Bezemtopic deel 6
maandag 8 maart 2010 om 08:29
Zoiets ja
Mattenklopper heb ik dan weer niet trouwens. Maar ik heb ook alleen deurmatten, en die sla ik heel hard tegen de muur van het schuurtje. Komt ook het stof er uit
Denk meer; alle kastjes leeg, schoonmaken en inruimen, alles van de muren, overal stofzuigen en dweilen...
Dus ja, stoelen gaan wel naar buiten vermoed ik en het zal vast heel ouwerwets worden
Moet ik alleen wel eerst van mijn reet af komen
Mattenklopper heb ik dan weer niet trouwens. Maar ik heb ook alleen deurmatten, en die sla ik heel hard tegen de muur van het schuurtje. Komt ook het stof er uit
Denk meer; alle kastjes leeg, schoonmaken en inruimen, alles van de muren, overal stofzuigen en dweilen...
Dus ja, stoelen gaan wel naar buiten vermoed ik en het zal vast heel ouwerwets worden
Moet ik alleen wel eerst van mijn reet af komen
668, the neighbour of the Beast
maandag 8 maart 2010 om 08:30
Goeiemorgen!
Hier draaien de was- en vaatwasmachine al. Ik ga zo koken en daarna plat. Moet vanmiddag werken ipv vanmorgen. Stiekem geen zin want ben erg moe. Maar een kleintje cola mee deze keer.
Coe, ik denk dat ze et niet door laten gaan. Zou het zelf ook niet willen, je weet niet wat ze er nog extra bij pakken dan aan virussen enzo.
Grote meet gaat 'm hier ook niet worden denk ik. Het is die dag ook open dag van het ziekenhuis en daar wil ik met Zoon graag naartoe. Plus dat het me waarschijnlijk een week gaat kosten om weer bij te komen, dat is het me dan niet waard.
Goed, tijd om te koken. Hoef ik dat vanmiddag niet meer te doen.
Hier draaien de was- en vaatwasmachine al. Ik ga zo koken en daarna plat. Moet vanmiddag werken ipv vanmorgen. Stiekem geen zin want ben erg moe. Maar een kleintje cola mee deze keer.
Coe, ik denk dat ze et niet door laten gaan. Zou het zelf ook niet willen, je weet niet wat ze er nog extra bij pakken dan aan virussen enzo.
Grote meet gaat 'm hier ook niet worden denk ik. Het is die dag ook open dag van het ziekenhuis en daar wil ik met Zoon graag naartoe. Plus dat het me waarschijnlijk een week gaat kosten om weer bij te komen, dat is het me dan niet waard.
Goed, tijd om te koken. Hoef ik dat vanmiddag niet meer te doen.
maandag 8 maart 2010 om 08:59
Zo te horen gaan er weinig van ons naar de meet. Ze zullen de tafel van de bezemerds wel missen.
Och ja Marels eind maart. Eind mei zou wel al te schoon zijn geweest.
Ik wil zoooo graag de kamer opnieuw behangen, maar manlief trekt er nog steeds niet aan. Jammer hoor. Het is echt wel nodig.
Het zit er al acht jaar op. Moet dat niet iedere vier jaar of zo.
Ik ga naar de Arbo arts. Kijken wat die weer te zeggen heeft.
Ik denk dat ik weer een paar uurtjes per dag wil werken. In ieder geval proberen. Ik heb het helemaal gehad met dat thuis zitten. Maar of het verstandig is???
Ben weg. Doei doei
Och ja Marels eind maart. Eind mei zou wel al te schoon zijn geweest.
Ik wil zoooo graag de kamer opnieuw behangen, maar manlief trekt er nog steeds niet aan. Jammer hoor. Het is echt wel nodig.
Het zit er al acht jaar op. Moet dat niet iedere vier jaar of zo.
Ik ga naar de Arbo arts. Kijken wat die weer te zeggen heeft.
Ik denk dat ik weer een paar uurtjes per dag wil werken. In ieder geval proberen. Ik heb het helemaal gehad met dat thuis zitten. Maar of het verstandig is???
Ben weg. Doei doei
maandag 8 maart 2010 om 09:01
Mogguh...
Itsje, dingen die MOETEN zijn idd niet leuk, maar hier kan ik echt niet omheen
Ik moet trouwens ook:
Stofzuigen
Overhemden strijken
was vouwen en opruimen.
Zo'n echte grote schoonmaak als bij Marels (en de beeldvorming van Buuf) mag hier eigenlijk ook wel weer eens, maar dan moet het weer echt wat beter zijn (Sneeuw bij jullie Buuf? ) want de ramen en deuren moeten allemaal open kunnen.
Ja Buufje, hoofd is leger wat betreft vader en loeder-bla.
Niet wat betreft lief vriendinnetjes-bla. Dat kost me iets meer moeite geloof ik...
Nu eerst thee en de krant.
Itsje, dingen die MOETEN zijn idd niet leuk, maar hier kan ik echt niet omheen
Ik moet trouwens ook:
Stofzuigen
Overhemden strijken
was vouwen en opruimen.
Zo'n echte grote schoonmaak als bij Marels (en de beeldvorming van Buuf) mag hier eigenlijk ook wel weer eens, maar dan moet het weer echt wat beter zijn (Sneeuw bij jullie Buuf? ) want de ramen en deuren moeten allemaal open kunnen.
Ja Buufje, hoofd is leger wat betreft vader en loeder-bla.
Niet wat betreft lief vriendinnetjes-bla. Dat kost me iets meer moeite geloof ik...
Nu eerst thee en de krant.
maandag 8 maart 2010 om 09:09
Morning!
Ik vond dat de lente begonnen was maarrr.. nu sneeuwt het weer het blijft niet liggen maar toch..
Coe, jammer dat het Ukkie vandaag niet geholpen kan worden. Ik hoop voor je dat je snel een nieuwe afspraak kunt krijgen.
Fus, fijn om je te horen! Vervelend dat je zo moe bent, hoop dat het je lukt om zo veel mogelijk rustig aan te doen. Succes vanmiddag met werken in ieder geval.
Vandaag:
- werken
- sporten (ik twijfel nog want last van knie)
- allerlaatste aflevering 24 kijken!!!
Nu maar eens koffie halen.. ik zit al bijna een half uur op mn werk en er is nog niemand. Best lekker zo stil
Ik vond dat de lente begonnen was maarrr.. nu sneeuwt het weer het blijft niet liggen maar toch..
Coe, jammer dat het Ukkie vandaag niet geholpen kan worden. Ik hoop voor je dat je snel een nieuwe afspraak kunt krijgen.
Fus, fijn om je te horen! Vervelend dat je zo moe bent, hoop dat het je lukt om zo veel mogelijk rustig aan te doen. Succes vanmiddag met werken in ieder geval.
Vandaag:
- werken
- sporten (ik twijfel nog want last van knie)
- allerlaatste aflevering 24 kijken!!!
Nu maar eens koffie halen.. ik zit al bijna een half uur op mn werk en er is nog niemand. Best lekker zo stil
maandag 8 maart 2010 om 09:10
Ik stem ook wel voor warmer weer hoor, voor ik echt alles naar buiten sleur. Maar goed, ik heb drie weken
Goldie, een knuffel voor je
Overlopende hoofden zijn niet leuk.
Overigens heb ik net ook als een idioot mijn was binnen moeten halen omdat het ineens begon te SNEEUWEN. Maar ik ontken het gewoon nog, het is LENTE!
Goldie, een knuffel voor je
Overlopende hoofden zijn niet leuk.
Overigens heb ik net ook als een idioot mijn was binnen moeten halen omdat het ineens begon te SNEEUWEN. Maar ik ontken het gewoon nog, het is LENTE!
668, the neighbour of the Beast
maandag 8 maart 2010 om 09:15
Mogguh
Open dag van het ziekenhuis: daar gaat in elk geval 1 van mijn zoons ook naartoe
Nouja, ga ik wel in mijn eentje aan de bezemtafel zitten hoor. Doekie om het hoofd, jasschort aan, bezem mee, moet wel duidelijk zijn toch?
Ik ben die winter wel zat. Met name de kou. Die sneeuw vind ik wel grappig, die kou allang niet meer.
Misschien stiekem toch wel fijn om dan lekker binnen te zitten met Ukkie, Coe?
Vandaag:
Woningbouw bellen over cv en trapleuning
Nagaan hoe het zit met de eigen bijdrage pleegzorg
Tas ophalen in het bos
Wvttk
Kinderen van BSO naar muziek.
Open dag van het ziekenhuis: daar gaat in elk geval 1 van mijn zoons ook naartoe
Nouja, ga ik wel in mijn eentje aan de bezemtafel zitten hoor. Doekie om het hoofd, jasschort aan, bezem mee, moet wel duidelijk zijn toch?
Ik ben die winter wel zat. Met name de kou. Die sneeuw vind ik wel grappig, die kou allang niet meer.
Misschien stiekem toch wel fijn om dan lekker binnen te zitten met Ukkie, Coe?
Vandaag:
Woningbouw bellen over cv en trapleuning
Nagaan hoe het zit met de eigen bijdrage pleegzorg
Tas ophalen in het bos
Wvttk
Kinderen van BSO naar muziek.
maandag 8 maart 2010 om 09:28
Hier sneeuwt het ook, het is noet alsof we bij elkaar in de buurt wonen Gelf, jij misschien ook Marels?
Balen voor jullie dat de operatie van Ukkie niet door gaar Coe, scheelt je weer stressen maar voor het mannetje wel fijn lijkt me.
MissM, hoe is het in de ziekenboeg?
Rainz, ik hoop dat de asperines werken!
Ik ga opruimen hier, is hard nodig.
Balen voor jullie dat de operatie van Ukkie niet door gaar Coe, scheelt je weer stressen maar voor het mannetje wel fijn lijkt me.
MissM, hoe is het in de ziekenboeg?
Rainz, ik hoop dat de asperines werken!
Ik ga opruimen hier, is hard nodig.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 8 maart 2010 om 09:30
Succes bij arbo-arts Zoeb!
Hoe is het met Mmetje MissM?
Jammer dat ingreep bij Ukkie niet doorgaat Coe, hopelijk snel een nieuwe afspraak.
Ik heb net met de tandarts aan de telefoon gezeten. Oudste heeft een gaatje in een snijtand (ja echt ) en dat wordt wel erg snel groter.
Nu hebben pas half april een afspraak en dat duurt echt te lang, ze lijdt er echt onder, durft bijna niet meer te lachen.
hopelijk kan ze er nu tussen als er iemand anders afbelt of zo.
Nou, ik ga, hoorde net dat er koffie is bij lief vriendinnetje.
Tot later!
Hoe is het met Mmetje MissM?
Jammer dat ingreep bij Ukkie niet doorgaat Coe, hopelijk snel een nieuwe afspraak.
Ik heb net met de tandarts aan de telefoon gezeten. Oudste heeft een gaatje in een snijtand (ja echt ) en dat wordt wel erg snel groter.
Nu hebben pas half april een afspraak en dat duurt echt te lang, ze lijdt er echt onder, durft bijna niet meer te lachen.
hopelijk kan ze er nu tussen als er iemand anders afbelt of zo.
Nou, ik ga, hoorde net dat er koffie is bij lief vriendinnetje.
Tot later!
maandag 8 maart 2010 om 09:34
maandag 8 maart 2010 om 09:48
goedemorgen
ik was ook weer wakker. Hier heeft het ook gesneeuwd. Gelukkig gaan wij zaterdag pas aan de grote schoonmaak beginnen met zijn tweetjes
Ik ga ook niet naar de grote meet, overigens.
Coe, jammer dat ukkie nu niet kan, maar misschien wel fijn dat hij eerst beter is. Anders wordt ie misschien alleen maar extra ziek
Fussie, rustig aan doen hoor
Zoeb, succes bij de arbo arts
ik was ook weer wakker. Hier heeft het ook gesneeuwd. Gelukkig gaan wij zaterdag pas aan de grote schoonmaak beginnen met zijn tweetjes
Ik ga ook niet naar de grote meet, overigens.
Coe, jammer dat ukkie nu niet kan, maar misschien wel fijn dat hij eerst beter is. Anders wordt ie misschien alleen maar extra ziek
Fussie, rustig aan doen hoor
Zoeb, succes bij de arbo arts
Je moet soms vallen om weer leren op te staan