Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Mogguh lieffies! Mamz, ik laat m`n giecheltje gewoon zien hoor

Zoeb, klinkt gezellig en lekker!

Gisteravond bij de schoonouders, was gezellig. Schoonzus en man waren thuisgebleven vanwege de ijzel, maar nichtje kwam wel. Wat een lieffie

Ik ga straks het vlees voor vanavond opzetten en nog ff genieten van het stille huis. Mr N slaapt nog

Ik heb er zo`n zin in om jullie te (weer) te zien!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Het stoofvlees staat te pruttelen (lekker ouderwets met Oud Bruin) Mr N ligt met een kopje thee op bed wakker te worden, het dooit dus we kunnen zonder problemen naar papa en mama. Ik geniet.

(ik zie er nog niet echt Kersterig uit: bruine plofbroek (met zo`n hangkruis) zwarte beenwarmers, blauw shirtje, geel vestje. En m`n haar op half zeven
Goede kerstmorgen!

Ook ik kom wel kijken hoor Mamz!!

Gisteravond bij mijn ouders geweest voor een borrel en hapjes.Had voor mijn moeder een cd en een mooie kandelaar gekocht en voor mijn vader een worstpakket

Vandaag lekker thuis met zijn allen.Het regent hier :(

Straks de keuken in om grieks te maken.

Hele fijne dag vandaag!!
Mogguh lieverds!

Hele fijne kerstdag!

Het regent hier ook en de sneeuw is bijna allemaal weggesmolten.

Hier is het gisteren een latertje geworden.

Eerst kaasfondue, was een groot succes.

Tijdens het eten (het was meer 'grazen') cadeautjes uitgepakt.

Daarna Al You Need Is Love gekeken.

En daarna, toen iedereen naar bed was hebben vriendin en ik alweer tot veel te laat zitten kletsen en borrelen. En alhoewel het even een beetje emotioneel werd was het een erg fijne avond.

Vriendin bleef slapen ivm wijntjes en ijzel, dus vanmorgen om kwart voor 8 zat ik alweer met de koffiepot klaar omdat ze gewoon moet werken vandaag.

Voor vandaag staat er lekker helemaal niks op het programma.

Fijn!

Geniet!!!
Lieve Bezempjes :-)

Fijn kerstfeest allemaal

Geniet !

Kus,

Borodini. ( die nog steeds een min of meer groot forum verbod heeft Want het werd echt te gek soms )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Haai Lieffies!

Wij hebben net wat kadootjes uitgepakt, morgen gaan we weer verder, en zijn toen gaan hardlopen. Nu douchen, lekker eten en dan op pad naar mijn ouders.

Jullie avonden klinken goed, ik hoop de dagen ook.

Geniet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zal ik mijn giecheltje ook maar even laten zien

Vrolijk kerstfeest!

Begonnen met uitslapen, daarna de kieteldood voor Middelste en geprobeerd om de onbehouwen sprongen van Muis te ontwijken. Monopoly op een telefoontje gespeeld met Oudste.

De lunch is nog aan het ontdooien..

Kinders achter een film geparkeerd, vanwege de regen zal het wel een binnen dagje worden vandaag.
Wij gaan straks naar pa en ma

Veel plezier allemaal!
Hoe gaat het met je moeder Pips?

Het ruikt hier heerlijk!

*en we zijn heel kerstterig...lopen nog in pyama

Ik ga me nu douchen en iets leuks aantrekken.Het oog wil ook wat...
Ik moet ook zo onder de douche, het bezoek komt over een uurtje
Gedoucht en aangekleed.

Een strakke zwarte latexachtige broek en daarboven een rood corset met bolero,om het af te maken een soort halsbandje met rood kruis en rode kerstballetjes in mijn oren

Zometeen nog even wat make-up en een klodder wax in mijn haren(soms ben ik best blij met mijn krullen:)

Enne ukkie,die kijkt de grote sinterklaasshow
Woehaa Coe! (k loop nog steeds in pyama.)

Dit is de meest relaxte eerste kerstdag ooit!
Ajo altesaam!

Coe, klinkt cool!

Ik heb een lekkere dag gehad, met ouders, broer, schoonzus en haar moeder. Was erg gezellig!

Nu thuis, allebei in jogging broek
Helleu,

Wij zijn net thuis, zitten nog helemaal opgedoft.

Het eten was heerlijk, gezellig ook met ouders, broer, schoonzus en de kindjes.

Maar wat is mijn nichtje een klein bitchie, ze is bijna 2 en zegt écht alleen maar, nee en is mijn!

Daarna nog met ouders mee en lekker Alles is liefde gekeken en likeur gedronken.

Ik heb er gewoon vieze tanden van.

Coetje en GL, klinkt goed!
Haai

Het was supergezellig. Lekker gegeten en ook goed. Alles was op, op de bloemkool en de soep na dan. Ze hebben gewoon een hele kalkoen van 4 kilo en een rollade weg zitten snaaien. En ik maar denken dat wij er 2e kerstdag ook nog van konden eten. Natuurlijk sprongen de stoppen door. De oven, 2 frietpannen in de garage met al die kerstverlichting kon ie niet aan. De kinderen hebben toen maar om de beurt de aardappelkroketjes en friet met 1 pan gebakken. Dat ging ook goed en was nog leuk ook. Ze hebben goed geholpen. Onder het eten wat van 5 tot 10 duurde hebben we kerstfilms zitten kijken en cadeautjes uitgepakt. Ik had voor iedereen een decemberkraslot. Ik dacht dat ik ¤ 5000.- had gewonnen omdat ik 10 kaarsen had. Na 50 keer tellen waren het er echt maar 9. jammer dan.

Wel ben ik even na tien in slaap gevallen op de bank. Van de pijnstillers denk ik. Iedereen lachen. Ik heb net nog alles verder opgeruimd. Nu ging het even met mijn rug. Maar vanmiddag was het even goed mis. Ik dacht echt dat ik het niet ging redden. Extra pijnstiller hielp gelukkig goed.

En nu ga ik lekker slapen. Heerlijk uitslapen morgen. We hoeven niets.

Doei lieverds. Ik gooi er nog een groeps tegenaan.

Ben gewoon zo blij dat het leuk was.
Fijn dat jullie het allemaal zo leuk hadden!

Hier is vooral veel gezopen. De gemiddelde kroeg ruikt frisser dan mijn woonkamer momenteel

James zal straks wel een flinke kater hebben.

Hopelijk laat M. ons een beetje uitslapen.
Klinkt allemaal gezellig! Wij gaan vandaag aankeutelen en dan einde van de middag naar schoonouders.
Oh Miss M. Ging je om die tijd pas naar bed? Dan hoop ik dat je echt nog even uit kan slapen.

Pips gaat aankeutelen en dat gaan wij ook doen. Niks doen alles mag. Rustig dagje. Is ook heerlijk.Vanmiddag even naar het Charles Dickens festival hierachter. Verder weinig te doen..
Gistermiddag bij mijn ouders besefte ik weer hoeveel ik heb om dankbaar voor te zijn. Mr N en ik hebben het goed met elkaar, mijn ouders redden zich hartstikke goed nu samen. Pa helpt ma waar hij kan, dat is zo mooi om te zien. Ma is goed door de operatie heen gekomen. Het was hartstikke leuk om eens alleen samen met broer en zijn vriendin te zijn, normaal gesproken heb je zo weinig tijd voor elkaar. Vond bij hem ook begrip voor mijn gedoe met zus (wat zo heeel langzamerhand een beetje beter lijkt te gaan, zus en ik proberen alles uit te praten en al gaat het moeizaam, het gaat )

Het mooiste: de moeder van mijn schoonzus was er ook, anders had die eerste kerstdag alleen gezeten en dat kan niet natuurlijk. En dat is zo typisch voor `ons`, iedereen is altijd welkom, je hoort er gewoon bij. Ik ben heel blij dat mijn ouders me dat hebben geleerd.
Mooi Pips!

Wij gaan vandaag naar mijn ouders.

Zoeb, ik had al even geslapen, kon niet in slaap komen na de nachtvoeding
Wat fijn om al die mooie verhalen te lezen!Krijg er een warm gevoel van!

Ik had mezelf gister overtroffen.Het smaakte echt zoals bij de griek.Ben er trots op!

Gistermiddag met rondje sms kwamen we erachter dat een vriendin van ons alleen was,haar vriend moest werken.Die hebben we dus ontvoerd en die heeft hier heerlijk gegeten en gedronken.

Vandaag gaan oudste 2 met opa en oma naar de winterefteling.Vriend,ukkie en ik gaan naar verjaardag van neef,die wordt 2 vandaag en daarna naar huis waarop om 18.00u de tapasbar opengaat hier

We verwachten zo'n 14 man,gezellig!!En iedereen brengt wat mee

Ik gooi er een warme kerst tegenaan!

Maak er een mooie dag van!
Moggûh lieverds!

Wat een leuke verhalen allemaal, klinkt ook al zo knus en gezellig!

Hier hebben we de hele dag heerlijk aangekeuteld in huispak. Hapje, drankje, soepje, broodje, 6 dvd's gekeken. Zalig!

Vandaag naar de sauna, heb er zo'n zin in!

Gold, wat een prachtige woorden heb je geschreven! De hele dag schoten jouw woorden steeds even door mijn hoofd. Ik ben blij dat ik er aan heb mogen bijdragen. De koningin zegt in haar toespraak dat virtuele contacten negatief bijdragen aan, maar ik weet wel beter! De virtuele contacten die ik hier heb mogen leren kennen hebben mij, in positieve zin, héél veel opgeleverd!

Geniet!
Oja moet nog even nadenken over mijn outfit voor vanavond!Die van gister viel goed in de smaak

Heb de keuze uit een sjieke lange zwarte jurk met pumps en handschoenen of een korte..

Of een catsuit met een jasje erover..
goedemorgen

ik kom ook nog even binnenwaaien. itsman ligt nog steeds te slapen en ik lig lekker te genieten op de bank van helemaal niets te doen

veel plezier vandaag dames

liefs
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen!

Wat klinkt het allemaal goed bij iedereen, echt fijn!

Ik kom net mijn bed uitrollen, heerlijk.

Sportman was al iets langer wakker en heeft lekker koffie gezet, verwarming aan gedaan, dan is het lekker wakker worden hoor.

Lekker zonder dat gehaast.

Hij is al aan het lopen en ik ga straks even, het is mooi weer zo te zien. Op de stoepen ligt nog sneeuw de rest is weg gesmolten.

En vanmiddag naar schoonouders, dat zou nog een beetje afzien kunnen worden, maar dan neem ik wel wat extra wijn.

En vanavond weer eens uit eten, wel iets heel anders dan gisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven