Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Ik wil ook een

Moet daar echt een triathlon voor worden gelopen/gefietst/gezwommen?
Toen ik 50 werd had ik 32 slapers. Ze lagen in tenten. De kamer, slaapkamers en zolder waren luchtbedplekken geworden en ik werd wakker van een kussengevecht in de woonkamer. Tering wat heb ik toen een fantastisch weekend gehad. Het begon al over gezeur dat het te lang duurde dat er vlaai met slagroom kwam. Waarop een broer en een zwager de langverwachte vlaai kregen maar dan met scheerschuim. Mijn (nu overleden) zussie sliep met haar man in een caravan op een boerencamping in de buurt. Drie broers zouden die wel even wakker gaan schudden(caravan schudden) en hadden de verkeerde caravan te pakken. Het was een regelrecht zooitje, maar wat hebben we lol gehad. Ik heb zo'n leuke familie.

IK WIL HET NOG EENS OVER DOEN
Dat klinkt echt kei en kei leuk
Goedemorgen!
Mogu lieverds!

MissM,moest je nu vandaag beginnen?Succes dan!

Zoeb,klinkt als een erg leuk feestje!

Nu koffie en een peuk
Moggû,

Klinkt heel goed die verjaardag Zoeb!

MissM, toitoitoi vandaag!

Ik ga ook weer eens werken, tot later.

Fijne dag allemaal.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Goedemorgen!

Nik, werk jij eigenlijk bij de W, dat je laatst die aanbieding zo goed wist?

Zoon is op het randje van beter. En normaal zou ik hem nu naar school doen maar vandaag moet ik uitgerekend vanmiddag werken, vanmorgen thuis. Dus strakkies toch maar naar oma.

Zelf vanmorgen niets doen. Wordt moeilijk maar wel belangrijk. En een colaatje mee om wakker te blijven vanmiddag bij de vergadering
Mogguh.
Moggûh lieffies!

Fus, ik heb van jou en Zoonlief gedroomd! Geen idee meer waar het over ging.

Oh ja Nik, dat wilde ik jou nog vragen! Werk jij in een vast filiaal of wordt je 'uitgeleend' aan verschillende?

Wat een leuke post van jou Zoeb!! Helemaal in een deuk lag ik! Wat een werk, mens!

Er staat 1 ding op mijn lijstje vandaag:

* werken en het moet af!

Geniet!
Pfft.. werd wakker met koppijn en een rothumeur.. ben de hele nacht aan het verbouwen geweest in mijn slaap

Zo maar snel aan t werk en kijken of ik die wolk boven mn hoofd weg kan krijgen.

Heb het deze week weer superdruk dus als ik niet zo vaak voorbij kom... daar komt het door

Mamz, wil jij nog even een hele dikke komen brengen voor alle moeilijke dingen die je al hebt meegemaakt en nog meemaakt.. Ik wist natuurlijk al dat je geen makkelijk leven hebt maar het verhaal over je andere kinderen.. slik.. Ik doe er gewoon NOG een

En nu gaat grumpy gauw weg want van gemopper worden jullie ook niet beter.

Fijne dag allemaal!!
Hallo lieve allemaal.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik vind jou zo'n schat van een grumpy, he, Gelfling.

En zolang je het weet te relativeren is er niks mis met gemopper.

Ik zou het je wel gunnen dat die wolk wegtrok, en ook een best poosje wegbleef. Ben je toe aan de lente?

Ik zit met mijn hart in mijn keel over een ander topic (vandaar zo kortaf toenet). Wat zijn er toch een nare mensen op deze aardkloot. How come?
Welk topic Mamz?
Ach gossie, Zoon komt brúllend boven. Heeft hij iets verkeerd gedaan in zijn computerspel "need for speed". Zijn al zijn verdiende auto's weg. Het menneke. Wel een teken dat hij nog niet helemaal fit is. Hopelijk kan Lief er vanavond nog wat van terug toveren.

En wat Mamz zegt Gelf!
Hmm... ik geloof dat grumpy last heeft van dwarsliggende maandelijkse hormonen want van de berichtjes van Mamz en Fus krijg ik tranen in mn ogen.. Niet helemaal normaal geloof ik

Dank je wel lieffies!
Ocharm Fus wat zielig voor zoonlief. Kan me voorstellen dat ie daar ondersteboven van is.

Gelf kop op meid. Die maandelijkse hormonen gaan weer voorbij. En we zijn gewoon allemaal toe aan zon, sneeuwklokjes, crocussen, paasbloemen (zijn narcissen) en fluitende vogeltjes in de tuin. Lente kom op.

Ik had me bijna verslapen vanmorgen. Ieuw. Moest om 10 uur bij de fysio zijn. En ik moest bellen want ik was vergeten hoe laat!!

En die vieze lijm van het onderzoek zat nog in mijn haar. Werd vannacht wakker van de jeuk. Dikke plekken ook nog. Getver. Gelukkig was het er vrij makkelijk uit te wassen.

En ik geloof dat ik gisteravond een beetje melig was

Het is wel een leuke post geworden ja. Maar wat een gezoek naar die smiley's.
helleu!

ik weer inloggen op mijn mobiel, Joehoe !!

Normaal gesproken sta ik in mijn eigen filiaal, maar nu gaan ze wat winkels in de 'buurt' openen en dan vragen ze of je kan komen inrichten.

En ja ik werk bij de Dasty.

Nu ff eten voor de pauze om is iedereen een dikke vooral een voor zoonlief van Fuss!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Dag allemaal. Kennen jullie me nog? Ik was eerst Saskia411. Kon opeens niet meer inloggen omdat ik soms via proxy's werk (en dus ook op het forum zit) Kreeg echt een nare mail over 'dat zichzelf respecterende bedrijven niet van proxy's gebruik maken' dus dacht eerst 'krijg de hik maar'. Maar ja, jullie waren zo aardig en het welkom was zo lief, dat ik die mail maar vergeet.

En het is ook niet zo netjes om opeens niks te laten horen natuurlijk.

Ben ik nog welkom?
Fussie, dat kan toch alleen als hij zijn account heeft verwijderd?

Niet leuk :(

Nikki, ah, die W.

Topic over een mishandelende man, Jonna. Ze zijn er te vaak, dit soort topics.
Hey Sas! Ik vroeg me al af waar je was gebleven. Dat boek van je, over keukenmeiden of zo, is dat wat? Ik heb namelijk een boekenbon gekregen gisteren en daar wil ik wat mee.
Hallo mamz, wat leuk dat je dat nog weet. Ja schitterend boek! Heb het nog niet helemaal uit.
Goedendag maisjes.

Nikki, ik wilde ook al een tijd vragen of jij me in kan seinen wanneer er leuke meidenkleding (maat 152/158) bij jullie binnen komt. Soms hebben jullie echt erg leuke dingen voor weinig geld!

Ik moet er dan wel even 15 kilometer voor rijden, maar dat heb ik er graag voor over

Ik heb al:

Was gevouwen

Getennist

Koffiegeleut. (ja, toch weer 2 bakken koffie, maar de rest thee)

Vandaag iets minder snottig, maar ik zie er nog steeds uit als Clown Bassie.

En tuurlijk ben je nog welkom Saskia.

Is je proxy-probleem (ik ben daar echt niet in thuis) nu opgelost dan?
Mag je me ook nog vertellen hoe het precies ook al weer heette
Een keukenmeiden roman Mamz

Goldie, ik moet uitkijken waar en hoe ik inlog want op sommige locaties werken we via proxy's.
Hee Sas! Leuk dat je er weer bent! Lijkt me wel lastig als je steeds moet uitkijken. Kun je dat niet gewoon uitleggen aan Viva dan?

Ik ben verslaafd aan autodrop; parkeerwacht zwartjes. Wat een afgrijselijk lekkere drop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven