Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
maandag 4 juni 2012 om 09:08
Kan je gordijnen verven?
Middelste moet nog nieuwe gordijnen maar in het kader van de bezuinigingen wil ik toch proberen of ik ze kan verven,zwart dus veel kan er niet misgaan lijkt me.
Iemand van jullie dat al eens geprobeerd?
Verder vandaag op het lijstje:
opruimen
keuken dweilen
wassen en vouwen
boodschappen
collecteren s'avonds de rest van de week
wvttk
Middelste moet nog nieuwe gordijnen maar in het kader van de bezuinigingen wil ik toch proberen of ik ze kan verven,zwart dus veel kan er niet misgaan lijkt me.
Iemand van jullie dat al eens geprobeerd?
Verder vandaag op het lijstje:
opruimen
keuken dweilen
wassen en vouwen
boodschappen
collecteren s'avonds de rest van de week
wvttk
maandag 4 juni 2012 om 09:24
maandag 4 juni 2012 om 09:35
Ik ga collecteren voor het Epilepsiefonds,dat doe ik ieder jaar,ik loop hier in de wijk en Uk gaat meestal mee dus dan is het niet zo heel erg.
We krijgen meestal positieve reaktie's,goh mevrouw wat een goed voorbeeld voor de kinderen enz.
Maar met dit pokkeweer heb ik ook niet echt zin!
Ik zal straks eens kijken van welke stof de gordijnen zijn,mochten ze grijs worden is dat niet erg,ze zijn nu zalmroze...en dat vind Middelste niet mooi(haha,ik ook niet)
We krijgen meestal positieve reaktie's,goh mevrouw wat een goed voorbeeld voor de kinderen enz.
Maar met dit pokkeweer heb ik ook niet echt zin!
Ik zal straks eens kijken van welke stof de gordijnen zijn,mochten ze grijs worden is dat niet erg,ze zijn nu zalmroze...en dat vind Middelste niet mooi(haha,ik ook niet)
maandag 4 juni 2012 om 10:02
Mogguh
Leuk fonds om voor te werven Coe. Maar inderdaad zou er wel eens een pauze en liefst nog wat meer pauze tussen de regen mogen vallen. Nou ja, mss halen verzopen katjes meer op?
Ik ben vanochtend Oudste naar zijn dyslexieonderzoek gaan brengen en zit nu bij het GGZ te wachten op mijn afspraak over een dik uur. Netbook en studieboeken mee, dan is het minder erg
Leuk fonds om voor te werven Coe. Maar inderdaad zou er wel eens een pauze en liefst nog wat meer pauze tussen de regen mogen vallen. Nou ja, mss halen verzopen katjes meer op?
Ik ben vanochtend Oudste naar zijn dyslexieonderzoek gaan brengen en zit nu bij het GGZ te wachten op mijn afspraak over een dik uur. Netbook en studieboeken mee, dan is het minder erg
maandag 4 juni 2012 om 10:51
Hè, Coe (reactie op de BH).
Mmetje is helemaal gek van Cars, vooral van de 1e film, maar de auto's daarvan zijn bijna niet meer te krijgen.
Via internet had ik een King en een Chick Hicks auto'tje geregeld.
Voor in het ziekenhuis, maar toen James er lucht van kreeg heeft die ze gisteren al gegeven.
Mmetje was superblij, ze zijn vannacht mee naar bed gegaan
Fijn natuurlijk, maar nu heb ik dus niets meer voor in het ziekenhuis.
Mmetje is helemaal gek van Cars, vooral van de 1e film, maar de auto's daarvan zijn bijna niet meer te krijgen.
Via internet had ik een King en een Chick Hicks auto'tje geregeld.
Voor in het ziekenhuis, maar toen James er lucht van kreeg heeft die ze gisteren al gegeven.
Mmetje was superblij, ze zijn vannacht mee naar bed gegaan
Fijn natuurlijk, maar nu heb ik dus niets meer voor in het ziekenhuis.
maandag 4 juni 2012 om 16:36
Ooh MissM,volgens mij heb ik nog wat Cars-spulletjes,ik kijk deze week even op zolder en als je het dan wilt stuur ik het wel op voor M.
Gaat James nu iets nieuws regelen voor in het ziekenhuis?
Wanneer moeten jullie?
Zoeb,ik duim nog steeds voor jullie hoor.
Mamz,weer druk aan de studie?
Tussen de buien door gaat niet he...het blijft gieten!
Vanmiddag met vriend terug in bed gedoken,om te slapen welteverstaan
Nu koken,het is weer voor snert of zuurkool..wij,nou ja kinderen en vriend,eten aardappels,snijbonen,schnitzel en zelfgemaakte appelmoes.Ik maak een salade.
Gaat James nu iets nieuws regelen voor in het ziekenhuis?
Wanneer moeten jullie?
Zoeb,ik duim nog steeds voor jullie hoor.
Mamz,weer druk aan de studie?
Tussen de buien door gaat niet he...het blijft gieten!
Vanmiddag met vriend terug in bed gedoken,om te slapen welteverstaan
Nu koken,het is weer voor snert of zuurkool..wij,nou ja kinderen en vriend,eten aardappels,snijbonen,schnitzel en zelfgemaakte appelmoes.Ik maak een salade.
maandag 4 juni 2012 om 18:54
Hello maisjes...
Wat lekker zeg Coetje, zo even saampjes een dutje doen.
Fijn dat je de kleding op wilt sturen Zoeb.
Heb je mijn adres nog?
Wanneer heb je de uitslag van het dyslexie-onderzoek Mamzie?
Ik heb gewerkt.
Schrik niet, ik moet nu nog twee maandagen werken en dan ben ik de hele zomervakantie thuis.
Ik ben met mijn bazin overeen gekomen dat zij het nu even samen doet met haar dochters (die hebben toch vakantie) en dan kom ik weer terug als de scholen weer beginnen.
Ik ben heel erg blij met deze deal. Nu nog even wachten op beter weer...
Wat lekker zeg Coetje, zo even saampjes een dutje doen.
Fijn dat je de kleding op wilt sturen Zoeb.
Heb je mijn adres nog?
Wanneer heb je de uitslag van het dyslexie-onderzoek Mamzie?
Ik heb gewerkt.
Schrik niet, ik moet nu nog twee maandagen werken en dan ben ik de hele zomervakantie thuis.
Ik ben met mijn bazin overeen gekomen dat zij het nu even samen doet met haar dochters (die hebben toch vakantie) en dan kom ik weer terug als de scholen weer beginnen.
Ik ben heel erg blij met deze deal. Nu nog even wachten op beter weer...
maandag 4 juni 2012 om 19:55
Zo Coetje, zomaar even een dutje in de middag. Zeg ik heel jaloers.
En Gold heeft zomaar een hele grote vakantie. Dat is ook heel erg lekker. Ik moet nog zeven keer werken en dan heb ik ook vakantie. Het aftellen is begonnen. Heerlijk.
En ja ik heb je adres nog. Iets van de ..... toch.
Ik heb het weggehaald hoor. Was misschien iets te herkenbaar. Maar wel leuk.
Ik ben naar een verjaardag.
En Gold heeft zomaar een hele grote vakantie. Dat is ook heel erg lekker. Ik moet nog zeven keer werken en dan heb ik ook vakantie. Het aftellen is begonnen. Heerlijk.
En ja ik heb je adres nog. Iets van de ..... toch.
Ik heb het weggehaald hoor. Was misschien iets te herkenbaar. Maar wel leuk.
Ik ben naar een verjaardag.
dinsdag 5 juni 2012 om 13:48
Elluk foordeel hep se nadeel en andersom, he Coetje?
MissM, ik moest gisteren onder het werk nog aan jou denken: Er was een verjaardagstaart in de vorm van Cars besteld. Hij was echt prachtig en het was nog een joekel ook, 20 persoons. Die meiden in de bakkerij zijn echte kunstenaars wat dat betreft.
Oh ja, en het is niet te geloven maar ze praten tegen me de laatste weken!
Ik heb heel de kiet gestofzuigd, alle kussens uit de banken gehad en alles weer haar-vrij gemaakt.
Dan even met een zak koffiekoeken langs bij mijn vadertje, maar die was niet thuis.
Voor de rest van de dag hou ik me koest, alleen nog even koken, ik voel mijn lijf alweer genoeg.
Morgen wel een boel afspraken:
Vervolgafspraak bij psych over de cursus die ik gevolgd heb,
afspraak met de mentor van Troela en
een afspraak met de huisarts.
Gaat lekker zo.
MissM, ik moest gisteren onder het werk nog aan jou denken: Er was een verjaardagstaart in de vorm van Cars besteld. Hij was echt prachtig en het was nog een joekel ook, 20 persoons. Die meiden in de bakkerij zijn echte kunstenaars wat dat betreft.
Oh ja, en het is niet te geloven maar ze praten tegen me de laatste weken!
Ik heb heel de kiet gestofzuigd, alle kussens uit de banken gehad en alles weer haar-vrij gemaakt.
Dan even met een zak koffiekoeken langs bij mijn vadertje, maar die was niet thuis.
Voor de rest van de dag hou ik me koest, alleen nog even koken, ik voel mijn lijf alweer genoeg.
Morgen wel een boel afspraken:
Vervolgafspraak bij psych over de cursus die ik gevolgd heb,
afspraak met de mentor van Troela en
een afspraak met de huisarts.
Gaat lekker zo.
dinsdag 5 juni 2012 om 13:55
Ik heb net een gesprek gehad met de juf van Uk.Die heeft Uk zo vastgepakt dat ie 4 blauwe plekjes op zijn arm heeft.En waarom,omdat het manneke niet wilde rekenen.
Nee dat kan hij nog niet zo goed,dus wil hij dat liever niet.
Durft ze ook nog te zeggen dat het aan mijn opvoeding ligt..
Uk weer mee naar huis genomen en de directeur gebeld waarmee ik einde van de week een gesprek heb.
Ben boos en verdrietig tegelijk.
Nee dat kan hij nog niet zo goed,dus wil hij dat liever niet.
Durft ze ook nog te zeggen dat het aan mijn opvoeding ligt..
Uk weer mee naar huis genomen en de directeur gebeld waarmee ik einde van de week een gesprek heb.
Ben boos en verdrietig tegelijk.
dinsdag 5 juni 2012 om 14:37
He bah. Kleuters mogen niet eens meer lekker kleuter zijn en moeten al rekenen. Eigenlijk te belachelijk voor woorden.
Uk is pas vier. Waar zijn ze toch mee bezig.
Gold, lekker om even rustig aan te doen.
Ik ga wel een zooi poetsen. Ik heb een lijst van jewelste. Werk zit erop tot morgenmiddag twee uur.
Vandaag.
Stofzuigen en dweilen. We hebben door een gravende Saar een zandbak binnen.
Badkamer (gelukkig maar één ) poetsen
Bedden verschonen.
En ik wil nog even naar Intratuin
Uk is pas vier. Waar zijn ze toch mee bezig.
Gold, lekker om even rustig aan te doen.
Ik ga wel een zooi poetsen. Ik heb een lijst van jewelste. Werk zit erop tot morgenmiddag twee uur.
Vandaag.
Stofzuigen en dweilen. We hebben door een gravende Saar een zandbak binnen.
Badkamer (gelukkig maar één ) poetsen
Bedden verschonen.
En ik wil nog even naar Intratuin
dinsdag 5 juni 2012 om 14:54
Ik snap best dat ie op school is om wat te leren,maar hij moet ook wel met plezier naar school gaan.Lijkt me ook niet onbelangrijk.En dat zij mijn kind knijpt zodat ie blauwe plekken heeft,daar ben ik echt niet van gediend!
Er zijn zoveel andere manieren om een kind iets duidelijk te maken.
Misschien had ik zelf wat rustiger moeten reageren maar ik kan momenteel niet zoveel hebben.
Er zijn zoveel andere manieren om een kind iets duidelijk te maken.
Misschien had ik zelf wat rustiger moeten reageren maar ik kan momenteel niet zoveel hebben.
dinsdag 5 juni 2012 om 16:16
Het gebeurde uit frustratie omdat Uk niet wilde luisteren....ze heeft hem iets te hard vastgepakt..
Dan wordt het dus hoog tijd dat ze eindelijk met pensioen gaat,volgend schooljaar nog 3 maanden geloof ik.
Denkt ze nu dat Uk nu wel luistert?
Die zegt al de hele middag dat ie nooit meer naar school gaat.
Ik probeer het voor hem zo luchtig mogelijk te houden en er maar overheen te praten,nog een paar weekjes en dan is het vakantie.
Dan wordt het dus hoog tijd dat ze eindelijk met pensioen gaat,volgend schooljaar nog 3 maanden geloof ik.
Denkt ze nu dat Uk nu wel luistert?
Die zegt al de hele middag dat ie nooit meer naar school gaat.
Ik probeer het voor hem zo luchtig mogelijk te houden en er maar overheen te praten,nog een paar weekjes en dan is het vakantie.
dinsdag 5 juni 2012 om 22:10
dinsdag 5 juni 2012 om 23:05
Ik ben onverwachts met mijn vriendin naar een avond over acupunctuur geweest in het ziekenhuis. Anders moest ze alleen. Het was wel een beetje slaapverwekkend. Maar zij heeft er weer veel aan gehad en dat is het belangrijkste.
Van het poetsen is dus niets gekomen. Het kraakt hier nog steeds.
Morgen om half elf de uitslagen. Oef spannend.
Van het poetsen is dus niets gekomen. Het kraakt hier nog steeds.
Morgen om half elf de uitslagen. Oef spannend.