Bloemlezing Briljante Forum Teksten

26-02-2017 19:38 58 berichten
Soms zie je hier van die pareltjes voorbij komen die hun eigen podium verdienen.

Gewoon een briljante tekst die op zichzelf een heel topic de moeite waard heeft gemaakt om door te ploeteren.

Er hoeft niet direct een diepzinnige waarheid in te staan. Het hoeft de probleemstelling niet te hebben opgelost. Het hoeft geen wetenschappelijke verhandeling te zijn. Het hoeft geen correct taalgebruik te zijn. Maar bij voorkeur heeft het wel een hernieuwd respect opgeroepen voor wat forummers allemaal kunnen bedenken. Het gaat dus niet om de inhoud van een post maar om de 'artistieke' waarde van een post. Hoe artistiek dit is kan vervolgens ieder voor zich bepalen. Wel moet het een zelfstandige op zichzelf staande waarde zijn, die je kan waarderen (of juist niet) zonder verdere relatie tot het topic waar het oorspronkelijk in verschenen is. Voor de goede orde is bronvermelding door middel van een link wel gewenst.

Dus voor de leesbaarheid de desbetreffende tekst hier plakken zonder verdere naamsaanduiding, achtergrond of topic titel, maar met de link naar de oorspronkelijke tekst om de herkomst te waarborgen.

Ten aanzien van de huisregels: Quoten van tekst moet een functie hebben: ... Een bericht van een andere gebruiker kopiëren naar een ander topic is niet toegestaan. In dit geval is het doel het kopiëren van de tekst zelf, zonder dat de tekst die gekopieerd is hier inhoudelijke waarde heeft, waardoor er ook geen misbruik van kan worden gemaakt op de manier waarvoor de forumregel is opgesteld. Wel is het dan noodzakelijk om duidelijk aan te duiden wat gekopieerde tekst betreft en wat niet. En ook om daarbij middels een link de bron te vermelden.
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk zijn als dit kan binnen de regels!

Mits het geen pesttopic wordt.
Briljante tekst:

Hier even een van mij

Even totaal off topic jou avatar leek voor mij altijd op een buitenaards konijn, totdat ik op mijn laptop zag dat het een vrouw was

Bron : Zinerva in "20 worden geschat, terwijl je 32 bent"
quote:Nouschi schreef op 26 februari 2017 @ 20:19:

Ik zou het even vragen aan de mods of het zo mag of zonder naam. Leuk topic, zou jammer zijn als ze het direct weggooien.Goed idee; ga ik voorleggen
Leuk idee, lees graag mee.

Voor inhoudelijke bijdrage ben ik helaas te lui
Before you assume, there is this thing called asking.
dat is eigenlijk al een briljante tekst op zich aqua
quote:Nouschi schreef op 26 februari 2017 @ 20:07:

[...]

Help nou even?
Vind EAUSM ook altijd grappig, dus ik lees mee.
Tekst:

Nee dat geloof ikzelf nu ook wel, blokken heb ik gedaan kreeg meteen een SMS met de tekst me gelijk blokken??? nooit terug komen blah blah. En gezeik dat ik geen huishouden heb gedaan het niet netjes achter laat, heb een bericht terug gestuurd met een middelvinger en duim, nummer gewist maar weet hem helaas uit mijn hoofd, gaat vanzelf wel uit mijn hoofd hahaha.

Ben er echt moe van.

Bron:

Lovely12 in "Mijn vriend is vaag, weet me geen raad m..."
Ordinaire tvp dan maar.
668, the neighbour of the Beast
Tekst:

OMFG. Keb dat ook als ik met me BFF loop te chille. Denken hun dak 25 ben. Kasteziek man. Ik lag me kapot dan. Hun schatte me allemaal ook jonger. K loop met me broek half over me boxer. en un jas met bontkraag. Kost wa doekoe zon jas maar boeie. En dan smoke ik gewoon een jonko.

Bron:

Corona67 in "20 worden geschat, terwijl je 32 bent"
Ik heb de vraag even voorgelegd in het mod-topic. Ik zal er ook even een tekst van mezelf ingooien; ook om aan te geven dat het me echt bedoeld is om leuke teksten aan te halen en niet bedoeld is om daarmee iets over de auteurs te zeggen (en ze alleen dichterlijke expressie toe te dichten).
Ja leuk! Ik las gisteren ook een leuke, even zoeken.
Tekst:

Dat is mij ook wel een paar keer overkomen. Zit ik net lekker tegen de bardame te liegen over hoe oud ze lijkt, komt er een ander bij staan roepen dat zij dat nou ook altijd heeft; dat ze veeeeeel jonger wordt ingeschat. Uiteraard gevolgd door de gênante vraag hoe oud dat ik denk dat ze is.

Ik weet ook wel dat ik op dat moment eerst heel zorgvuldig moet aarzelen en vervolgens minimaal 10 jaar van mijn inschatting moet afhalen, om vervolgens volkomen verbaasd te zijn dat ze minimaal 10 jaar ouder is. Dat is nog tot daar aan toe, maar het devalueert mijn flirt met de barvrouw die nu ook wel overduidelijk ziet dat ik gewoon een ordinair partijtje sta te liegen. En daar sta je dan, aandachtig naar je biertje te staren, omdat er iemand in je oren fluistert dat je van de mooie ogen hebt. Terwijl je voor je eigen gevoel net onomstotelijk hebt bewezen dat je net zo goed een blindegeleidehond bij had kunnen hebben.

Bron:

shifty in "20 worden geschat, terwijl je 32 bent"
Bron: S-Meds in "Jason vale 5lbs in 5 days"

5lbs in 5 days is the best recipy for getting fat

dat deel van de titel is eraf gevallen. maar succes he. lekker resetten die boel je lijf is een machine dus.
Is dit dan niet hetzelfde als het al jaren goedlopende EAUSM? (Eausn Seaurt Mensen)
Ik had zelf het idee dat EAUSM meer bedoeld is voor kromme zinnen/vertypingen/spelvouten/etc.
Ben je nou alweer alleen thuis vanavond Shifty? Ik had jouw teksten van gisteren op de seksklets willen quoten, maar dan wordt dit wel een enorm *praise-shifty-topic*.
quote:Oranjexxx schreef op 26 februari 2017 @ 21:21:

Ben je nou alweer alleen thuis vanavond Shifty? Ik had jouw teksten van gisteren op de seksklets willen quoten, maar dan wordt dit wel een enorm *praise-shifty-topic*. dan kunnen we het hier meteen wel dicht gooien denk ik
quote:shifty schreef op 26 februari 2017 @ 21:21:

Ik had zelf het idee dat EAUSM meer bedoeld is voor kromme zinnen/vertypingen/spelvouten/etc.Nou. Het is door mijzelf gestart, heel heel lang geleden.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 26 februari 2017 @ 20:34:

[...]

Help nou even?EAUSM
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 februari 2017 @ 21:31:

[...]

EAUSM dat ik die nog niet ken!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 26 februari 2017 @ 21:38:

[...]

dat ik die nog niet ken!Heb je aan mij te danken. Goeie god, ik denk dat ik die in 2003 ofzo in het leven heb geroepen.
Misschien kunnen we straks een fusie overwegen als hier voldoende animo voor is.

Of een vijandige overname .. ook altijd spannend. .

Of we starten een eigen pijler voor het monopolie op forum geneuzel

Maar mooi eigenlijk dat je zo'n topic ooit begonnen bent en dat dit nu gewoon zelfstandig door gaat.
Ik ga voor de vijandige overname

Ten aanval!
quote:yasmijn schreef op 26 februari 2017 @ 21:59:

Ik ga voor de vijandige overname

Ten aanval!

yay! actie in de tent!

Ik hou van veroveren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven