Bezorgd TNT pakketservice vandaag alweer ?

02-01-2010 12:30 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al.

Ik verwacht een pakketje en vraag me af of tnt pakketservice vandaag weer werkt. De klantenservice is in het weekend niet bereikbaar en op internet kan ik er ook niets over vinden.

Wie weet het ?
Dit is een gewone zaterdag, en op zaterdag krijg ik wel eens een pakket, dus ik zou denken van wel. Maar ik ben geen TNT-expert...
Ik heb net een auto van TNT zien rijden.

Heb je geen track-and-trace bericht, zodat je je pakket kan volgen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zaterdag is gewoon bezorgdag, dus, ja, TNT bezorgd vandaag.
Ok thanks! Dan blijf ik nog even thuis. Ja heb wel een tracktrace nr. maar daar is niets op te zien. Behalve dan dat het op 31 dec. niet gelukt is te bezorgen en dat er een nieuwe afleverpoging zal volgen op de eerstvolgende dag (uitgezonderd zon en feestdagen). Maar dus niet dat het pakket alweer in distributie zit ofzo. Wil even naar de winkel maar wil ook mijn pakketje niet mislopen. Dilemma dus. Toch maar even afwachten nog.
Tssss.... ben ik de hele dag thuis gebleven, is die postbode nog niet langs geweest met mijn pakketje. Op tracktrace ook nog geen verandering te zien. Zal ie dan toch maandag komen?
Meestal klopt er wel wat er op de track & trace pagina staat. Ik zou dus echt wachten met thuisblijven totdat er staat dat je pakketje in de route zit.
Ik ben bang van wel... Volgens de site bezorgen ze 'overdag', maar er staat niet bij hoe laat dat is.

Ben je nog op tijd om naar de winkel te gaan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja precies, heb ook even gekeken. Op zaterdag tussen 9.00 en 17.00. En op tracktrace staat hij nog steeds op 31dec. 1e afleverpoging mislukt. 2e poging volgt. Maar als TNT gewoon vandaag bezorgd snap ik niet waarom mijn pakje niet in de route zat vandaag. Want op het briefje staat dat hij de volgende dag (uitgezonder zon en feestdagen) bezorgd zou worden. SNIF.
Goh, ben jij zo bezorgd dat ze er alweer zijn?

Waarom dan?
T
En jij wilt zeker ook nog een serieus antwoord Willem? Nou komt ie...

" Lees de OP"
quote:luni schreef op 02 januari 2010 @ 17:07:

TDat vind ik nou ook
In je OP zeg je dat de titel het al zegt. Maar de titel zegt iets heel anders dan jij bedoelt, omdat je Bezorgd met een t had moeten schrijven. Vandaar.
" BEZORGD TNT PAKKETSERVICE VANDAAG ALWEER ? "

Bezorgd moet met een T

Dat wilde willem ook duidelijk maken denk ik....

Of je moet er bezorgd over zijn?
quote:delphicat schreef op 02 januari 2010 @ 17:09:

In je OP zeg je dat de titel het al zegt. Maar de titel zegt iets heel anders dan jij bedoelt, omdat je Bezorgd met een t had moeten schrijven. Vandaar.

Oeps...

Bedankt voor de uitleg. Ik snapte er werkelijk helemaal niets van.

Jullie zullen vast gelijk hebben en ik zal een denk fout hebben gemaakt maar het is toch "de postbode bezorgDe het pakje gisteren niet" dus ik dacht dat het met een D moest.
Ja ja.

En jij betaald. Want het is betaalde.

Wat een redenering.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 02 januari 2010 @ 17:14:

Jullie zullen vast gelijk hebben en ik zal een denk fout hebben gemaakt maar het is toch "de postbode bezorgDe het pakje gisteren niet" dus ik dacht dat het met een D moest.

In de tegenwoordige tijd is het altijd een T die erachter komt.

De postbode loopT door de straat.

De postbode bezorgT post.

LoopT hij door de straat?

BezorgT hij vandaag?

Het is een van de meest gemaakte spelfouten, dus je bent niet de enige
Ga er maar rustig van uit dat het dinsdag pas komt, op maandag bezorgen ze meestal geen pakketten.
quote:willem1959 schreef op 02 januari 2010 @ 17:18:

Ja ja.

En jij betaald. Want het is betaalde.

Wat een redenering.En wat een uitleg.
Ik zal het haar betaalt betaald zetten.
Thanks Delphi was er echt stellig van overtuigtd dat ik het goed had gedaan. Maar het is me weer duidelijk. Dus sorry Willem voor mijn knorrige antwoord. Ik dacht dat je even een lolletje aan het trappen was op dit topic. Maar je was gewoon bloed serieus. Shame on me.
HP, de methode die jij gebruikt voor het bepalen van d of t is prima voor het voltooid deelwoord. Dus in de zin: "Het pakje is bezorg..." kun je met jouw methode bepalen of er een d of t moet komen. Maar bij persoonsvormen in de tegenwoordige tijd werkt dat dus niet, die hebben altijd een t.
quote:misschicken schreef op 02 januari 2010 @ 17:19:

Ga er maar rustig van uit dat het dinsdag pas komt, op maandag bezorgen ze meestal geen pakketten.Hier staat dat ze wel op maandag bezorgen. Maar hoe het nu zit... ik weet het niet. Het is best een zwaar en groot pakket. Zou niet handig zijn als ik dat op het postkantoor moest ophalen op mijn fietsje. Vandaar ook dat ik bij de 2e poging wel graag thuis wil zijn.
Voortaan gewoon op je werk laten bezorgen,ben je van het geleur bij je voordeur af.

Delphicat,bedankt voor je duidelijke uitleg,ik zat al te googelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven