Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 22 juli 2010 om 21:19
Yonna, doe ook eens een foto dan.
Ik heb bijgelezen! Nou ja, sinds gisteren dan.
Fussie is een huilie, Chocolover een bezemramp (join the club), Mamz gaat haar hele huishouden op een paar fietsjes pakken, Its gaat vet hard in een Smart en Yonna heeft ook een scheurijzer en dat was zo ongeveer het belangrijkste wat ik onthouden heb.
Ik moet nog zes dagen werken trouwens, volgende week vrijdag heb ik vakantie. Twee weken maar, maar da's twee weken beter dan niks
Lijstje van vandaag;
- werken
- koken en afwassen
- mijn aardbeien fiksen, alsin, de uitlopers in de richting van de potgrond leiden.
Ik heb bijgelezen! Nou ja, sinds gisteren dan.
Fussie is een huilie, Chocolover een bezemramp (join the club), Mamz gaat haar hele huishouden op een paar fietsjes pakken, Its gaat vet hard in een Smart en Yonna heeft ook een scheurijzer en dat was zo ongeveer het belangrijkste wat ik onthouden heb.
Ik moet nog zes dagen werken trouwens, volgende week vrijdag heb ik vakantie. Twee weken maar, maar da's twee weken beter dan niks
Lijstje van vandaag;
- werken
- koken en afwassen
- mijn aardbeien fiksen, alsin, de uitlopers in de richting van de potgrond leiden.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 22 juli 2010 om 22:03
Caramba, wat een debiele film zeg.............
Een meisje?
Ja, wat is haar naam Yonna?
Wij hebben een vent, Leon.
Ik sta in een zooi winkel Choco, we proberen het wel netjes te maken/houden maar dat is onbegonnen werk.
Volgens mij ik heb je jou ook nog heel even snel gezien op de meet Choco, jij kwam met IBI toch, ik ging toen alweer weg.
Een meisje?
Ja, wat is haar naam Yonna?
Wij hebben een vent, Leon.
Ik sta in een zooi winkel Choco, we proberen het wel netjes te maken/houden maar dat is onbegonnen werk.
Volgens mij ik heb je jou ook nog heel even snel gezien op de meet Choco, jij kwam met IBI toch, ik ging toen alweer weg.
Erik is de Mol en HPL de Lul.