Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Moggu..

Ik begin de dag met een voor Zoeb.
Zulke dingen zijn ook moeilijk te bevatten Zoeb.

Wij kregen vanochtend ook weer naar nieuws,deze keer op school,vader van klasgenootje van Middelste is gister onverwacht overleden.Hartaanval op zijn werk,47 jaar.

Klasgenootje is ook nog eens vandaag jarig.Vanmiddag hebben we een bijeenkomst op school.

Verder heb ik zometeen 6 kinderen om eten te geven

Werk heb ik maar even opgeschoven naar vanavond en morgen,ben er toch niet helemaal bij met mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Het houdt in jouw omgeving echt niet op, Coe :(

Zoeb, hou je taai
Kende die beste man niet hoor Mamz,maar je leeft toch mee,ziet die moeder op het schoolplein.
Oh Coetje dat is ook slecht nieuws voor zo'n jonge man nog.

Het was druk vandaag met de kleinkinderen, maar het gaf wel afleiding.
Mogguh.

Ik ga naar de kapper. Mijn haar heel kort laten knippen. Lekker gemakkelijk straks in het ziekenhuis.
Moggu..

Fijn dat de kleinkinderen je wat afleiding konden bezorgen Zoebie.

Lekker naar de kapper,ik vind dat gefruts altijd heerlijk..

Ik ging gister wat afgeven bij een vriendin maar daar was het zo gezellig dat ik ben blijven plakken,nu een beetje een duf hoofd

(eigen schuld,dikke bult)

Vandaag rommel ik een beetje aan,vanavond komt er een vriend eten,aardappeltjes uit de oven,salade,peultjes,varkenshaas met champignonsaus en voor de kinderen kip.Als toetje maak ik eton-mess.
Eton-mess, dat is toch heul erg fout voor de lijn dacht ik?

(ja sorry hoor, maar ik ben er nog steeds helemaal vol van )

Ik koop eigenlijk alleen boeken op de rommelmarkt. Alleen 50 tinten kreeg ik voor kerst. Deel 2 heb ik er bij gekocht en ik ga ook nog wel voor deel 3. Goed voer om in slaap te vallen.

Fijn dat je een dagje je zinnen kon verzetten met de kleinkinderen Zoeb.

Hoe is het nu met je man en wanneer is de uitvaart?

Druk met studeren Mamz.

Ik blijf zeggen dat ik dat echt heel knap vind hoor. Ik zou het echt niet meer op kunnen brengen.

Een BH-update Gelfje, leuk!

Caribou, ook druk met werk 'en zo'?

Mogguh maiskes.

Ik heb gisteren gewerkt, mijn dienst voor bardienst van Tennis gedaan en na de sauna meteen in bad gekropen. De nacht heerlijk doorgeslapen dus ik kan er wel weer een dagje tegen.

Het bed is afgehaald dus dat moet nog terug opgemaakt worden. Voor de rest van de dag heb ik geen plannen en dat probeer ik zo te houden.
Ik kom ook even een brengen voor Zoeb. Fijn dat je gisteren ondanks alles een beetje hebt kunnen genieten van je kleinkinderen..

Hier net de belastingaangifte gedaan, fijn dat dat weer van het lijstje gestreept kan worden

Nu met paracetamol op de bank, al de hele dag een knallende koppijn :( jammer, geniet op deze manier toch minder van mn relaxte weekend. Hoop dat het zo zakt.
Moggu..
voor wie wil.

Gisteren drukke dag. Heb een kookboek geruild tegen twee leesboeken. Mijn kasten waren nog niet vol genoeg.... Op een enkele uitzondering na (boekenweekessay / literair juweeltje) komen mijn boeken van marktplaats, kringloopwinkel, weggeeftopic of LETS

Nu zit ik aan een laat ontbijt en moet gaan opruimen, want weet niet waar mijn mobieltje is gebleven. Buitenshuis verloren is onwaarschijnlijk... Ik kna hem met mijn vaste telefoon bellen, maar mobiel staat op vergader-stil..
Mogguh....

Hier ligt alweer een dik pak sneeuw. Echt niet meer leuk

Gisteren werd ik voor het eerst sinds 14 jaar ongesteld. Vervelend en raar. Sind ik een Mirena-spiraal heb ben ik nooit meer ongesteld geweest, ook niet een klein beetje. En nu opeens volle bak .

Vandaag werk ik de was weg.

Iemand anders mag stofzuigen.
Weet je zeker dat die Mirena nog goed zit Goldie?

Wil je niet ongerust maken maar je weet toch nog dat ik ook Mirena had he...en toen was ik ineens 5 mnd zwanger.

Sneeuw is hier gelukkig alweer weg voor het grootste deel.

Watervrouw,ik hoop dat je mobiel weer terecht is!

Eton-mess was heerlijk maar niet goed voor de lijn nee,vandaag compensatie-dag.Er staat een soepje te pruttelen dus vanavond makkelijk met een stokbroodje erbij.
Ha ha Coetje, zwanger ben ik dus in ieder geval niet! Ik voel verder niks dus het lijkt me sterk dat die mirena opeens niet meer goed zou zitten.

Het was wel een hele vreemde gewaarwording...

De was is zo goed als klaar.

Wij eten vanavond kipfilet uit de braadzak met wat erbij is nog een vraag.
Mobiel lag niet eens op zo'n heel vreemde plek..

Heb dus kunnen internetbankieren. Belastingdienst heb ik nog geen zin in gehad. Eerst eens een laat, simpel diner regelen.

Eton Mess klinkt best goed. Aardbeien buiten juli/augustus zal ik niet snel aan wennen.. (de bijnaam zomerkoninkje kende ik dan weer niet vroeger).
Ik heb net voor het eerst een jurkje via marktplaats gekocht. Het geld is overgemaakt dus nu is het even spannend of ik het ook ga ontvangen.

Telefoons zwerven hier ook altijd door heel het huis. Wat dat betreft zou ik best wat kleiner willen wonen.
Aardbeien! Ik snak er naar!
Zoebje, hoe is het met je? Merk dat ik veel aan je moet denken, je bent altijd zo'n mega dappere maar ik vind het allemaal wel heel veel. Het wordt tijd voor leuke, positieve dingen.. dus ik doe gewoon nog een keer een

Hoofdpijn is gisteren niet meer weggegaan maar vandaag gelukkig geen last. Had eigenlijk het plan om de stad in te gaan vandaag maar het is zo bere-koud dat ik er maar een pyama-dag van heb gemaakt en dat was best lekker

Watervrouw, fijn dat je je telefoon weer hebt, ben nu wel benieuwd waar hij lag

Enne.. wat is eton mess? Nog nooit van gehoord (zal eens googelen).

Het si tijd voor koffie met een lekker stukje chocola vind ik dus dat ga ik maar eens doen!
Oja, er staat ondertussen een update(je) op de BH!
Moggu..

Vannacht zijn Oudste en Middelste ziek geworden,ik ben dus druk geweest met emmers en bedden verschonen.
Mogguh.

Hè Coetje, dan heb jij geen rustige nacht achter de rug.

Ik hoop dat het nu beter gaat met de kinderen.

Gold zou je het toch niet even na laten kijken? Ik ben met een spiraaltje zwanger geworden van Nienke.

Niet dat je het nu al bent, maar uit voorzorg. Tsja of je moet natuurlijk nog een kleintje willen.

Straks even het update(tje) van Gelf lezen.Het was ook echt een dag om binnen te blijven Gelf. Jeetje het was bitterkoud.

WV ben ook wel erg benieuwd waar je telefoon lag. Soms liggen ze op de stomste plekken. Ik heb er drie, twee beneden, (kamer en keuken) en dan moet ik soms naar boven rennen omdat ik ze niet kan vinden.

Ik barst van de pijn in mijn rug. Ik lig en hang teveel en dat ben ik niet gewend. Straks maar even één en ander gaan doen en lopen. Dit komt wel heel slecht uit. Vanavond een afscheidsdienst in de kerk en morgen de crematie.

Ik vind het nog steeds zoiets raars dat hij er niet meer is. Gisteren zou Jan ook bijna gevraagd hebben of hij in de tuin was. Je mist hem heel erg met zijn leuke verhalen.

Ik had een grote bak wafels gebakken en meegenomen. Kan schoonzusje ze uitdelen.

Drukke rare week. Vrijdag moet ik als het goed is heel vroeg binnenkomen in het ziekenhuis. Ik zou vroeg aan de beurt zijn. Ze bellen woensdag hoe laat. Hoop dat die rug geen roet in het eten strooit. Het wordt tijd voor een rustigere en normale tijd.
Een dikke voor jou Zoebie.Je krijgt wel veel ineens op je bordje.
Thanks Coetje.

Heb nog even nergens zin in.

Eerst maar eens wakker worden met heel veel koffie,

Ik was vorige week donderdag al twee dagen gestopt met roken met nicotinepleisters.Hoewel ik er wel nog steeds veel zin in had, maar ik had er geen in huis. Na het nieuws van mijn zwager ben ik meteen sigaretten gaan kopen. Die pleisters helpen dus ook voor geen meter.
Dit lijkt me inderdaad niet het beste moment om te stoppen...

Ik ben aan het lezen over zo'n elektrische sigaret,heb je toch wat in je handen/mond maar niet de echte.

Belachelijk hoeveel geld een pakje sigaretten kost!

Ik rij even snel naar de zaak en werk verder thuis vandaag,ondertussen emmers legen en de koorts in de gaten houden.
Eerst dacht ik 'emmers legen'?

Maar opeens snapte ik het.

Beterschap met de zieken Coetje. Zou het nu eindelijk ophouden bij jou in huis?

Dit lijkt me inderdaad niet echt een heel geschikt moment om te stoppen met roken Zoeb.

Ik ben aan het werk. Even pauze gehad maar nu is het weer tijd om weer verder te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven