Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Ik vind je een kanjer Zoeb!
Zo,ik ben onder zonnebank geweest,gedoucht en nu even helemaal niks.
Eerste dag viel niet tegen Coe.

Morgen wordt moeilijker denk ik want dat wordt de soep en groenten-dag.

Wat neem ik in Godsnaam voor ontbijt?

Een glas melk?

Tjakka Zoeb! :duim omhoog:

Mijn bardienst voor dit jaar zit er weer op. Gelukkig was het niet druk, dus wel konden al om kwart over 9 afsluiten.

Ik ga nu nog even het bed opmaken want het beddengoed is gewassen en zomerdekbed is omgeruild voor winterdekbed.

Lekker!
Goedemorgen!

Druk hier met de verhuizing bezig, dus internet blijft een beetje steken bij mij. Ik hoorde al van man dat eea een beetje mis is gegaan met de aanvraag van internet dus na vrijdag ben ik een dag of 4 niet online. En hopelijk blijft het bij die 4 dagen.

Straks:

- naar het nieuwe huis om te poetsen,

- dan de kinderen van school halen,

- beginnetje maken met het inpakken van de keuken,

- naar de logopedist,

- verder gaan met de keuken,

- cakejes bakken om donderdag door de kinderen te laten uitdelen en dan met de pootjes hoog.

Gold, voor je ontbijt kun je bijvoorbeeld tomaatjes en komkommer eten (en het brood en de kaas erbij denken). Rauwe worteltjes wegknagen, salade maken voor de lunch (geen dressing uiteraard, dus neem dan 'natte' groenten, zoals tomaat, paprika, augurk, etc).

Coe, vervelend, een (h)ex in de straat hebben wonen. Was het een bewuste keuze van haar om bij jullie in de straat te gaan wonen, of is het toeval? Mijn ex woont bij toeval nu om de hoek, gelukkig kom ik hem nooit tegen. En binnenkort zijn we toch weg
Druk met de verhuizing Shadow. Veel succes.

Dus de kinderen gaan vanaf volgende week naar hun nieuwe school.

Lukt het een beetje met je dieet Gold?

Coe ik lees iets over je ex, maar ik moet nog terug lezen. Ga ik vanmiddag doen.

Nu douchen en werken.
Moggu..

Ik moest vriend naar het werk brengen dus al vroeg uit de veren.

Nu kan ik wel de hele dag rondcrossen

Ik reageer straks uitgebreider.

Fijne dag en voor iedereen een
Mogguh

Eén ding tegelijk en niet kijken naar de dingen die ook nog moeten. Maar wel doen dan! Zeg ik tegen mezelf. Ik kom om in de troep. Vanochtend een deurtje van de tvkast die naar beneden zeilde en twee scheuren in mijn zeil achterliet is wel zo'n beetje de druppel. Of waren dat gisteren die schilders die mijn huis in al zijn ellende zagen?

To do:

Afwas

Was

Kamer opruimen

Kinderkamers laten opruimen

Was opvouwen

Vegen

Bureau opruimen

Gold, ik zou een lekkere bladgroente als ontbijt nemen. Warm. En als lunch. Met wat salades en rauwkost kom je dan de dag wel door. Groentesmoothies schijnen ook eetbaar te zijn.

Shadow, succes met het verhuisgedoe.

Zoebie, fijn als je op je eigen tijd mag werken.

Coe, lekker als je de auto hebt. Volgens mij moet er bij die BB een maandelijks internetabbo van te weinig MB worden aangekocht. Oudste wil 'm wel heel graag hebbuh (moet nog flink sparen).
Mogguh maisjes...

Thanks voor de tips Shadow.

Ik heb ontbeten met komkommer en tomaat , een glas magere melk en een kop thee.

Vanmiddag eet ik een salade, met 'natte' groenten had ik zelf ook all bedacht en vanavond wat gekookte groenten.

De soep is goed weg te krijgen.

Ik ben al 8 ons afgevallen. Ik weet best wat dit alleen nog maar vocht is, maar het begin is er en het geeft moed om door te gaan.

