Bezemtopic deel 6
zondag 7 maart 2010 om 21:36
Ik ga ook liever met jullie meeten
Ben terug, dus.
Vanmiddag om half vijf al .
Het was leuk, we zijn moe maar voldaan.
Enige nadeel was de snijdende wind waardoor het echt bere koud was, en de drukte Dat hadden we niet echt verwacht, maar gelukkig kon ook dat de pret niet drukken. Alleen voor A was het heel lastig dat er mensen voor ons liepen, naast ons en achter ons , maar goed, dat hadden we ons van te voren al bedacht.
We hebben van alles gedaan en gezien. Tut en Terror hebben genoten van 2 shows van "mickey and friends" en de parade ze waren allebei heerlijk aan het dansen en joelen.
A heeft genoten van de achtbanen en het eten . Heel moeilijk vond hij het dat hij geen pistool mocht kopen van mij ( strenge strenge ik toch, en normaal ben ik niet zo principieel, maar met A vind ik het heel moeilijk gezien zijn agressie, heb besloten te gaan vragen hoe de socio's over zulk speelgoed voor kinderen als A denken )
Al met al was het heerlijk, we hebben zulke lieve vrienden, ze hielden zo fijn rekening met ons , en ook zij hebben het geweldig gehad.
Niet bij gelezen
Dus : en
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 7 maart 2010 om 21:48
Dat klnikt toch heel geslaagd Boro!
Leuk hoor, dat het leuk was
Gelfje ik ben benieuwd naar je lekkere ovenschotel.
Het je een receptje?
Ja Nikki, hoe is het met je pizza afgelopen?
En maak jij het deeg voor de bodem zelf?
Ook een receptje, please?
Ik heb net even lekker in bad legen weken en heb nu ouwe vrouwtjes-vingers en -tenen.
Mijn stepper is al van zolder gehaald.
Oke, morgen dus 10.000 stappen op dat ding proberen te doen. Dat MOET.
Hmm, ja die meeting.
Ik wist niet dat jij je schema er speciaal voor aangepast had Mamz. Maar het lijkt me sterk dat er niemand van de bezemerts gaat?
Ik wacht wel op een volgende bezemmeet of kraamvisite bij Fuss (Al duurt dat nog wel even).
Leuk hoor, dat het leuk was
Gelfje ik ben benieuwd naar je lekkere ovenschotel.
Het je een receptje?
Ja Nikki, hoe is het met je pizza afgelopen?
En maak jij het deeg voor de bodem zelf?
Ook een receptje, please?
Ik heb net even lekker in bad legen weken en heb nu ouwe vrouwtjes-vingers en -tenen.
Mijn stepper is al van zolder gehaald.
Oke, morgen dus 10.000 stappen op dat ding proberen te doen. Dat MOET.
Hmm, ja die meeting.
Ik wist niet dat jij je schema er speciaal voor aangepast had Mamz. Maar het lijkt me sterk dat er niemand van de bezemerts gaat?
Ik wacht wel op een volgende bezemmeet of kraamvisite bij Fuss (Al duurt dat nog wel even).
zondag 7 maart 2010 om 21:48
Je klinkt alleen maar positief, Boro, betekent dat dat A zich ook goed heeft gehouden naar omstandigheden?
Hartstikke fijn dat het leuk was en jammer dat het koud was. Dat was het hier ook trouwens.
Als mijn oudste iets te enthousiast is met schietspul (als je het niet koopt kun je altijd nog het een of ander ding gebruiken alsof) zegt'ie dat dat niet echt is en dat 'ie nooit aan oorlog of zo zou doen, dat dat anders is.
Ben benieuwd wat de socio's ervan vinden. De pistolen alhier zijn overleden, en de heren hebben wat dat betreft hun tijd dus gehad.
En, hoe was het in dat spacemountainding?
Hartstikke fijn dat het leuk was en jammer dat het koud was. Dat was het hier ook trouwens.
Als mijn oudste iets te enthousiast is met schietspul (als je het niet koopt kun je altijd nog het een of ander ding gebruiken alsof) zegt'ie dat dat niet echt is en dat 'ie nooit aan oorlog of zo zou doen, dat dat anders is.
Ben benieuwd wat de socio's ervan vinden. De pistolen alhier zijn overleden, en de heren hebben wat dat betreft hun tijd dus gehad.
En, hoe was het in dat spacemountainding?
zondag 7 maart 2010 om 21:49
oh man, het was heerlijk.
Zaterdag ochtend was ik als eerste om 5.30 wakker ( Tsja ) en terwijl Vriend , de Autist en Terror nog diep lagen te slapen( Tut sliep bij onze vrienden op de kamer ) , ben ik in bad gaan liggen. 1 uur lang in bad !! Zonder "mamamamamamaaaa, maahaaam ? Mama ? mam? Ma !! Maaamaaamamamamaaaahaaaa" ( En af en toe : "Schat ? liefje, bakkie, lievebakkie, liefje ? Schaahaaat )
Wat was dat heerlijk , wie had dat ooit gedacht dat ik ( avond mensch, geeeen ochtends mens ! ) om 5.30 zou genieten van een bad ( scheelt wel dat we de avond daarvoor om 20.00 uur in bed ploften en nooit meer wakker werden, met kleren en al aan, zoo moe waren we )
Zaterdag ochtend was ik als eerste om 5.30 wakker ( Tsja ) en terwijl Vriend , de Autist en Terror nog diep lagen te slapen( Tut sliep bij onze vrienden op de kamer ) , ben ik in bad gaan liggen. 1 uur lang in bad !! Zonder "mamamamamamaaaa, maahaaam ? Mama ? mam? Ma !! Maaamaaamamamamaaaahaaaa" ( En af en toe : "Schat ? liefje, bakkie, lievebakkie, liefje ? Schaahaaat )
Wat was dat heerlijk , wie had dat ooit gedacht dat ik ( avond mensch, geeeen ochtends mens ! ) om 5.30 zou genieten van een bad ( scheelt wel dat we de avond daarvoor om 20.00 uur in bed ploften en nooit meer wakker werden, met kleren en al aan, zoo moe waren we )
zondag 7 maart 2010 om 21:54
Ik vind het zo lastig mamz, dat schietspul, wij hadden het vroeger "gewoon" hoor. Mijn broer en ik speelden altijd oorlogje buiten. ( Hell, we hadden een arm oostduitsbuurt-vakantie-kind waar we 2e wereld oorlogje mee speelden, wij de geallieerden hij "de duitsers". Wij blij want wij hadden een heuse duitser. Hij blij want hij kon heel de zomer buiten spelen met de buurt kinderen )
Als A gezond zou zijn, zou hij dat mogen , maar hij is al zo agressief. Als hij boos is op mensen die bijv. voor ons lopen dan zegt hij gerust: "ik hoop dat ze doodvallen".
Dus daar zit het hem een beetje in zeg maar.
Verder heeft A zich wonder wel gehouden, met een stuk of 3 keer een driftje, bij lange na niet hoe we ze gewend zijn . Wel veeeeel "zeuren", maar ook dat weten we met hem.
Helaas heb ik door de drukte maar in 1 adrenaline attractie gezeten, een hotel met een "kapotte" lift waardoor je in de schacht valt zeg maar. Voor de rest heb ik vooral Vriend zijn gang laten gaan in attracties. ( iemand moest ook bij terror blijven natuurlijk )
Maar ook dat vond ik ook niet erg Het was gewoon fijn om weg te zijn.
Als A gezond zou zijn, zou hij dat mogen , maar hij is al zo agressief. Als hij boos is op mensen die bijv. voor ons lopen dan zegt hij gerust: "ik hoop dat ze doodvallen".
Dus daar zit het hem een beetje in zeg maar.
Verder heeft A zich wonder wel gehouden, met een stuk of 3 keer een driftje, bij lange na niet hoe we ze gewend zijn . Wel veeeeel "zeuren", maar ook dat weten we met hem.
Helaas heb ik door de drukte maar in 1 adrenaline attractie gezeten, een hotel met een "kapotte" lift waardoor je in de schacht valt zeg maar. Voor de rest heb ik vooral Vriend zijn gang laten gaan in attracties. ( iemand moest ook bij terror blijven natuurlijk )
Maar ook dat vond ik ook niet erg Het was gewoon fijn om weg te zijn.
zondag 7 maart 2010 om 22:09
Klinkt goed die badsessie van je Boro.
Ik had pizzamix van koopmans (geloof ik) moet je mengen met water en olie, lekker makkelijk.
Op het deeg had ik gezeefde tomaten, uien, paprika, champignons, salami, geraspte kaas en rucola.
Die rucola heb er de laatste 10 minuten op gedaan.
Het bakblik was dus te groot voor de oven, kutblik ligt gelijk in de vuilnisbak.
Ik heb de hele mikmak in een ovenschaal geschoven, we hadden dus een deel met weinig deeg en een deel met veel te veel deeg.
Maar het smaakte prima, volgende keer kan het niet meer mis gaan.
Ik had pizzamix van koopmans (geloof ik) moet je mengen met water en olie, lekker makkelijk.
Op het deeg had ik gezeefde tomaten, uien, paprika, champignons, salami, geraspte kaas en rucola.
Die rucola heb er de laatste 10 minuten op gedaan.
Het bakblik was dus te groot voor de oven, kutblik ligt gelijk in de vuilnisbak.
Ik heb de hele mikmak in een ovenschaal geschoven, we hadden dus een deel met weinig deeg en een deel met veel te veel deeg.
Maar het smaakte prima, volgende keer kan het niet meer mis gaan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 7 maart 2010 om 22:15
Heeft'ie zich super gehouden zeg, maar drie keer. *hij zal wel los gaan op de groep deze week*
Zegt'ie dan niet tien minuten/een half uur later als je het over zoiets hebt 'ja maar ik was boos' of iets anders waaruit hij laat blijken dat hij er niet echt bij stilstaat wat 'ie zegt? Dat 't niet zo erg is als dat het klinkt?
Adrenaline komt nog. Als moeke achter dat opgeschoten tuig van een jaar of zestien aan, zie je het al voor je?
Dit neemt niemand je meer af
Zegt'ie dan niet tien minuten/een half uur later als je het over zoiets hebt 'ja maar ik was boos' of iets anders waaruit hij laat blijken dat hij er niet echt bij stilstaat wat 'ie zegt? Dat 't niet zo erg is als dat het klinkt?
Adrenaline komt nog. Als moeke achter dat opgeschoten tuig van een jaar of zestien aan, zie je het al voor je?
Dit neemt niemand je meer af
zondag 7 maart 2010 om 22:40
Bor wat fijn dat het fijn was. Je klinkt zo lekker enthousiast, wat heerlijk. En A die zich redelijk netjes heeft gedragen. Sorry maar ik moest er wel om lachen. Jammer dat het koud en druk was.
Ach een uur in bad en je was weer warm. Wat een luxe hé.
Heerlijk meis dat het zo fijn was. En ja zeg. Dat enge hotel. Dat staat ook in Disneyworld in Florida. De kinderen gingen erin. Ik mee natuurlijk want ik liet Nienke niet alleen met hen gaan. Staan we in die enge kamer. Zeggen de kinderen, "Mam weet niet wat er gaat gebeuren". En lol dat ze hadden.Toen kreeg ik al de kriebels. Ik heb hoogtevrees als de pest. Gelukkig waren we snel beneden. Voor je het weet eigenlijk. Zo leuk dat Disneygedoe.
Ach een uur in bad en je was weer warm. Wat een luxe hé.
Heerlijk meis dat het zo fijn was. En ja zeg. Dat enge hotel. Dat staat ook in Disneyworld in Florida. De kinderen gingen erin. Ik mee natuurlijk want ik liet Nienke niet alleen met hen gaan. Staan we in die enge kamer. Zeggen de kinderen, "Mam weet niet wat er gaat gebeuren". En lol dat ze hadden.Toen kreeg ik al de kriebels. Ik heb hoogtevrees als de pest. Gelukkig waren we snel beneden. Voor je het weet eigenlijk. Zo leuk dat Disneygedoe.
zondag 7 maart 2010 om 22:46
Boro wat fijn dat het zo ontzettend leuk was, ik kan lezen uit je teksten dat je genoten hebt. Je mag trouwens ook altijd hier in bad komen zitten (ik zal je niet roepen)
Goldie, niets moeten hoor, want dan wordt het minder leuk en moeilijker vol te houden
Haaaaai fuss
Goldie, niets moeten hoor, want dan wordt het minder leuk en moeilijker vol te houden
Haaaaai fuss
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 7 maart 2010 om 22:46
Boro wat fijn dat het zo ontzettend leuk was, ik kan lezen uit je teksten dat je genoten hebt. Je mag trouwens ook altijd hier in bad komen zitten (ik zal je niet roepen)
Haaaaai fuss
Haaaaai fuss
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 8 maart 2010 om 07:04
Boro, wat heerlijk dat jullie het zo fijn hebben gehad, en wat fijn dat je hebt genoten van je badderuurtje.
Pfff, ik heb me toch een partij hoofdpijn! Halve nacht bij zoon gelegen omdat hij weer aan het spoken was (en aan het vertellen in zijn slaap: Nee! Niet de paraplu!), met als gevolg dat ik verschrikkelijk slecht heb geslapen en nu dus hoofdpijn heb. Paracetamol al ingenomen.
Straks kinderen naar school/moeder, dan werken.
Fijne dag allemaal!
Pfff, ik heb me toch een partij hoofdpijn! Halve nacht bij zoon gelegen omdat hij weer aan het spoken was (en aan het vertellen in zijn slaap: Nee! Niet de paraplu!), met als gevolg dat ik verschrikkelijk slecht heb geslapen en nu dus hoofdpijn heb. Paracetamol al ingenomen.
Straks kinderen naar school/moeder, dan werken.
Fijne dag allemaal!
maandag 8 maart 2010 om 07:50
Goedemorgen
Sorry dat ik me zo'n tijd niet heb laten zien, ik had vrijdag mijn laatste werkdag en het weekend was drukkig.
Heb ook alleen de laatste pagina terug gelezen...
Boro, wat heeeeeerlijk dat jullie zo genoten hebben! Het is jullie zo gegund he! En wat goed dat A zich goed gehouden heeft! Dit klinkt of het beter was dan je verwacht had, en da's geweldig.
Ik zou overigens ook geen fan zijn van pistolen als speelgoed voor een kind als A, maar goed, wie ben ik
Rainz, balen dat je hoofdpijn hebt zeg.... Hoop dat het snel weg trekt!
Nik, wat fijn dat je vader naar huis mag zeg!
Beterschap voor alle zieken en zieke kids!
Ik moet vandaag veel was opruimen, hier binnen opruimen en stofzuigen en vanmiddag bij een kennisje op de koffie.
De komende drie weken ga ik jullie hard nodig hebben, want ik heb een grote schoonmaak gepland staan tot het moment dat ik weer aan het werk ga, eind maart
Sorry dat ik me zo'n tijd niet heb laten zien, ik had vrijdag mijn laatste werkdag en het weekend was drukkig.
Heb ook alleen de laatste pagina terug gelezen...
Boro, wat heeeeeerlijk dat jullie zo genoten hebben! Het is jullie zo gegund he! En wat goed dat A zich goed gehouden heeft! Dit klinkt of het beter was dan je verwacht had, en da's geweldig.
Ik zou overigens ook geen fan zijn van pistolen als speelgoed voor een kind als A, maar goed, wie ben ik
Rainz, balen dat je hoofdpijn hebt zeg.... Hoop dat het snel weg trekt!
Nik, wat fijn dat je vader naar huis mag zeg!
Beterschap voor alle zieken en zieke kids!
Ik moet vandaag veel was opruimen, hier binnen opruimen en stofzuigen en vanmiddag bij een kennisje op de koffie.
De komende drie weken ga ik jullie hard nodig hebben, want ik heb een grote schoonmaak gepland staan tot het moment dat ik weer aan het werk ga, eind maart
668, the neighbour of the Beast
maandag 8 maart 2010 om 08:14
Eind maart Zoeb, niet eind mei
29 maart begin ik op mijn nieuwe baan. Maar goed, het is toch fijn, drie weken vakantie.
En die grote schoonmaak.... ik wil gewoon dat tegen de tijd dat ik aan het werk ga álles een keer aan kant is; keukenkastjes, kledingkast, al die rare dingen die je niet zo vaak doet. Daar zal ik namelijk niet zo snel weer tijd voor hebben, ik ga 30 uur per week werken en wat ik dus verder weer moet doen aan huishoudelijk taken, dat zal op twee halve dagen of het weekend aan komen.
Dus beter zorgen dat voor ik ga werken alles piekfijn in orde is, dan is het straks echt alleen nog bijhouden.
29 maart begin ik op mijn nieuwe baan. Maar goed, het is toch fijn, drie weken vakantie.
En die grote schoonmaak.... ik wil gewoon dat tegen de tijd dat ik aan het werk ga álles een keer aan kant is; keukenkastjes, kledingkast, al die rare dingen die je niet zo vaak doet. Daar zal ik namelijk niet zo snel weer tijd voor hebben, ik ga 30 uur per week werken en wat ik dus verder weer moet doen aan huishoudelijk taken, dat zal op twee halve dagen of het weekend aan komen.
Dus beter zorgen dat voor ik ga werken alles piekfijn in orde is, dan is het straks echt alleen nog bijhouden.
668, the neighbour of the Beast
maandag 8 maart 2010 om 08:18
En het sneeuwt nog steeds!
Moggûh lieffies!
Wat een leuk weekend hebben wij gehad! Lekker druk, maar lekker leuk!
Boro!! Wat geweldig leuk hebben jullie het gehad!! Ik heb nog aan jullie gedacht de afgelopen dagen! Een beetje jammer dat het zo koud was.
Gold, nu wat rustiger in het heufd? Er over praten helpt he?
Ben net wakker, ik weet niks meer!
Ixsje komt zo, maar is eerst met zijn mama naar het CB. Dus nu eerst thee en dan waterdruppels.
Geniet!
Moggûh lieffies!
Wat een leuk weekend hebben wij gehad! Lekker druk, maar lekker leuk!
Boro!! Wat geweldig leuk hebben jullie het gehad!! Ik heb nog aan jullie gedacht de afgelopen dagen! Een beetje jammer dat het zo koud was.
Gold, nu wat rustiger in het heufd? Er over praten helpt he?
Ben net wakker, ik weet niks meer!
Ixsje komt zo, maar is eerst met zijn mama naar het CB. Dus nu eerst thee en dan waterdruppels.
Geniet!
maandag 8 maart 2010 om 08:18