Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
zaterdag 9 maart 2013 om 20:27
Hmm, ik kreeg een telefoontje dat ik komende week toch maar twee dagen hoef te komen. Ze hebben het anders opgelost zei bazin. Ze klonk wat kortaf, ik geloof dat ze een beetje pissig is omdat ik aangaf liever niet vier dagen te werken...
Nou ja, dan maar pissig.
De was is weer gedaan. Alle manden zijn weer even leeg .
Is het gelukt met je donzen kussens Zoeb?
Ik zou het zelf niet aandurven denk ik.
Nou ja, dan maar pissig.
De was is weer gedaan. Alle manden zijn weer even leeg .
Is het gelukt met je donzen kussens Zoeb?
Ik zou het zelf niet aandurven denk ik.
zondag 10 maart 2013 om 20:37
maandag 11 maart 2013 om 18:36
Bij ons heeft het de hele middag licht gesneeuwd. Bah .
Ik ben het echt beu en aan alle mensen in de winkel te horen ben ik niet de enige.
Er wordt nog veel meer sneeuw voorspeld. Vannacht zou hier zo'n 10 cm gaan vallen als ik de verhalen moet geloven.
Morgen dus lekker binnen blijven en rustig wat rond bezemen.
Jammer dat er nog geen datum voor je was Zoeb. Even afwachten dus. Geduld is een schone zaak he?
Zo heb je meer tijd om op je gemakje(!) je huis aan kant te maken .
Mooi, geen gaatjes voor Uk Coetje.
Hier was het met Oudste ook altijd zo'n drama. Ze poetste best goed, maar toch had ze steeds weer gaatjes. Gewoon een zwak gebit denk ik. Nu ze wat ouder is gaat het trouwens een stuk beter.
Doet me er aan denken dat ik laatst ook weer een oproep heb gekregen voor tand-controle. Morgen er eens aan denken een afspraak te maken.
Ik ben het echt beu en aan alle mensen in de winkel te horen ben ik niet de enige.
Er wordt nog veel meer sneeuw voorspeld. Vannacht zou hier zo'n 10 cm gaan vallen als ik de verhalen moet geloven.
Morgen dus lekker binnen blijven en rustig wat rond bezemen.
Jammer dat er nog geen datum voor je was Zoeb. Even afwachten dus. Geduld is een schone zaak he?
Zo heb je meer tijd om op je gemakje(!) je huis aan kant te maken .
Mooi, geen gaatjes voor Uk Coetje.
Hier was het met Oudste ook altijd zo'n drama. Ze poetste best goed, maar toch had ze steeds weer gaatjes. Gewoon een zwak gebit denk ik. Nu ze wat ouder is gaat het trouwens een stuk beter.
Doet me er aan denken dat ik laatst ook weer een oproep heb gekregen voor tand-controle. Morgen er eens aan denken een afspraak te maken.
maandag 11 maart 2013 om 18:39
Het sneeuwt hier al de hele middag meissies, Getver. En kkkkkoud dat het is. Brrrr. Maar ja Gold, dat zul je wel de hele dag horen. Haha. Lijkt me wel saai op een gegeven moment dat geklaag over het weer. Zal het niet meer doen.
Ja nu heb ik nog wel even tijd voor mijn huis, maar ik was liever snel aan de beurt geweest hoor. Nu zit ik alleen maar op dat stomme telefoontje te wachten. Blugh, niks aan, aan die onzekerheid.
Ik wil mijn barkrukken nog een nieuw stofje geven. Nu staan ze in de keuken, één zonder stof één met een vieze bruine stof. Ik heb mooi paars liggen wat ik ervoor wil gebruiken, maar het is een nogal ingewikkeld patroon met veel klittenband. Op zolder maar even naar de patronen zoeken die ik moet hebben.
En morgen toch nog maar even snel de gordijnen wassen. Haha, ik kan het ook niet laten hè
Ja nu heb ik nog wel even tijd voor mijn huis, maar ik was liever snel aan de beurt geweest hoor. Nu zit ik alleen maar op dat stomme telefoontje te wachten. Blugh, niks aan, aan die onzekerheid.
