Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Laat ik maar eens een lijstje maken ( En dat een week lang ) Want het loopt weer eens helemaal niet hier in huis

Vandaag : Routine boven en beneden.

De was doen. ( Ik hou hem al 2 weken bij is dat wat ? )

Stofzuigen, dweilen en het speelgoed van Terror uitzoeken \ opruimen \ weggooien.

Welcome back Sas Mss dat je het probleem idd uit kan leggen ? ( Ik snap er geen flikker van, maar dat ligt aan mij hoor ) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemiddag!

Ik ben nog niet begonnen met werken hoor, volgende week pas. Nou ja, pas, deze week vliegt ineens voorbij.

Vanmorgen al op visite geweest, boodschappen zijn in huis, al een was gedraaid en de vaatwasser loopt

Dadelijk nog veel meer was, stofzuigen, drogen, opruimen, vaatwasser uitruimen.

Maar nu eerst even op de bank met Poes P. en een boekje.

Sas, welkom terug!

Boro, de was bijhouden is al heel wat (denkt nu aan de stapels die hier nog klaar liggen en zucht)
Was ik ook weer!Weeën zetten niet door bij schone zus dus we wachten rustig verder.Zou voor mijn moeder wel leuk zijn als ze vandaag of morgen nog zou komen.Woensdagavond gaat ze op vakantie naar de zon.

He Saskia,leuk dat je weer mee komt schrijven!Wat Jonna zegt,snappen ze dat bij viva niet als je het probleem proxydinges uitlegt?Ik heb er helemaal de ballen verstand van

Bor.Terror nergens last meer van??

Mijn lijstje voor vandaag is af:

vaatwasser en kastjes keuken buitenkant

stofzuigen

trui ruilen

vanavond komt er een vriend van vriend eten,heb een grote pan hutspot gemaakt.(voor mezelf nog restje verse rode kool van gister)
Wat mij verbaasde,de ban van s2life is teruggedraaid wegens blunder angel....Het kan dus wel!!Vreemde zaak vind ik dat,maar zal wel niet helemaal op de hoogte zijn.

En ik zit maar te wachten op ups..komen mijn laptop halen die weer kapot is.Heb nu vriend zijn plekkie ingepikt
Waar lees jij dat Coe?

Geen idee wat wij vanavond eten.

Ik duik zo de vriezer wel even in.

En ik wordt GEK van die banner met dat gras onder in beeld!
Die is ook vreselijk Gold!

Op het bantopic hier onderaan las ik dat.
Zo,laptop is weer opgehaald.Heb er een hele boze brief bijgedaan.Is de 3e keer vanaf september dat ie voor hetzelfde probleem teruggaat..
Tuurlijk kan een ban worden terug gedraaid. Als ze maar willen.

Ik heb ook niet helemaal gevolgd maar het schijnt om een blunder van Angel5 te gaan.

Balen van je laptop Coe, hopelijk is hij nu wel goed gemaakt.

Ik heb ondertussen kipfilet en roerbakgroenten uit de vriezer gehaald. Daarbij wedges of rösti uit de oven, e voila!
Nikki, ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief van W.
Hallo dames!

Coe/Gold, nu maar hopen dat ze de ban van Pips ook terugdraaien als zijnde blunder van Naomi of zo. Zou leuk zijn.

Fuss, is het nog gelukt met het spelletje van zoon?

Sas, leuk dat je weer meeschrijft, deze keer wat langer blijven hoor!

Vandaag gewerkt, even een kort overleg gehad met mijn manager en ze is heel tevreden over me. Gelukkig maar, want ik ben héél blij met mijn baan.

Straks chili maken, lekker, lang niet gegeten omdat man het niet lust, maar die eet vanavond (weer) niet mee.
De ban van pips terugdraaien?

Dat is ijdele hoop vrees ik....

Fijn dat ze blij met je zijn Rainz!

Chili! Lekker!

Dat ga ik deze week ook weer eens maken, Goldman is er dol op
goedenavond

ik ben er weer , maar moet zo even snel eten en dan naar de makro (er zijn retecoole gympen in de aanbieding)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb net even zitten internetbankieren. Gofferdegoffer ik ben meteen weer ¤ 1400.- armer. Zijn ze nou helemaal belatafeld. Alles in februari te sturen. Absurd gewoon.
Hmz, je kunt ook positief denken Zoeb: fijn dat je het had en alles kon betalen Maar ik kan me voorstellen dat je er goed zuur van bent. Hoe is het eigenlijk met moeders?

Rainz, wat fijn dat ze zo tevreden zijn!

Nikki, kom in een filiaal hier werken dan Ik ga morgen even kijken voor pyjama's. Voor het ziekenhuiskoffertje

Vandaag geen moer gedaan want ik moest vanmiddag werken, een vergadering. Dat werkt toch niet, want dan kom ik niet aan mijn rust toe. Trouwens, ik heb wel íets gedaan, want was gedaan en nu is het aan het drogen. Knap he?
Da's een behoorlijke bak geld, Zoeb. Geen gebruik gemaakt van gemakkelijke termijnregelingen?
Als die er waren wel Mamz, maar helaas zat er niet een bij die in termijnen betaald kon worden.
das wel kut zoeb, alles in een keer is nooit leuk

Ik was weer thuis, ik wilde goedkope gympen en dat heb ik geweten. Wat zijn vrouwen verschrikkelijk als er iets niet duur is. Heb geloof ik uiteindelijk de schoenen van iemand anders meegenomen maar die was met hele andere dingen bezig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Goldielocks schreef op 23 februari 2010 @ 15:46:

Nikki, ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief van W.

OMG, kan je naar de familiekoopavond komen, jammer dat je zoverweg woont.

Nu komt de meeste kleding binnen, maar we hebben niet veel in die maat.

In 92 t/m 140 heb je de meeste keus.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Een of andere gek begint NU met boren, ben je dan gek of ligt het aan ons?

Wat een debiel zeg.
Its er komen mij beelden voor mijn geestesoog van fanatieke, met ellebogen werkende vrouwen voor een koopje dat een paar euro scheelt.

Wat is W. Denk denk denk. Geen flauw idee moet ik eerlijk zeggen.
En je was al zo boos Nik
Ja hè!

Ik heb net ook al 'gezellig' met zo'n pukkelige collega gemaild.

Ik lust iedereen rauw!

Zoeb, wel een van Dasty gehoord?!
Ohhhhh die W.

Ben van de Smiley's vandaag.
Jaa, die.

HUP BOB!!!
En je staat op de nominatie voor een ban, want je trekt de intregiteit van een angel in twijfel

Waar haal je ze toch vandaan Zoeb?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven