Bij de bavianen af!!
maandag 1 augustus 2011 om 19:10
Gisteren naar de dierentuin geweest, en wat me nog nooit eerder is opgevallen: wat zijn bavianen ranzige beesten zeg!! Met zo'n vieze rode kont, de vrouwtjes die ongesteld zijn hebben er een heel rood stuk vlees aanhangen en de mannen zitten allemaal met een harde rode piemel te spelen. Gadver!
Het was overigens wel een hele mooie dierentuin, Dierenpark Amersfoort. Normaal houd ik er niet zo van, vind ik het snel zielig maar dit is echt een mooi dierenpark.
Dat wilde ik even kwijt.
Het was overigens wel een hele mooie dierentuin, Dierenpark Amersfoort. Normaal houd ik er niet zo van, vind ik het snel zielig maar dit is echt een mooi dierenpark.
Dat wilde ik even kwijt.
maandag 1 augustus 2011 om 19:28
maandag 1 augustus 2011 om 21:23
"Gisteren naar de dierentuin geweest, en wat me nog nooit eerder is opgevallen: wat zijn bavianen ranzige beesten zeg!! Met zo'n vieze rode kont, de vrouwtjes die ongesteld zijn hebben er een heel rood stuk vlees aanhangen en de mannen zitten allemaal met een harde rode piemel te spelen. Gadver!
Wat je omschrijft is eigenlijk precies zoals bij ons allemaal alleen hebben bavianen geen kleding/maandverband.
Wat je omschrijft is eigenlijk precies zoals bij ons allemaal alleen hebben bavianen geen kleding/maandverband.
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire
maandag 1 augustus 2011 om 23:39
quote:scarpetta schreef op 01 augustus 2011 @ 22:50:
Voor iedereen die denkt dat het precies zoals bij ons is, ik zou zeggen ga eens een keertje kijken. Ik heb in elk geval geen rood stuk vlees uit mijn achterste hangen als ik ongesteld ben.
(klein stukje informatie)
veel dieren zijn niet ongesteld, maar loops als ze bloed verliezen.
dat wil zeggen dat ze dan vruchtbaar zijn, de rode kont is een extra uithangbord, zodat de mannetjes dat ook weten.
en blijkbaar werkt het anders was dit kenmerk allang weggeevolueerd.
Voor iedereen die denkt dat het precies zoals bij ons is, ik zou zeggen ga eens een keertje kijken. Ik heb in elk geval geen rood stuk vlees uit mijn achterste hangen als ik ongesteld ben.
(klein stukje informatie)
veel dieren zijn niet ongesteld, maar loops als ze bloed verliezen.
dat wil zeggen dat ze dan vruchtbaar zijn, de rode kont is een extra uithangbord, zodat de mannetjes dat ook weten.
en blijkbaar werkt het anders was dit kenmerk allang weggeevolueerd.
maandag 1 augustus 2011 om 23:44
dinsdag 2 augustus 2011 om 07:51
quote:danivo schreef op 01 augustus 2011 @ 23:39:en blijkbaar werkt het anders was dit kenmerk allang weggeevolueerd.Sterker nog, het is supereffectief, straight-to-the-point en voor maar één uitleg vatbaar. Kunnen wij mensen nog een hoop van leren. Over pak 'em beet 500.000 jaar bestaan de apen echt nog wel, maar wij?