Ik wil mijn barkrukken nog een nieuw stofje geven. Nu staan ze in de keuken, één zonder stof één met een vieze bruine stof. Ik heb mooi paars liggen wat ik ervoor wil gebruiken, maar het is een nogal ingewikkeld patroon met veel klittenband. Op zolder maar even naar de patronen zoeken die ik moet hebben.
En morgen toch nog maar even snel de gordijnen wassen. Haha, ik kan het ook niet laten hè
maandag 11 maart 2013 om 18:41
Ik wilde het met die anesthesiste eens hebben over het roken. Het lukt me niet om te stoppen en ik maakte me er nogal zorgen over bij de narcose. Ennnn natuurlijk heb ik dan een hele aardige man die ........ rookt. Hij stelde me gerust dat alles oké was en dat ik pas moest stoppen als ik eraan toe was. Nou ja zeg.
maandag 11 maart 2013 om 18:59
maandag 11 maart 2013 om 20:50
Hi,
Ik ben er nog hoor
Nu t zonnetje weer weg is en het alweer koud is ben ik instant heel grumpy geworden. Ben er zo klaar mee! Het helpt ook niet mee dat veel mensen zowel op werk als familie/vrienden altijd mij lijken op te zoeken als er iets te klagen valt. Vaak heel terechte dingen hoor maar het kost soms wel een hoop energie om iedereen op te beuren. Maar goed, het is nou eenmaal zo dus ik moet niet mopperen natuurlijk. Verder gaat het namelijk allemaal best ok.
Coe, hoe gaat het nu? Klonk niet goed hoor, vorige week alweer koorts.. Volgens mij doe jij stiekem helemaal niet rustig aan, je luistert toch wel naar je forum-mamma's??
Is er eigenlijk al nieuws over Oudste? Moesten jullie vandaag niet naar dokter/ziekenhuis?
Gold, is je bazin weer een beetje beter van humeur? Ik hoop het maar, het is ten slotte heel terecht wat je vraagt!
Zoeb, fijn zo'n anestesist waar je van mag roken
En ook fijn dat de arbo-l*l zich vorige week goed gedroeg, dat moet ook wel zou je zeggen!
Ga vanavond lekker vroeg naar bed met mn boek, ben 'een keukenmeiden roman'aan het lezen. Had er niet veel van verwacht maar vind het eigenlijk best een mooi boek.
Dus ik zeg alvast... slaap lekker voor straks..
Ik ben er nog hoor
Nu t zonnetje weer weg is en het alweer koud is ben ik instant heel grumpy geworden. Ben er zo klaar mee! Het helpt ook niet mee dat veel mensen zowel op werk als familie/vrienden altijd mij lijken op te zoeken als er iets te klagen valt. Vaak heel terechte dingen hoor maar het kost soms wel een hoop energie om iedereen op te beuren. Maar goed, het is nou eenmaal zo dus ik moet niet mopperen natuurlijk. Verder gaat het namelijk allemaal best ok.
Coe, hoe gaat het nu? Klonk niet goed hoor, vorige week alweer koorts.. Volgens mij doe jij stiekem helemaal niet rustig aan, je luistert toch wel naar je forum-mamma's??
Is er eigenlijk al nieuws over Oudste? Moesten jullie vandaag niet naar dokter/ziekenhuis?
Gold, is je bazin weer een beetje beter van humeur? Ik hoop het maar, het is ten slotte heel terecht wat je vraagt!
Zoeb, fijn zo'n anestesist waar je van mag roken
En ook fijn dat de arbo-l*l zich vorige week goed gedroeg, dat moet ook wel zou je zeggen!
Ga vanavond lekker vroeg naar bed met mn boek, ben 'een keukenmeiden roman'aan het lezen. Had er niet veel van verwacht maar vind het eigenlijk best een mooi boek.
Dus ik zeg alvast... slaap lekker voor straks..
dinsdag 12 maart 2013 om 11:05
Oh ja, die gordijnen. Dat werd ook wel tijd he Zoeb. Ze zagen er niet uit! Ha ha (Zoeb weet dat het een grapje is want ze had het er al over op de meet maar aan heel die gordijnen was niks te zien)
Mogguh maiskes...
Ik vind er geen bal aan zo en uit protest blijf ik de hele dag binnen.
Precies een week geleden zat ik op terras. Zonder jas....
Ik voel me bedonderd
AB voor je Oudste... Tjonge ik blijf echt nog even weg bij jou hoor, Eerst al die bacillen je huis uit!
Ach, Gelfje, mijn bazin was 's ochtends nog een beetje kortaf maar dat trok al snel bij omdat ik heel gewoon deed. Ik heb haar trouwens niet eens om minder uur gevraagd. Ik heb alleen aangegeven dat 4 dagen per week voor mij niet perse hoefden en omdat er een weekendhulp (voor zover ik weet) zit te wachten op wat extra uurtjes opperde ik het plan om haar ook wat in te roosteren. Maar goed, ze heeft me niet verteld hoe het nu geregeld is en ik heb het ook niet gevraagd.
Ik geef je trouwens groot gelijk hoor, ik wordt van dit weer ook niet vrolijk. Bah.
Caribou, hebben jullie Pieternella nog gesignaleerd of bleek Pietertje toch vrijgezel te zijn?
Mijn lijstje voor vandaag:
Stofzuigen boven en beneden.
Bed afhalen en opmaken
Koken.
Mogguh maiskes...
Ik vind er geen bal aan zo en uit protest blijf ik de hele dag binnen.
Precies een week geleden zat ik op terras. Zonder jas....
Ik voel me bedonderd
AB voor je Oudste... Tjonge ik blijf echt nog even weg bij jou hoor, Eerst al die bacillen je huis uit!
Ach, Gelfje, mijn bazin was 's ochtends nog een beetje kortaf maar dat trok al snel bij omdat ik heel gewoon deed. Ik heb haar trouwens niet eens om minder uur gevraagd. Ik heb alleen aangegeven dat 4 dagen per week voor mij niet perse hoefden en omdat er een weekendhulp (voor zover ik weet) zit te wachten op wat extra uurtjes opperde ik het plan om haar ook wat in te roosteren. Maar goed, ze heeft me niet verteld hoe het nu geregeld is en ik heb het ook niet gevraagd.
Ik geef je trouwens groot gelijk hoor, ik wordt van dit weer ook niet vrolijk. Bah.
Caribou, hebben jullie Pieternella nog gesignaleerd of bleek Pietertje toch vrijgezel te zijn?
Mijn lijstje voor vandaag:
Stofzuigen boven en beneden.
Bed afhalen en opmaken
Koken.
dinsdag 12 maart 2013 om 16:42
Nou dan had je die gordijnen moeten zien toen ik ze eraf haalde. Bovenaan ook al zo zwart als roet. Binnenkant dus je zag het inderdaad niet. Ik heb nu zelfs de vouwgordijnen gewassen. Die waren ook zwart. Het is wel te zien hoor. Ik heb weer licht.
Grapjuh. Nou ja gedeeltelijk een grapje want je ziet het nu wel.
Rare bazin heb jij Gold. Is ze al geopereerd? En waaraan?
Grapjuh. Nou ja gedeeltelijk een grapje want je ziet het nu wel.
Rare bazin heb jij Gold. Is ze al geopereerd? En waaraan?
dinsdag 12 maart 2013 om 19:44
Hier mogen de go(o)rdijnen ook wel weer eens gewassen worden...
Vandaag gesprek met fysio over Uk,heel rapport met allerlei uitslagen van testen,daar moet je bijna voor geleerd hebben om die te begrijpen
Uk "heeft"DCD",had er nog nooit van gehoord maar het komt er dus op neer dat hij een onhandige motoriek heeft.
Heb natuurlijk informatie meegekregen die ik aan het lezen ben,herken wel veel dingen maar niet alles.
Voorlopig een half jaar fysio en dus nog een jaar groep 2.
Vandaag gesprek met fysio over Uk,heel rapport met allerlei uitslagen van testen,daar moet je bijna voor geleerd hebben om die te begrijpen
Uk "heeft"DCD",had er nog nooit van gehoord maar het komt er dus op neer dat hij een onhandige motoriek heeft.
Heb natuurlijk informatie meegekregen die ik aan het lezen ben,herken wel veel dingen maar niet alles.
Voorlopig een half jaar fysio en dus nog een jaar groep 2.
woensdag 13 maart 2013 om 07:29