Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
zondag 25 november 2012 om 00:13
De sintmiddag is goed gegaan. Alleen een beetje te warm maar er waren dan ook veel mensen. Daarna chinees gegeten bij Sam. Mijn auto staat kapot in een ander dorp. Morgen ophalen.
En ik ben geslaagd voor een erg leuk setje. Zwarte strakke broek, lang zwart shirt, mooie riem en een mooi kleurrijk vest.
En ik ben geslaagd voor een erg leuk setje. Zwarte strakke broek, lang zwart shirt, mooie riem en een mooi kleurrijk vest.
zondag 25 november 2012 om 13:56
Dan moet inderdaad heel erg leuk voor Uk zijn!
Veel plezier.
Wat een prachtig vest Zoeb!
Auto stuk? Zomaar?
Ik heb vanmorgen de laatste was weggewassen en er zijn wat foto's gemaakt voor dat wat op de BH staat, ondanks de harde wind op een mindere locatie maar toch wel leuk geworden.
Straks ga ik samen met mijn liefste buurman en buurvrouw naar een voorstelling. Altijd leuk.
Ik heb net mijn haar stijl gemaakt met de tang en ik schrok er van hoe lang het opeens is! Leuk!
Veel plezier.
Wat een prachtig vest Zoeb!
Auto stuk? Zomaar?
Ik heb vanmorgen de laatste was weggewassen en er zijn wat foto's gemaakt voor dat wat op de BH staat, ondanks de harde wind op een mindere locatie maar toch wel leuk geworden.
Straks ga ik samen met mijn liefste buurman en buurvrouw naar een voorstelling. Altijd leuk.
Ik heb net mijn haar stijl gemaakt met de tang en ik schrok er van hoe lang het opeens is! Leuk!
zondag 25 november 2012 om 14:08
Nou echt wel dat ik het nodig heb Coetje. Maar ik ben alweer 6 kilo afgevallen omdat ik met mijn nier even geen pijnstillers slik.
Wat leuk dat Uk weer mee mag op de koets.
Ben benieuwd naar de foto's Gold. Mmmm kan me jou niet voorstellen met stijl haar.
Mijn Cliootje is weer thuis. Ik heb de ANWB maar gebeld en het was de startmotor. Die moet er nieuw in. Dus de garage kan weer aan de slag. Het otootje is ook alweer 21 jaar maar het rijdt echt lekker. Heeft zelfs elektrische ramen. Oh ja we zijn er toen mee naar Gold gereden. Haha.
Wij gaan even koopzondaggen.
Wat leuk dat Uk weer mee mag op de koets.
Ben benieuwd naar de foto's Gold. Mmmm kan me jou niet voorstellen met stijl haar.
Mijn Cliootje is weer thuis. Ik heb de ANWB maar gebeld en het was de startmotor. Die moet er nieuw in. Dus de garage kan weer aan de slag. Het otootje is ook alweer 21 jaar maar het rijdt echt lekker. Heeft zelfs elektrische ramen. Oh ja we zijn er toen mee naar Gold gereden. Haha.
Wij gaan even koopzondaggen.
zondag 25 november 2012 om 16:45
Ook benieuwd naar de foto's van Gold
En wat heb je vandaag gescoord Zoeb?
Fijn dat Cliootje nog wel gemaakt kan worden.
Ik heb lekker zitten blauwbekken op de koets.Toen Sinterklaas naar buiten kwam,waaide zijn mijter en baard af dus die man wist niet hoe snel hij weer naar binnen moest.Was lachwekkend om te zien,gelukkig had Uk niks door.
En wat heb je vandaag gescoord Zoeb?
Fijn dat Cliootje nog wel gemaakt kan worden.
Ik heb lekker zitten blauwbekken op de koets.Toen Sinterklaas naar buiten kwam,waaide zijn mijter en baard af dus die man wist niet hoe snel hij weer naar binnen moest.Was lachwekkend om te zien,gelukkig had Uk niks door.
zondag 25 november 2012 om 17:34
Oh wat een toestand Sint zijn mijter en baard kwijt!
Gelukkig hebben de kinderen er niks van gemerkt.
Fijn dat het autootje weer gemaakt kan worden Zoeb.
En shoppen op zondag moet je gewoon nooit doen
Ik doe dat alleen als het écht niet anders kan.
De voorstelling die ik vanmiddag gezien heb was erg leuk.
Vanavond doe ik niks meer en morgen na een dag werken heb ik alweer een toneelvoorstelling op de agenda staan.
Alweer leuk.
Gelukkig hebben de kinderen er niks van gemerkt.
Fijn dat het autootje weer gemaakt kan worden Zoeb.
En shoppen op zondag moet je gewoon nooit doen
Ik doe dat alleen als het écht niet anders kan.
De voorstelling die ik vanmiddag gezien heb was erg leuk.
Vanavond doe ik niks meer en morgen na een dag werken heb ik alweer een toneelvoorstelling op de agenda staan.
Alweer leuk.
zondag 25 november 2012 om 19:50
zondag 25 november 2012 om 20:24
zondag 25 november 2012 om 20:50
Neefje woont niet bij een ah in de buurt momenteel, maar is zowaar heel ver met sparen gekomen.
Lees net dat de kennis waar ik laatst een kaartje naar stuurde en nog veel meer wilde ('moest') sturen, gisterochtend is overleden. De prognose ten spijt...
To-do-lijstjes gaan de ijskast in, alleen ander type kaartje opzoeken..
Lees net dat de kennis waar ik laatst een kaartje naar stuurde en nog veel meer wilde ('moest') sturen, gisterochtend is overleden. De prognose ten spijt...
To-do-lijstjes gaan de ijskast in, alleen ander type kaartje opzoeken..