voor Coetje. Het is echt klote. En dan in deze tijd.

Zul je zien dat het failliete bedrijf straks gewoon een herstart maakt en jullie kunnen fluiten naar je centen. Hoe oneerlijk.

Ik heb flink gescoord hoor. Een wit jasje, 3 jurkjes, 3 bloezen, een broek, 1 paar schoenen en dus een boodschappenkar. Super handig. zo lekker goedkoop alles daar. Heerlijk om te struinen.
Ik heb mijn gal gespuwd op de hyves

Ga er hier niet meer op door ivm meelezert.

Ik ben jaren geleden eens over de Albert Cuijp gelopen,maar als ik het zo lees is het dus nog steeds de moeite waard.Misschien leuk om eens met Oudste te doen.

Veel plezier vanmiddag Goldie!Leuk hoor met je Oudste en zus op stap.

En hoewel ik gister niet gedronken heb,heb ik toch een katerig gevoel...rolde pas om half 4 mijn bed in dus daar zal het vast aan liggen.

Vandaag dus een heerlijk luie zondag.
Hello maisjes..

Leuk Zoeb, je kan op de Albert Cuijp inderdaad heerlijk goedkoop shoppen.

De high-coffee was reuze gezellig, wie me als vriend op facebook heeft kan de foto zien.

Zoeb, kan ik je waarzegster-kleding nog lenen?

Zo ja, denk je dat het over de post kan?

Ik ga even naar de BH Coetje.
Moggu..
Mogge

Ja de Albert Cuijp blijft leuk. Is ook leuk voor oudste Coe.

Je kijkt er je ogen uit. En niet alleen naar de marktkraampjes.

Ik had ook een erg luie dag. Niet eens zin om de pc aan te zetten.

Nou ja ook veel visite gekregen.

Gold je kan het lenen hoor. Wanneer heb je de kleren nodig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven