Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
We hebben loperamide in huis. Maar ik vind dat manlief er voorzichtig mee moet zijn. Met zijn darmen mag hij niet verstopt raken en het heeft nogal een nawerking.Voorlopig is het nog geen probleem. Wat bezield iemand die aan de diarree is te gaan werken. Het hele kantoor van manlief is aangestoken. Jammer hoor net in het weekend.

Ocharm Coe, Ukkies amandelen eruit. gelukkig doen ze dat tegenwoordig onder narcose. Oudste heeft er altijd een trauma aan overgehouden. Als je toen alleen die stoel al zag waar de kinderen in moesten zitten. Regelrecht een martelwerktuig was het.
Mogguh

Ik ben destijds altijd aan de pampers gebleven, die waren gewoon goed.

Zowel kinderboerderij als bos klinken als een strak plan vandaag. Toch moet ik ook ergens ruimte vrijmaken voor een spreekbeurt. Die heeft Middelste veel te lang uitgesteld. Oudste hoeft op dit moment alleen maar te bedenken hoe hij het onderwerp 'planeten' onder biologie, aardrijkskunde of geschiedenis krijgt. Hoezo gefixeerd. Hij krijgt zijn fantasie maar niet in de richting van een ander ook leuk onderwerp.

Oef, Coebergh, da's toch spannend, zo'n operatie. Je zit dan toch vlak bij mij? Als je behoefte hebt aan gezelschap in het ziekenhuis even bellen hoor.

Ik kreeg zaterdag een brief die me weer flink van mijn padje heeft geslingerd. Eigen bijdrage voor de pleegzorg is (voor drie kinderen) immens en wettelijk gezien komt die niet in aanmerking voor bijzondere bijstand.
goedemorgen

Coe, wat een gedoe op het voetbalveld. En wat leuk de kinderboerderij. Hopen dat ukkie morgen geholpen kan worden

Mamz een knuffel voor jouw, hopen dat de spreekbeurt een beetje opschiet

Fuss, huilen kan soms heerlijk opluchten

MissM, ik hoop dat diarree van Mmetje snel ophoudt en dat jij ook wat opknapt. Zo ziek zijn is helemaal niets

Goldie, lekker hoor zo een dagje tutten in het "buitenland"

Hier alles goed, het caafje is gisteren in "bad" geweest en leek zijn pootjes te bewegen

Met mijn vinger gaat het ook goed, hij bloedt niet meer maar is alleen nog pijnlijk.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh...

Zoeb, we hebben echt alleen ons frietje maar opgegeten met die travo's hoor. Verder niks. Waar doel jij op?

En Its, het was maar een avondje, Antwerpen ligt niet zo ver van waar ik woon.

He, amandelen knippen zonder verdoving?

Daar heb ik nog nooit van gehoord. Was dat ook nog voor mijn tijd? Ik kreeg zo'n kapje op, waar je door moest ademen en dan 'in slaap' viel en dat is toch ook alweer een jaar of 35 geleden.

Ik weet ook nog dat als we wakker werden we een ijsje kregen .

Oei MissM, hopelijk is een bezoekje aan de hap niet nodig.

Echt heel zielig als zulke kleine kindjes ziek zijn.

Tjonge Mamz, was je er dan niet van op de hoogte gebracht dat ze je zelf bij moet lappen voor de pleegzorg? Ik ben er niet in thuis, maar kan het niet dat je daar voor verzekerd bent? Onder speciale ziektekosten of zo? Ik roep maar wat...

Vandaag belooft een mooie dag te worden, het zonnetje zit er hier al door. Ik vermoed dat er ook hier net als bij Rainz een wandeling in zit.

En nu eerst eten, mijn ontbijtvlokken staan hier helemaal zompig te worden

Laterrrr!!!
Hallo Lieffies!

*stuift even binnen om te roepen*

Geniet!
Gold ze kregen toen bij amandelen knippen wel een roesje, maar pas als ze in die stoel zaten.En het was net een electrische stoel. Ieuw als ik er nog aan denk.
Oke, van die stoel is mijn dan weer niks bijgebleven. Gelukkig maar, als ik jou zo hoor...
Oh en Buuf, ik heb met Goldman gepraat over datgene waar we het hier afgelopen week over hadden, dus dat is ook weer van mijn hart af.

Ik heb maar besloten er niet een vast scenario van te maken in mijn hoofd, maar gewoon af te wachten tot het zo ver is. En dan zie ik wel wat ik doe.

Nu alleen dat andere nog... Met jullie weten wel wie.

Misschien is het wel weer een blogje op de BH waard.
Ukkie krijgt ook een roesje,ik mag mee tot aan de klapdeuren van de o.k.Daarna loop ik naar de uitslaapkamer en binnen 5 min is hij daar weer terug!Al ga ik morgenvroeg eerst bellen,ook Ukkie staat aan de dunne en niet zo'n beetje ook,in het boekje staat bellen dus dat doen we dan maar!

Mamz,lief!!Ik heb al afgesproken om een bakkie te drinken met oud-collega's.

Inzake jouw brief zou ik morgen even contact opnemen met gemeente.Ik kreeg zelfs bijzondere bijstand voor de huishoudelijke hulp na operatie dus lijkt mij dat jij zeker recht hebt op een vergoeding!

I'ts fijn dat caafje en vinger het weer doen

Ik geef mezelf een pluim!Heb achterstallige administratie opgeruimd!3 lades die niet meer dicht konden zijn nu helemaal leeg!Pfff wat zie ik daar altijd tegenop.

Nu naar buiten..
Moggû!

MissM, wat naar voor je vader, ik hoop dat jullie snel meer horen.

Mamz, stoere vent hoor die Muis van je.

Leuk idee ook om door het bos te gaan met zaklampen.

Coe, wat een aso kerel zeg. Ik snap zilke lui echt niet.

Hij zou een 'stadion' verbod moeten krijgen.

Hier goed en minder goed nieuws.

Sportman is weer beter, was grieperig en ziek thuis. Nu word ik grieperig. En mijn vadertje mag vanmiddag al naar huis.

Die man hersteld zo rap, ongelooflijk gewoon.

Vooral als je zijn buik ziet. Hij is er niet knapper van geworden.

Gisteren lekker sushi gegeten met mijn moeder, te veel gewoon 's avonds hebben we niets meer gegeten.

Nu even lekker brunchen en weinig doen vandaag.

Boro, geniet nog even!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Door het bos wandelen was lekker, nu even een broodje eten en dan de kinderen op bed kiepen. Er ligt nog wat was die de wasmachine in moet, er moet nog was gevouwen worden en ik wil nog een brood bakken en daarna vind ik dat ik weer genoeg heb gedaan voor vandaag.

Fijne dag allemaal!
Lekker, Rainz, het is ook prachtig weer om even naar buiten te gaan!

Hier hebben we zojuist de eerste voedingsronde zonder diarree er op zitten

Hopelijk blijft dat zo...
Fijn MissM dat het nu beter gaat.

Rainz ik moest even spieken naar de tijd van jou post, maar je kinderen zijn natuurlijk nog aan een middagslaapje toe.

Ik heb al de tweede was buiten hangen. Ik heb het er maar op gegokt. En de eerste lading handdoeken zijn al bijna droog, dus heb ik manliefs beddengoed nu ook naar buiten gedirigeerd.

Zo lekker als het buiten heeft gedroogd en het gaat weer op bed. Ik denk er nu over om het mijne ook te wassen en buiten te hangen.

Ik heb nog wel een stuk of drie wasjes te gaan ben ik bang.

Verder weinig zin in iets productiefs.
Zoeb, ze hebben idd allebei geregeld nog hun slaap tussen de middag nog nodig. Niet meer iedere dag (zoon met zijn 4 jaar gaat nog maar 1 of 2 keer per week tussen de middag onder zeil), maar dochter gaat bijna iedere middag nog even slapen.

Is ook wel lekker voor mezelf, soms kruip ik zelf ook even op de bank en anders doe ik iets wat makkelijker gaat als de kinderen niet om mijn kont draaien, zoals de ramen soppen of zo. Of helemaal niets, zoals nu.

MissM, fijn dat de diarree weer weg is.

Zoeb, waar gok je het op, het zou toch de hele dag droog blijven, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Hello!

Coe, wat een gedoe (dat rijmt) op het voetbalveld zeg... echt bizar.

En ik ga voor je duimen dat Ukkie morgen geholpen kan worden, toch fijner om het maar gewoon achter de rug te hebben denk ik.

MissM, fijn dat jullie je beter voelen maar nu je vader ziek? Hoop dat het meevalt.. morgen horen jullie meer toch?

Fuss, dwarse hormonen zijn niet fijn mar ik hoop dat het zonnetje bij jou ook schijnt en dat dat je een beetje helpt! Het komt vast helemaal goed met jou en Skippy!!

Gold, jij krijgt gewoon nog een dikke

En de rest krijgt er voor alle zekerheid ook een want ik ben vast weer iemand vergeten

Ik ga zo fijn belastingaangifte doen... en daarna even lekker naar buiten. Het is superkoud maar ik wil toch wel heeeeel graag even het zonnetje in

Vanavond lekker een ovenschotle maken en daarna ouderwets afwassen want nu is de vaatwasser weer kapot

Word ik niet vrolijk van maar goed.. binnenkort maar eens kijken voor een nieuwe dan..

Lieffies, fijne dag!
Nik, jij en sportman beterschap gewenst!!
He Mamz,ik had nog naar je getoeterd,moest naar huis want Ukkie had een uitglijder gemaakt in de blubber en poepzooi!

Jammer dat ik je niet even gesproken heb..
He bah Gelf,kapotte huishoudelijke spullen is niet leuk!Ik ad tot vorig jaar geen vaatwasser,zou hem nu niet meer willen missen.
* zwaait even wegens gebrek aan post-zin *

Lees wel mee, maar zit qua energie even laag ofzo dus posten lukt niet zo.
Ik zaai even terug Fuss!

Gelf, balen dat je afwasser kapot is.

Ik zou niet meer zonder al die machines willen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Even kort, want word zo opgehaald door een vriendin om te gaan high tea-en. Gezellig!!

Man is met de meiden weg dus heb het rijk alleen. Een rustig dagje. Het rommelt enorm in mijn buik, dus ik hoop maar dat het virusje van Miss M niet deze kant op waait.. het lijkt er wel op.. helaas.

Fijne dag allemaal...
Ik heb onwijs veel zin in drop trouwens, maar ligt niet in de kast hier... misschien maar beter ook.
Oh, was jij de toeteraar, Coe! Mijn kinderen zeiden dat het iemand anders was en ik zie zelf nooit iets in auto's (zou schelen als ik een bril opzette).

Ach, ukkie in de derrie. Het was wel koud he?

Ex is weer begonnen met een charme-offensief. Zal niet lang duren als ik niet ingeef.
Wij hebben gewandeld en zitten nu aan de thee.

Ik vond het toch nog behoorlijk koud, ben blij dat ik weer binnen ben.

Ik heb me wel voorgenomen mijn stepper weer naar beneden te halen.

Zolang het weer niet beter wordt heb ik geen zin om buiten te lopen, dus ga ik het maar in-door doen.

Zwaai naar Fuss.

En veel plezier op je high-tea Druif, hopelijk waait het virusje niet jouw kant op.

Ojee, charme-offensief van ex Mamz? Wat doet ie?
Vooral op mijn gevoel proberen in te werken via een mail. En dan in een telefoongesprek over het onderzoek zeggen dat 'ie voor honderd procent achter me staat.

Dat zal niet heel lang duren. Ik heb al een mail teruggestuurd waarin ik bij mijn eerdere standpunt blijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven