Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Afkicken Coe!

Duurde bij mij maar twee dagen. Toen was de hoofdpijn over .

Oei Gelfje, voorhoofdsholteontsteking is niet te hopen. Daar ben je wel een weekje zoet mee.

Maar dat is dan meteen wel een weekje om eens goed uit te rusten misschien...?

Mijn dieet gaat goed! Ik heb geen honger.

Ik voel me niet echt heel fit, maar loop ook niet op mijn beentjes te trillen.

Ik ben wel bang voor een dipje vanavond. ER-avond is onze vaste snack-avond .

Ik denk dat ik maar boven in bed ga kijken. In mijn eentje.
Afkicken van de koffie? Dus nu snap ik waar die hoofdpijn van komt. Ik heb geen koffie gedronken de afgelopen twee dagen. En ik barst van de koppijn. Nou ja, de eerste twee koppen zitten er alweer in dus dan zal het vanzelf wel weggaan.

Gelf wat Gold zegt. Verplichte rustdagen worden dat. Misschien moet jij zo wel tot rust gedwongen worden.
Vandaag de eerste oppasdag. Ik ga de hele dag op Sam passen.

Om 8 uur ga ik hem uit zijn bed vissen en wassen. Ik kan dan meteen even lopend boodschappen doen, want ze wonen vlak bij het centrum en dan neem ik daarna Sam mee naar huis.
Moggu..
Wat gek,ik had gister nog een heel stuk geplaatst,maar niks te zien hier.

Zoeb,geniet van je dagje knuffelen en zorgen!Wat heerlijk,zo'n mannetje de hele dag voor jezelf!!

Shadow,ik zal aan je denken vandaag!Succes en hopelijk lezen we je snel weer.

MissM,hoe is het bij jou?Zenuwachtig?En de schoenen,daar ben ik ook wel benieuwd naar...

Lijstje vandaag:

werken

wassen en vouwen

stofzuigen

en dan hebben de kinderen vakantie!!

Fijne dag lieverds
Oja Coetje, het is herfstvakantie.

Daar had ik nog even niet aan gedacht.

Gezellig hoor .

Veel plezier net Sam vandaag Zoeb!

MissM, zenuwachtig? Dat zal best wel een beetje en hoort er ook een beetje bij eigenlijk.

Geniet er van!!!

Goldman is net vertrokken voor een dag werk en die gaat aansluitend een heel weekend gamen ergens in het noorden des lands, en zie ik dus pas zondag in de namiddag weer. .

Troela heeft vanavond haar slaapfeestje dus dat mag ik alleen doorstaan

To do vandaag:

Stofzuigen

Logeerkamer slaapklaar maken voor de meiden.

Wat boodschapjes halen voor vanavond en ontbijt morgen.

Me aan m'n dieet houden. (vandaag is bananendag)

Kipfilet grillen voor morgen. (Dat mag ik dan!)

Nu eerst een theetje en een banaan .
Brrr,ik moest de ruiten krabben vanochtend.

Gelijk maar de handschoenen,sjaals en mutsen van zolder gehaald.

Gold,wat leuk een slaapfeestje!Veel plezier met de meiden.

En ik vind het heel knap dat je het soepdieet volhoudt!

Bij mij was er een halve kilo af,joepie!

Ik ga zometeen een kacheltje halen voor op kantoor,mijn hokje staat in een grote loods en het is hier nu maar 8 graden...koud dus!
Oei Coe, 8 graden is wel erg koud.

Hihi, ik zat net op uitzending gemist een aflevering van 'hoe heurt het eigenlijk' te kijken en bij de échte óud-geldmensen' is het heel gewoon dat de kachel altijd maar op 15 a 16 graden staat. Daar gaat ie alleen hoger als er visite is.

Echt leuk om naar te kijken, en ik ben ook wel een beetje een Jort Kelder fan :-) .

En goed zo, een halve kilo er af! :duim omhoog:

En nu geef ik mezelf een flinke schop onder mijn kont en ga aan het bezemen.
Thuis is er ook iets mis met de verwarming.Ik denk dat de thermostaat kapot is.Als ik hem op 20 zet,gaat ie loeien als een gek en is het zo 25 graden binnen.En onder de 20 graden,slaat ie niet aan.

Moet vriend maar even nakijken straks.

Zo,ik ga naar huis,nog geen weekend want vanmiddag thuis nog iets doen.
Hier is:

de bovenverdieping gestofzuigd,

prullebakken leeggegooid,

was verzameld en

de wasmachine draait.

Tijd voor weer een theetje .
Net Uk weer naar school gebracht,die hebben spelletjes middag en straks gaat de vakantiebel!Hij had er zin in.

Nu ga ik nog even werken tot 3u,daarna wat boodschappen doen en de was ophangen.
Leuk, spelletjesmiddag! Dat wordt genieten voor Ukkie!

Ik denk dat MissM ook aan het geniet en is. Eigenlijk weet ik het wel zeker!

En ik heb ondertussen:

Pakketje retour naar de post gebracht (eindelijk!)

Boodschappen gedaan

Droger laten draaien.

Straks als mijn soep op is:

Matrassen verzamelen en in de logeerkamer leggen

Benedenverdieping stofzuigen

En wvttk.
Brrr Coe jij gaat van het ene uiterste naar het anders. Van 13 graden naar boven de 25 graden. Het was koud vanmorgen ja. Ik moest ook krassen. Brr. Dan is het wel heel snel wennen aan de winter hé. Ik klaag niet hoor, want wij hadden tenminste stroom.

Sam slaap nu boven in zijn bedje. Bij mij thuis, dus ik heb even.
Klus voor volgende week:

Alle zomerkleding en schoenen omruilen voor winter.

Nu ligt alles door elkaar omdat het steeds zo'n raar weer was. Maar nu is het toch wel echt tijd dat het zomerspul de kast in gaat.

MissM heeft ook wel heel mooi weer vandaag trouwens!

Lekker Zoeb, zo'n dagje keutelen met kleinzoon
Nu kan het wel he...

MissM,MrM en Mmetje,van harte gefeliciteerd!!

Ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben.Geniet ervan!
Ik heb ook een klus voor volgende week...

3 slaapkamers leegmaken en behangvrij..

Ik weet nog niet waar ik alles ga laten,zie er enorm tegenop maar zal wel blij zijn als het straks boven ook netjes is.
Zo Coetje, da's een klus!

Waarom doe je ze niet één voor één? Dan hou je altijd plek om de rommel te laten?

Mijn lijst is zo goed als af.

Ik moet alleen nog de benedenverdieping stofzuigen en de kipfilet voor morgen grillen.

Ik kijk er naar uit. Bananen waren best weer lekker, maar daar heb ik nu wel weer genoeg van.
Goldie,de stucadoor komt 2 en 3 november,dus kan niet anders dan in 1 keer.

Ik heb er ook wel zin in want er ligt weer een berg meuk.

Nog een kastje met bakken (ikea) voor Uk halen,extra bakken voor middelste en nieuw bed voor middelste,maar misschien gaat vriend dat wel zelf maken.

Kan me voorstellen dat je na een dag bananen wel toe bent aan wat anders...

Is de slaapfeestmenigte al gearriveerd?

Gaan ze nog wat anders doen?
Nee we verwachten ze om half 8, maar alles is klaar.

Het was niet veel werk want Troela had geen bijzondere wensen.

De meiden worden verwelkomd met een (alcoholvrije) cocktail en dan gaan ze boven wat make-uppen enzo. Het is dan de bedoeling dat ik een fotoreportage maak en daarna moet de make-up er weer af en krijgen ze allemaal een chocolademaskertje. Verder zien ze het maar, ze kunnen ook nog een dvdtje kijken of zo.

Er is drinken en chips en ontbijt (brunch) als ze morgen weer wakker zijn. En dan worden ze om half 1 weer opgehaald.

Pffff.. is het al morgen half 1?????????
Volgende week ga ik trouwens om een nieuwe permanent.

Mijn haar is nu best al wel lang voor mijn doen en ookal heb ik dun haar, het is ook heel zwaar, dus ligt heel plat op mijn hoofd.

Er gaat dus weer zo'n supergrote krul in.

Is die van jou ook bevallen Coe?
Mogguh

Vandaag de ganse dag koppijn gehad maar me niet tegen laten houden om voor het eerst sinds de begrafenis eens een vriendin te zien. Straks nog even Muis van een feestje halen en dan vlug weer te bedde.

MissM en familie: gefeliciteerd Inderdaad prachtig weer voor een herfstdag!

Coe, heb je de Blackberry nog kunnen scoren? Ik niet, schoon op om half acht 's avonds.

Goldie, ik blijf het een apart dieet vinden.

Ciao! Morgen als ik geen koppijn meer heb (duimt) een konijnenhok proberen te maken met Muis.
Hih, het is ook apart hoor Mamzie. Ik zie om me heen heel wat fronsjes als mensen horen waar ik mee bezig ben. Maar ik ben er gewoon gegaan omdat ik me heel goed kan vinden in het verhaal van mijn osteopaat over die afvalstoffen.

Ik merk eerlijk gezegd nog geen vooruitgang hoor, maar ik vind mezelf wel heel goed dat ik de discipline heb om het vol te houden. Dat had ik eerlijk gezegd niet van mezelf gedacht.

Mijn kip voor morgen is in ieder geval gegrild.

Het rook heerlijk .
MissM wat een fantastisch weer hebben jullie gehad. Gefeliciteerd. Dus nu is het MissNo?? Of inderdaad Mister N?

Ingewikkeld zeg. Maar ik hoop dat jullie een superfijne dag hebben gehad. Foto op de bh hé?

Gold succes met de slaapmeute. Slapen ze al??
Moggu..

Mamz,ik zag dat je me gebeld had.Ik was bij een vriendin en heb mijn telefoon niet gehoord.Sorry!

Vriend heeft gistermiddag de BB gehaald en gelijk simlockvrij laten maken.Nu moet ik nog op zoek naar een goedkoop abbonement.

Ik hoop dat je vandaag van je hoofdpijn verlost bent!

Gold,mijn krullen zijn er ver uit en hoe ik het laatst heb laten knippen bevalt me niet echt dus ik denk dat ik einde van de maand ook weer voor de krullen ga

Hoe was jouw nacht?Beetje kunnen slapen met die giebers thuis?

Zoeb,hoe was je dag met Sam?En voel je je al wat beter?

MissM,hoe was het??Vertel vertel
Mijn dag met Sam was super, al moest ik erg voorzichtig zijn. Knuffelen ging helaas niet met die koortslip. Ook al heb ik op vier plaatsen een compeed zitten, ik moest evengoed voorzichtig zijn.

Moet er niet aan denken dat er iets met hem zou gebeuren.

Ik voel me wel beter. gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven