Bezemtopic deel 6
maandag 15 februari 2010 om 11:02
Ziek is niets aan te doen, jammer de pammer! Maar het zal gerust heel dubbel voelen inderdaad.
Het sneeuwde zonet glitters. Hele dunne vlokjes waar de zon op scheen, erg mooi. Maar ik heb gewoon geen zin om naar buiten te gaan Te moe eigenlijk, ondanks dat ik vakantie heb
Boor, Zoon gaat om het weekend naar zijn vader. En ja, dan vind ik het heel jammer dat hij dan zo lang in bed blijft liggen. Het verbaast met trouwens niet, was vroeger al zo. Zoon zegt dat hij het niet zo erg vindt, hij kijkt immers lekker tv. Wat ik er van denk is dan wat anders.
Oh, en nog een vraag aan jou Boor. Is er een site waar haken heel duidelijk op staat uitgelegd? Ik heb een leuk boek gevonden in de bieb, maar dat gaat uit van iets meer kennis dan dat ik nu nog heb. Vroeger wel gehaakt maar ben het vergeten
Het sneeuwde zonet glitters. Hele dunne vlokjes waar de zon op scheen, erg mooi. Maar ik heb gewoon geen zin om naar buiten te gaan Te moe eigenlijk, ondanks dat ik vakantie heb
Boor, Zoon gaat om het weekend naar zijn vader. En ja, dan vind ik het heel jammer dat hij dan zo lang in bed blijft liggen. Het verbaast met trouwens niet, was vroeger al zo. Zoon zegt dat hij het niet zo erg vindt, hij kijkt immers lekker tv. Wat ik er van denk is dan wat anders.
Oh, en nog een vraag aan jou Boor. Is er een site waar haken heel duidelijk op staat uitgelegd? Ik heb een leuk boek gevonden in de bieb, maar dat gaat uit van iets meer kennis dan dat ik nu nog heb. Vroeger wel gehaakt maar ben het vergeten
maandag 15 februari 2010 om 11:43
Boro, fijn dat je er weer bent!!!
Zoeb, Ik hoop dat de kat, toch nog stiekem, te voorschijn komt.
Jonna, wat gaat het hard met Ixsje, zeg!
Hier gaat het bezemen erg goed.
* Mijn kast uitgezocht en opnieuw ingeruimd.
* kast meiden uitgezocht
* was opgevouwen
* was gedraaid.
* sokken uitgezocht....
Heb nu kleine rustpauze...maar voel al aan mezelf dat vanmorgen het hoogtepunt van de dag was qua bezemen. Vanmiddag hebben we een viering op school en mijn oudste meisje doet met haar vriendinnen een dansje.
Zoeb, Ik hoop dat de kat, toch nog stiekem, te voorschijn komt.
Jonna, wat gaat het hard met Ixsje, zeg!
Hier gaat het bezemen erg goed.
* Mijn kast uitgezocht en opnieuw ingeruimd.
* kast meiden uitgezocht
* was opgevouwen
* was gedraaid.
* sokken uitgezocht....
Heb nu kleine rustpauze...maar voel al aan mezelf dat vanmorgen het hoogtepunt van de dag was qua bezemen. Vanmiddag hebben we een viering op school en mijn oudste meisje doet met haar vriendinnen een dansje.
maandag 15 februari 2010 om 14:02
Heb net even in bad gelegen. Behalve de schrik verder niets ernstigs hoor. Ik heb gelukkig ipv billen flinke stootkussens, dus val daar vmeestal op en dan doet het niet zo'n pijn.
Net weer geschminkt, we moeten gaan naar de stad. Zoon heeft er zin in.
Gelukkig is koken vandaag niet nodig, we eten lasagne die over was van gisteren.
Zoeb, kattenbeest nog gevonden?
Net weer geschminkt, we moeten gaan naar de stad. Zoon heeft er zin in.
Gelukkig is koken vandaag niet nodig, we eten lasagne die over was van gisteren.
Zoeb, kattenbeest nog gevonden?
maandag 15 februari 2010 om 20:34
Carnaval, dat snap ik niet!
Ik was werken en neiuwe nagels laten zetten. Ziet er weer goed uit!
Ik heb ook nog keuken en kamer met franseslag schoongemaakt.
En nu wacht ik tot het eten warm is.
Ik had weinig mee gekregen van dat trein ongeluk, vreselijk.
Kat gevonden Zoeb?
Dat was schrikken Fuss, gelukkig valt het mee. Rustig aan hè!
Mamz, ziek is ziek, soms is het niet anders.
Voel je je al weer goed?
Ik was werken en neiuwe nagels laten zetten. Ziet er weer goed uit!
Ik heb ook nog keuken en kamer met franseslag schoongemaakt.
En nu wacht ik tot het eten warm is.
Ik had weinig mee gekregen van dat trein ongeluk, vreselijk.
Kat gevonden Zoeb?
Dat was schrikken Fuss, gelukkig valt het mee. Rustig aan hè!
Mamz, ziek is ziek, soms is het niet anders.
Voel je je al weer goed?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 15 februari 2010 om 21:45
Geen Siep en iedereen is carnavallen of moe van het carnavallen.
We zijn op zoek gegaan op de zolder. Daar zat Siep nogal graag.
Je moet er toch niet aan denken dat je daar je dode poes vind. Op zich al erg, maar ik moet daar toch echt niet aan denken.
Het heeft wel resultaat. Nee hoor geen Siep, maar wel een half opgeruimde zolder en al acht vuilniszakken rommel wat weg kan. Drie kasten opgeruimd, alle dekbedden, lakens en slopen uitgezocht en er een hoop aan manlief gegeven voor poetslappen in de garage. En nu ben ik pas op de helft. (de makkelijkste helft helaas) de grootste rommel ligt op de moeilijke helft. Maar als je nu de linkerkant ziet, krijg ik gewoon zin om aan die rechterkant te beginnen.
Het nadeel van zoveel opruimen is dat ik weer ontzettend veel spulletjes van Nienke vind. Een rieten mandje en toen ik het openmaakte zaten er allemaal kleine zeepjes in. Het rook nog steeds lekker. Haar laatste schoenen, waarom kan ik die zelfs nu nog steeds niet weggooien?
Ik heb wel dingetjes van haar weggedaan nu hoor. Er ligt nog zo'n berg. Een grote doos met knuffels. En 100 dozen Barbiespullen lijkt het wel. Overdreven dat wel maar het zijn er veel.
We zijn op zoek gegaan op de zolder. Daar zat Siep nogal graag.
Je moet er toch niet aan denken dat je daar je dode poes vind. Op zich al erg, maar ik moet daar toch echt niet aan denken.
Het heeft wel resultaat. Nee hoor geen Siep, maar wel een half opgeruimde zolder en al acht vuilniszakken rommel wat weg kan. Drie kasten opgeruimd, alle dekbedden, lakens en slopen uitgezocht en er een hoop aan manlief gegeven voor poetslappen in de garage. En nu ben ik pas op de helft. (de makkelijkste helft helaas) de grootste rommel ligt op de moeilijke helft. Maar als je nu de linkerkant ziet, krijg ik gewoon zin om aan die rechterkant te beginnen.
Het nadeel van zoveel opruimen is dat ik weer ontzettend veel spulletjes van Nienke vind. Een rieten mandje en toen ik het openmaakte zaten er allemaal kleine zeepjes in. Het rook nog steeds lekker. Haar laatste schoenen, waarom kan ik die zelfs nu nog steeds niet weggooien?
Ik heb wel dingetjes van haar weggedaan nu hoor. Er ligt nog zo'n berg. Een grote doos met knuffels. En 100 dozen Barbiespullen lijkt het wel. Overdreven dat wel maar het zijn er veel.
maandag 15 februari 2010 om 22:18
Zoeb, op zolder staan die dingen toch rustig? Laten staan totdat je echt met je hart voelt dat je ze niet meer nodig hebt, als dat al ooit komt.
Misschien dat er kleindochters blij gaan zijn met de barbieverzameling en andere spulletjes.
Hier was overdag, naar ik hoorde, Prins Sanseverius zelfs ziek. Bij het limonadebal meldde hij zich weer. Het mot nie gekker worde.
Ik leef, met behulp van pillen en heel veel rustig aan doen.
Misschien dat er kleindochters blij gaan zijn met de barbieverzameling en andere spulletjes.
Hier was overdag, naar ik hoorde, Prins Sanseverius zelfs ziek. Bij het limonadebal meldde hij zich weer. Het mot nie gekker worde.
Ik leef, met behulp van pillen en heel veel rustig aan doen.
maandag 15 februari 2010 om 23:17
Ja Mamz zo denk ik ook altijd. Het vreet geen brood op zolder. Maar het nadeel is wel dat ik het dan ook steeds weer tegenkom.
Ik heb toch wel een en ander weggedaan nu. Pennen en nog meer van dat klein grut.
En ik heb dozen vol boeken die weggaan naar een boekenmarkt.
Het zijn er zoveel dat ik het hier echt niet neer kan zetten. Dan loopt het forum vast. Maar als je iets speciaals zoekt. Laat maar weten, dan kijk ik of het erbij zit.
Ik heb romans, thrillers, medische trillers, enz enz.
Er zitten zelfs streekromans bij die ik dertig jaar geleden nog las. Zo lang bewaar ik al. Shame on me.
Ik heb toch wel een en ander weggedaan nu. Pennen en nog meer van dat klein grut.
En ik heb dozen vol boeken die weggaan naar een boekenmarkt.
Het zijn er zoveel dat ik het hier echt niet neer kan zetten. Dan loopt het forum vast. Maar als je iets speciaals zoekt. Laat maar weten, dan kijk ik of het erbij zit.
Ik heb romans, thrillers, medische trillers, enz enz.
Er zitten zelfs streekromans bij die ik dertig jaar geleden nog las. Zo lang bewaar ik al. Shame on me.
maandag 15 februari 2010 om 23:24
Beste lijkt me dan toch om de dozen van Nienke apart te zetten en te merken, zodat je kunt kiezen of je er wel of niet induikt.
Krijg je wat voor die boeken op de boekenmarkt? Bij de Slegte valt het nog niet tegen wat je er per boek voor krijgt (ze zitten niet meer in mijn stad). Zelf ben ik met name geinteresseerd in de must haves, zoals Anne Frank of Joop ter Heul of van die boeken die op een boekenlijst kunnen.
Krijg je wat voor die boeken op de boekenmarkt? Bij de Slegte valt het nog niet tegen wat je er per boek voor krijgt (ze zitten niet meer in mijn stad). Zelf ben ik met name geinteresseerd in de must haves, zoals Anne Frank of Joop ter Heul of van die boeken die op een boekenlijst kunnen.
maandag 15 februari 2010 om 23:33
Oh Mamz Er zit wel een oud boek bij van Cissy van Marxveld. Zomerzotheid. Zo'n leuk boek. Ik had het al apart gelegd omdat ik het zonde vond om weg te doen. Maar ik geloof dat ik er ook nog een paar dubbel heb van Joop ter Heul. Ik zal het nakijken. Die zijn dan voor jou. Zoek je alle delen van Joop of een bepaald deel.
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat je bij de Slegte geld krijgt voor oude boeken.
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat je bij de Slegte geld krijgt voor oude boeken.
maandag 15 februari 2010 om 23:38
Echt hartstikke leuk, die moet ik nog eens lezen (ben ze zelf allaaang kwijt).
Ja, daar krijg je soms wel vier euro per boek voor. Niet mis toch?
Ik heb juist bij Bolcom een boek uit de oudheid gekocht, een tweedehandsje, precies zoals mijn moeder hem thuis had staan. Geweldig. Maar ja, dan komen ze niet snel van zolder.
Ja, daar krijg je soms wel vier euro per boek voor. Niet mis toch?
Ik heb juist bij Bolcom een boek uit de oudheid gekocht, een tweedehandsje, precies zoals mijn moeder hem thuis had staan. Geweldig. Maar ja, dan komen ze niet snel van zolder.
maandag 15 februari 2010 om 23:46
Mijn zoon was bij de Slegte op zoek naar Paradise Lost van John Milton. Daar zocht hij al heel lang naar. Ik had de Engels versie gevonden bij een antiek boekwinkeltje op Internet. En betaald en nu hoor ik er niets meer van. Gelukkig ook de Nederlandse versie bij Bol besteld en die was de dag erna al binnen. HIj was er zo blij mee. Ik vind het zo leuk dat tenminste ook een van mijn zonen van lezen houd. Nienke las ook altijd veel.
dinsdag 16 februari 2010 om 08:22
Goedermorgen !
Hier geen verse sneeuw
Fuss, ik vind de sites op internet ( Jessica Tromp bijv. ) niet zo duidelijk , ik heb het geleerd van een heel handig boek,
Bij Bruna gekocht, voor een paar euro. Maar bij bol kan je hem ook bestellen. Mijn beste vriendin heeft hem nu, ik kan vragen of ze hem nog gebruikt, anders mag jij hem wel lenen hoor
Hier geen verse sneeuw
Fuss, ik vind de sites op internet ( Jessica Tromp bijv. ) niet zo duidelijk , ik heb het geleerd van een heel handig boek,
Bij Bruna gekocht, voor een paar euro. Maar bij bol kan je hem ook bestellen. Mijn beste vriendin heeft hem nu, ik kan vragen of ze hem nog gebruikt, anders mag jij hem wel lenen hoor
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 16 februari 2010 om 08:55
goeiemorgen
Hier ook weer verse sneeuw. Niet veel maar toch. Ach ja, anders regende het de hele winter denk ik dan maar
Boor, ik zal het eens zoeken in de bieb. Kan ik mooi leren haken in afwachting van het borduurpakket dat ik besteld heb voor de babykamer
Zoeb, sommige dingen kun en hoef je niet weg te doen hoor. Gewoon lekker laten staan.
Wel naar dat Siep nog steeds foetsie is
Mis een aantal mensen hier... Coetje, gaat het allemaal? Gold is aan het carnavallen natuurlijk. Rainz ook (met dat schattige meisje ), Allis????
Hier vandaag een opruimdag. Ik wil weer weggooien. Ben al goed gestart, vaatwasser loopt en de droger staat aan. Zometeen een 60graden was en daarna hopelijk babyspulletjes wassen
Ik heb zoveel lakentjes nog van vroeger, zoooo lief! En als het vrijdag een meisje blijkt te zijn, dan ben ik blij, want de jurkjes die ik vond zijn zo:
Verder vandaag:
- wassen
- drogen
- opruimen
- doos uitzoeken en op goede plek opruimen
- stofzuigen/swifferen (al waar ik zin in heb)
- verf kopen als ik nog heel veel energie heb
- rusten
- bezoek ontvangen
- boodschappen
Fijne dag allemaal!
Hier ook weer verse sneeuw. Niet veel maar toch. Ach ja, anders regende het de hele winter denk ik dan maar
Boor, ik zal het eens zoeken in de bieb. Kan ik mooi leren haken in afwachting van het borduurpakket dat ik besteld heb voor de babykamer
Zoeb, sommige dingen kun en hoef je niet weg te doen hoor. Gewoon lekker laten staan.
Wel naar dat Siep nog steeds foetsie is
Mis een aantal mensen hier... Coetje, gaat het allemaal? Gold is aan het carnavallen natuurlijk. Rainz ook (met dat schattige meisje ), Allis????
Hier vandaag een opruimdag. Ik wil weer weggooien. Ben al goed gestart, vaatwasser loopt en de droger staat aan. Zometeen een 60graden was en daarna hopelijk babyspulletjes wassen
Ik heb zoveel lakentjes nog van vroeger, zoooo lief! En als het vrijdag een meisje blijkt te zijn, dan ben ik blij, want de jurkjes die ik vond zijn zo:
Verder vandaag:
- wassen
- drogen
- opruimen
- doos uitzoeken en op goede plek opruimen
- stofzuigen/swifferen (al waar ik zin in heb)
- verf kopen als ik nog heel veel energie heb
- rusten
- bezoek ontvangen
- boodschappen
Fijne dag allemaal!
dinsdag 16 februari 2010 om 09:13
Hi,
Zoeb, voor jou een hele grote dikke wat een moeilijke dagen zijn dit voor je... Krijgen jullie nu vandaag de uitslag van het hartfilmpje van je man? Ik ga aan je denken!!
Mamz, beterschap! Hoop dat je je snel beter voelt!
Carnavalsvierders: veel plezier!
Hier heb ik dan toch nog een voordeel ontdekt aan geen water kunnen gebruiken: ik kan niet schoonmaken eindelijk een goed excuus. Maar goed, verder is het natuurlijk gewoon balen vooral omdat we niet kunnen vinden waar het lek zit. Morgen gaat de keuken er een stuk(je??) uitgesloopt worden in de hoop dat daar de oorzaak zit. Gisteren al een stukje in de badkamer opengebroken om te kijken of het daar zat maar nee dus...
To be continued zal ik maar zeggen
Vandaag verder:
- werken
- eten, douchen EN een was draaien bij mn moeder
Zoeb, voor jou een hele grote dikke wat een moeilijke dagen zijn dit voor je... Krijgen jullie nu vandaag de uitslag van het hartfilmpje van je man? Ik ga aan je denken!!
Mamz, beterschap! Hoop dat je je snel beter voelt!
Carnavalsvierders: veel plezier!
Hier heb ik dan toch nog een voordeel ontdekt aan geen water kunnen gebruiken: ik kan niet schoonmaken eindelijk een goed excuus. Maar goed, verder is het natuurlijk gewoon balen vooral omdat we niet kunnen vinden waar het lek zit. Morgen gaat de keuken er een stuk(je??) uitgesloopt worden in de hoop dat daar de oorzaak zit. Gisteren al een stukje in de badkamer opengebroken om te kijken of het daar zat maar nee dus...
To be continued zal ik maar zeggen
Vandaag verder:
- werken
- eten, douchen EN een was draaien bij mn moeder