blunder met mailtje

07-09-2011 16:08 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Dat wordt een heel gezellig weekendje weg. Ga er maar vanuit dat je er grappen over te horen krijgt.
Maar daar ken die wel tegen hoor,is een grote vent..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Lang leve de brievenbus.
Niet proberen uit te lullen. Accepteren en doorgaan. Als je een beetje progressieve familie hebt kunnen ze de humor er wel van inzien.

In mijn ogen zou he pas genat zijn als het een mailwisseling was waarin je aan het bekvechten bent met je man. Nu weet iedereen in ieder geval dat jullie gelukkig zijn!
Ik wil ook een motto
Oh vreselijk...als ik in jouw schoenen stond, hahahahaha

Dat van dat virus is een heel goed idee....
quote:Yvaatje schreef op 07 september 2011 @ 16:20:

oke zal ik mailen van dat virus..?

beetje doorzichtig of niet?Bereid je dan maar vast voor op heel veel grapjes over jullie "virus"
Lang leve Gmail, waar je nog een paar seconden bedenktijd hebt om de mail terug te halen nadat je het verstuurd hebt
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou het volgende sturen:

Oeps, sorry.

Meer niet, je lult je er toch niet meer uit.
quote:Yvaatje schreef op 07 september 2011 @ 16:20:

oke zal ik mailen van dat virus..?

beetje doorzichtig of niet?

Ik zou er geen mailtje achteraan sturen... of het moet het betreffende mailtje zijn wat je al wilde versturen.

Als men je dan aanspreekt zou ik net doen of mijn neus zou bloeden...

(mij zou het triggeren om juist WEL die mail te openen...)
Ik ben misschien de enige... maar ja, ik zou idd die mail wissen.

Als ik een tweede mail krijg waaruit blijkt dat diegene zich echt vergist heeft en zich rot voelt daarover.

Ben kennelijk niet nieuwsgierig aangelegd
quote:himalaya schreef op 07 september 2011 @ 16:22:

Lang leve Gmail, waar je nog een paar seconden bedenktijd hebt om de mail terug te halen nadat je het verstuurd hebt Serieus? Hoe dan?
quote:Moonlight82 schreef op 07 september 2011 @ 16:13:

Of je stuurt er meteen een mail achteraan met in de titel iets van dat het belangrijk is.

En dan vragen of ze die andere mail ongeopend willen wissen.

Heb ik wel eens gehad van iemand en ik heb idd die mail ongelezen gewist.Oh dat zou mijn nieuwsgierigheid niet aan kunnen vrees ik.
Ah joh, wees blij dat je de mail niet per abuis naar je baas hebt gestuurd. Lijkt me net een tikkeltje pijnlijker
Maar die mail is toch allang verstuurd? Kans is dus groot dat ie al gelezen is...
quote:Moonlight82 schreef op 07 september 2011 @ 16:24:

Ik ben misschien de enige... maar ja, ik zou idd die mail wissen.

Als ik een tweede mail krijg waaruit blijkt dat diegene zich echt vergist heeft en zich rot voelt daarover.

Ben kennelijk niet nieuwsgierig aangelegd

Als ik de mail zou openen en er stond iets in wat eigenlijk niet voor mij bedoeld is dan gooi ik hem direct weg... maar als iemand mij een mailtje stuurt dat ik het vorige mailtje niet moet lezen.. dan triggert mij dat dus extra...

En ik ben wél nieuwsgierig... dus ik lees hem wel (maar ik spreek dan iemand er niet op aan of alleen dat ik reply met: Weet je dat je dit naar iedereen gestuurd hebt?)
Optie: Als ze ernaar vragen dat je heel erg overdrijven. Dat je minimaal 2 keer per dag lekker van bil gaat. Met SM erbij enz. En dit dan grappig gebracht.
quote:Yvaatje schreef op 07 september 2011 @ 16:19:

o wat erg dit zeg!!

Het is ook gelijk heel de familie..

Ik denk dat ik maar gelijk een mailtje erachteraan stuur, nog even verzinnen wat.

Ik vrees dat ik me hier niet meer uit lul.

Ohhhh, wat erg dit, en gelijk de hele familie!! Whahahahahaaa, maar ik snap dat jij vreselijk baalt.

Ik zou ook voor de VIRUS mail gaan. Met groot alarm, uitroepteken hoofdletter in de titel: de vorige mail niet te openen.
oke. Ik heb een mailtje terug gemaakt met in de onderwerp regel: vorige mailtje niet openen aub, was mail voor mijn man, bedankt.

pfffff, heb nog nooit zo gezweten.

Of zal ik gewoon oeps sorry ?

Ben er nog niet uit. Zo eerst man maar eens bellen. Hij zal er ook niet blij mee zijn.
quote:Confiture schreef op 07 september 2011 @ 16:24:

[...]

Serieus? Hoe dan?

Zou ik tegen jou liegen Confi??

Helemaal rechts in het hoekje van je mail staat een soort 'tandwieltje'. Daarop klikken en dan zie je deze optie:

Verzenden ongedaan maken:

Verzenden ongedaan maken inschakelen

Annuleringsperiode verzenden: seconden

En daar kun je dan zelf het aantal seconden (max 30) invoeren dat je bedenktijd hebt.

Volgens mij moet er zelfs nog ergens een optie zitten dat je een rekensommetje moet oplossen voor je het kunt versturen. Om dronkemansmail te voorkomen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:rhodos66 schreef op 07 september 2011 @ 16:25:

Ah joh, wees blij dat je de mail niet per abuis naar je baas hebt gestuurd. Lijkt me net een tikkeltje pijnlijker Nooouuuu, liever naar baas dan familie hoor. Maar das misschien persoonlijk.
Handige is dat niemand nu kan toegeven dat de mail gelezen is. Dan sta je meteen te boek als vreselijk nieuwsgierig!
.
quote:Yvaatje schreef op 07 september 2011 @ 16:27:

oke. Ik heb een mailtje terug gemaakt met in de onderwerp regel: vorige mailtje niet openen aub, was mail voor mijn man, bedankt.

pfffff, heb nog nooit zo gezweten.

Of zal ik gewoon oeps sorry ?

Ben er nog niet uit. Zo eerst man maar eens bellen. Hij zal er ook niet blij mee zijn.

Zo wet je zeker dat iedereen het gaat lezen natuurlijk. LOL

Je man kan hier niet om lachen? Komop, er zijn veul ergere dingen :-)
In outlook kun je mails die je hebt verzonden terughalen. Volgens mij bij hotmail ook. Is dat geen optie??
Het is het proberen waard... Tuurlijk is het wat doorzichtig maar je familie snapt ook wel dat je je sporen probeert te wissen toch na zoiets!?

En als je toch commentaar krijgt maak er dan zelf een grap van ... En tja... Jullie zijn in ieder geval gelukkig samen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven