Blunders in alle soorten en maten

09-07-2008 20:37 830 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de seks-pijler is een blunder-in-bed topic.

Maar ik wil meer. Ik wil alle blunders horen. Zodat ik heerlijk slap van het lachen kan bedenken dat ik iig niet de enige mafketel op aarde ben.

Op een goede dag sta ik te douchen, mijn dochtertje van 2 is in de huiskamer aan het spelen. ( we woonden toendertijd op een klein flatje, douche zat t.o. huiskamer dus ik kon dochter zien, vooooor ik de mmaffia over me heen krijg )

Ineens hoor ik loeiende sirenes ! Kuuuuuuuuuuut, een ramp, een ramp.

Druipend ren ik onder de douche vandaan, sluit in volle glorie alle deuren ( inc balkon ) en ramen. ( In de huiskamer, uitkijkend op het rijtje huizen recht tegenover mij.) Gooi de tv aan op de regionale zender... En bedenk dat het gewoon de 1ste maandag van de maand 12.00 is.

Hoogzwanger was ik met mijn schoonzusje aan het winkelen. Ik struikel over een stoeptegel die net 3mm hoger lag dan de andere ( die gewoonte heb ik ) En val voorover , ik begin te gieren van de lach, plas in mijn broek, waarop omstanders roepen "haar vliezen breken, ze begint te bevallen " en Bah.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hier geen blunder, maar wil graag even melding maken van het feit dat ik breed moet grijnzen telkens als ik de uitspraakquote:borodini schreef op 09 juli 2008 @ 20:37:

Kuuuuuuuuuuut, een ramp, een ramp.

van Borodini in de openingspost lees. Kweet niet waarom, maar vind 'm erg grappig
Voor lul liggen!
quote:Trixie1968 schreef op 18 augustus 2008 @ 08:33:

Mijn toenmalige vriendje zat op voetbal. Ik vond er geen bal aan, maar goed, liefde maakt blind toch? Dus ging ik trouw elke zondagochtend mee als hij een wedstrijd had. Ik probeerde wat contact te maken met de andere meiden die langs de kant stonden, juichte enthousiast als er gejuicht moest worden, mopperde als er gemopperd moest worden. Op een avond gingen m'n vriendje en ik naar een bruiloft van één van zijn voetbalmaatjes. Het was een oersaai feest en de bruid was enorm opgedirkt. Na een uurtje zijn we stiekum weggeglipt. De zondag erna : weer langs de lijn bij een voetbalwedstrijd. Ik begon tegen de meiden te praten over die bruiloft. : "Zijn jullie nog lang gebleven gisteren? Wij zijn eerder naar huis gegaan want ik vond er geen reet aan!" Het werd doodstil totdat 1 meisje uiteindelijk heel kil zei:"Ik ben tot het eind gebleven. Het was mijn feest namelijk."

Toen pas herkende ik haar weer: de opgedirkte bruid! Door de weeks altijd zonder make up en op haar trouwdag zwaar opgemaakt, had ik haar niet herkend.....Echt ik ging bijna dood van schaamte! Ben ook nooit meer meegegaan want zoiets kun je niet meer goedpraten....

Doet me denken aan die keer dat ik op een feestje van een vriendin, die ze in iemands anders huis hield, ff snel ging bellen in de slaapkamer vanwege de herrie. Toen er een meisje binnen wilde lopen zei ik dat ik zo klaar was en dat ze zo de kamer kon hebben. Zij antwoord droog "Ja dat weet ik, dit is namelijk mijn huis..."

Gelukkig kon zij er na mijn haastige excuses en rode hoofd wel om lachen
tja het is niet mijn eigen blunder maar het was wel leuk. Ik ga scheiden van mijn man en ik had een citybox gehuurd om wat spullen op te slaan. Nou zijn mijn ex en ik zeer goede vrienden dus hij hielp me met het huren e.d.

Ik sta met de dame van de citybox te praten omdat op mijn id bewijs ook de naam van mijn ex staat dat dat dus niet meer zo is. Alles ging prima tot ze met een uitgestreken gezicht vroeg of ze nog wat moest regelen voor mijn ex want die kunnen soms zo lastig zijn. Ik proest het uit en wijs naar mijn ex. Hij zal niet veel problemen geven want hij is hier. Meisje rood en wist echt niet meer waar te kijken.
Schoenenleed! Ik was laatst schoenen aan het shoppen en zag in een winkel, in de uitverkoop, paarse laarzen. Ze waren echt leuk, ik wil al tijden paarse laarzen. Dus ik pas er ééntje (die in de winkel stond was nog mijn maat ook!), maar helaas, hij sluit niet mooi bij de enkel. Dus ik besloot dat ik 'm toch niet wilde en wilde hem weer uittrekken.... liep de rits vast! En niet een beetje... de rits wil niet meer omhoog, niet meer omlaag en de voering van de laars die tussen de rits was gekomen kreeg ik er met geen mogelijkheid uit! Dus uiteindelijk (knalrood) een verkoopster erbij gehaald, die ook 0,0 beweging in de rits kreeg! dus die weer een ándere verkoopster erbij, uiteindelijk zijn er ook nog 2 scharen en één of ander plastic ding voor extra grip aan te pas gekomen voordat ze mij eindelijk weer uit de laars bevrijd hadden...
Oh Tangerine, ik heb lang in een schoenenwinkel gewerkt en je wil niet weten hoe vaak dat voorkomt! Ik vond het nooit erg behalve wanneer het weer eens een dame betrof die echt megakuiten had en koste wat het kost die laars dicht wilde krijgen, ondanks meerdere waarschuwingen van het personeel dat ze de laars zo echt zou slopen. Zie je het voor je?

Maar in jouw geval zou ik me er niet voor schamen hoor.
ooh gelukkig maar... ik heb gelukkig niet ontzettend dikke kuiten of zo, daar lag het niet aan. Maar ik schaamde me echt rot, dacht dat ik de enige in heel Nederland was die dat wel eens gehad had... (Ik dacht dat de verkoopsters alleen maar sociaal waren toen ze zeiden dat ik niet de eerste was.) Ben echt blij om te lezen dat ik niet de enige ben....
Nu ben ik niet zo heel sportief en dus is het niet zo heel vreemd dat veel van mijn blunders zich op het 'sportieve' vlak bevinden.

Na een rottige periode had ik bedacht dat het mij best wel goed zou doen om met mijn moeder eens mee te gaan naar de gym club. Zo'n clubje met van die huisvrouwtjes in het dorp leek mij niet zo'n heel intimiderend plekje om maar weer eens aan mijn conditie te werken. Ze hadden een zeer varierend programma maar die week was steps aan de beurt. Nu ben ik al niet zo een ster met het uitvoeren van danspasjes in combinatie met welke andere beweging dan ook laat staan dat ik er ook nog eens bij op een apparaat kan gaan staan. Maar goed de eerste twee stapjes gingen redelijk smooth en ik kreeg het gevoel eindelijk over mijn evenwichts 'probleempje' heen te zijn en deed vol goede moed mee aan de stapjes en pasjes die de instructriece voordeed. So far so good, ik had werkelijk het idee dat ik over mijn problemen heen was en was trots dat ik dat step apparaat 'overwonnen' had. Toen kwam de draai...

Dat was een stap waarbij je schuin over het apparaat heen stapte zodat je aan de andere kant weer uitkwam. Was wat ingewikkeld maar ging uiteindelijk toch redelijk. "Op muziek" riep de instructrice terwijl ze een opdwepend dansnummer op zette. Leuk dacht ik dat lukt mij wel. De eerste paar seconde gingen prima! Ik helemaal trots en overmoedig begin aan de draai... Zet mijn schoen schuin op het apparaat en glij uit. Oh shit denk ik. Maar even een extra stapje dan lukt het mij wel om weer in balans te komen. Zo gezegd zo gedaan ware het niet dat geen enkel stapje mij uit die nederlaag richting de grond kon halen. De vloer kwam steeds dichterbij en uiteindelijk belandde ik plat op mijn gezicht languitgestrekt op de vloer...

Ik moest er zelf enorm hard om lachen maar de hele stepsgroep stond bezorgd om mij heen. Het zal er vast verschrikkelijk uitgezien hebben.

Nog een zelfde gymklas. Dit keer waren we bezig met buikspieroefeningen. Iedereen lag op de grond op zijn rug op een matje. Het was de bedoeling dat je al je spieren aanspande en je benen gestrekt een paar centimeter van de vloer optilde. Tot mijn grote ergernis lukte het mij maar niet terwijl mijn moeder en al die andere huisvrouwtjes rustig hun benen optilden. Om aan mijzelf te bewijzen dat ik als 23-jarige echt niet onder doe voor het gros van die huisvrouwtjes span ik al mij spieren keihard aan in een laatste poging om mijn benen van de grond af te krijgen. Het resultaat: een keiharde knetterende scheet... Ik kwam niet meer bij van het lachen en denk dat ik mijzelf daardoor behoorlijk veraden heb.
Hahaha, het is ineens niet erg meer om om 6 uur wakker gemaakt te worden door zoonlief!

Ga naar de bakker met oppaskind en honden. Loop de bakker uit en bedenk wat ik nog allemaal bij de supermarkt moet halen ( 500 meter verderop) Boodschappen gedaan en zie bij de sup. een hond liggen. ' ohja die moeten we ook nog uitlaten' zeg ik tegen oppaskind, terwijl ik me tegelijk bedenk dat die nog braaf bij de bakker liggen te wachten...
oh ja nog 1, Zoon heeft net een schone luier als schoonloeder vraagt of hij een volle luier heeft omdat hij een natte plek op z'n broek heeft. Ik denk jezus waar bemoei je je mee ( het zal wel weer komen omdat jullie zo lekker 'schoon' zijn in de keuken) en zeg dat dat niet kan, hij heeft net een schone luier. Na 10 minuten komt vriend hem bij me brengen, zoon heeft een kadootje voor me.

Heeft hij een enorme spuitluier en is het er dus aan alle kanten uitgelopen... Dat was dus die natte plek op z'n broek Ben maar gauw naar huis gegaan onder het mom dat het bedtijd was!
Toen ik op excursie was naar Griekenland (6e klas, dus jaar of 17), was een klasgenootje ziek geworden, buikloop, kon niks binnen houden, etc. Dus wij, lieve vriendinntjes, hadden cup-a-soup gekocht voor haar, zodat ze toch wat zou eten. Wij komen helemaal trots ons hotel binnen, maar we hadden wel gekookt water nodig om de soep te maken voor haar.... En niemand wilde/durfde dat te vragen aan de receptionist. Dus ik, stoer als ik was (en zeer slecht in engels ), doe dat wel even: 'do you have cooked water for us?'. En al m'n vriendinnen liggen dúbbel! Ik had geen idee wat ik verkeerd had gedaan... En de receptionist had geen idee waar ik het over had Schaam

Gelukkig nog wel een 6 gehaald voor m'n eindexamen Engels
quote:borodini schreef op 09 juli 2008 @ 20:37:

Hoogzwanger was ik met mijn schoonzusje aan het winkelen. Ik struikel over een stoeptegel die net 3mm hoger lag dan de andere ( die gewoonte heb ik ) En val voorover , ik begin te gieren van de lach, plas in mijn broek, waarop omstanders roepen "haar vliezen breken, ze begint te bevallen " en Bah.

Meer aanmoediging heb ik niet nodig om dit topic te gaan lezen...
quote:borodini schreef op 09 juli 2008 @ 23:38:

Ik was eens in een winkel en er liep een jongevrouw naar mij toe. Dus ik stap aan de kant. Zij ook. Ik naar de andere kant. Zij ook. Ik weeeeer opzij, zij ook.

Ik een beetje bozig : " welke kant wil je nou op?"

Sta ik tegen mijn spiegelbeeld te lullen Whahahahahahahaha Boro for president.
Wij hebben een oldtimer, en toen we die net haden reden we voor het eerst 's avonds in het donker terug naar huis. En toen kon ik het dimlicht niet meer vinden! Ik had een knop met 2 standen, en daarme kon ik wisselen tussen stadslicht (bijna niks dus) en groot licht.

Als ik het groot licht aan had staan gingen alle tegenliggers seinen dat ze niks konden zien, en met stadslicht gingen alle tegenliggers seinen dat ze mij niet konden zien, en ik zag de weg ook bijna niet!

Op de snelweg met 80 achter een vrachtwagen gehangen (die ook al liep te seinen met z'n achterlampen dat 'ie ons niet kon zien)

Uiteindelijk thuis in de garage, we pakken de spullen uit de auto, vraagt mijn man: wat doet eigenlijk deze knop op de vloer, naast de koppeling?

Inderdaad, wisselen tussen groot licht en dimlicht..aaaargh, wie bedenkt nou dat die knop op de vloer naast de koppeling zit!?
Ik kom thuis na mijn werk, rij de stoep op naar de garage. Doe de garage open en sta toch wat raar te kijken dat er al een auto in staat. Ik kijk eens om me heen en zie dat ik nog een portiek verder had moeten zijn.
quote:Spinster schreef op 28 augustus 2008 @ 15:50:

[...]

Whahahahahahahaha Boro for president.Hihi ik zag gister nog een vrouw bij de pashokjes die dacht dat de pashokjesrij langer was dan ie was zeg maar, en tegen de spiegel aanliep en toen in zichzelf begon te praten en me heeel raar aankeek Moest stiekem wel een beetje lachen
quote:Laura289 schreef op 03 augustus 2008 @ 14:11:

Ai.... en Marijke, heb je je nick erbij bedacht?

Mijn opa had niet echt een blunder, maar gewoon een grappige situatie. Hij kreeg van sinterklaas een douchegel van 'Dove'. Nou, dat had sinterklaas goed door, dat hij doof was! Mijn oma heeft nog een half uur in een deuk gelegen, ook door de droogheid van die opmerking. Opa kende dat hele merk niet...

Mijn Oma had ook een leuke van Dove. Het was toen die vloeibare zepen van Dove heel populair waren. Mijn Oma was toen al 90+ en wist zij veel. Toen zij dat voor haar verjaardag had gehad van mijn nichtje, kon zij mij de volgende week vertellen dat ik het maar beter niet moest kopen hoor, het was helemaal geen lekkere crème die ontzettend begon te trekken na een tijdje. Ze bleef toch maar liever bij Nivea...

Mijn lieve lieve Oma had geen idee
Niet echt een blunder, maar wel zeer genant...

Met man en zoon reed ik achter een auto waar aan de bestuurderskant de deur op een kier stond. Ik vond dat erg gevaarlijk dus ik probeer te seinen en met een klein toetertje de mevrouw hier op te wijzen. Zonder succes.

Bij de eerste de beste rode verkeerslicht stap ik snel uit en zei:"Mevrouw u deur staat nog op een kier" Mevrouw draait haar hoofd om en bleek een meneer met mooi lang krullend haar te zijn...
Zo'n groot-licht verhaal heb ik ook....is al een aantal jaar geleden. Had toen net sinds 2 dagen een nieuw autootje. Toen ik 's ochtends naar m'n werk reed was het nog donker, dus licht aan. Ik vond het wel erg fel allemaal, maar ja nieuw autootje he? Op een gegeven moment had ik wel door dat ik m'n groot licht aan had, maar geeeeen idee hoe dat uit moest!! Halverwege de rit (werd onderweg al naar me geseind, was al driftig op zoek naar de hoe-moet-het-groot-licht-uit-knop) stond ik voor een stoplicht en toen stapte de man uit de auto voor me uit en tikte op m'n raampje 'zou je die schijnwerpers eens uit willen zetten?'...Ik knalrood, stamelen..tsja.ehm..ik weet niet hoe ik ze uit moet doen!

Toen ik op m'n werk aankwam nog eens goed gezocht maar kwam er maar niet uit hoe dat grote licht uit moest. Ik ben op kantoor op zoek gegaan naar een schroevendraaier, want desnoods draaide ik die lamp er wel uit! Ik stond al klaar met die schroevendraaier tot ik ineens een ingeving kreeg: broerlief had ook zo'n merk auto dus die kon ik wel ff bellen....en die heeft me haarfijn uitgelegd hoe het grote licht uit moest

Gisteren zat mijn baas in bespreking met 2 klanten en er zou na een uur nog iemand bij komen. Die man was er inmiddels dus ik baas gebeld om te laten weten dat meneer X was gearriveerd...alleen zei ik dus : meneer X is gearchiveerd.... en de telefoon stond op speaker...
Wat een geweldige blunders. Ik ga lachend het weekend in. Hier een blunder van een ander (de mijne vergeet ik altijd ...).

Kennissen gingen lekker uit eten in een stad verderop. Eenmaal weer buiten bleek het flink te regenen en de man ging de auto halen die ver weg stond, zodat zijn vrouw niet in de regen zou hoeven lopen. Na een tijdje vond de vrouw het toch wel erg lang duren. De man was ondertussen al bijna thuis. Hij was zijn vrouw vergeten :D. Achteraf had hij het wel lekker rustig gevonden in de auto...
Leuk topic!!

Heb er ook één, wel een beetje een vieze!

Was lang geleden op reis, en een leuke jongen ontmoet. Na een avond veel drinken bij hem in het hostel in bed beland, en van het één kwam veel anders.

Naderhand ging ik naar de gemeenschappelijke toilet/doucheruimte om naar de wc te gaan en wat te drinken. Fel TL-licht aldaar en een meisje dat me van top tot teen met open mond bekeek. Bleek ik dus ónder de bloedvegen te zitten, ik was ongesteld geworden en had niets gemerkt! Schaamde me dood voor dat meisje! Ik moet er heel raar uit hebben gezien, ook in combinatie met verwarde haardos en alcoholwalm...

In zijn kamer het licht aan geklikt, bloedvegen everywhere, muren, bed... Pfff...
flink lachen om de blunders hier. Maar heb er zelf ook wel een aantal...

Na een avond stappen en flink drinken op de fiets naar huis, wat niet in een geheel rechte lijn ging. Langs een terras af fietsend zag mijn ex me recht op een tafel met stoelen affietsen, ik zelf niets doorhebben dus lag ik daar tussen de stoelen, maar kon er zelf ook wel om lachen.

Anders keer met carnaval, ook goed dronken, in de armen springen van een vriend van me die ook goed dronken was en me niet kon houden. vielen we tegen de wcdeur aan van de mannen wc, die dus automatisch openging en we voluit op de grond in die wc lagen. Iedereen natuurlijk kijken, maar ook daar kan ik wel om lachen.

Veel van die acties trouwens, bij mensen in de armen springen die me niet kunnen houden omdat ze ook te dronken zijn en ik weer op de grond lig. Tegenwoordig drink ik een heel stuk minder, dus dat scheelt weer in blunders.

Ook nog eentje, op een illegaal buitenfeestje, plassen in de bosjes. Een vriendin vertelde dat ze met haar billen zo in een brandnetel was gaan zitten. Maar ik vergeten toen ik moest plassen, dus een half uur met jeukende billen rondgelopen.
I can do anything i want, and so can you....
Leuke berichtjes.

Ik ken er ook één. mijn beste vriendin ging met haar ouders op vakantie,tijdens de lange autorit moest haar moeder dringend plassen .geen tankstation te zien dus ze zetten zich aan de kant van de weg.Ze gaat eerst door een stukje wildbegroeit bos en daarachter is een open stukje weiland.

Niemand in het zicht dus ze zet zich en begint te plassen ,op dat moment passeert er opeens een telefrik (kabellift) met een twintigtal personen boven haar.
Ik had een paar weken terug iets waarvan ik nog steeds wil wegkruipen in een hoekje om me heel hard te schamen.

Ik fietste over een grote brug en op het voetgangersgedeelte liep een oude vrouw met de fiets aan haar hand.

"verrek dat is oma!!" dacht ik, maar meteen er achteraan: "nee maar dat kan niet, oma is dement en zit in een verzorgingsflat en zou hier nooit helemala naartoe gefietst kunnen zijn"

Dus ik fiets en denk: "nee het is toch ECHT oma!"

In volle vaart spring ik van mijn fiets en roep: "OMA!!!"

'Oma' kijkt verdwaasd op en zegt: "oooh.................hoi!"

Vervolgens denk ik: KUT het is oma helemaal niet!!!

Maar omdat ik het zo genant vond dat dat vrouwtje ook nog braaf hoi zei, keek ik maar een beetje vaag om me heen. Niet wetende wat ik moest zeggen, 'oma' bleef ook netjes staan en keek een beetje zoekend om zich heen.

Uiteindelijk dacht ik: nou dit is echt genant zeg!! En zei ik : "sorry maar u lijkt heel erg op mijn oma!"

"oh ja ik dacht al.....mijn kleindochter ziet er heel anders uit!" zei het arme mensje.

Vervolgens bazelde ik nog iets over dat ze ook nog eens hetzelfde jasje als mijn oma had (sloeg nergens op maar ik voelde me ZO lomp) en ben ik maar weer op mijn fiets gestapt.
Alweer wat jaartjes geleden op de sportschool. Ik was flink aan het steppen, lekker bezig op de maat van de muziek. Sportruimte vol met mensen en ik sta lekker vooraan. Op een gegeven moment krijg ik het warm en trek, terwijl ik doorstep, met een zwaai mijn vestje uit. Komt er uit mijn vestje een knalpaarse string, die met een boog door het hele vertrek vliegt! Ik heb hem maar opgepakt alsof het de normaalste zaak van de wereld was en ik altijd mijn string liet rondslingeren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven