Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Ik weet het hoor, van James L. Het is ook alleen dit nummer

Ben nu maar gewoon leuke dingen aan het youtuben. Afghan Whigs en Morphine. En af en toe een liedje voor Lief er tussen door.
Het is die van 2008 met Angelina Jolie.

Hips vinnik leuk hoor
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Then Hips it is

En nu ga ik waterdruppels vangen en mezelf een schop onder mijn bevallige bips geven.....studeren!
Changeling heb ik vorig jaar in de bioscoop gezien, die was wel mooi.

Vannacht heb ik gelukkig wat beter geslapen, dankzij paracetamol en een extra deken. Zo fijn, de wereld ziet er dan meteen anders uit!
Goeiemorgen

Aan James Last heb ik warme jeugdherinneringen Mag blijven, dus (al klinkt James Overlast ook wel heel leuk).

Fuss, je bent inderdaad echt wel moe, zo te lezen.

MissM, fijn dat je je fitter voelt.

Zoebie, krantenwijkkie gaat het niet worden zolang je zelf een fulltime salaris krijgt en nog niet fulltime werkt, helaas. Zelfde geldt voor annie.nl, wat je op zich gezien je werkervaring ook zou kunnen doen.

Hier een luie zondag. Moet alleen Oudste aan zijn werkstuk schoppen. Dan zal ik toch eerst zelf een klein beetje aan mijn computerverslaving moeten zijn toegekomen.

En de ontmoeting met Middelstes' pleegjes dus. Waarvoor de kamer weer wat gefatsoeneerd moet worden.
Gelukkig dat je je beter voelt MissM! Hoe lang zou je nog moeten? Heb je er wel zin in? Heeft James nog veel last van de emoties van de uitvaart?

Heerlijk Mamz, een luie zondag Geniet er lekker van met je jongens!

Zoeb, ik vind het zo waardeloos voor jullie Weet zo even niet wat je zou kunnen doen dus maar een dikke voor jullie.
Nog 3 weken, Fuss, en ik kan niet wachten tot de kleine er is, ik ben zo benieuwd! En dat geldt ook voor James, die er overigens van overtuigd is dat de baby deze week komt

De emoties zijn redelijk onder controle, gelukkig.

Vandaag krijg ik de Dvd-box van The Wonder Years te leen, ik ben benieuwd of ik het nog steeds zo leuk vind als 15 jaar geleden.
Oh, en gisteren nog een fijn bericht gehad: er is geen plek voor de baby op het kinderdagverblijf. Dat wordt dus vanaf maandag alles en iedereen afbellen om toch iets geregeld te krijgen
Oh, goeiemorgen, dat is niet het fijnste nieuws nee. Dan maar even hopen dat James ongelijk heeft zodat je wat meer tijd hebt om eea te regelen!

Maar wat schiet het al lekker op zeg. Straks zo'n heerlijk hompie in je handen!
Wat laten ze dat trouwens laat weten zeg! Echt stom!
Fuss, baal je niet dat je niet in het stadion zit nu?
Niet eens Pips. Gek he? Het zal er vast super zijn, maar een middagje bank en bad is echt meer wat ik nodig heb vandaag
Pips, Boor en Its, willen jullie nog laten weten op welke datum jullie beschikbaar zijn?

Grrr, trek net een plastic krat uit de schuur, krijg ik er een koude douche bij Er zit kennelijk een lek in het dak

mag Lief zo fijn eens naar kijken.
Oei Fuss, lekkage da's niet zo fijn...

Zoeb Als ik iets voor je kan doen...?

MissM, daar ben je mooi klaar mee. Hopelijk vind je op tijd een goed alternatief.

Wij hebben vandaag uitgeslapen, gebruncht en gewandeld. Wandelen was leuk, want vandaag hebben we gelukkig wel weer eens een mooie herfstdag.

Tussen de bedrijven door gewassen, gedroogd en opgehangen en gestofzuigd.

Vanavond chinees eten van de afhaal. Lekker en lekker makkelijk.

Nu nog even met een dekentje op de bank.

Dag lieverrrdsss!
Jullie zijn allemaal schatten. Maar als het echt nodig is omdat het niet meer gaat heb ik nog 11 broers en twee zussen waar ik dan wel ga bedelen. Ze hebben het eigenlijk al meteen aangeboden toen manlief ziek werd. Alleen wil ik er geen gebruik van maken. Wetende dat er als er ruzie komt dit meestal over geld gaat. En ik wil geen ruzie. Manlief heeft nog een vrijgezelle broer. Maar wel erg lief hoor. En ik krijg ook erge goede tips op het topic wat ik erover heb geopend.

Fussieke een lekkage in de schuur is helemaal niet leuk, zeker niet als je net verhuist bent.

Miss M. Het begint al lekker op te schieten. Op het laatst verlang je ook echt naar het ukkie. Ik hoop dat hij nog even blijft zitten. (Of is het een zij? )

Lekker hoor zo'n dagje banken. Ik heb het gisteren gedaan met de pup van zoonlief. Ja die moest ik echt in de gaten houden.
zoebie wijzigde dit bericht op 08-11-2009 16:53
Reden: leekage staat zo gek.
% gewijzigd
Middelste is ook tevreden over zijn pleegjes

Verder zijn we naar een speeltuintje geweest waar we niet vaak komen.
Lekkage sucks. Big time.

MissM, dat nieuws van jou suckt ook. Meer dan big time

Zoeb, het komt vast wel goed meid

Mamz, fijn dat de kids positief zijn.

Net lekker erwtensoep gegeten in Villa Kakelbont. Mr N zit nu sport te kijken, ik doe nog wat wasjes en ga straks onder de douche en met GV in bed

Morgen opeens weer naar mijn 'eigen' kantoor, ook raar hoor.
Oh morgen de MRI scan van mijn knie.

Auw
Ach gossie
Succes morgen Zoeb

Ik lust opeens vis

Lief heeft pangasiusfilet gemaakt en ik lust het. Echt een wonder

Dames en heer, ik groet u voor vandaag!

Welterusten!
Dank je Fussie.

Oh maar Pangasiusfilet is ook erg lekker Fus. Ik ben ook niet echt een viseter, maar als het goed is klaargemaakt is het echt heerlijk.
Pangasius is lekker! Probeer ook eens goede tonijn Fuss, dat smaakt ook niet vissig
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=580706&rq=pikante

die is het Ook een lekkere salade!

Tonijn niet vissig? Zo klinkt het niet
Ohhh Pips ik las niet Pissig.......

Excuses.
Hahahahahahahaaaaaaa. Ik geloof ook niet dat je een tonijn pissig moet maken, die beesten zijn groot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven