Bezemtopic deel 5 alweer
woensdag 18 november 2009 om 09:49
dat is echt een superjurk gold, wat een ontzettend mooie kleur
Zoeb, itsman heeft een espresso machine gekregen (waar je ook thee, koffie en cappuccino mee kunt maken), hij wil dat al jaren want hij is helemaal gek van koffie. En als ik alle bedragen van deze drie feestdagen bij elkaar op tel ben ik bijna net zoveel kwijt. Dus dan maar alles in een keer
Zoeb, itsman heeft een espresso machine gekregen (waar je ook thee, koffie en cappuccino mee kunt maken), hij wil dat al jaren want hij is helemaal gek van koffie. En als ik alle bedragen van deze drie feestdagen bij elkaar op tel ben ik bijna net zoveel kwijt. Dus dan maar alles in een keer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 18 november 2009 om 10:58
Helemaal in Sinterklaas sferen jullie.
Hier mogen ze vanavnd weer hun schoen zetten.
De oudste gelooft niet meer, nou ja, ik heb het hem gezegd van de zomer, komt net naar mij toe en zegt, De echte bestond wel maar in het jaar 230.
Maar ze hebben nu wel een nieuwere hoor.......
Net naar de TA geweest, een kies getrokken en een soort spijker in mijn kaak geslagen zodat er een kroon geplaatst kan worden.....ben er ziek van zeg.....
Vanmorgen al de toiletten en de badkamer gesopt en straks nog ff stoffen en stofzuigen.
En naar de judo.........op de fiets...........met deze kaak gvd.
Hier mogen ze vanavnd weer hun schoen zetten.
De oudste gelooft niet meer, nou ja, ik heb het hem gezegd van de zomer, komt net naar mij toe en zegt, De echte bestond wel maar in het jaar 230.
Maar ze hebben nu wel een nieuwere hoor.......
Net naar de TA geweest, een kies getrokken en een soort spijker in mijn kaak geslagen zodat er een kroon geplaatst kan worden.....ben er ziek van zeg.....
Vanmorgen al de toiletten en de badkamer gesopt en straks nog ff stoffen en stofzuigen.
En naar de judo.........op de fiets...........met deze kaak gvd.
woensdag 18 november 2009 om 11:12
woensdag 18 november 2009 om 11:13
woensdag 18 november 2009 om 12:35
Grrrrr, ik reageerde te heftig op iemand die reageerde op jouw topic, kom ik er achter door op een ander kletstopic te drukken, dat ze eigenlijk gewoon een reactie probeerde uit te lokken en een rel wilde veroorzaken op jou topic, nou echt heel erg flauw...... en ik vind het gewoon een k*twijf met haar onaardige reacties, sorry dat ik je topic vervuild heb hoor Mamz,
woensdag 18 november 2009 om 13:49
Hoi, ik stel hier maar even mijn vraag. Boro en Goldie, jullie waren volgens mij tijdje geleden ook op dat topic dat ik nu (terug)zoek en niet kan vinden.
Ging over hilarische artikelen van zo'n online winkel. Er zijn toen veel plaatjes geplakt van de meest bizarre 'ah, dat wil ik ook artikelen'.
Volgens mij bestond de winkelnaam uit 2 woorden. Ik dacht toch echt dat ik 'm bij m'n favo's had gezet, maar nee....
Wie oh weet de winkelnaam of het topic te vinden??
Ging over hilarische artikelen van zo'n online winkel. Er zijn toen veel plaatjes geplakt van de meest bizarre 'ah, dat wil ik ook artikelen'.
Volgens mij bestond de winkelnaam uit 2 woorden. Ik dacht toch echt dat ik 'm bij m'n favo's had gezet, maar nee....
Wie oh weet de winkelnaam of het topic te vinden??

woensdag 18 november 2009 om 14:58
quote:Hizzel schreef op 17 november 2009 @ 23:11:
Het was nu wel de laatste keer bloedgeven trouwens, ik stap over op plasmaferese. Dat is minder zwaar voor je lichaam en kan vaker. Ik ben benieuwd hoe dat bevalt!
Dat bevalt mij prima, doe het nu al een jaartje of 2, werd mij aangeraden vanwege mijn "lage" gewicht.
Je zit even wat langer, maar een boek opschoot of gewoon ademloos naar die kast staren waar je aanligt (blijf het namelijk byzonder vinden) en de tijd vliegt.
Moet verder nog bijlezen, lig hele dagen te slapen, ben al de hele week ziek, geen mex, want koorts heb ik niet.
Het was nu wel de laatste keer bloedgeven trouwens, ik stap over op plasmaferese. Dat is minder zwaar voor je lichaam en kan vaker. Ik ben benieuwd hoe dat bevalt!
Dat bevalt mij prima, doe het nu al een jaartje of 2, werd mij aangeraden vanwege mijn "lage" gewicht.
Je zit even wat langer, maar een boek opschoot of gewoon ademloos naar die kast staren waar je aanligt (blijf het namelijk byzonder vinden) en de tijd vliegt.
Moet verder nog bijlezen, lig hele dagen te slapen, ben al de hele week ziek, geen mex, want koorts heb ik niet.
woensdag 18 november 2009 om 15:19
woensdag 18 november 2009 om 15:22
Zusenzo, helemaal geen probleem hoor Ik vroeg me eerder af of je niet van me verwachtte dat ik keihard voor je op zou komen (zoals iemand anders wel gedaan heeft dus). Ben nu wel nieuwsgierig..
Mijn woensdagmiddagroutine is:
Lunch
Kind aan huiswerk zetten
Andere kinderen de deur uit jagen (dat is nog geen routine, dus dat ging moeizaam)
Straks koken
Kinderen naar harmonie
Kinderen van harmonie ophalen.
Vanochtend afgesproken om voorlopig een time-out te nemen op het werk.
Mijn woensdagmiddagroutine is:
Lunch
Kind aan huiswerk zetten
Andere kinderen de deur uit jagen (dat is nog geen routine, dus dat ging moeizaam)
Straks koken
Kinderen naar harmonie
Kinderen van harmonie ophalen.
Vanochtend afgesproken om voorlopig een time-out te nemen op het werk.
woensdag 18 november 2009 om 15:39
De werkdag zit er bijna op!
Heeft iemand verstand vam lease auto's?
Ik kan via werk een leaseauto krijgen. Moet wel een diesel zijn en voor mij natuurlijk automaat. Kan kiezen uit verschillende merken, auid, VW seat en nog 1. Alleen VW heeft diesel in automaat die redelijk betaalbaar zijn.
Een VW Polo voor ¤350 per mnd (incl bijtelling) dat is toch niet echt duur? Kan ik daar zelf een (nieuwe) auto voor rijden?
Heeft iemand verstand vam lease auto's?
Ik kan via werk een leaseauto krijgen. Moet wel een diesel zijn en voor mij natuurlijk automaat. Kan kiezen uit verschillende merken, auid, VW seat en nog 1. Alleen VW heeft diesel in automaat die redelijk betaalbaar zijn.
Een VW Polo voor ¤350 per mnd (incl bijtelling) dat is toch niet echt duur? Kan ik daar zelf een (nieuwe) auto voor rijden?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.