Bezemtopic deel 4

vrijdag 6 november 2009 om 20:13
Nee HM zou ook geen boerenkool adviseren.Wel een lekker kopje thee met een beschuitje,anders zie je die boerenkool waarschijnlijk ook achterwaarts terugkeren
Fuss lieverd,lief dat je wil komen helpen maar gaat echt wel goed hier.Vooral ook doordat het geestelijk lekker gaat :)Geniet jij maar lekker met je mannen!
Fuss lieverd,lief dat je wil komen helpen maar gaat echt wel goed hier.Vooral ook doordat het geestelijk lekker gaat :)Geniet jij maar lekker met je mannen!

vrijdag 6 november 2009 om 21:14
Helleu,
Ik heb mijn lijst af, behalve dat stomme strijken.
Misschien dat ik zo nog wat strijk, of niet.
Ohja, ik heb ook nog geen sportkleding uit gezocht.
H_M, misschien was het een éénmalige actie van je maag. Ik hoop het voor je.
HotPip, wat heb je allemaal al naar binnen gewerkt?
Coe, je klinkt goed! Rustig aan een beetje hè!
Boerenkool wordt hier weinig gegeten, ik vind er niet veel aan. En van Sportman weet ik het eigenlijk niet!
Ik heb mijn lijst af, behalve dat stomme strijken.
Misschien dat ik zo nog wat strijk, of niet.
Ohja, ik heb ook nog geen sportkleding uit gezocht.
H_M, misschien was het een éénmalige actie van je maag. Ik hoop het voor je.
HotPip, wat heb je allemaal al naar binnen gewerkt?
Coe, je klinkt goed! Rustig aan een beetje hè!
Boerenkool wordt hier weinig gegeten, ik vind er niet veel aan. En van Sportman weet ik het eigenlijk niet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

vrijdag 6 november 2009 om 21:31
Voel me ook lekker Nik(en dat was stiekem best lang geleden)
Ik zie af van de begrafenis morgen,er komt zo'n 600 man...ik hoorde vandaag zelfs dat ze vanuit ons durpke met bussen naar B gaan....of dat waar is weet ik niet maar zou er niet raar van staan te kijken..raar maar ik voel me dan dus net een soort pottenkijker ben ik bang
en vriendin die met me mee zou gaan denkt er ook zo over.
Ik zie af van de begrafenis morgen,er komt zo'n 600 man...ik hoorde vandaag zelfs dat ze vanuit ons durpke met bussen naar B gaan....of dat waar is weet ik niet maar zou er niet raar van staan te kijken..raar maar ik voel me dan dus net een soort pottenkijker ben ik bang

vrijdag 6 november 2009 om 22:09
Coebergh...ik zou juist gaan, want tussen 600 man kan je dus nooit als pottenkijker worden gezien. Sterker nog, je bent dan één van velen.
Meisjes, ik heb even jullie hulp nodig. Zouden jullie Jonna even bestraffend kunnen toespreken? Ik kan dus even niet eten omdat mijn maag even geen zin heeft, ik heb dus nu redelijk trek....en zij zit dus naast mij stokbroodjes met eiersalade en tonijnsalade te eten
Meisjes, ik heb even jullie hulp nodig. Zouden jullie Jonna even bestraffend kunnen toespreken? Ik kan dus even niet eten omdat mijn maag even geen zin heeft, ik heb dus nu redelijk trek....en zij zit dus naast mij stokbroodjes met eiersalade en tonijnsalade te eten
vrijdag 6 november 2009 om 22:10
Mogguh
Pfieuw, jullie zijn klaar met de films. Totaal geen verstand van (woensdagavond net5 films tellen vast niet mee).
Vandaag gewerkt en zo.
Coebergh, dat zijn wel heel veel mensen. Je moet wel oppassen dat je niet als enige in je dorpje achterblijft.
HM, beterschap..
Pips, leuk, een afscheidsfeestje.
Pfieuw, jullie zijn klaar met de films. Totaal geen verstand van (woensdagavond net5 films tellen vast niet mee).
Vandaag gewerkt en zo.
Coebergh, dat zijn wel heel veel mensen. Je moet wel oppassen dat je niet als enige in je dorpje achterblijft.
HM, beterschap..
Pips, leuk, een afscheidsfeestje.
vrijdag 6 november 2009 om 22:20
Ik denk dat ze ladderzat en volgevreten in bed ligt!
En hoe zou het zijn met MissM? Daar hebben we sinds gisteren ook niets meer van vernomen toch?
H_M, neem een boterhammetje, of niks. Doe ik ook. Ik heb lekkere trek maar ik neem niets!
Ik zou gaan Coe, tussen 600 man kan je nooit opvallen.
En hoe zou het zijn met MissM? Daar hebben we sinds gisteren ook niets meer van vernomen toch?
H_M, neem een boterhammetje, of niks. Doe ik ook. Ik heb lekkere trek maar ik neem niets!
Ik zou gaan Coe, tussen 600 man kan je nooit opvallen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 6 november 2009 om 22:34
HM, ik denk dat je van mij ook niet blij wordt, zit lekker aan de paprika chips.
Woensdagavond net5 films zijn van die leuke waargebeurde verhalen die bijna altijd goed aflopen maar voordat dat gebeurt moeten er eerst traantjes vloeien. Heb al zolang geen tv meer gekeken dat ik nu even niet weet welke zender net5 is. Dat heet toch gewoon net5?
Woensdagavond net5 films zijn van die leuke waargebeurde verhalen die bijna altijd goed aflopen maar voordat dat gebeurt moeten er eerst traantjes vloeien. Heb al zolang geen tv meer gekeken dat ik nu even niet weet welke zender net5 is. Dat heet toch gewoon net5?
vrijdag 6 november 2009 om 22:38
Ja hoor, chips mag want daar word ik toch al niet zo blij van. Het valt inmiddels ook wel weer mee, want ondanks dat ik redelijk belabberd thuis kwam en mijn maag dacht eens buiten rond te willen gaan kijken voel ik mij nu wel weer redelijk.
Maar dat eten doe ik morgen wel weer, als ik denk zeker te weten dat mijn maag zijn vertrouwde plekje weer gevonden heeft.
Die Net5-films ken ik dus niet, volgens mij weet ik Net5 niet eens te vinden. Doe mij maar Boer zoekt Vrouw
Maar dat eten doe ik morgen wel weer, als ik denk zeker te weten dat mijn maag zijn vertrouwde plekje weer gevonden heeft.
Die Net5-films ken ik dus niet, volgens mij weet ik Net5 niet eens te vinden. Doe mij maar Boer zoekt Vrouw