Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
vrijdag 18 november 2011 om 18:05
Jeetje Coe, wat erg. En ook dat ze er zelf voor heeft gekozen. Wat vreselijk voor die man en de kinderen ook. En hardstikke jong als ze bij jou op school heeft gezeten.
En dan ook nog naar Loeders verjaardag. Je kunt nu wel snel weg, want je hebt een goede reden. Hé bah, wat rot voor je. Heeft altijd best wel veel impact.
En dan ook nog naar Loeders verjaardag. Je kunt nu wel snel weg, want je hebt een goede reden. Hé bah, wat rot voor je. Heeft altijd best wel veel impact.
zaterdag 19 november 2011 om 13:16
Dikke voor Coetje..
Zo meteen even naar de BH.
Straks de stad in om een nieuwe krulborstel, mijn oude heeft het na jaren trouwe dienst begeven.
Vanavond naar een bonte avond en daarna hopelijk nog even langs en verjaardagsfeestje.
Er word vandaag niet gebezemd.
En hopelijk ook niet gesnoept... Het gaat weer helemaal fout
Zo meteen even naar de BH.
Straks de stad in om een nieuwe krulborstel, mijn oude heeft het na jaren trouwe dienst begeven.
Vanavond naar een bonte avond en daarna hopelijk nog even langs en verjaardagsfeestje.
Er word vandaag niet gebezemd.
En hopelijk ook niet gesnoept... Het gaat weer helemaal fout
zaterdag 19 november 2011 om 13:49
zaterdag 19 november 2011 om 14:04
We zijn lekker in het bos gaan lopen,hebben gehuild,geschreeuwd,gegild en ook gelachen.
Na een flinke tocht een lekkere cappucino met een borrel gedronken,zoals A dat ook gedaan zou hebben.
Het was fijn om even te praten en samen te huilen.
Gek,dat je bepaalde opmerkingen die A maakte nu ineens heel anders opvat.Laatst hadden we het over oud&nieuw,zij zei toen,ik maak nog geen plannen,dan kan ik allang dood en begraven zijn...
Nu ben ik heerlijk alleen thuis,Oudste is bij vriendin,middelste zwerft ergens buiten en Uk is naar opa en oma met vriend.
Alle kaarsjes aangestoken en de gordijnen dicht.
Ik moest eigenlijk nog boodschappen doen maar vriend zei dat ik dit weekend maar eens helemaal niks moet doen,we zullen niet omkomen van de honger.
Na een flinke tocht een lekkere cappucino met een borrel gedronken,zoals A dat ook gedaan zou hebben.
Het was fijn om even te praten en samen te huilen.
Gek,dat je bepaalde opmerkingen die A maakte nu ineens heel anders opvat.Laatst hadden we het over oud&nieuw,zij zei toen,ik maak nog geen plannen,dan kan ik allang dood en begraven zijn...
Nu ben ik heerlijk alleen thuis,Oudste is bij vriendin,middelste zwerft ergens buiten en Uk is naar opa en oma met vriend.
Alle kaarsjes aangestoken en de gordijnen dicht.
Ik moest eigenlijk nog boodschappen doen maar vriend zei dat ik dit weekend maar eens helemaal niks moet doen,we zullen niet omkomen van de honger.
zaterdag 19 november 2011 om 19:20
Oh Mamz jij en geen pc? Hoe houdt je dat vol?
Coe hoe gaat het?
Gold is het gelukt met de krultang?
Fus nog steeds druk?
Shadow dat is spannend geweest. Je gaat wel even door een diep dal hé. En je komt even in een rare mallemolen terecht van het ziekenhuis. Wat fijn dat toch alles goed is. Moet een hele opluchting zijn geweest.
Coe hoe gaat het?
Gold is het gelukt met de krultang?
Fus nog steeds druk?
Shadow dat is spannend geweest. Je gaat wel even door een diep dal hé. En je komt even in een rare mallemolen terecht van het ziekenhuis. Wat fijn dat toch alles goed is. Moet een hele opluchting zijn geweest.
zondag 20 november 2011 om 13:57
Hallo, hier ben ik ook.
Ik zit echt niet goed in mijn vel.
Gisteren na mezelf bij elkaar te hebben geraapt naar een erg slechte toneelvoorstelling geweest en dat deed er ook geen goed aan.
Ik denk er serieus over na om er dit jaar toch maar een keer mee naar de huisarts te gaan.
De wasmachine draait en de droger zal ook nog wel aan het werk gezet worden. Ook nog met de swiffert rond en verder doe ik niks vandaag.
Ik zit echt niet goed in mijn vel.
Gisteren na mezelf bij elkaar te hebben geraapt naar een erg slechte toneelvoorstelling geweest en dat deed er ook geen goed aan.
Ik denk er serieus over na om er dit jaar toch maar een keer mee naar de huisarts te gaan.
De wasmachine draait en de droger zal ook nog wel aan het werk gezet worden. Ook nog met de swiffert rond en verder doe ik niks vandaag.
zondag 20 november 2011 om 14:34
Mogguh
Echt geen computer lukt me ook niet (Middelste heeft me uitgelokt). Maar minder moet. Extra leuk is dat ik op het scherm een cursus heb met ontiegelijk kleine letters die niet te knippen/plakken zijn en ook niet te vergroten.
Uk heeft inderdaad zeldzaam geluk, en terecht!
voor Coe. En ook één voor Gold. Nou wat, een groups
Echt geen computer lukt me ook niet (Middelste heeft me uitgelokt). Maar minder moet. Extra leuk is dat ik op het scherm een cursus heb met ontiegelijk kleine letters die niet te knippen/plakken zijn en ook niet te vergroten.
Uk heeft inderdaad zeldzaam geluk, en terecht!
voor Coe. En ook één voor Gold. Nou wat, een groups
zondag 20 november 2011 om 15:59
Gold wat mankeert er nu precies aan? Lastig lijkt me dat als je niet weet wat het is. (Hoor wie het zegt).
Mamz wat raar die kleine lettertjes. Ligt zo te horen aan de cursus en niet aan je computer. Zeg nu maar dat je ons niet kunt missen.
Coetje hoe gaat het? Dikke
Oh ja de wasmachine. Thanks voor de tip Gold.
Mamz wat raar die kleine lettertjes. Ligt zo te horen aan de cursus en niet aan je computer. Zeg nu maar dat je ons niet kunt missen.
Coetje hoe gaat het? Dikke
Oh ja de wasmachine. Thanks voor de tip Gold.
zondag 20 november 2011 om 16:47