Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
WV er is een groep en als het goed is heb ik je toegevoegd

Ik ben vandaag de hele dag de hort op geweest. Eerst pedicure en daarna kapper en naar de winkel met tante.

Best leuk allemaal maar blèrghh ik had ook best wel een dagje lekker thuis rond willen keutelen... Straks alleen even koken en verder niks meer.
Moggu..

Ik heb het een beetje druk gehad dus weinig hier geweest,maar er was toch niks geschreven

Vandaag een rustig dagje,beetje was wegwerken en stofzuigen.

Uk had een pakketje om gipsen autos te gieten dus dat ga ik straks met hem doen.Gezellig samen knustelen.

Vanavond feest want mijn vriendin wordt morgen 50!Zin in,even lekker uit mn bol!

Fijne dag lieverds
Wat een stilte hier...

Ik heb op faceb een weggeefhoekje in mijn regio ontdekt, ga ik daar morgen ofzo wat spullen op gooien...

En googlen naar rommelmarkt-kraamhuuropties voor andere dingen.
Hallo meisjes,

Het is stil hier, zijn jullie helemaal naar FB verhuisd?

Heb het weer eens laten afweten de laatste tijd. Op werk druk en een hoop gedoe, niet erg gezellig allemaal. En thuis werkt de apparatuur niet mee, de monitor van de PC is kapot en de oplader van mn laptop dus dat schiet lekker op... Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik s'avonds meestal als een zombie op de bank hang hoor dus misschien was ik er ook wel niet geweest als alles netjes zou werken.

Hoe is het met jullie allemaal?

Coetje, gaat het thuis allemaal een beetje met vriend? En vooral ook met jou?

Zoeb, hoe is ie met jou?

Gold, zoals al wel duidelijk was heb ik me er nog niet toe kunnen zetten me te verdiepen in FB. Raar eigenlijk maar ik heb echt zo niks met al die social media.. maar ja, als ik jullie niet wil missen moet ik wel he

WV, ben je al wat spullen kwijt? Wel een leuk initiatief, toch fijn om te weten dat je spullen een nieuwe eigenaar krijgen als je ze weg doet. Ben je met een grote opruiming bezig dat je ook op zoek ben naar een kraam?

Ik ga me hier nog even op de laatste taken van de dag storten. Vanavond sporten en daarna gewoon toch maar weer heel lui op de bank denk ik....

voor iedereen die wil
Gelfje,zal ik je appen over FB?

Wij willen jou ook niet missen
Kom maar snel gaar FB Gelfje. Dan zijn we daar ook weer compleet

Ik ben nog maar weinig op het forum te vinden, vind er op het moment niks aan.
Zo... waai ik ook even hier langs.

Tot nu toe krijg ik er alleen maar spullen bij.. maar er is ook het fenomeen doorgeeftas in verschillende thema's en regio's. Twee ervan krijg ik misschien dit weekend.

Daar gooi ik dan alle 'niet-boeken' in (als dat past), want een kraam met boeken en 'niet-boeken' 'werkt' niet ontdekte ik afgelopen zomer.

Ik ben nogal aan het verzamelen (geweest) via kringloop etc. en een keer afgesproken met mezelf dat de uitgelezen boeken weer weg moeten. Als Sint-kado, gratis voor een goed doel, gratis naar kringloop-/weggeefwinkel, via het weggeeeftopic of via fb dus. Tot afgelopen zomer hadden buurtcentra regelmatig een markt, maar da's nu niet meer zo geloof ik..
Moggu...

Mag ik eerlijk zeggen dat het jammer is dat er hier niet veel meer gepost wordt.Ik ben zelf ook schuldig hoor

Gelfje,kom je ook op smoelenboek?Please
Hallootjes hier ben ik dan ook nog een keer. (Alleen maar omdat Gelfje nog niet op smoelenboek zit en ik die lieverd hier niet in de steek wil laten) .

Alles goed Gelfje? Kom je asjeblieft snel bij ons op facebook? *knippert met wimpertjes en zet allerliefste smeekblik op*

Vandaag heb ik dus was gedaan zoals gewoonlijk op zondag. Even met Troela de stad in geweest om wat nieuwe kleding in de sale en ook de Oudste heeft haar kast uitgemest. (Dus we hebben weer 2 tassen vol voor jouw oudste Coetje!)

Morgen ga ik weer werken en deze week moet ik in ieder geval ook de donderdag extra werken ivm kerstdrukte.

We zullen zien hoe het bevalt nu ik van de huisarts de tramadol dagelijks mag slikken.

Vanavond lekker vroeg naar bed want ik was vanmorgen best vroeg op (voor een zondag)...
Gelfje, pleasssse?
Dikke knuffel, Gelfje, als je apparatuur niet meewerkt is het ook erg lastig om 's avonds nog iets online te willen. Nog een paar dagen en dan is die rotte kortste dag weer geweest.
Oooww, jullie zijn TE lief!! Wilde hier een heel verhaal neer zetten over dat het er niet van komt om op facebook te gaan bla, bla, bla maarrrrr.. jullie maken me wel aan het twijfelen want wil jullie eigenlijk ook niet missen!

Dus ik ga me opnieuw voornemen toch maar eens naar FB te gaan kijken. PC is nog steeds stuk thuis maar heb een oplader voor mn laptopje kunnen lenen dus ik kan thuis in ieder geval weer iets. Dat scheelt

Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal en.. ik wens jullie natuurlijk hele mooie, gezellige kerstdagen

Enne.. Coetje misschien is binnenkort even appen over FB wel handig. Weet alleen niet of ik jouw nummer heb (heb in ieder geval wel die van Gold dus als ik eindelijk eens zo ver ben kunnen we elkaar vast bereiken )

Voorlopig kom ik in ieder geval af en toe hier even checken.

Liefs voor jullie allemaal!
Oja meteen nog even een vraag voor de echte niet-facebook kenner: kun je ook een account aanmaken met een andere naam of moet het onder je eigen naam? Aangezien ik er eigenlijk alleen op wil om met jullie te kletsen hoef ik niet zo nodig door anderen gevonden te worden, vandaar....
Andere naam kan ook hoor Gelfje! App me die dan even, dan kan ik je zoeken en toevoegen
Oja leuk,Gelfje erbij!

Ik heb je nr wel denk ik maar wacht even rustig af tot je Gold geappt hebt
Ook weer even over het forum aan het waaien... smoelenboek is best leuk speelgoed.
Fijne kerstdagen lieve forumvriendinnetjes!

Ik heb kerstavond en 1e kerstdag helemaal fijn doorgebracht!Wilde geen gezeur,gestress of zogenaamde verplichtingen.

Gisteravond samen met kinderen en hapjes Serious Request gekeken en daarna met Oudste de Heineken ontvoering.

Vanochtend met vriend erbij kerstontbijt,daarna wat eten voorbereid en even naar mijn ouders geweest.

Einde van de middag kwamen ouders van vriend eten en dat was best gezellig.

Nu lekker in pyama op de bank.

Morgenvroeg eten voorbereiden,s'middags verjaardag neefje en einde van de middag komen er vrienden borrelen,nu al zin in!

Hoop dat jullie ook zo'n relaxte kerst hebben!
UP! Voor Gelfje!!!

Gelfje ik wens je een heel gelukkig en gezond 2014 en hopelijk zien we je snel op Facebook!!!!

En Coetje, het was voor ons ook een hele relaxte kerst. Het hebben van bijna geen familie kan ook zo z'n voordelen hebben.
Ik heb ons topic uit de archieven opgediept.Er moet hier nodig gebezemd worden dus ik heb weer een ouderwets lijstje

stoffen en zuigen beneden

wc poetsen

was opvouwen

kattenbak schoonmaken

Ik wens jullie een fijne dag!
Mijn lijstje voor vandaag is klaar, heb ook nog gedweild, boodschappen gedaan, een cake gebakken en 1 keukenkastje opgeruimd! Goed bezig geweest dus nu lekker op de bank met een kop koffie en een plak cake
Hé leuk. Dat is lang geleden.

Jaja, begin maar weer meteen over die lekkere cake. Haha

Vandaag geen gepoets en gedweil. Ik moet gaan werken. En gek genoeg heb ik er ook nog heel veel zin in.
Moggu...

Zoeb, ik zal zo'n lekkere cake bakken als we weer gaan meeten

Werk ze vandaag, fijn toch als je er zin in hebt.

Hier staat de badkamer op de planning,2 wasjes,1 was opvouwen en naar zwemles vanmiddag.En verzinnen wat we eten...

Fijne dag!
Lijstje weer af! Ook nog vriendin op de koffie gehad.

Morgen een klein lijstje, vriend heeft afspraak in het ziekenhuis waar ik graag mee naartoe wil.

Nu even forummen en op tijd naar bed!
Moggu..

Lijstje: boodschappen, naar ziekenhuis voor vriend,koken.

Tot later! Fijne dag vandaag!
Hey! Dat is lang geleden! Hoe gaat het met jullie?

Ik bezem mee hoor, het huis is een zooitje en er komt bezoek.

Paniek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven