Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
zondag 20 november 2011 om 17:41
Ik kan jullie niet missen
Heb wel een deel van de afwas gedaan, vuil weggemieterd, en voel dat het tijd wordt dat de vloer wordt gezogen en gedweild. Oudste begon al de afwas uit te sorteren en bood uit zichzelf aan om die als taak aan te nemen met zijn broers. Dan is het erg *schaamsmiley*
Heb een rommella onttroept.
Goldie, mijn mannen willen bij jou eten. Hier wordt het een vis/kool ovenschotel.
Heb wel een deel van de afwas gedaan, vuil weggemieterd, en voel dat het tijd wordt dat de vloer wordt gezogen en gedweild. Oudste begon al de afwas uit te sorteren en bood uit zichzelf aan om die als taak aan te nemen met zijn broers. Dan is het erg *schaamsmiley*
Heb een rommella onttroept.
Goldie, mijn mannen willen bij jou eten. Hier wordt het een vis/kool ovenschotel.
zondag 20 november 2011 om 17:47
Dan weten jouw mannen niet wat ze zeggen.
Vis/koolschotel klinkt lekker! Ik hou van kool en ik hou van vis.
Wat gaat er allemaal in?
Ik heb vandaag bijna twee wassen weggewerkt. Dwz: eerste zit nu in droger en tweede is nog bezig in wasmachine.
De swiffert is niet uit z'n hoekje geweest.
Morgen.....
Vis/koolschotel klinkt lekker! Ik hou van kool en ik hou van vis.
Wat gaat er allemaal in?
Ik heb vandaag bijna twee wassen weggewerkt. Dwz: eerste zit nu in droger en tweede is nog bezig in wasmachine.
De swiffert is niet uit z'n hoekje geweest.
Morgen.....
zondag 20 november 2011 om 17:55
Ik moet vanavond even boven stoffen en zuigen en dweilen. Volgende week zie ik al dat ik er geen tijd voor heb met al die ziekenhuisbezoeken.
Ga er na het eten maar aan beginnen.
Wij eten hetzelfde als gisteren. Vandaag heb ik luie wijven eten.
Nasi met een kipfileetje en een gebakken ei. Het kipfileetje is per ongeluk. Dacht dat ik gemarineerde drumsticks had, maar was te snel en had niet goed gekeken. Nou ja, ik was boodschappen aan het doen en toen kwam er een meute scoutingleiding de winkel in. Wat een spektakel zeg, stelletje mafkezen. Maar ik was dus afgeleid. (Goeie smoes hè?)
Ga er na het eten maar aan beginnen.
Wij eten hetzelfde als gisteren. Vandaag heb ik luie wijven eten.
Nasi met een kipfileetje en een gebakken ei. Het kipfileetje is per ongeluk. Dacht dat ik gemarineerde drumsticks had, maar was te snel en had niet goed gekeken. Nou ja, ik was boodschappen aan het doen en toen kwam er een meute scoutingleiding de winkel in. Wat een spektakel zeg, stelletje mafkezen. Maar ik was dus afgeleid. (Goeie smoes hè?)
zondag 20 november 2011 om 18:43
Hier was het erg mistig,op sommige plekken reden de auto's stapvoets.Bij schoonouders,25 km verder was het stralende zon en kon je in je tshirt buiten lopen.Vreemde gewaarwording was dat.
Uk heeft wederom genoten,was in het begin erg verlegen.
Veel Pieten zagen hem voor meisje aan,dus het wordt tijd dat zijn haar eraf gaat
Gold,wat naar dat je zo'n last hebt van de bluesszzz..Toch eens dat Sint Janskruid proberen.
Nasi met een kipfiletje zal best smaken Zoebie.
Ik heb een pan groentesoep gemaakt en stokbrood gebakken.
Uk heeft wederom genoten,was in het begin erg verlegen.
Veel Pieten zagen hem voor meisje aan,dus het wordt tijd dat zijn haar eraf gaat
Gold,wat naar dat je zo'n last hebt van de bluesszzz..Toch eens dat Sint Janskruid proberen.
Nasi met een kipfiletje zal best smaken Zoebie.
Ik heb een pan groentesoep gemaakt en stokbrood gebakken.
zondag 20 november 2011 om 20:59
Nee, Coetje, ik vind Uk zijn haar juist zo leuk. Zou zonde zijn als het eraf gaat. Dan maar een meisje.
Nou ja, misschien wel vervelend voor Ukkie.
Het smaakte ook heerlijk. De nasi met een kipfileetje.
Raar is dat hé, dat een klein gedeelte mooi weer had en de rest in een dikke mist hing. Ik blij dat wij de goeie kant hadden.
Nou ja, misschien wel vervelend voor Ukkie.
Het smaakte ook heerlijk. De nasi met een kipfileetje.
Raar is dat hé, dat een klein gedeelte mooi weer had en de rest in een dikke mist hing. Ik blij dat wij de goeie kant hadden.
zondag 20 november 2011 om 21:19
Uk zijn haar mag er niet af van vriend...het hoeft van mij ook niet kort maar gewoon een stukje eraf.Het is dat het een beetje opkrult maar het hangt bijna halverwege zijn rug...
Mijn stofzuiger is kapot en ik zie door de bomen het bos niet meer in stofzuigerland...wat een verschil in prijzen ook...van 50 tot wel 500 euro!(en meer uiteraard)
Jullie nog een tip?
Ik zoek een krachtige zuiger,wij hebben allemaal lang haar dus dat moet ie goed uit het kleed kunnen zuigen, plus alle kruimels en zooi dat daar zo lekker verstopt,en de snoer moet lekker lang zijn.
Zag er 1 van aeg,was nu 119 en 2000 watt,snoer van 9 meter.Maar ook een Philips, 95 euro.2100 watt en ook 9 meter snoer,maar daar stond weer bij,zuigkracht max 400 watt....
Mijn stofzuiger is kapot en ik zie door de bomen het bos niet meer in stofzuigerland...wat een verschil in prijzen ook...van 50 tot wel 500 euro!(en meer uiteraard)
Jullie nog een tip?
Ik zoek een krachtige zuiger,wij hebben allemaal lang haar dus dat moet ie goed uit het kleed kunnen zuigen, plus alle kruimels en zooi dat daar zo lekker verstopt,en de snoer moet lekker lang zijn.
Zag er 1 van aeg,was nu 119 en 2000 watt,snoer van 9 meter.Maar ook een Philips, 95 euro.2100 watt en ook 9 meter snoer,maar daar stond weer bij,zuigkracht max 400 watt....
maandag 21 november 2011 om 08:52
Mogguh maisjes...
Succes Zoeb!!!
Mijn laatste nieuwe stofzuiger is een miskoop Coe, dus die raad ik je niet aan. Het is een AEG airmax parketto van 1800 watt.
Hij zuigt goed (en da's gelukkig heel fijn), maar zijn snoer is te kort en de aan/uit-knop is niet met je voet te bedienen.
Dus neem die iig niet!
Succes Zoeb!!!
Mijn laatste nieuwe stofzuiger is een miskoop Coe, dus die raad ik je niet aan. Het is een AEG airmax parketto van 1800 watt.
Hij zuigt goed (en da's gelukkig heel fijn), maar zijn snoer is te kort en de aan/uit-knop is niet met je voet te bedienen.
Dus neem die iig niet!
maandag 21 november 2011 om 11:02
Moet weer prikken op schildklier. Vorige week was het goed maar die is vergroot dus de internist wil het zekere. Verder niets bijzonders. Oh ja morgenavond een echo van die schildklier.
Nu naar de orthopeed. Bloed prikken doe ik daarna want stel je voor dat hij ook iets wil prikken. Moet ik straks nog een keer. zat al in de wachtkamer van het priklab. 17 man voor me. Heb mijn nummertje maar aan een stel met een baby gegeven.
Wijzig
Nu naar de orthopeed. Bloed prikken doe ik daarna want stel je voor dat hij ook iets wil prikken. Moet ik straks nog een keer. zat al in de wachtkamer van het priklab. 17 man voor me. Heb mijn nummertje maar aan een stel met een baby gegeven.
Wijzig
maandag 21 november 2011 om 11:51
Was de schildklier vorige week ook al vergroot Zoeb?Of was er toen echt niks te zien?
Wat lief dat je een stel met baby voor laat gaan.
Ik duim nog even verder voor je!
Ik ga deze week wel even wat winkels af voor een stofzuiger,hij moet ook niet te zwaar zijn want ik moet hem naar boven kunnen tillen en de trappen kunnen zuigen.
Lang snoer is ook een must.En 150 euro is het maximum wat ik wil uitgeven.
Ik ben helemaal vergeten dat ik vandaag bloed moest laten prikken,nu dus morgenvroeg.
Begrafenis is woensdag,verder is er geen gelegenheid om afscheid te nemen.
Wat lief dat je een stel met baby voor laat gaan.
Ik duim nog even verder voor je!
Ik ga deze week wel even wat winkels af voor een stofzuiger,hij moet ook niet te zwaar zijn want ik moet hem naar boven kunnen tillen en de trappen kunnen zuigen.
Lang snoer is ook een must.En 150 euro is het maximum wat ik wil uitgeven.
Ik ben helemaal vergeten dat ik vandaag bloed moest laten prikken,nu dus morgenvroeg.
Begrafenis is woensdag,verder is er geen gelegenheid om afscheid te nemen.
maandag 21 november 2011 om 13:31
Kwam om 12.45u het ziekenhuis uit en moest om 13.45u de trein naar Maastricht. Naar huis haalde ik dus niet. Jan laat de honden uit. Ik heb morgen dus de echo. Woensdag een MRI en vrijdag een botscan. Die duurt de hele morgen. Vrijdag dus geen Samdag. Ze zetten er wel spoed achter. De orthopeed heeft me niet echt gerust kunnen stellen. Er zit iets op het bekken, maar wat? Hij weet het niet.
Maandag weer een afspraak bij de interniste. Leuke vrouw gelukkig. En de orthopeed is ook leuk.
Wat naar dat je geen afscheid kan nemen Coetje. Vind ik tich best belangrijk voor de verwerking.
Schildklier is al langer dikker. Maar ik had geen idee dat dat de schildklier was. Dacht dat ik net als mijn moeder last van struma had. Het is ook nu pas goed te zien door het afvallen.
Ik had ook nog nooit van een echo van de schildklier gehoord.
Maandag weer een afspraak bij de interniste. Leuke vrouw gelukkig. En de orthopeed is ook leuk.
Wat naar dat je geen afscheid kan nemen Coetje. Vind ik tich best belangrijk voor de verwerking.
Schildklier is al langer dikker. Maar ik had geen idee dat dat de schildklier was. Dacht dat ik net als mijn moeder last van struma had. Het is ook nu pas goed te zien door het afvallen.
Ik had ook nog nooit van een echo van de schildklier gehoord.
maandag 21 november 2011 om 13:33
Ik heb een Bosch 5000 (Cat's and Dog's), die is wel fijn.
Alleen jammer dat James ooit met geweld de stofzuigerzak wilde vervangen en de bovenkant dus aan de verkeerde kant stond los te wrikken. Daardoor sluit de klep niet goed meer en maakt hij veel meer herrie dan hij hoort te doen.
Ik ben bang dat die zijn langste tijd gehad heeft
Alleen jammer dat James ooit met geweld de stofzuigerzak wilde vervangen en de bovenkant dus aan de verkeerde kant stond los te wrikken. Daardoor sluit de klep niet goed meer en maakt hij veel meer herrie dan hij hoort te doen.
Ik ben bang dat die zijn langste tijd gehad heeft
maandag 21 november 2011 om 14:52
Mogguh
Allejezus, Zoeb, wat een waslijst aan ziekenhuisbezoeken. Moet er dan toch wel snel wat duidelijk worden..
Coe, ik heb een Bosch van 85 euro of zo bij de AH vandaan, en zo'n ding van Princess of iets dergelijks. Raad je beslist af om iets merkloos te kopen. Verder geen verstand van.
Goldie, het was ook lekker, die kool met vis, en dat vonden de kinderen ook:
Laagje aardappelpuree in ingevette ovenschaal.
600 gr. witte kool 7 minuten in kokend water met zout en daarna in vergiet
400 gr. pangasiusfilet ontdooien, droogdeppen en in stukken snijden
Kool en vis mengen met creme fraiche (4 eetlepels, die zijn bij mij een groot potje) en dille. Dit mengsel over de aardappelpuree spreiden.
50 gr geraspte kaas (bij mij eerder 100) eroverheen strooien en 20 minuutjes in de voorverwarmde oven (220 graden). Bij mij werden het er omdat ik niet oplette 30.
Vandaag:
heb ik gestudeerd, mag straks nog wel wat
was opgehangen en er draait er één
halve kamer geveegd
gesprek gehad over Muis
zitten er drie konijntjes in hun eentje, best sneu, maar Lucky wil te graag op Shirley rijden en dat lijkt me geen goed plan (haar ook niet). Shirley doet het wel heel goed, ze kan zelfs rennen.
Lola scharrelt wat door het huis, ze zoekt zelf geen knuffels, maar is gewillig in de avonden, en dan is er altijd wel een knuffelaar beschikbaar. Ze is erg braaf, knaagt nauwelijks ergens aan.
Allejezus, Zoeb, wat een waslijst aan ziekenhuisbezoeken. Moet er dan toch wel snel wat duidelijk worden..
Coe, ik heb een Bosch van 85 euro of zo bij de AH vandaan, en zo'n ding van Princess of iets dergelijks. Raad je beslist af om iets merkloos te kopen. Verder geen verstand van.
Goldie, het was ook lekker, die kool met vis, en dat vonden de kinderen ook:
Laagje aardappelpuree in ingevette ovenschaal.
600 gr. witte kool 7 minuten in kokend water met zout en daarna in vergiet
400 gr. pangasiusfilet ontdooien, droogdeppen en in stukken snijden
Kool en vis mengen met creme fraiche (4 eetlepels, die zijn bij mij een groot potje) en dille. Dit mengsel over de aardappelpuree spreiden.
50 gr geraspte kaas (bij mij eerder 100) eroverheen strooien en 20 minuutjes in de voorverwarmde oven (220 graden). Bij mij werden het er omdat ik niet oplette 30.
Vandaag:
heb ik gestudeerd, mag straks nog wel wat
was opgehangen en er draait er één
halve kamer geveegd
gesprek gehad over Muis
zitten er drie konijntjes in hun eentje, best sneu, maar Lucky wil te graag op Shirley rijden en dat lijkt me geen goed plan (haar ook niet). Shirley doet het wel heel goed, ze kan zelfs rennen.
Lola scharrelt wat door het huis, ze zoekt zelf geen knuffels, maar is gewillig in de avonden, en dan is er altijd wel een knuffelaar beschikbaar. Ze is erg braaf, knaagt nauwelijks ergens aan.