Succes met verhuizen!.

Coe, waar ga je allemaal heen crossen dan?

Mamzie, inderdaad één ding tegelijk en de rest volgt dan weer.

Op die manier is het misschien wat beter te overzien.

Gelf, ik vind dat je katjes wel lang aan de race zitten. Ben je er al mee naar de dierenarts geweest? Ben je niet bang dat er kans is op uitdroging?

Ik hou het rustig vandaag:

Stofzuigen

Afstoffen

Plees

Was vouwen

Pakketje naar de post brengen.

Fijne dag!
Moggu, kan me eigenlijk maar beter weer afmelden voor een paar dagen want ben alweer ontzettend sagerijnig.. Ben gewoon zo moe en zou zo graag even niks willen doen maar het kan gewoon echt niet.. Ook in het weekend moet er altijd wat dus er is ook geen enkel zicht op even ontspannen. Maar goed.. mijn mantra voor de dag: mopperen helpt niet, mopperen helpt niet.. etc

Gold en anderen die er naar vroegen (wat lief trouwens dat ook jullie begaan zijn met die beestjes ) Maak me ook zorgen over de diarree van de katjes, zijn al 3x naar de dierenarts geweest maar die lijkt ook niet echt te weten wat het is. Al 2x een kuur tegen wormen/parasieten gehad maar het helpt niet. Nu was het advies ander voer, dus voer gekocht maar nu na 10 dagen is er nog steeds geen verandering. Zit nu nog te wachten op de uitslag van onderzochte ontlasting, hoop maar dat ze daar iets vinden wat te behandelen is want dit is echt niet leuk, vooral niet voor de beestjes natuurlijk..

Zoeb, wat een verhaal joh over je werk. Vind jou zo enorm stoer en positief, dat je ondanks al het gedoe wat er is geweest toch wel zin hebt om te gaan werken. Echt super knap vind ik dat!

Gold, jij bent ook een held met je soep-dieet. Echt knap dat je dat volhoudt.
Oeps, iets te snel op verzenden geklikt.

Wilde namelijk ook Shadow nog even heel veel succes wensen met de verhuizing!! Hoop dat je snel lekker gestettled bent in je nieuw huis.

Nu weer aan t werk..

Fijne dag allemaal.
Gelf ;hug: ik heb ook geen tips meer voor je. Maar je klinkt al maanden niet lekker.

En wat zielig van de katjes. Niet normaal als ze zo lang aan de diarree zijn. Heb je deze site al gezien?

Diarree bij katten

Ja Shadow, veel succes met de verhuizing. Heb je er zin in?

Coe Wat is dat nu met die ex? Ik kan het niet vinden.

Gold zet 'm op.

Ik kreeg de mededeling van collega's die vonden dat ik er slecht uitzag??? Nou ja, ben ik trots dat ik zo ben afgevallen, krijg ik dit.

Werken ging goed. Ik heb een nieuwe werkplek. Ik kreeg alleen een bloedneus en een kop koffie over mijn toetsenbord. En ze hebben net de koffievlekken uit de vloerbedekking verwijderd van mijn vorige ongelukje. Iedereen zei wel, dat ze nu weer precies weten waar ik zit. Ik heb als de sodemieter de prullenbak eronder gezet en heel hard help geroepen terwijl ik een klant aan de lijn had.

Gelukkig kwam er meteen een collega met een rol keukenpapier aan. Die is er wel aan op gegaan. Ben benieuwd of mijn toetsenbord vrijdag nog werkt.

TLbalk zei heel vriendelijk dat ik niet zonder jas naar buiten moest gaan nu ik al zelf een jas heb uitgetrokken.
Lieve Gelf toch!!

Hoelang duurt je studie nog?Zou je van het werk een paar dagen vrij kunnen nemen om te ontspannen?Al is dat natuurlijk ook geen structurele oplossing.Bah,vind het echt naar voor je!

Zoeb,ik vond/vind je er juist hartstikke goed uitzien!!

Laat ze maar kletsen daar op je werk.

Je maakte dus gelijk weer een goede indruk vandaag

Mamz,die schilders lekker laten kijken en je verder niet druk maken hoor.Jij hebt wel even wat anders aan je hoofd (gehad) de laatste tijd.

Die BB is prepaid.Oudste hoeft niet via BB op internet en er zit wifi op dus mocht er ergens gratis internet zijn kan ze dat alsnog.

Gold,8 ons al!!Maakt niet uit dat het vocht is,blijkbaar kon je dat ook missen

Hoe voel je je eronder?

Ik mag morgen diëtiste,volgens mijn weegschaal is er niks af maar ook niks bij.Ben benieuwd dus.

MissM,schoenen al binnen?En verder alles klaar voor de grote dag?Je zenuwen nog in bedwang?

Shadow,jullie gaan morgen over dus als ik het goed begrijp?

Niet te lang wegblijven hoor

Ik heb vandaag veel facturen voor vriend gemaakt,2 uurtjes gewerkt en 2 wassen gedraaid.En een pan soep gemaakt.
Gold je zult nog wel meer aan vocht verliezen. Ik gruwel wel van je soep.

Coe ben benieuwd of jij wat kwijt bent. De weegschaal van de dietiste is anders dan die thuis. Maar ja als die hetzelfde aangeeft als eerder, ben ik er ook bang voor.

Mamz lekker laten kijken die schilders. Die zijn wel meer gewend hoor.

En ja hoor, de meeste collega's vonden dat ik er goed uit zag. Op die ene na dan.
Nee, vrijdag gaan we over. Zelf ben ik aan het werk, maar man en de verhuizers gaan ervoor zorgen dat we 's avonds in het nieuwe huis zitten. Heb er heel veel zin in. Zie er wel ook tegenop dat er nog veel aan moet veranderen wil het helemaal mijn zin zijn, maar dat zie ik dan maar als een meerjarenproject of zo.

En dan hebben we de herfstvakantie om alles uit te pakken, neer te zetten zoals we willen en te genieten van onze nieuwe stek.

De keuken is nu bijna helemaal ingepakt, moet alleen nog de voorraad inpakken, maar dat doe ik morgenavond, als ik zeker weet dat ik niets meer nodig heb.

Zoeb, wat stom dat sommige collega's zeggen dat je er slecht uitziet? Wordt trouwens vaak gezegd tegen vrouwen die zijn afgevallen (zal wel de kift zijn of zo).

Mamz, lekker laten kijken. Hier zijn ook wel eens werkmannen binnengestapt die behoorlijk afkeurende blikken rondwierpen. Maar zij zien niet wat je verder allemaal op je programma hebt staan en wat je allemaal al hebt gedaan. En als je nu bijvoorbeeld bij mij naar binnenkijkt, dan is het net of er een bom is ontploft!
Moggu
Moggu
Mogguh

Ach Zoeb, sommige mensen weten ook niet wat ze moeten zeggen. Misschien is het de kift, mss wist ze gewoon niet of ze je zielig moest vinden over dat je weer op het werk kwam.

Coe, jij ook aan dé soep? Zal niet mogen he, zo'n crashdieet.

MissM, ik hoop dat de weergoden meewerken. Zag daarnet wel een flink donkere wolk langstrekken.

Shadow, goed uitgekiend, net voor de herfstvakantie. Hoop dat je je senang voelt als alle meubels op hun plekje staan en de dozen uit het zicht.

Voor Gold en Gelf vandaag de group

Ik heb gisteren:

Kamer opgeruimd

Bureau opgeruimd

Rekeningen betaald

Afwas gedaan

Een wasje gedraaid en opgehangen

Een stapel papier in de kinderkamer uitgesorteerd en in tassen verdeeld voor de zolder

Een boek uit

Vandaag:

Moedig de afwas weer doen

Was ophangen

Even naar het graf kijken

Gang opruimen

Was draaien

Paar telefoontjes
Zo Mamzie, wat een lijst!

Tja Zoeb, de kift, dat kan.

Ik heb het ook vaker gehoord hoor, toen ik een paar jaar geleden zoveel afgevallen was.

Toch nog wat werk kunnen verrichten?

Coetje, het dieet gaat goed.

Ik voel me niet slap of iets. De soep zelf vind ik eerlijk gezegd ook wel weg te krijgen.

Ik kan niet zeggen dat de pijnen al minder zijn (en daar was het toch eigenlijk om begonnen: afvalstoffen kwijtraken!) maar misschien verwacht ik al te veel na nog maar 2 dagen.

Afvallen doe ik wel, maar dat is natuurlijk niet vreemd als je ziet wat ik maar binnenkrijg aan calorieen.

Tja het is crashen, en hou ik het eraf dan zou dat mooi zijn, maar komt het er weer aan dan hoop ik dat ik me lichamelijk toch beter voel en dat het dus niet helemaal voor niks is geweest.

Vandaag:

Tennis.

Een was draaien, drogen en vouwen

en een was die hangt vouwen en opruimen.

Nog steeds: afstoffen

En natuurlijk stofzuigen.
Mogguh! Ik ga snel aan de koffie...
Wat zijn jullie allemaal druk.

Nou ik zie er nu ook even niet uit hoor. Gisteren weer geveld door een of ander virusje. Ik heb op drie plaatsen een koortslip. En dat heb ik zelden. Hoe kun je dat nu op drie plekken tegelijk krijgen? Wat is dat gemeen zeg.

En ik heb de fysio voor vandaag afgezegd.

Nu ga ik weer even plat. Alles draait.

Coe ik doe al vanaf zaterdag met een pakje sigaretten. Toch steeds weer eentje opsteken hé. En dan hoest ik de longen uit mijn lijf. Eigenwijs is ook wijs. Vandaag nog maar even niet doen.
Gelfje,ik zat om 6.45 u al aan de koffie

Zoeb,beterschap.Is het misschien een combinatie van nieuwe medicijnen en het virus?

Ik heb er gister weer 1 gerookt,de ene dag lukt het beter dan de andere,vandaag nog niet gerookt!!

Gold,ik ga toch eens overleggen of ik dat dieet mag doen.Misschien met wat aanvulling van de diëtiste want mijn suiker moet wel op peil blijven.

Ik voel me echt stukken beter sinds ik 6 x per dag eet.

Mamz,een pluim voor jou hoor,wat heb jij gister veel gedaan zeg!Chapeau!!

Ik heb al gewerkt vandaag,vanmiddag thuis nog een beetje en mijn strijk moet gedaan worden.
Coe, op een of andere manier kan mijn tere gestel zo vroeg nog geen koffie verdragen

Moet altijd eerst thee en wat eten en dan pas daarna koffie. Raar maar waar...
Beterschap Zoeb!

Ik zit onder de jeugdpuistjes! Kan misschien toch ook een vorm zijn van afvalstoffen die mijn lichaam verlaten?

Lijst:

Tennis.

Een was draaien, drogen en vouwen

en een was die hangt vouwen en opruimen.

Nog steeds: afstoffen

En natuurlijk stofzuigen.

En wat verder ter tafel kwam:

Gasfornuis schoonmaken

Heerlijk geluncht met een soepje en nu ga ik mezelf trakteren op een halve avocado .
Ik moet eerst koffie,anders heb ik het gevoel dat ik niet helemaal wakker ben en dat duurt dan tot de middag.Hoezo verslaafd

Gold,dat zou goed kunnen natuurlijk.Toen ik met de vitaminen en mineralenpillen begon,had ik ook ineens veel puistjes.

Dat is nu weer beter gelukkig.
Zoeb, volgens mij had ik je nog geen beterschap gewenst: bij deze dus!!

Volgens mij ben ik voor het eerst in jaren een voorhoofdsholteontsteking aan het krijgen raar soort drukkend gevoel, hoofdpijn en naar een beeldscherm kijken doet zeer aan mn ogen.. Vanavond thuis maar even stomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven