Bezemtopic - deel lucky 13
dinsdag 30 oktober 2012 om 13:47
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!
maandag 25 maart 2013 om 20:05
Vriend is ook ziek,vanochtend bij het opstaan nog niks aan de hand,nu ligt ie met koorts in bed,buikpijn,diarree,overgeven.Heerlijk
Ik zorg goed voor mezelf,genoeg vitamientjes en ga vanavond op tijd naar bed.Ik wil echt niet weer ziek worden!
Geniet van de sauna Gold!
Ben al te laat...wilde je even een geven voordat de dienst vanavond zou beginnen.Dan nu maar,sterkte alvast voor morgen lieve Zoeb.Ik ga een kaarsje aansteken.
Ik zorg goed voor mezelf,genoeg vitamientjes en ga vanavond op tijd naar bed.Ik wil echt niet weer ziek worden!
Geniet van de sauna Gold!
Ben al te laat...wilde je even een geven voordat de dienst vanavond zou beginnen.Dan nu maar,sterkte alvast voor morgen lieve Zoeb.Ik ga een kaarsje aansteken.
maandag 25 maart 2013 om 20:29
Sauna deed me weer goed.
Het zou alleen zoveel fijner zijn als ik er in kon liggen. Nu moet ik steeds zitten en met een zere rug en vermoeide benen is liggen een stuk prettiger.
Van mij ook alvast heel veel sterkte een een dikke Zoeb.
Morgen heb ik een huis vol visite dus dan denk ik er waarschijnlijk niet aan.
PS:
Voor Vriend dan ook beterschap Coetje.
Je krijgt het dit jaar wel voor je kiezen he?
Ik loop al de hele dag te snotteren. het is meer steeds een druppel water die uit mijn neus loopt, heel vervelend maar ik klaag niet.
Het zou alleen zoveel fijner zijn als ik er in kon liggen. Nu moet ik steeds zitten en met een zere rug en vermoeide benen is liggen een stuk prettiger.
Van mij ook alvast heel veel sterkte een een dikke Zoeb.
Morgen heb ik een huis vol visite dus dan denk ik er waarschijnlijk niet aan.
PS:
Voor Vriend dan ook beterschap Coetje.
Je krijgt het dit jaar wel voor je kiezen he?
Ik loop al de hele dag te snotteren. het is meer steeds een druppel water die uit mijn neus loopt, heel vervelend maar ik klaag niet.
dinsdag 26 maart 2013 om 20:38
Ach Zoeb je had wel wat anders aan je hoofd.
Je zult wel blij zijn dat het echter de rug is, al begint het echte verwerken nu pas.
Ik heb nog even wat boodschapjes gehaald voor morgen want dan komen de buurvrouwen.
Ondertussen is de druppel water uit mijn neus geen water meer.
Troela is vanmiddag om neusspray geweest, dan slaap ik vannacht hopelijk beter dan de afgelopen nacht.
Je zult wel blij zijn dat het echter de rug is, al begint het echte verwerken nu pas.
Ik heb nog even wat boodschapjes gehaald voor morgen want dan komen de buurvrouwen.
Ondertussen is de druppel water uit mijn neus geen water meer.
Troela is vanmiddag om neusspray geweest, dan slaap ik vannacht hopelijk beter dan de afgelopen nacht.
woensdag 27 maart 2013 om 12:07
Vanochtend met middelste weer naar het ziekenhuis voor echo.Blindedarm is ietwat ontstoken maar net als vorige keer niet erg genoeg om hem eruit te halen.Nu moeten we morgenvroeg weer terug voor echo en bloedprikken.
Haal dat ding er gewoon uit denk ik dan.
Ondertussen ligt middelste weer heerlijk onder een dekentje op de bank.Hij is zo bang,echt zielig.Heb hem beloofd dat ik bij hem blijf mocht ie geopereerd worden.
Zoeb,voor jou een dikke weer.Wat Gold zegt,het is nu achter de rug,maar het echte verwerken moet nog komen.Sterkte
Haal dat ding er gewoon uit denk ik dan.
Ondertussen ligt middelste weer heerlijk onder een dekentje op de bank.Hij is zo bang,echt zielig.Heb hem beloofd dat ik bij hem blijf mocht ie geopereerd worden.
Zoeb,voor jou een dikke weer.Wat Gold zegt,het is nu achter de rug,maar het echte verwerken moet nog komen.Sterkte
woensdag 27 maart 2013 om 15:08
Het is zo Coetje, haal dat ding er dan meteen uit. Moet je dus ook net voor het paasweekeinde terug.
Dank je Caribou. Och over een week ben ik overal vanaf.Nou ja bijna dan.
Ben al aan het bijwerken. Keuken is opgeruimd, bed verschoond, was aan het wegwerken en zo nog wat klusjes. Ik kom mijn tijd wel door.
Dank je Caribou. Och over een week ben ik overal vanaf.Nou ja bijna dan.
Ben al aan het bijwerken. Keuken is opgeruimd, bed verschoond, was aan het wegwerken en zo nog wat klusjes. Ik kom mijn tijd wel door.
woensdag 27 maart 2013 om 15:35
Hallo meisjes.
Caribou, jij ook bedankt voor de felicitaties .
Ik snap ook niet goed waarom ze dat ding er dan niet meteen uithalen hoor Coetje. Als hij er dan toch al zo'n last van heeft. Nemen ze nu het risico dat het een acute aanval wordt? Raar.
Hou je je ook wel een beetje op je gemak Zoeb?
Die klusjes komen nog wel hoor, als je je helemaal weer wat beter voelt.
Gisteravond ben ik niet meer 'echt' jarig geweest want ik lag al om half 10 in bed. Gelukkig heb ik met behulp van de neusspray wel de hele nacht doorgeslapen.
Vanmorgen had ik de buurvrouwen op de koffie. Wij lopen hier de deur niet bij elkaar plat dus is het des te leuker als je zo verspreid over het jaar eens een kopje koffie en een wijntje bij elkaar haalt.
Vanmiddag ben ik met Oudste om de rest van de boodschappen geweest.
Net heb ik ook nog een paar overhemden gestreken dus ik vind het wel best zo.
Caribou, jij ook bedankt voor de felicitaties .
Ik snap ook niet goed waarom ze dat ding er dan niet meteen uithalen hoor Coetje. Als hij er dan toch al zo'n last van heeft. Nemen ze nu het risico dat het een acute aanval wordt? Raar.
Hou je je ook wel een beetje op je gemak Zoeb?
Die klusjes komen nog wel hoor, als je je helemaal weer wat beter voelt.
Gisteravond ben ik niet meer 'echt' jarig geweest want ik lag al om half 10 in bed. Gelukkig heb ik met behulp van de neusspray wel de hele nacht doorgeslapen.
Vanmorgen had ik de buurvrouwen op de koffie. Wij lopen hier de deur niet bij elkaar plat dus is het des te leuker als je zo verspreid over het jaar eens een kopje koffie en een wijntje bij elkaar haalt.
Vanmiddag ben ik met Oudste om de rest van de boodschappen geweest.
Net heb ik ook nog een paar overhemden gestreken dus ik vind het wel best zo.
woensdag 27 maart 2013 om 19:50
Vanmiddag boodschappen gedaan,langs werk om morgen thuis te kunnen werken.Daarna kippensoepje gemaakt,gestoft en gezogen,wc gepoetst,2 bedden verschoond,was opgevouwen en een kop koffie gedronken met de buurvrouw
Fijn dat het goed gegaan is met mp.Zoek je dan op een merk of kijk je gewoon wat je tegen komt?
Fijn dat het goed gegaan is met mp.Zoek je dan op een merk of kijk je gewoon wat je tegen komt?