Bezemtopic deel 4

zondag 8 november 2009 om 12:04
Goeiemorgen
Aan James Last heb ik warme jeugdherinneringen Mag blijven, dus (al klinkt James Overlast ook wel heel leuk).
Fuss, je bent inderdaad echt wel moe, zo te lezen.
MissM, fijn dat je je fitter voelt.
Zoebie, krantenwijkkie gaat het niet worden zolang je zelf een fulltime salaris krijgt en nog niet fulltime werkt, helaas. Zelfde geldt voor annie.nl, wat je op zich gezien je werkervaring ook zou kunnen doen.
Hier een luie zondag. Moet alleen Oudste aan zijn werkstuk schoppen. Dan zal ik toch eerst zelf een klein beetje aan mijn computerverslaving moeten zijn toegekomen.
En de ontmoeting met Middelstes' pleegjes dus. Waarvoor de kamer weer wat gefatsoeneerd moet worden.
Aan James Last heb ik warme jeugdherinneringen Mag blijven, dus (al klinkt James Overlast ook wel heel leuk).
Fuss, je bent inderdaad echt wel moe, zo te lezen.
MissM, fijn dat je je fitter voelt.
Zoebie, krantenwijkkie gaat het niet worden zolang je zelf een fulltime salaris krijgt en nog niet fulltime werkt, helaas. Zelfde geldt voor annie.nl, wat je op zich gezien je werkervaring ook zou kunnen doen.
Hier een luie zondag. Moet alleen Oudste aan zijn werkstuk schoppen. Dan zal ik toch eerst zelf een klein beetje aan mijn computerverslaving moeten zijn toegekomen.
En de ontmoeting met Middelstes' pleegjes dus. Waarvoor de kamer weer wat gefatsoeneerd moet worden.
zondag 8 november 2009 om 12:17
Gelukkig dat je je beter voelt MissM! Hoe lang zou je nog moeten? Heb je er wel zin in? Heeft James nog veel last van de emoties van de uitvaart?
Heerlijk Mamz, een luie zondag Geniet er lekker van met je jongens!
Zoeb, ik vind het zo waardeloos voor jullie Weet zo even niet wat je zou kunnen doen dus maar een dikke voor jullie.
Heerlijk Mamz, een luie zondag Geniet er lekker van met je jongens!
Zoeb, ik vind het zo waardeloos voor jullie Weet zo even niet wat je zou kunnen doen dus maar een dikke voor jullie.

zondag 8 november 2009 om 13:34
Nog 3 weken, Fuss, en ik kan niet wachten tot de kleine er is, ik ben zo benieuwd! En dat geldt ook voor James, die er overigens van overtuigd is dat de baby deze week komt
De emoties zijn redelijk onder controle, gelukkig.
Vandaag krijg ik de Dvd-box van The Wonder Years te leen, ik ben benieuwd of ik het nog steeds zo leuk vind als 15 jaar geleden.
De emoties zijn redelijk onder controle, gelukkig.
Vandaag krijg ik de Dvd-box van The Wonder Years te leen, ik ben benieuwd of ik het nog steeds zo leuk vind als 15 jaar geleden.

zondag 8 november 2009 om 15:23
Oei Fuss, lekkage da's niet zo fijn...
Zoeb Als ik iets voor je kan doen...?
MissM, daar ben je mooi klaar mee. Hopelijk vind je op tijd een goed alternatief.
Wij hebben vandaag uitgeslapen, gebruncht en gewandeld. Wandelen was leuk, want vandaag hebben we gelukkig wel weer eens een mooie herfstdag.
Tussen de bedrijven door gewassen, gedroogd en opgehangen en gestofzuigd.
Vanavond chinees eten van de afhaal. Lekker en lekker makkelijk.
Nu nog even met een dekentje op de bank.
Dag lieverrrdsss!
Zoeb Als ik iets voor je kan doen...?
MissM, daar ben je mooi klaar mee. Hopelijk vind je op tijd een goed alternatief.
Wij hebben vandaag uitgeslapen, gebruncht en gewandeld. Wandelen was leuk, want vandaag hebben we gelukkig wel weer eens een mooie herfstdag.
Tussen de bedrijven door gewassen, gedroogd en opgehangen en gestofzuigd.
Vanavond chinees eten van de afhaal. Lekker en lekker makkelijk.
Nu nog even met een dekentje op de bank.
Dag lieverrrdsss!
zondag 8 november 2009 om 16:53
Jullie zijn allemaal schatten. Maar als het echt nodig is omdat het niet meer gaat heb ik nog 11 broers en twee zussen waar ik dan wel ga bedelen. Ze hebben het eigenlijk al meteen aangeboden toen manlief ziek werd. Alleen wil ik er geen gebruik van maken. Wetende dat er als er ruzie komt dit meestal over geld gaat. En ik wil geen ruzie. Manlief heeft nog een vrijgezelle broer. Maar wel erg lief hoor. En ik krijg ook erge goede tips op het topic wat ik erover heb geopend.
Fussieke een lekkage in de schuur is helemaal niet leuk, zeker niet als je net verhuist bent.
Miss M. Het begint al lekker op te schieten. Op het laatst verlang je ook echt naar het ukkie. Ik hoop dat hij nog even blijft zitten. (Of is het een zij? )
Lekker hoor zo'n dagje banken. Ik heb het gisteren gedaan met de pup van zoonlief. Ja die moest ik echt in de gaten houden.
Fussieke een lekkage in de schuur is helemaal niet leuk, zeker niet als je net verhuist bent.
Miss M. Het begint al lekker op te schieten. Op het laatst verlang je ook echt naar het ukkie. Ik hoop dat hij nog even blijft zitten. (Of is het een zij? )
Lekker hoor zo'n dagje banken. Ik heb het gisteren gedaan met de pup van zoonlief. Ja die moest ik echt in de gaten houden.
zoebie wijzigde dit bericht op 08-11-2009 16:53
Reden: leekage staat zo gek.
Reden: leekage staat zo gek.
% gewijzigd
zondag 8 november 2009 om 19:06
Lekkage sucks. Big time.
MissM, dat nieuws van jou suckt ook. Meer dan big time
Zoeb, het komt vast wel goed meid
Mamz, fijn dat de kids positief zijn.
Net lekker erwtensoep gegeten in Villa Kakelbont. Mr N zit nu sport te kijken, ik doe nog wat wasjes en ga straks onder de douche en met GV in bed
Morgen opeens weer naar mijn 'eigen' kantoor, ook raar hoor.
MissM, dat nieuws van jou suckt ook. Meer dan big time
Zoeb, het komt vast wel goed meid
Mamz, fijn dat de kids positief zijn.
Net lekker erwtensoep gegeten in Villa Kakelbont. Mr N zit nu sport te kijken, ik doe nog wat wasjes en ga straks onder de douche en met GV in bed
Morgen opeens weer naar mijn 'eigen' kantoor, ook raar hoor.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 8 november 2009 om 20:33
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=580706&rq=pikante
die is het Ook een lekkere salade!
Tonijn niet vissig? Zo klinkt het niet
die is het Ook een lekkere salade!
Tonijn niet vissig? Zo klinkt het niet