Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Succes Zoebje!

Veel plezier Coetje!

Ik ga werken.
Hoe is het gegaan Zoeb?

Wat een naar bericht Watervrouw

Leuk Coetje, laat Uk maar schuiven, die regelt het wel

Jouw haar is echt lang Goldie, draag je het nooit stijl?

Wij hadden een druk weekend en vanavond wordt het nog even druk met puinruimen.

Daarna gaan we terug naar "normaal" vanaf deze week, dat zal ook wel weer een beetje wennen worden

Heb ook nog even een update op de BH gezet
Klaar met werk dus jullie weten vast wel al hoe ik er aan toe ben...
Hoe is het gegaan Zoeb?
Ik krijg volgende week dinsdag pas de uitslag dus ik heb geen idee. Afwachten maar. Of ik moet gebeld worden, maar daar ga ik niet van uit.

Ik zit op een postpakketje te wachten, maar ik zie nog niets komen. Die zijn pas laat zeg. Pffft.

Het was zo druk op mijn werk dat ik niet eens de tijd had om even op het forum te spieken. Ik moest tot vier uur en ik was pas om half vijf weg en moest toen nog een zooi boodschappen doen. Pfft.

Ik wil ook nog even naar Eden. Hopen dat het lukt en anders morgenochtend maar even. Het wordt wel tijd voor een paar mooie foto's van mijn kleindochter.
Ik was heulemaal vergeten dat ik dus vanavond naar een toneelvoorstelling zou gaan!

Pas toen de bel ging ging er een lichtje branden.

Nu pas thuis maar het was alweer erg leuk.

Nog naar Eden geweest Zoeb? Ik ben wel benieuwd naar nieuwe foto's.
Ik ben snel nog even op de BH geweest Caribou.
Moggu..
Mogguh

Ik ga straks even naar Eden. En ik neem mijn fototoestel maar eens mee. Zoon is niet zo scheutig met foto's.

Even op de bh kijken.
Heeft iemand van jullie op tv 'moeder ik wil bij de revue' gevolgd?

Nou, ik wel.

Nou had ik gisteren de laatste aflevering gemist dus die heb ik net zitten kijken. Moest ik toch een paar tranen wegpinken op het eind.. .

Muts dat ik ben.

Het huis is aan kant en behalve een pan spaghetti maken doe ik helemaal niks meer vandaag.

Heb je al nieuwe foto's van Eden Zoeb?
Alles goed Coetje?
Ik volg eigenlijk alleen ER,Gold.

Verder was het druk op werk en ben ik sikkeneurig.Geen prettig gezelschap dus.

Lekker geknuffeld Zoeb?Mijn kleinste nichtje duwt haar neusje in je nek bij het kroelen
Dagje verwegproject geweest. Beetje kortetermijn-tussendoor-project, dus ben mijn vrije woensdagen deels kwijt komende tijd.

Verwegproject was weer leuk, mijn account deed het nog, zo kort was ik weggeweest. Maar het leesboek voor onderweg had ik ook wel thuis kunnen laten

Raak weer twee boekjes kwijt via weggeeftopic
Hoiii, ben ik ook weer eens… Ik hou het echt niet bij hoor, op mn werk is het deze weken veel te druk en ik voel me er ook niet echt lekker bij om daar te forummen. Even lezen af en toe vind ik nog wel ok maar anders ga ik me toch ongemakkelijk voelen.

Mn laptop is stuk dus ik moet nu ook echt speciaal boven achter de computer (lees: ouwe trapkast) gaan zitten dus dat lokt ook niet echt aan. Tel daarbij een muurvast zittende nek en schouder bij op en er blijft weinig forum tijd/puf over. Maar ik denk natuurlijk wel aan jullie!! (heb je ook echt wat aan )

Allereerst voor jullie allemaal een dikke en bedankt voor de lieve berichtjes ook aan mij op de BH. Ik zal daar later ook nog even reageren. En een extra voor Caribou voor vandaag.

En verder…

Ik weet in ieder geval dat ik M’s verjaardag heb gemist, sorry Caribou, alsnog gefeliciteerd!!

Ben ook reuze nieuwsgierig naar de bril van Coe maar ik zit niet op facebook helaas, kan die foto ook op de BH misschien? Aaahhhh toe???

Zoeb weer in spanning om uitslagen.. ze laten je wel wachten zeg. Hoop dat je je er niet te druk om maakt.

Gold, dat lange, stijle haar staat je mooi zeg! Ik heb het ook weleens stijl gemaakt maar vond het geen succes bij mezelf, krijg er een muizig hoofd van vond ik.

Het zou echt leuk zijn om elkaar weer eens te zien, een januari-meet lijkt me wel wat! Hoewel ik mezelf nu al tegen heel veel mensen heb horen zeggen: laten we maar in januari afspreken want december zit zo vol Hebben jullie dat nou ook? Echt nog maar een paar weken en dan is het jaar weer om..

Ga nog even met een theetje op de bank en dan mn mandje in..
Sterkte met de drukte Gelfje, denk je ook aan jezelf?

Gisteren was druk en intensief, vandaag ga ik na een kort nachtje (we moeten weer wennen aan samen slapen ) weer aan het werk.

En weer een poging doen om orde te scheppen in de chaos, het is fijn dat iedereen weer op het nest zit maar ze zouden het allemaal een beetje beter bij moeten houden
Moggu..

Moest lachen om je berichtje Caribou.Hier mogen ze het nest ook wel zelf wat beter bijhouden

Gelf,denk aan jezelf en ik zal straks kijken of ik die foto kan plaatsen op de BH.

Ik ben vandaag wat beter te pruimen dan gister.Ondanks weer een spooknacht van Uk.
Mogguh

Gooien ze alles achter hun kont neer Caribou?

Komt me wel een beetje bekend voor. En aan samen slapen heb ik ook moeten wennen. Ik vond er niets aan in het begin, maar nu is het wel weer fijn om in een warm bed te stappen.

Leuk Gelf om je weer te lezen. Als je het over een oude trapkast hebt denk ik aan een oude trapnaaimachine waar een bakbeest van een pc op staat.

Coe hoe was de speurtocht in de kerk?

Shadow hoe gaat het? Kun je het een beetje van je af zetten?

Ik maak me niet zo druk om die uitslagen. Als er iets niet goed was had ik het al lang gehoord.

Nu even rustig wakker worden.
Gelf,het is gelukt,foto staat op BH.

Zoeb,de speurtocht was leuk,maar ik heb de helft gemist,was plas-juf dus heb de helft van de tijd met kinderen in de toiletten doorgebracht

Vandaag ga ik boven stoffen en stofzuigen en misschien nog wat strijken.
Strijken ja, dat moet ik ook hoognodig doen.

Eerst boodschappen straks, als ik Oudste uit bed heb getrommeld want die wil mee.

Mogguh trouwens.

Ik vind af en toe eens alleen slapen erg lekker

Leuk je weer eens te lezen gelfje.

En fijn dat iedereen weer op het nest is Caribou. Al zal het ook best weer even wennen zijn.
Mijn lijstje van vandaag is klaar.

Strijk hangt weer en alle

Boodschappen zijn in huis.

De vaatwasser heeft gedraaid en straks ga ik nog even met de swittert rond.

Op mijn mobiel wil het forum het vandaag niet goed doen. Ik kan bijv op dit topic niet verder kijken dan 12 november.

Nu even een theetje en bedenken wat we vanavond zullen eten.

Iemand een goeie tip?

.
Ik had gister een pan hutspot en een pan zuurkoolstamppot gemaakt.Dat eten wij vandaag dus weer,voor de liefhebber heb ik er rookworst bij,maar daar houd ik zelf niet van.

Ik heb niks gedaan van mijn lijstje,maar ben de stad ingegaan voor de laatste dingen voor Sinterklaas.

Uk krijgt een playmobiel kasteel en dat ga ik vantevoren al in elkaar zetten.Vorig jaar was het een drama want hij wilde er natuurlijk meteen mee spelen (en je bent er zomaar 2 uur mee bezig om in elkaar te krijgen)
Hmmz.. in stamp heb ik geen zin.

Blegh waar heb ik eigenlijk wél zin in?

Alle Sint-toestanden gaan totaal langs me heen, Het is heel onwerkelijk dat ik volgende week weer een ochtend als zwarte piet rond loop te huppelen.
Ik baal.

Had ik toch maar gekookt omdat ik dacht dat dat wel fijn zou zijn voor Goldman als ie thuis kwam.

Grrr... Laat ie het eten staan (hij 'had er geen zin in') maar grijpt meteen naar een zak chips.

Niet leuk
Mogguh.

Wij hebben geen water. De hele omgeving niet. Ik kan dus niet douchen. Gelukkig hebben we een voorraadje pakken water. Ons noodpakketje maar eens aanspreken dus.

Lekker dan Gold. Daar sta je dan voor achter het fornuis.
Oei, niet fijn Zoeb.

Ik moet ook maar eens wat reserve water inslaan, nooit aan gedacht eigenlijk.

Ik ben vandaag aan huis gebonden door wat afspraken en een belangrijk pakketje dat ik in ontvangst moet nemen dus operatie puinzooi treedt in werking

- speelgoed opruimen

- 3 ladingen wassen, drogen en opruimen

- 2 ladingen was die er nog staan opruimen

- M in bad en aansluitend badkamer poetsen

- vaatwasser aan en weer uitruimen

- bedden verschonen (oei, das 2 ladingen was extra)

- bramenstruik snoeien

- vuilnis verzamelen en kliko aan straat zetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven