Bezemtopic deel 4
donderdag 5 november 2009 om 20:32
donderdag 5 november 2009 om 20:33
donderdag 5 november 2009 om 20:43
SATC heb ik ook pas voor het eerst gezien toen de film er was hoor. Niet iets om voor thuis te blijven, maar ik kijk dna ook amper tv
Dvd's kijk ik ook niet. Van mij had er dan ook nooit een grote tv hoeven komen, doe mij maar een 37cm tv'tje
Pips, ik zal duimen voor da villa. Hoest met MrNillson?
Mamz, wat spannend, pleegzorg! Wél fijn voor jullie!
Jonna en HP, ik vind jullie echt zo leuk zo samen
Its, alweer een werkvakantie. Lijkt me toch wel slopend hoor!
Zoeb, wat een druiloren zeg En je man was net omhoog aan het krabbelen Doe hem maar een dikke van me! En voor jou ook een!
Nik, wat bne je toch sportief! Echt goed zeg!
Coe, fijn dat jullie er wel samen uitkomen. Maarreh, als je vriend er nu niet is, hoe is de zorg voor jou dan?
Gold, gezellig voor de tv? Leuk
Ik lig nu lekker met Zoon in bed, hij kijkt tv, ik forum. Zo knus!
Ben helemaal gesloopt. Zat vandaag na zevenen pas voor het eerst vandaag Maar goed, morgen weer weekend.
Ook amper gebezemd dus ,ja, vaatwasser ingeruimd.
Oh, en mooie stunt vandaag weer... echt ikke!
Ik was vanmorgen vroeg en dacht: 'kom, laat ik alvast de lasagne oven klaar maken'. Dus gehakt in de pan, vuur eronder en bakken maar.
Tegelijkertijd wil ik koffie inschenken voor Lief, stoot tegen de pan en daar vloog het gehakt over mijn hele vloer
We hebben dus maar iets anders gegeten vandaag
En de keuken was al vroeg lekker schoon.....
Voor nu ook geen lijstje meer. Lief komt zo thuis en gaat dan nog naar een vriend, dus ik ga zo lekker slapen!
Oh ja, Gayl, hier dus Fus Woon samen met Lief en Zoonlief van 8. Ik werk als juf, 5 dagen, en in het weekend ook meestal druk
Oeh, ik moet de Frogers opzetten, kind uit mijn klas komt ervoor
Doeiiii!
Dvd's kijk ik ook niet. Van mij had er dan ook nooit een grote tv hoeven komen, doe mij maar een 37cm tv'tje
Pips, ik zal duimen voor da villa. Hoest met MrNillson?
Mamz, wat spannend, pleegzorg! Wél fijn voor jullie!
Jonna en HP, ik vind jullie echt zo leuk zo samen
Its, alweer een werkvakantie. Lijkt me toch wel slopend hoor!
Zoeb, wat een druiloren zeg En je man was net omhoog aan het krabbelen Doe hem maar een dikke van me! En voor jou ook een!
Nik, wat bne je toch sportief! Echt goed zeg!
Coe, fijn dat jullie er wel samen uitkomen. Maarreh, als je vriend er nu niet is, hoe is de zorg voor jou dan?
Gold, gezellig voor de tv? Leuk
Ik lig nu lekker met Zoon in bed, hij kijkt tv, ik forum. Zo knus!
Ben helemaal gesloopt. Zat vandaag na zevenen pas voor het eerst vandaag Maar goed, morgen weer weekend.
Ook amper gebezemd dus ,ja, vaatwasser ingeruimd.
Oh, en mooie stunt vandaag weer... echt ikke!
Ik was vanmorgen vroeg en dacht: 'kom, laat ik alvast de lasagne oven klaar maken'. Dus gehakt in de pan, vuur eronder en bakken maar.
Tegelijkertijd wil ik koffie inschenken voor Lief, stoot tegen de pan en daar vloog het gehakt over mijn hele vloer
We hebben dus maar iets anders gegeten vandaag
En de keuken was al vroeg lekker schoon.....
Voor nu ook geen lijstje meer. Lief komt zo thuis en gaat dan nog naar een vriend, dus ik ga zo lekker slapen!
Oh ja, Gayl, hier dus Fus Woon samen met Lief en Zoonlief van 8. Ik werk als juf, 5 dagen, en in het weekend ook meestal druk
Oeh, ik moet de Frogers opzetten, kind uit mijn klas komt ervoor
Doeiiii!
donderdag 5 november 2009 om 20:47