Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Is het bij jullie ook zo'n bagger weer? Blegh
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Pips ik zou kiezen voor een marathon GV.
Ghe het is 2-1 voor GV geloof ik

Ik moet er wel nog ff uit, sportbroek kopen. Heb geen ziiiiin. Maar moet een broek voor over mijn sportkleding.

Hmmmz, kan natuurlijk ook gewoon een worker uit de kast trekken. Dat eerst maar eens proberen want ik wil er zo niet uit!
Ik zou ook in dubio staan hoor, Gv of Greys..

Ik heb het laatste seizoen van Greys compleet gemist dus die wil ik ook nog in mijn schoen in december.

Mogguh trouwens..

Ik kwam om 12.15 mijn bed uitzeilen. Niet gedronken (ja, 1 roseetje) maar toch weer erg laat geworden.

Toneel was heel erg leuk. Mooi decor, sterke spelers, ik voel de druk zelf nu al!!!

Daarna gezellig zitten napraten, ik bedacht me dat het toch idd wel erg leuke mensen zijn waar ik me tegenwoordig mee omring. Echt fijn dat dit op mijn pad gekomen is.

Vandaag lui. Wel was wegwerken en stofzuigen, maar verder niks.

Oudste is de hele dag weg voor eoa activiteit van iets scoutingachigs (ivm privacy) en manlief heeft vanavond ook een afspraak dus wordt het hier meiden avond. Kleine Troel, ik en vriendin duiken de kast in en gaan een dvdtje kijken.

Naar buiten ga ik niet (niks zonnetje wat binnen schijnt) het is hier baggerweer.
Fijn dat het zo leuk is GL! En een meidenavond, heerlijk!

Sta nog steeds in dubio. Ik denk toch eerst GV, want volgens mij heeft Mr N nu alle series, lekker vanaf het begin tot het einde kijken.
Zo te zien zijn jullie allemaal lui vandaag, en ben ik de enige die aan het bezemen is.

Ik denk dat ik dan ook maar even een uurtje op de bank ga liggen, Jonna is toch op stap.
Even gauw gauw laten weten dat ik er wel nog ben, maar ik heb nogal problemen met de viva-site. Krijg steeds een stomme melding dat de webpagina niet getoond kan worden en dat heb ik alleen op de viva-site.

Vanmorgen al even naar de Makro geweest, de wasmiddel was in de aanbieding en het kattenvoer, dus even flink ingeslagen.

Verder nog niets gedaan vandaag, al staat er wel een mand strijk op me te wachten. Maar daar heb ik geen zin in, dus die wacht maar tot morgen.

Morgen overigens bij mijn ouders eten, man krijgt mosselen en ik een lekker biefstukje. Mmm, nu al zin in.
Je hebt gelijk HM.

Ik lig nu met Gooische Vrouwen in bed, heerlijk
Hou jij niet van mosselen Rainz?

Lekker hoor! Goed idee om deze week hier ook weer eens op het menu te zetten.

HM, ga maar lekker even op de bank liggen ja. Na gisteren ziekjes te zijn kun je toch niet verwachten dat je vandaag weer helemaal te mannetje bent.
Zo zo Pips, met Gooise vrouwen in bed! Meerdere nog wel!

Op z'n Jonna's: Geniet!
Hmmmmm mosselen!
Briljant is die serie ook he!
zo net de ikea overleefd. Als je vandaag daar niet moet zijn dus ook niet gaan.

nu onderweg naar vrienden. Ik ga onderweg maar even een dutje doen leuk een hondje op bezoek! Balen van de site Rainz. Goed idee om dvds aan sint te vragen gold! Liefs vanuit de auto
Liefs terug vanaf de bank

Feestje gaat niet door,de kleine jarige en zijn nog kleinere zusje zijn ziek..Eerlijk gezegd vind ik het niet zo erg,hoef nu lekker de deur niet meer uit.Zometeen onder de zonnebank,straks lekker douchen en dan in pyama op de bank.Gordijnen dicht en kaarsjes aan(dan vind ik herfst niet zo erg

Mamz,spannend weekend voor jou!
Hier weer een helse nacht achter de rug, met veel pijn en nu ook overgeven. Ik heb de verloskundige gebeld, en het wordt allemaal op 'voorwerk' gegooid. Ik mag wel paracetamol nemen, die lijkt te werken dus ik ga nu proberen wat bij te slapen.

Het bezemen laat ik liggen voor James.

Geen tijd voor gezellig kletsen, reageren en wat nog meer. Weekend = vol en druk in huize boro.

Maar wel even tijd om mijn favoriete bezempjes te - en.

En een ferme hanndruk voor HappyMe :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
missM

Mamz, wat heb ik gemist wat is er dit weekend?
Xtra dekbedje op m'n bedje, pot thee en afl 3
Gold, nee, ik lust geen mosselen. En hoewel ik ze best wel eens zou willen proberen, zie ik op het moment dat ze op mijn bord liggen alleen nog maar de biologieles 'Mosselen ontleden' voor me.

Bah, zit al de halve middag te huilen. Man is me inmiddels ook maar ontvlucht (ligt te slapen) en ik dacht nog wel hem een plezier te doen.

Iemand nog tips om uien te snijden zonder in huilen uit te barsten Straks eten we dus uiensoep!
Rainz, door je mond ademhalen tijdens het snijden
quote:HoiPippiLangkous schreef op 07 november 2009 @ 13:58:

Hmmmmm mosselen!Jazeker Mmmmm...en ik zag net dat ze komende week in de aanbieding zijn bij C1000. Alweer mazzel!
Pips, die tip heb ik geprobeerd, helpt niet. Net zo min als de tip om de uien even af te spoelen na ze te hebben gepeld en ze te snijden onder de afzuigkap.
Tjonge MissM, voorwerk?

Heftig voorwerk dan hoor. Wanneer was je ookalweer precies uitgerekend?

Hopelijk helpen de paramolletjes.

He Mamz, ging het dit weekend al meteen in?

Dat wist ik niet.

Idd heftig en spannend dan !

@Pips: meer info op BH.

Rainz, ik eet wel mosselen en ik vind ze heerlijk, maar ik kijk er niet naar als ik ze eet.
Rainz, een dun en vlijmscherp mes gebruiken (want dan komen er minder minuscule vochtdeeltjes alle kanten op vliegen) en de uien snijden vlak naast stromend water (want ook daar komen vochtdeeltjes van in de lucht en dat verdunt).

Huilie.
HM:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven