Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
En Pips, ik ben toch wel heel erg nieuwsgierig hoe lang je die blinddoek voor hebt gehouden en of je wel makkelijk buiten kwam....
Ik kan altijd boerenkool eten, óók in de zomer of de volgende ochtend als ontbijt dus ik ben niet zo'n goede graadmeter denk ik

Maar het ligt vrij zwaar op de maag, zou ik dus even niet doen.
Nee HM zou ook geen boerenkool adviseren.Wel een lekker kopje thee met een beschuitje,anders zie je die boerenkool waarschijnlijk ook achterwaarts terugkeren

Fuss lieverd,lief dat je wil komen helpen maar gaat echt wel goed hier.Vooral ook doordat het geestelijk lekker gaat :)Geniet jij maar lekker met je mannen!
Hpl, hoe was je afscheidsfeestje?

Happy, beterschap!

Nog steeds geen koorts?

Hier wordt ook gewoon zomer en winter boerenkool gegeten, heerlijk!!

Kind is net gehaald door paps, en ik ga lekker bank hangen in een flodder-jogging.
Koorts? Het mag geen naam hebben.....38.7 stond op dat ding dat ik in mijn mond gestopt kreeg. En inmiddels ook maar weer aan de Crystal Clear gegaan....heel voorzichtig
Welterusten!
38.7 is koorts hoor HM.

Lekker je bedje in.
Trusten Fuss.
Helleu,

Ik heb mijn lijst af, behalve dat stomme strijken.

Misschien dat ik zo nog wat strijk, of niet.

Ohja, ik heb ook nog geen sportkleding uit gezocht.

H_M, misschien was het een éénmalige actie van je maag. Ik hoop het voor je.

HotPip, wat heb je allemaal al naar binnen gewerkt?

Coe, je klinkt goed! Rustig aan een beetje hè!

Boerenkool wordt hier weinig gegeten, ik vind er niet veel aan. En van Sportman weet ik het eigenlijk niet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Voel me ook lekker Nik(en dat was stiekem best lang geleden)

Ik zie af van de begrafenis morgen,er komt zo'n 600 man...ik hoorde vandaag zelfs dat ze vanuit ons durpke met bussen naar B gaan....of dat waar is weet ik niet maar zou er niet raar van staan te kijken..raar maar ik voel me dan dus net een soort pottenkijker ben ik bang :( en vriendin die met me mee zou gaan denkt er ook zo over.
Coebergh...ik zou juist gaan, want tussen 600 man kan je dus nooit als pottenkijker worden gezien. Sterker nog, je bent dan één van velen.

Meisjes, ik heb even jullie hulp nodig. Zouden jullie Jonna even bestraffend kunnen toespreken? Ik kan dus even niet eten omdat mijn maag even geen zin heeft, ik heb dus nu redelijk trek....en zij zit dus naast mij stokbroodjes met eiersalade en tonijnsalade te eten
Mogguh

Pfieuw, jullie zijn klaar met de films. Totaal geen verstand van (woensdagavond net5 films tellen vast niet mee).

Vandaag gewerkt en zo.

Coebergh, dat zijn wel heel veel mensen. Je moet wel oppassen dat je niet als enige in je dorpje achterblijft.

HM, beterschap..

Pips, leuk, een afscheidsfeestje.
Mijn politiek: nooit in echtelijke twisten mengen (tenzij mishandeling).

Neem een droog stokbroodje, HM, dat stilt ook de trek. En als je dan weer gewoon met de grote mensen mag mee eten dan geniet je echt weer van al dat lekkers.
En het stokbrood is nu dus op en dus lepelt zij nu de tonijnsalade leeg.....
Ik weet het niet.....maar volgens mij zit Pips echt opgesloten, of zou zij dan nu de blinddoek hebben afgedaan om via het Forum om hulp te roepen?
Mamz, wat zijn woensdagavond Net5-films?
Ik denk dat ze ladderzat en volgevreten in bed ligt!

En hoe zou het zijn met MissM? Daar hebben we sinds gisteren ook niets meer van vernomen toch?

H_M, neem een boterhammetje, of niks. Doe ik ook. Ik heb lekkere trek maar ik neem niets!

Ik zou gaan Coe, tussen 600 man kan je nooit opvallen.
Beetje dronken, erg gezellig. De lieverds hadden gelapt, boodschappen gedaan en borrelen maar. Lees morgen wel ff terug
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
HM, ik denk dat je van mij ook niet blij wordt, zit lekker aan de paprika chips.

Woensdagavond net5 films zijn van die leuke waargebeurde verhalen die bijna altijd goed aflopen maar voordat dat gebeurt moeten er eerst traantjes vloeien. Heb al zolang geen tv meer gekeken dat ik nu even niet weet welke zender net5 is. Dat heet toch gewoon net5?
Ja hoor, chips mag want daar word ik toch al niet zo blij van. Het valt inmiddels ook wel weer mee, want ondanks dat ik redelijk belabberd thuis kwam en mijn maag dacht eens buiten rond te willen gaan kijken voel ik mij nu wel weer redelijk.

Maar dat eten doe ik morgen wel weer, als ik denk zeker te weten dat mijn maag zijn vertrouwde plekje weer gevonden heeft.

Die Net5-films ken ik dus niet, volgens mij weet ik Net5 niet eens te vinden. Doe mij maar Boer zoekt Vrouw
Pips een 'beetje' dronken? Yeah Right.
Nou ja beetje meer misschien dan :ofl:
Ik zei het toch!
Nik
quote:HoiPippiLangkous schreef op 06 november 2009 @ 22:42:

Nou ja beetje meer misschien dan :ofl:Een beetje???? Of gewoon pissed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven