Blokker fotoservice

07-05-2008 19:48 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de Blokker fotoservice?

Ik liet mijn foto's altijd afdrukken bij de Hema via internet, maar de afdrukken worden altijd donkerder dan op de pc of camera.

Geen idee of het aan de Hema afdrukken ligt, maar ik dacht misschien eens ergens anders af laten drukken???
Als je echt goede foto's wil hebben moet je ook niet naar de blokker maar naar een goede fotozaak. Geloof me dat is een wereld van verschil ook over 10 jaar. Ik zou het gewoon eens testen met een aantal foto;s. Je weet niet wat je ziet. Blokker, Hema en alle zijn misschien leuk voor kiekjes maar heb je echt goede en mooie foto;s dan NIET daarheen brengen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ik heb goede ervaringen met het Kruidvat en met Extrafilm (dat is een online fotoservice). De kleuren kloppen daar precies, zijn precies zoals ik ze met het oog ook zag. En ze zijn toch wat goedkoper dan echte fotozaken (waar ik ook wel eens slechte foto's heb gehad trouwens). De Hema staat erom bekend om slechte kleuren af te drukken. Blokker ken ik niet.
Ja, jemig, dat ligt toch ook aan de kwaliteit / het contrast van je camera / pc?? Ik vind daar niet echt een zinnig antwoord op te geven...

Wel worden bij een goede fotozaak de kleuren vaak nog handmatig bijgesteld. Dat krijg je natuurlijk niet bij een Hema of Kruidvat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven