Bezemtopic deel 5 alweer
donderdag 17 december 2009 om 19:51
-naar de gemeente voor een VOG
-boodschappen doen
-broek dochter ruilen Vergeten, doe ik zaterdag even
-cadeau man ophalen
-naar garage om te informeren naar winterbanden (heb ik nog niet onder mijn auto liggen )
-was wegwerken
-stofzuigen
-dweilen na inspectie vond ik dat toch niet zo nodig vandaag
-naar logopedie met zoon
-naar kerstviering van zoon
-koken heeft man gedaan
En nu eindelijk zit ik dan even. De kinderen moeten nog naar bed gebracht worden, maar eerst nog even koffie drinken.
Zoeb, mooie boom!
Mamz, mijn stem heb je ook. Wat een werk trouwens, 30 pannekoeken!
-boodschappen doen
-broek dochter ruilen Vergeten, doe ik zaterdag even
-cadeau man ophalen
-naar garage om te informeren naar winterbanden (heb ik nog niet onder mijn auto liggen )
-was wegwerken
-stofzuigen
-dweilen na inspectie vond ik dat toch niet zo nodig vandaag
-naar logopedie met zoon
-naar kerstviering van zoon
-koken heeft man gedaan
En nu eindelijk zit ik dan even. De kinderen moeten nog naar bed gebracht worden, maar eerst nog even koffie drinken.
Zoeb, mooie boom!
Mamz, mijn stem heb je ook. Wat een werk trouwens, 30 pannekoeken!
donderdag 17 december 2009 om 19:53
donderdag 17 december 2009 om 19:59
Met kerst mag/moet het druk Zoeb!
Goed dat je de traditie hebt volgehouden.
Volgens mij vullen jullie elkaar prima aan Zoeb, al kan ik me voorstellen dat het soms best vermoeiend is!
Ik ga koken, heb trek. Sportman is hardlopen, daar had ik echt geen zin in met dit weer.
Goed dat je de traditie hebt volgehouden.
Volgens mij vullen jullie elkaar prima aan Zoeb, al kan ik me voorstellen dat het soms best vermoeiend is!
Ik ga koken, heb trek. Sportman is hardlopen, daar had ik echt geen zin in met dit weer.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 17 december 2009 om 20:19
Navond
Leuk hoor, al die stemmen..
Fuss, mooi dat het kleintje het goed doet. Waarom heb je eigenlijk een indicatie voor de gyn? (mag je beantwoorden, hoeft niet natuurlijk).
De kinderen hebben een leuke kerstavond gehad, en ik ook, want op de koffie bij een andere moeder. Er was een speurtocht uitgezet waarin onder andere mijn Oudste een voorstelling deed, en dat was met de sneeuw natuurlijk wel heel sfeervol (zij het ook heel koud).
Heb nu nog zeker 10 pannenkoeken over. Mijn avondeten dus.
Leuk hoor, al die stemmen..
Fuss, mooi dat het kleintje het goed doet. Waarom heb je eigenlijk een indicatie voor de gyn? (mag je beantwoorden, hoeft niet natuurlijk).
De kinderen hebben een leuke kerstavond gehad, en ik ook, want op de koffie bij een andere moeder. Er was een speurtocht uitgezet waarin onder andere mijn Oudste een voorstelling deed, en dat was met de sneeuw natuurlijk wel heel sfeervol (zij het ook heel koud).
Heb nu nog zeker 10 pannenkoeken over. Mijn avondeten dus.
donderdag 17 december 2009 om 20:44
Gezellig Zoeb! Hier hangen kerstballetjes voor het raam en dat is het tot nu toe eigenlijk Morgen hopelijk energie en tijd voor meer
Pips, hoe is het met mama?
Rainz, krijg je al een beetje ritme?
Fijn dat je pannenkoeken overhad Mamz, kun je zelf ook smullen
Ik heb een medische indicatie omdat Zoonlief met 28 weken geboren is. En ivm keizersnede wordt dit ook weer een ziekenhuisbevalling. Da's niet zo'n punt. Ben wel erg blij dat de arts me zo serieus neemt. Dat geeft echt veel rust!
Pips, hoe is het met mama?
Rainz, krijg je al een beetje ritme?
Fijn dat je pannenkoeken overhad Mamz, kun je zelf ook smullen
Ik heb een medische indicatie omdat Zoonlief met 28 weken geboren is. En ivm keizersnede wordt dit ook weer een ziekenhuisbevalling. Da's niet zo'n punt. Ben wel erg blij dat de arts me zo serieus neemt. Dat geeft echt veel rust!
donderdag 17 december 2009 om 20:47
Het gaat goed met mams. En met paps ook
Vind het wel jammer dat het niet lukt om bij mams op visite te gaan, maar die bezoekuren zijn echt kut (s middags en aan het begin van de avond) en dat ziekenhuis is ook nog eens heel lastig te bereiken met het ov
Vind het wel jammer dat het niet lukt om bij mams op visite te gaan, maar die bezoekuren zijn echt kut (s middags en aan het begin van de avond) en dat ziekenhuis is ook nog eens heel lastig te bereiken met het ov
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 17 december 2009 om 20:47
Ha ik moet altijd zo lachen als iemand zegt dat mijn huis zo sfeervol is. Ook als het geen kerst is. Ze moesten een weten dat het bijna allemaal kringloop en MP is.
Oh en mijn kerstboom is al minstens 17 jaar rood met goud. Al van toen de kinderen nog klein waren in ieder geval. Zo af en toe (nou ja) koop ik eens wat bij, maar de basis blijft hetzelfde.
Oh en mijn kerstboom is al minstens 17 jaar rood met goud. Al van toen de kinderen nog klein waren in ieder geval. Zo af en toe (nou ja) koop ik eens wat bij, maar de basis blijft hetzelfde.
donderdag 17 december 2009 om 20:49
donderdag 17 december 2009 om 20:50
donderdag 17 december 2009 om 20:51
donderdag 17 december 2009 om 20:51
donderdag 17 december 2009 om 20:52
Op mn koelkast (heb een open keuken) staat een goudkleurig miniboompje met gifgroene versiering. Daarnaast een Kerstmanhuisje met een lichtje erin en 2 kabouters die Mr N al heeft sinds ie heel klein was. Een of ander zilverkleurig puntachtig ding erachter, mooi van lelijkheid.
Guirlande met gekleurde lichtjes op de kast en dit weekend wil ik nog een kerststukje.
Guirlande met gekleurde lichtjes op de kast en dit weekend wil ik nog een kerststukje.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.