Bezorgd TNT pakketservice vandaag alweer ?

02-01-2010 12:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al.

Ik verwacht een pakketje en vraag me af of tnt pakketservice vandaag weer werkt. De klantenservice is in het weekend niet bereikbaar en op internet kan ik er ook niets over vinden.

Wie weet het ?
quote:hompeltjepompeltje schreef op 02 januari 2010 @ 17:28:

[...]

Hier staat dat ze wel op maandag bezorgen. Maar hoe het nu zit... ik weet het niet. Het is best een zwaar en groot pakket. Zou niet handig zijn als ik dat op het postkantoor moest ophalen op mijn fietsje. Vandaar ook dat ik bij de 2e poging wel graag thuis wil zijn.Ja het staat er wel, maar in de praktijk zit ik altijd op maandag voor de katzevagina te wachten en komen ze dinsdags pas.
Dat is in mijn geval niet handig want ik ben afgekeurd en werk niet. Maar ook ik heb wel dingen te doen en vind de hele dag wachten dus niet handig.
quote:delphicat schreef op 02 januari 2010 @ 17:18:

[...]

In de tegenwoordige tijd is het altijd een T die erachter komt.

De postbode loopT door de straat.

De postbode bezorgT post.

LoopT hij door de straat?

BezorgT hij vandaag?

Het is een van de meest gemaakte spelfouten, dus je bent niet de enige

Helaas wel... Shocking. Maar goed, het gebeurt, dus er zal wel een reden voor zijn.

Ontopic: ik verwachtte vandaag ook een pakket. Nou was ik niet thuis, maar geen briefje. Ik zal wel zien of er maandag een briefje ligt.
Zal ik je even antwoord op je vraag geven? (ik heb hier een folder over postbezorging door de TNT rond de feestdagen):

Donderdag de 31ste verzonden: wordt maandag bezorgd (alleen niet bij 24-uurs leveringen, dan zou het zaterdag bezorgd moeten zijn. Maar alléén als het pakket donderdag voor 9.30 uur bij een TNT Business Point is afgeleverd of vóór 12 uur bij een TNT postkantoor of Office Centre)
Dan zou het dus maandag wel moeten komen. Want het is hoogstwaarschijnlijk donderdag 30 dec. al gepost aangezien het op 31dec geprobeerd is af te leveren. Ik ga maandag in elk geval track en trace in de gaten houden en anders bel ik even met de klantenservice. Neem aan dat ze op maandag wel weer aanwezig zijn. Had ik nu ook gedaan maar helaas is de klantenservice op zaterdag gesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven