Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Moggu...

Appelmoes invriezen gaat prima,ik heb wel 40 potjes ingevroren nu.

Gold,wat goed van je streefgewicht!!ik zit nu rond de 70.Moet beter voor mezelf zorgen,sla nu weleens een maaltijd over en dat is niet goed.Ik hoop dat als het hier thuis wat rustiger is,het eten ook weer beter gaat.

Algemeen welbevinden,slecht.....het accepteren is heel moeilijk,maar hij wil ook geen hulp,terwijl dat zo belangrijk is.Ik ben klaar met dat eigenwijze gedoe..kan daar niks mee.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik me voorstellen Coetje.

Het is voor jou sowieso al moeilijk genoeg. Heeft je time-out hem nog niet wakker geschud?

40 potjes appelmoes Coetje? Da's een jaarvoorraad!

Morgen dus niet werken.

Vanavond wel laat naar bed want het is weer tijd voor de jaarlijkse kaartverkoop waar je snel bij moet zijn. Straks om 00.00 uur begint het.
Gold,succes vandaag!

Nu met Uk naar dokter,manneke heeft al 4 dagen koorts en hangt maar wat op de bank..
Dank je Coetje <3 .

Op de laatste nipper hebben we besloten dat Troela ook mee gaat. Daar was eerst geen sprake van.

Beterschap voor Uk.

Ik ben gisteren voor niks laat opgebleven want ik heb mail gekregen dat de kaarten zijn uitverkocht. Ik heb het nu geprobeerd voor een andere dag.

Tot vanavond!
Hallo, we zijn er weer.

Update op de BH.

Onnodig te zeggen dat er hier vandaag niet is gebezemd.
groepshug

Gaan we over op een Bfb tzt?

Ga ik me in de tussentijd bezighouden met muizenissen als: zal ik appelmoes invriezen of zal ik het nog even als appels laten liggen in de koelkast? Binnenkort weer eens een tijdje van huis
Moggu...

Gold,ik heb het gelezen maar kan daar niet reagren.Geef ik je hier nog even een dikke

Wv,ik heb geen idee,ik vind facebook de laatste tijd niet meer zoleuk...

Gister weer van half2 tot kwart over8 op de eerste hart hulp gezeten,vriend kreeg weer veel pijn op de borst en alle andere verschijnselen.Gelukkig geen infarct!Wel andere medicijnen en maag lever darm onderzoeken.En op zoek naar ijzerrijke voeding,die stond best laag,7,3

Uk heeft een andere puffer gekregen
Vandaag ben ik lekker vrij,ga even wat boodschappen doen en vanmiddag komt een vriendin op de koffie.

Fijne dag allemaal!
Mogguh.

Dank je voor de :hug;': Coetje.

: hug: terug.

Ik ga er vandaag met Oudste een dagje tussenuit. Dat heeft ze wel verdiend.
En jij ook Gold!Het zal voor jullie allemaal heel heftig zijn!Hoop dat jullie vandaag een leuke dag gehad hebben samen!

Vriendin komt wat later,dus blijft gezellig eten.Het wordt verse tomatengroentensoep,andijviestamppot met een speklapje en fruitsalade als toetje.

Vanochtend vooral veel boodschappen gedaan,soms lijkt wel alsof alles ineens op is.Ik had zelfs geen koffie meer
Vandaag gezellig gehad met Oudste.

Ik heb wat berichten uit de pers op de BH gezet.

WV, misschien wil Mamzie je wel bijpraten over wat daar staat.

Als we een persoonlijk plekje willen ouden dan zullen we toch naar facebook moeten he?

Wanneer houdt Hyves er ook alweer mee op?
Gold,fijn dat jullie een gezellige dag hadden!

Wie maakt er een facebookgroep aan?Moet Gelfje ook wel mee gaan schrijven hoor,die wil ik niet missen!!

Eten was gezellig en lekker
Ik kan wel een (geheime) groep aanmaken maar ik heb geen inspiratie voor een naam. Bezem-Facebook als afgeleide van Bezem-Hyves is zo saai.
Mogguh....

Vandaag heb ik lekker wat gebezemd. Het was nodig dus ik had fijn eer van mijn werk.

Vanmorgen werd ik gevraagd om morgenmiddag een paar uurtjes extra te werken. Natuurlijk heb ik ja gezegd. Tja, zo ben ik nu eenmaal. Ik hoop dat we wat er gebeurd is vanaf nu weer achter ons kunnen laten.
De Vivameisjes

Vanochtend gewerkt,vanmiddag slaapkamer gestoft en gezogen,bed verschoond.Zometeen lekker slapen in een schoon bedje
Moggu...
Mogguh...,

Ik zit in de wachtkamer van de huisarts. Plekje van vlekje laten controleren en meteen een nieuw vlekje laten beoordelen.

Zometeen tennis en om half 2 een paar uurtjes werken.

Fijne dag!
Huidarts dus.
Bij de huidarts was alles goed, over een half jaar moet ik pas weer terug.

Lekker een paar uurtjes gewerkt. Ik stond alleen en het was niet druk, dus fijn op mijn gemakje wat zeemwerk gedaan en zo.

Morgen mag ik er weer de hele dag tegenaan.

Vanavond na Robinson meteen naar bed.
Moggu...

Vandaag een stukje varen...brrrr...maar het is voor Sinterklaas en dat is genieten,al die blije koppies van de kinderen.

Ik heb voor ieder kind een snoepzak gemaakt en een klein kadootje.Voor de volwassenen heb ik warme chocomelk met een neut

Fijne dag vandaag
Klinkt leuk Coetje.

Ik heb met Oudste naar de intocht op tv gekeken. Was ook heel gezellig

Ik heb vanmiddag na het boodschappen doen ook nog een nieuw flanellen dekbedovertrek gekocht. Het is al gewassen, zit nu in de droger en gaat zometeen nog het bed op. Lekker!!!
Moggu....

Lekker geslapen onder je nieuwe dekbed Gold?

Gister was een geslaagde dag,vanmiddag doen we het nog even over,intocht hier in het dorp

Uk vindt het retespannend,die stond om half vijf al naast mijn bed.
Heerlijk geslapen Coetje!

Ook lekker gewerkt vandaag.

Ze doet weer normaal tegen me dus dat is wel relaxed.

Morgen lunch met een vriendin in de stad. Gezellig.
Komt Sint eens officieel aan in mijn geboortestad, zat ik niet in de buurt van Stad of tv... Alternatief was ook leuk .

Heb misschien wel suggesties voor het groepje, maar weet niet iedereen te vinden geloof ik.. Delegeer het wel.
Hyves is sinds 15/11 te mailen ivm bestanden downloaden ofzo, per 02/12 is het een spelletjessite.

Las recent ergens over een alternatief voor hyves en fb, maar heb de naam niet onthouden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven