Bezemtopic deel 4
vrijdag 6 november 2009 om 09:45
Ik doe ook altijd kort programma Pip (behalve het beddengoed en de handdoeken en het ondergoed en sokken niet)
Duurt 53 minuten, maar meer dan 4 wassen per dag kan ik sowieso niet draaien, is funest voor je wasmachine (ik heb er al 3 door heengejaagd op die manier heb ik mij laten vertellen) en ik kan het gewoon niet kwijt.
Duurt 53 minuten, maar meer dan 4 wassen per dag kan ik sowieso niet draaien, is funest voor je wasmachine (ik heb er al 3 door heengejaagd op die manier heb ik mij laten vertellen) en ik kan het gewoon niet kwijt.
vrijdag 6 november 2009 om 09:50
Ik kan op zolder met wat creatief ophangen 4 a 5 trommels kwijt. Ik heb 1 groot wasrek ( 1 a 2 trommels ) een hangrek in het trapgat, waar ik op hangers kleding hang, dan kan er ook 1 a 2 trommels. Verder hebben we 2 oude dvd rekken staan met allemaal "sporten" ( horizontale metalen staven ) waar ik al het kleine spul aan ophang , sokken, ondergoed e.d. En dan nog de verwarmingsbuizen waar ik nog wat kleding aan hangers op kan hangen.
Duurt 1 a 2 dagen voordat het grote spul droog is. Het kleine spul binnen 1 dag.
In theorie zou ik het moeten kunnen redden met zaterdag en zondag wassen.
In theorie.....
Duurt 1 a 2 dagen voordat het grote spul droog is. Het kleine spul binnen 1 dag.
In theorie zou ik het moeten kunnen redden met zaterdag en zondag wassen.
In theorie.....
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 6 november 2009 om 09:54
Boor, het wordt prima schoon, ik weet niet of ik xtra wasmiddel gebruik eigenlijk, ik giet er gewoon een dopje in.
Zus, dat heb ik nog nooit gehoord dat je maar 4 wassen per dag mag draaien. Nu draait ie bij ons vaker niet dan wel hoor
Heb je geen rekjes die je aan een deur kan hangen?
Boor, wat duurt dat drogen bij jou lang. Als ik het 'ochtends ophang, kan het gros er 's avonds al vanaf. Misschien op meer toeren centrifugeren?
Zus, dat heb ik nog nooit gehoord dat je maar 4 wassen per dag mag draaien. Nu draait ie bij ons vaker niet dan wel hoor
Heb je geen rekjes die je aan een deur kan hangen?
Boor, wat duurt dat drogen bij jou lang. Als ik het 'ochtends ophang, kan het gros er 's avonds al vanaf. Misschien op meer toeren centrifugeren?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
vrijdag 6 november 2009 om 09:54
vrijdag 6 november 2009 om 10:54
Ik heb overal rekjes hoor pip maar 4 wassen van 7 kilo.......
Ik hoorde dat toen mijn motor was doorgebrand van de monteur.
Ik was ook van de wassen draaien in het weekend aangezien ik fulltime werkte toen en doordat ie dan 5 dagen stilstaat en in het weekend overuren draait dat ie dan sneller doorbrand.
Maar ik ben nu thuis dus ik kan twee wasjes per dag draaien.
Opruimen daarin tegen.......
Ik hoorde dat toen mijn motor was doorgebrand van de monteur.
Ik was ook van de wassen draaien in het weekend aangezien ik fulltime werkte toen en doordat ie dan 5 dagen stilstaat en in het weekend overuren draait dat ie dan sneller doorbrand.
Maar ik ben nu thuis dus ik kan twee wasjes per dag draaien.
Opruimen daarin tegen.......

vrijdag 6 november 2009 om 11:06
En wie van jullie gaat er naar de volgende grote meet?Of was dat al gemeld en heb ik dat gemist?
Klein lijstje morgen:
paar boodschapjes
kadootje voor feestje zaterdag
swifferen[/quote]
Straks even rusten,merk dat ik me teveel op de hals haal.
@Fuss,ik kan alweer heel veel zelf,behalve zware huishoudelijke dingen en tillen.Ik heb de hulp aan de strijk gezet,hoef ik het straks alleen nog maar in de kasten te leggen.
Nu koffie en forummen
Klein lijstje morgen:
paar boodschapjes
kadootje voor feestje zaterdag
swifferen[/quote]
Straks even rusten,merk dat ik me teveel op de hals haal.
@Fuss,ik kan alweer heel veel zelf,behalve zware huishoudelijke dingen en tillen.Ik heb de hulp aan de strijk gezet,hoef ik het straks alleen nog maar in de kasten te leggen.
Nu koffie en forummen
vrijdag 6 november 2009 om 12:25
Tjonge wat gaan jullie te keer als ik er niet bij ben.!
Ik hing dus idd voor de tv, Expeditite Robinson kijken.
Vanmorgen bij een ex-collega op de koffie geweest. Was gezellig.
Straks een fikse wandeling met manlief, die heeft vandaag een dagje vrij genomen.
Vanavond een toneelvoorstelling gaan kijken met vriendin. Ook gezellig!
Tot latersss! Zoef zoef......
Oh Coe, ik ga naar de meet!
Ik hing dus idd voor de tv, Expeditite Robinson kijken.
Vanmorgen bij een ex-collega op de koffie geweest. Was gezellig.
Straks een fikse wandeling met manlief, die heeft vandaag een dagje vrij genomen.
Vanavond een toneelvoorstelling gaan kijken met vriendin. Ook gezellig!
Tot latersss! Zoef zoef......
Oh Coe, ik ga naar de meet!
vrijdag 6 november 2009 om 12:46
Hoi meiden,
Ik heb een shopochtend achter de rug, samen met vriendin.Heerlijk, struinen door de xenos en de blokker. Leuke spullen gekocht voor een meidenavond die we binnenkort hebben en waarvoor we voor 10 euro cadeautjes moesten kopen.
Tussendoor gezellig koffie gedronken en toen was de ochtend weer voorbij.
Nu aan de slag:
- beneden stofzuigen en dweilen
- keuken opruimen
- 2 wcpotten schrobben
- wassen, drogen,vouwen, wegleggen
- boodschappen doen voor eten
- koken
- borrelen ! Gezellig, het is weer weekend! Vanavond lekker bankhangen met peet en kids!!!
X. Lau
Ps: Ik las dat ik ook naar de volgende meet ga met Pippi... Weet alleen niet waar, hoe laat en wanneer?!
Ik heb een shopochtend achter de rug, samen met vriendin.Heerlijk, struinen door de xenos en de blokker. Leuke spullen gekocht voor een meidenavond die we binnenkort hebben en waarvoor we voor 10 euro cadeautjes moesten kopen.
Tussendoor gezellig koffie gedronken en toen was de ochtend weer voorbij.
Nu aan de slag:
- beneden stofzuigen en dweilen
- keuken opruimen
- 2 wcpotten schrobben
- wassen, drogen,vouwen, wegleggen
- boodschappen doen voor eten
- koken
- borrelen ! Gezellig, het is weer weekend! Vanavond lekker bankhangen met peet en kids!!!
X. Lau
Ps: Ik las dat ik ook naar de volgende meet ga met Pippi... Weet alleen niet waar, hoe laat en wanneer?!

vrijdag 6 november 2009 om 15:12
Had me gister ook al aangemeld nl
Ben net heerlijk onder de zonnebank geweest,washandje op mijn snee
Zometeen even met de kinderen naar mijn moeder,dan mogen ze met mijn vader naar de Mac,dat zullen ze niet erg vinden
Morgen al om 8.15 u op het voetbalveld staan dus vanavond lekker vroeg naar bed.Na de voetbal de begrafenis van B en daarna een kinderfeestje(goede afleiding)Best druk dus..
Pips,hebbie je afscheidsfeessie al gehad?Of is dat nog in volle gang?Zie je zo maar voor me al polonaise lopend door de gangen van een kantoorgebouw
Zoeb,leuke dingen kunnen vinden?
De buurman is zo aardig geweest om mijn voortuin van bladeren te ontdoen vanochtend,jammer dat je er nu al niks meer van ziet
Ben net heerlijk onder de zonnebank geweest,washandje op mijn snee
Zometeen even met de kinderen naar mijn moeder,dan mogen ze met mijn vader naar de Mac,dat zullen ze niet erg vinden
Morgen al om 8.15 u op het voetbalveld staan dus vanavond lekker vroeg naar bed.Na de voetbal de begrafenis van B en daarna een kinderfeestje(goede afleiding)Best druk dus..
Pips,hebbie je afscheidsfeessie al gehad?Of is dat nog in volle gang?Zie je zo maar voor me al polonaise lopend door de gangen van een kantoorgebouw
Zoeb,leuke dingen kunnen vinden?
De buurman is zo aardig geweest om mijn voortuin van bladeren te ontdoen vanochtend,jammer dat je er nu al niks meer van ziet

vrijdag 6 november 2009 om 17:37
vrijdag 6 november 2009 om 17:57
Toch wel apart om het ontbijt en de lunch nog een keer te zien...het is net alsof er een oude vriend langskomt.
Veel plezier met de borrel HPL, of zouden ze zo geheimzinnig doen omdat ze gewoon niets hebben geregeld en jou een blinddoek omdoen om vervolgens het pand te verlaten
Eerlijk gezegd zou ik nu ook wel even onder de zonnebank willen, zelfs zonder washandje, ook al ben ik na het afscheid van mijn lunch niet meer zo bibberig. Dankjewel Coebergh.
En verder zijn jullie lekker druk geweest met de wasmachine en zo.....dat zie ik graag!
Veel plezier met de borrel HPL, of zouden ze zo geheimzinnig doen omdat ze gewoon niets hebben geregeld en jou een blinddoek omdoen om vervolgens het pand te verlaten
Eerlijk gezegd zou ik nu ook wel even onder de zonnebank willen, zelfs zonder washandje, ook al ben ik na het afscheid van mijn lunch niet meer zo bibberig. Dankjewel Coebergh.
En verder zijn jullie lekker druk geweest met de wasmachine en zo.....dat zie ik graag!
vrijdag 6 november 2009 om 19:15
He gelukkig is er niet te veel geschreven, dus hoef ik ook niet zoveel bij te lezen. Dank jullie wel. Zeker allemaal druk aan de was geweest? Op Happy_Me na die zijn ontbijt en lunch wel erg goed heeft bekeken.
In verband met de komende bezuinigingen heb ik alleen vier boekjes voor een euro gekocht in de kringloop van Roermond. We zijn daarna blijven hangen in het Outlet Centre. Maar ik heb niks gekocht. Wel veel leuke dingen gezien en heel veel mensen begekeken en een extra grote capuchino gedronken. Was al met al wel een leuke dag.
In verband met de komende bezuinigingen heb ik alleen vier boekjes voor een euro gekocht in de kringloop van Roermond. We zijn daarna blijven hangen in het Outlet Centre. Maar ik heb niks gekocht. Wel veel leuke dingen gezien en heel veel mensen begekeken en een extra grote capuchino gedronken. Was al met al wel een leuke dag.
vrijdag 6 november 2009 om 19:29
Leuk hoeft niet duur te zijn Zoeb
Idd, lekker rustig hier, fijn!
goed zo Coe, je moet ook niet teveel doen! Zou je graag willen helpen maar maak zelf van die lange weken momenteel. Sorry
Pips, hoe was je dag?
HM (hehe, hare majesteit) hoe voel je je nu?
Hier gaan we zo lekker boerenkool eten. Njummie
En daarna is het weekend. Wel weer druk maar ik ga ook maar mijn rust pakken
Idd, lekker rustig hier, fijn!
goed zo Coe, je moet ook niet teveel doen! Zou je graag willen helpen maar maak zelf van die lange weken momenteel. Sorry
Pips, hoe was je dag?
vrijdag 6 november 2009 om 19:37
quote:fussie schreef op 06 november 2009 @ 19:29:
Tja, Fussie.....ik dacht dat een flink glas Crystal Clear om de dorst te lessen en de mond te spoelen wel kon. Ik ben nooit ziek dus ik weet niet echt wat ik wel en niet kan.....maar een half uurtje later wilde ook dat weer naar buiten. Ik ga dus maar niet meer drinken vandaag.
Maar die boerenkool klinkt goed, hebben wij nog niet gegeten dit najaar. Wat denk je, zou datwel kunnen?
Goed weekend!
Tja, Fussie.....ik dacht dat een flink glas Crystal Clear om de dorst te lessen en de mond te spoelen wel kon. Ik ben nooit ziek dus ik weet niet echt wat ik wel en niet kan.....maar een half uurtje later wilde ook dat weer naar buiten. Ik ga dus maar niet meer drinken vandaag.
Maar die boerenkool klinkt goed, hebben wij nog niet gegeten dit najaar. Wat denk je, zou datwel kunnen?
Goed weekend!