Bezemtopic deel 6
zondag 14 februari 2010 om 21:24
Goedenavond
ik was er weer. Heb geloof ik alles bij gelezen maar mijn hoofd is een beetje druk geloof ik. Mijn lichaam niet, dat is gewoon moe en ik heb spierpijn op enge plekken
Zoeb, wat klote van Siep. Ik hoop dat hij toch terug komt
Hoe is het met mijn carnavalvierders????. Ik mis het toch wel een beetje
MissM en Nikki, lekker hoor zo een zondag niets doen. Soms mag treuzelen
Jonna, wat zulke dingen sucks de ikea. Wij hebben daarom alles wat zou kunnen missen in zo een doe het zelf pakket in huis ( en dat is helemaal niet omdat itsman zo een verzamelaar is )
haaaaaaai zus
welkom terug lieve boro, het was toch wel een beetje stil zonder je. Blij je weer te zien
MissM, ik ken het huisprobleem. Wij hebben ook meer spullen als tot we ruimte hebben. Het wordt echt tijd voor een heeeel groot huis. Met een rommelzolder voor itsman en een kamertje voor mij alleen
ik was er weer. Heb geloof ik alles bij gelezen maar mijn hoofd is een beetje druk geloof ik. Mijn lichaam niet, dat is gewoon moe en ik heb spierpijn op enge plekken
Zoeb, wat klote van Siep. Ik hoop dat hij toch terug komt
Hoe is het met mijn carnavalvierders????. Ik mis het toch wel een beetje
MissM en Nikki, lekker hoor zo een zondag niets doen. Soms mag treuzelen
Jonna, wat zulke dingen sucks de ikea. Wij hebben daarom alles wat zou kunnen missen in zo een doe het zelf pakket in huis ( en dat is helemaal niet omdat itsman zo een verzamelaar is )
haaaaaaai zus
welkom terug lieve boro, het was toch wel een beetje stil zonder je. Blij je weer te zien
MissM, ik ken het huisprobleem. Wij hebben ook meer spullen als tot we ruimte hebben. Het wordt echt tijd voor een heeeel groot huis. Met een rommelzolder voor itsman en een kamertje voor mij alleen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 14 februari 2010 om 21:33
Zoeb, kan Siep niet ergens binnen een plek gevonden hebben?
Its, Happy is niet zo handig met dat soort dingen. Alles ligt door elkaar. Er zal rustig wel spul liggen wat hij zou kunnen gebruiken, maar ik denk dat het sneller is als wij dinsdagavond naar de Praxis gaan
Morgen gaat er dus een stoel overdwarsoverdekop voor de trap.
Its, Happy is niet zo handig met dat soort dingen. Alles ligt door elkaar. Er zal rustig wel spul liggen wat hij zou kunnen gebruiken, maar ik denk dat het sneller is als wij dinsdagavond naar de Praxis gaan
Morgen gaat er dus een stoel overdwarsoverdekop voor de trap.
zondag 14 februari 2010 om 22:27
zondag 14 februari 2010 om 22:28
IK denk echt dat Siep ergens gaat liggen om te sterven. Dat doen katten nu eenmaal. We hebben alles afgezocht en geroepen maar hij is nergens te vinden.
Jonna wat erg van dat meisje. Zeker jij weet wat er allemaal gaat komen. Leek de behandeling van Hodgkin niet heel veel op die van leukemie? Wat ik me ervan herinner wel. 't Is niet mis. Kwam er bij jou niet een hoop boven? Ik schrik me altijd rot als ik weer hoor dat er een kindje met kanker in de buurt is.
't Is echt een klote tijd nu. Met manlief, die datum van Nienke volgende week zondag en dan nu Siep. Wanneer kan het hier nu eens gewoon saai gaan. Ik wil een saai leven. Gewoon sleur wil ik. Blugh.
Jonna wat erg van dat meisje. Zeker jij weet wat er allemaal gaat komen. Leek de behandeling van Hodgkin niet heel veel op die van leukemie? Wat ik me ervan herinner wel. 't Is niet mis. Kwam er bij jou niet een hoop boven? Ik schrik me altijd rot als ik weer hoor dat er een kindje met kanker in de buurt is.
't Is echt een klote tijd nu. Met manlief, die datum van Nienke volgende week zondag en dan nu Siep. Wanneer kan het hier nu eens gewoon saai gaan. Ik wil een saai leven. Gewoon sleur wil ik. Blugh.
maandag 15 februari 2010 om 06:58
Moggûh lieffies!
Zoeb, er komt inderdaad veel terug en weer naar boven. We hebben ook samen een potje gejankt. Het gevoel van oneerlijkheid en onmacht kwam weer heel sterk terug.
Sterkte!
Slecht nachie, vroeg wakker. Maar Ixsje is er en dat maakt veel goed
Hij tijgert dus indedaad de hele kamer door.
Geniet!
Zoeb, er komt inderdaad veel terug en weer naar boven. We hebben ook samen een potje gejankt. Het gevoel van oneerlijkheid en onmacht kwam weer heel sterk terug.
Sterkte!
Slecht nachie, vroeg wakker. Maar Ixsje is er en dat maakt veel goed
Hij tijgert dus indedaad de hele kamer door.
Geniet!
maandag 15 februari 2010 om 08:26
Oh, een tijgerend lxsje Gaaf hoor! En moeilijk als dingen weer terug komen he?
Zoeb, als het rustig zou worden, zou je dan niet altijd denken: oh jee, wanneer gebeurt er weer wat? Dat heb ik altijd Maar ik zou het je zo gunnen, een lang, zzzzaaaiiiii, zorgeloos leven!
Hier gisteren lasagne op, door Lief gemaakt. Lekker als iemand anders kookt!
Weinig gecarnavald hierzo. Zoon was op tijd thuis gistermiddag maar was na een weekendje vader zo oververmoeid dat hij na 5 minuten al huilend weer naar huis wilde. Ach gossie. Hij is zwaar huilend gaan slapen maar nu gelukkig weer helemaal zichzelf. Hij vertelde trouwens dat zijn papa gewoon tot kwart over 2 in bed was blijven liggen, dan zit hij dus helemaal alleen beneden de hele ochtend Vind het zo erg! Het stimuleert niet echt om hem daar weer naartoe te laten gaan.
Oh, en er staat al een wiegje naast mijn bed Dit weekend gehaald bij mijn papa. Straks alvast een muur schilderen, dan kan het deze week daar allemaal in orde komen
Lijstje:
- was (zit al in de machine)
- drogen
- bed opmaken
- babykamer schilderen
- rusten
- naar de optocht vanmiddag
- koken
- naar bed
Zoeb, als het rustig zou worden, zou je dan niet altijd denken: oh jee, wanneer gebeurt er weer wat? Dat heb ik altijd Maar ik zou het je zo gunnen, een lang, zzzzaaaiiiii, zorgeloos leven!
Hier gisteren lasagne op, door Lief gemaakt. Lekker als iemand anders kookt!
Weinig gecarnavald hierzo. Zoon was op tijd thuis gistermiddag maar was na een weekendje vader zo oververmoeid dat hij na 5 minuten al huilend weer naar huis wilde. Ach gossie. Hij is zwaar huilend gaan slapen maar nu gelukkig weer helemaal zichzelf. Hij vertelde trouwens dat zijn papa gewoon tot kwart over 2 in bed was blijven liggen, dan zit hij dus helemaal alleen beneden de hele ochtend Vind het zo erg! Het stimuleert niet echt om hem daar weer naartoe te laten gaan.
Oh, en er staat al een wiegje naast mijn bed Dit weekend gehaald bij mijn papa. Straks alvast een muur schilderen, dan kan het deze week daar allemaal in orde komen
Lijstje:
- was (zit al in de machine)
- drogen
- bed opmaken
- babykamer schilderen
- rusten
- naar de optocht vanmiddag
- koken
- naar bed
maandag 15 februari 2010 om 08:50
Een tijgerxsje Wat leuk. Hoe is het gegaan met het traphekje?
Fus lijkt me heerlijk even helemaal geen stress.
Siep is er niet. Het heeft vannacht weer gesneeuwd dus ik ga straks even sporen zoeken. En als er geen sporen zijn is hij niet actief geweest. Beter een dode kat vinden dan niet weten waar hij is.
Siep is er niet. Het heeft vannacht weer gesneeuwd dus ik ga straks even sporen zoeken. En als er geen sporen zijn is hij niet actief geweest. Beter een dode kat vinden dan niet weten waar hij is.
maandag 15 februari 2010 om 08:50
Een tijgerxsje Wat leuk. Hoe is het gegaan met het traphekje?
maandag 15 februari 2010 om 09:26
Goedemorgen lieve schatten !
Fuss, wat naar dat Zoon zo lang alleen is geweest. Kan je daar nou ook niet zo onwijs pissig om worden ?
Tut krijgt zo weinig aandacht als ze bij haar vader is. Ze zit daar meestal op haar kamertje tv te kijken of muziek te luisteren. Heel zachtjes want ze mag geen herrie maken. En tijd voor haar is er niet.
Als ze thuiskomt is ze meestal 1 dag erg dwars en huilerig. Ook hangt ze dan heel erg aan Vriend. Zit ze heel de tijd op\naast\achter\onder hem. Veel kroelen, veel aandacht vragen.
sneu voor die kinderen he
Zoeb,wat naar dat Siep nogsteeds weg is. Ik hoop dat je haar snel vindt. ( het liefst in blakende gezondheid, maar ik vrees anders )
Mogge nikster ! Werkse
Vandaag:
De routine's
Stofzuigen
Dweilen
De was.
Dat wast
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 15 februari 2010 om 10:23
Mogguh
Mijn kinderen zijn gisteren vanaf 5 uur ook alleen geweest
Iets teveel hooi op de vork genomen. Nu uitbrakken (en ik heb nog niet eens gedronken) terwijl de koters op de BSO in elk geval een fijne dag hebben.
En als het lukt ook nog even puinruimen. Zou niet zeggen dat het tot zaterdagochtend best netjes eruit zag hier.
Mijn kinderen zijn gisteren vanaf 5 uur ook alleen geweest
Iets teveel hooi op de vork genomen. Nu uitbrakken (en ik heb nog niet eens gedronken) terwijl de koters op de BSO in elk geval een fijne dag hebben.
En als het lukt ook nog even puinruimen. Zou niet zeggen dat het tot zaterdagochtend best netjes eruit zag hier.
maandag 15 februari 2010 om 10:47
He verdorie, van trappen vallen is niet leuk ! Zeker niet als je zwanger bent.
Mamz, hoe bedoel je "alleen" ? Heb je geslapen vanaf 5 uur ofzo ?
Ik denk dat er wel een verschil is hoor, Tut en Zoon van Fuss krijgen weinig aandacht van hun vader, die ze al bijna nooit zien ( als ik het goed begreep fuss ) , jouw kinderen krijgen wel aandacht van jou toch ? Je ligt niet elke dag heel de dag te pitten op de bank
Ik slaap ook wel eens op de bank als ik echt heel erg moe ben overdag, dan kijkt terror een half uurtje tv en kan ik even een lekker tukkie doen
Mamz, hoe bedoel je "alleen" ? Heb je geslapen vanaf 5 uur ofzo ?
Ik denk dat er wel een verschil is hoor, Tut en Zoon van Fuss krijgen weinig aandacht van hun vader, die ze al bijna nooit zien ( als ik het goed begreep fuss ) , jouw kinderen krijgen wel aandacht van jou toch ? Je ligt niet elke dag heel de dag te pitten op de bank
Ik slaap ook wel eens op de bank als ik echt heel erg moe ben overdag, dan kijkt terror een half uurtje tv en kan ik even een lekker tukkie doen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 15 februari 2010 om 10:54
Ik was ineens doodziek en dat gebeurt normaal gesproken heel weinig in het bijzijn van de kinderen. Nee, ik slaap wel uit op zondag (tot een uur of 11 maximaal) maar voor de rest ben ik er.
Maar toch.. is niet leuk als ze net thuiskomen van een feestje en ineens is het zo anders. Middelste heeft ook gezegd dat 'ie dat best raar vond en als ik er van de buitenkant naar kijk geef ik hem groot gelijk want ik was best gezellig op dat feestje (alhoewel al flink afwezig).
Van de trap vallen is niet leuk, Fuss Die optocht wordt wel leuk als je er eenmaal bent .. 't is in elk geval mooier weer dan verwacht.
Maar toch.. is niet leuk als ze net thuiskomen van een feestje en ineens is het zo anders. Middelste heeft ook gezegd dat 'ie dat best raar vond en als ik er van de buitenkant naar kijk geef ik hem groot gelijk want ik was best gezellig op dat feestje (alhoewel al flink afwezig).
Van de trap vallen is niet leuk, Fuss Die optocht wordt wel leuk als je er eenmaal bent .. 't is in elk geval mooier weer dan verwacht.
maandag 15 februari 2010 om 10:56