Bij de bavianen af!!

01-08-2011 19:10 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar de dierentuin geweest, en wat me nog nooit eerder is opgevallen: wat zijn bavianen ranzige beesten zeg!! Met zo'n vieze rode kont, de vrouwtjes die ongesteld zijn hebben er een heel rood stuk vlees aanhangen en de mannen zitten allemaal met een harde rode piemel te spelen. Gadver!

Het was overigens wel een hele mooie dierentuin, Dierenpark Amersfoort. Normaal houd ik er niet zo van, vind ik het snel zielig maar dit is echt een mooi dierenpark.

Dat wilde ik even kwijt.
Wat dan weer wel grappig is; agressie is bonobo's praktisch vreemd omdat er geen één gefrustreerd rondloopt!?
quote:scarpetta schreef op 01 augustus 2011 @ 22:50:

Voor iedereen die denkt dat het precies zoals bij ons is, ik zou zeggen ga eens een keertje kijken. Ik heb in elk geval geen rood stuk vlees uit mijn achterste hangen als ik ongesteld ben. ;)

Tsja, ik heb in een dierentuin gewerkt, onder andere bij de bavianen. Slechts een dun laagje "beschaving" maakt de mens anders hoor, en die beschaving laat het vaak genoeg ook nog afweten.

En die kont, ach. Ik hoef jouw kont ook niet te zien met een blauw touwtje er uit bungelend of lappen maandverband. Of erger nog een druppelend spoor achterlatend met her en der een stolsel
quote:lughnasadh schreef op 02 augustus 2011 @ 12:54:

[...]

En die kont, ach. Ik hoef jouw kont ook niet te zien met een blauw touwtje er uit bungelend
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dat ze die vieze beesten niet eens even een onderbroekie aantrekken, tssssss. En die rooie piemels zou ik amputeren. Dat zal ze leren, die vuilakken.
quote:manikshamanik schreef op 01 augustus 2011 @ 22:59:

[...]

OK, geef je effe een seintje als 't zo ver is?

Ik bedoelde kijken bij de bavianen.
Ik heb er eens een zien kotsen en de ander at het op! Toen was ik écht klaar met die beesten. Yak!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:Mies85 schreef op 03 augustus 2011 @ 14:44:

Ik heb er eens een zien kotsen en de ander at het op! Toen was ik écht klaar met die beesten. Yak!Mjoh, "die beesten"... Katten doen dat ook hoor. Net iets te haastig naar binnen geschrokte brokjes, bwurrrkk op de vensterbank. En dan even bekomen van de schrik en het maal nogmaals verorberen.
Och, er zijn ook mensen die erop geilen om over elkaar heen te kotsen of te schijten of te pissen en dat ook nog verorberen. Voormalig forummer Antonio wist daar alles van.

Wat een beesten he, die mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven